Puslapis 23

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 17 Rgs 2010, 12:30
euro
mano tevas tokia turejo :) tik juoda ir amerikietiska :) super masina buvo :) po to vertesi 6 kartus :) bet audi yra audi :) 4 zmones buvo viduj, ir tik teta 1 pirsta susilauze :)

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 26 Rgs 2010, 13:31
widazas
audi super, nes varyklius kaip kojnes galime keist, viskas tinka. as statyciau 2.2 motoruka su turbo. ir tai nera brangu. o tada bram, bram i trasa

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 26 Rgs 2010, 16:03
Edgx
Anticitizen rašė:o ten inline 5 ar v5 ?
Noreciau pamatyt kaip tu 5 cilindrus v formoj isdestytum :mrgreen:

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 26 Rgs 2010, 16:33
krax
o kaip vw motoristai isdeste V5?

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 26 Rgs 2010, 20:39
KW>
Edgx rašė: Noreciau pamatyt kaip tu 5 cilindrus v formoj isdestytum :mrgreen:
edgx na tu ir uzPaveikslėlisinai :mrgreen:

na vr tokie idomus varikliai ;) apacia veikia v formos principu, taciau galva viena ;)
Paveikslėlis

o vat yra varikliai ir tikrieji v formos ;)
Paveikslėlis

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 28 Rgs 2010, 22:43
Vytautas88
Pas tave stovi WN motoras, ~190Nm, itin kantrus, dvikamerinis pierburg karbas stovi. Labai gaila, kad ne Q.

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 28 Rgs 2010, 23:08
krax
audi be Q - ne mashina :mrgreen:

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 28 Rgs 2010, 23:34
Ali_G
Geriau boba be papu ,nei Audi be Quattro :lol:

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 29 Rgs 2010, 01:23
ramus
To ali-g: Cia jau kaip kam :) Beje, audi be Q ne masina ? O kiek cia turi calibras 4x4 ? Tai cia jau likusiu calibros ne masinos ? O kaip jaustis astru savininkams kurie net regimybes 4x4 neturi ? ;) Ir apskritai, kam kasdieninei auto 4x4 ? Rajumu ir brangesniu islaikymu pasidziaugti ?

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 29 Rgs 2010, 06:47
krax
prie ko cia astra ar calibra? kalba ejo apie Aubi butent :gotcha:

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 29 Rgs 2010, 14:16
ramus
Gerai, tada performuoju klausima kitaip: Kodel audi be Q ne masina ? Ka daryti tiems kuriu audi ne Q (skirtingai nuo calibros ten tos sistemos be kebulo virinimo taip paprastai neidesi)? Argi jie vazineja ne su masinom ? Ir kam kasdieninei auto reikalinga Q ?

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 29 Rgs 2010, 16:28
calibra
"masina", "ne masina" - as i sias diskusijas nesileisiu. Bet, kad su quattro vaziuoti daug maloniau (netgi su underpowered motoru) - faktas.

Posukyje paspaudi gaza ir pagreiteji, o ne kaip fwd atveju - paspaudi, viskas lieka taip pat, tik praeiviai ziuri "kas per lochas ta viena rata posukyje degina?".

Kita vertus, kaip daily use car'as tai kad ir tas 1fwd - nors ir sucks, bet iki darbo nuvaziuosi :)
Tik tiek, kad yra aibe zymiau labiau tinkamu kasdienei eksploatacijai tinkamu automobiliu. Si automobili islaikyti visapusiskai tvarkinga kasdien eksploatuojant, nebus pigu.

Kas liecia audi coupe quattro modeli (ir ypac vaziuokle/transmisija) - ten kainos maziausiai x2.

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 29 Rgs 2010, 17:16
waidas
ramus nekliedek,calibros kebula norint is fwd (1wd :lol: ) perdaryti i 4x4 reiks nemazai papjaustyti-pavirinti ;)

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 29 Rgs 2010, 18:11
ramus
To waidas: Ir ka gi tam kebule tokio labai pjaustyt reikia ? Pas calibra tuneli po salonu perdaryti reikia ? Galinio tilto tvirtinimus kebule padaryti reikia ? O pas audi visa tai norint padaryti quattro teks atlikti nes is esmes quattro ir fwd dugnai kitokie ;)

To calibra: del vaziavimo fwd ar quattro malonumo nesigincysiu, tik tenka pastebeti, kad mieste, bendrame transporto sraute kokia auto bebutu, padangu netenka deginti, nes bendras srauto judejimas letas ir stai tada ir krinta i akis visi kurie tai daro (beje laikausi nuostatos, kad daugiau nei 50% automobilio pajudejimo/judejimo kokybes priklauso nuo padangu). Ir is esmes quattro ir yra labiau sportui, dideliai variklio galiai atiduoti i ratus, o kasdieniam naudojimui eiliniam miesto gyventojui is esmes naudinga tik tada, kai ryta kieme pries vaziuodamas i darba netiketai randa koki sprindi sniego :)

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 29 Rgs 2010, 19:30
waidas
:lol5: gal pirma pasistatyk dvi calibras salia kitos fwd ir 4x4,tada sapaliok,kad nieko nereik daryt ;)

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 29 Rgs 2010, 20:21
gywulas
Ačiū visiem už nuomones ir diskusijas, galų gale bus parduodami abu auto, taip, kad rakiname tema.

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 29 Rgs 2010, 21:11
ramus
To waidas: pradek kalbet is esmes nes nuoseklios minties nesudedi - is pradziu sapalioji, kad kebului dedant 4x4 i calibra reikia virinimo, o po to pradedi lenkti minti i techninius dalykus. Nori pavyzdzio ? Ziurek tavo pirminis teiginys: "ramus nekliedek,calibros kebula norint is fwd (1wd :lol: ) perdaryti i 4x4 reiks nemazai papjaustyti-pavirinti ;)", o dabar velesnis sapatkiojimas:"gal pirma pasistatyk dvi calibras salia kitos fwd ir 4x4,tada sapaliok,kad nieko nereik daryt ;)" tai gal ponas eksperte bukime nuoseklesni savo teiginiuose :!: Dabar gerbiamasis paporink man ka virinti kebule man reiks jei turedamas dohc fwd calibra as nuspresiu permesti agregatus is dohc 4x4 calibros ? (megstu nuseklius dialogus, o ne sokinejima nuo minties prie minties kol nebepamenama pagrindine mintis)

To gywulas: kiek vertini audi ? Kol kas siaip idomu ;)

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 29 Rgs 2010, 21:17
gywulas
realiai kokio jinai stovio tai jei pravarau TA prašysiu 1800lt aišku, nebus tokių kurie tiek duos, bet rizikuoti verta... realiai abejoju ar daug tokio stovio audi coupe 83m. lietuvoj yra... kadangi čia ar taip ar taip niekas netikės kokia jos istorija, tai nieks ir neduos tiek... bet, apžiūrėjus ją realiai ir pavažiavus nuomonės žmonių keičiasi...

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 29 Rgs 2010, 21:30
ramus
Turedamas kantrybes gali tiketis bent jau artimos prasomai sumos. Yra ir ne taip mazai ant Lietuvos sio modelio gerbeju, o geros bukles auto jau ne taip ir daug islike.

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 29 Rgs 2010, 21:58
gywulas
Kantrybės pas mane yra, su audi daugiau km jau nuvažiavau negu su calį per tą laiką kai jas turiu... audi tvarkymas labai paprastas... Vos ne kai dviračio...

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 29 Rgs 2010, 22:36
calibra
ramus rašė:ka virinti kebule man reiks jei turedamas dohc fwd calibra as nuspresiu permesti agregatus is dohc 4x4 calibros ?
Nors klausimas waidui, bet atsakysiu as : daug ka.

Kiek man zinoma, tik dvi tokios (fwd->awd) calibru tranformacijos buvo padarytos. Viena padare SHARK pervirindamas visa dugna nuo 4x4, kita padariau as.

Patikek, nera ten taip paprasta, kaip is pirmo zvilgsnio atrodo. Vien tai, kad FWD ir 4x4 traversai skiriasi, iskaitant ir tvirtinimo taskus. Pabandyk uzdeti 4x4 traversa fwd caly ir suprasi... :)

Aisku, antra karta viskas vyktu greiciau. Ypac vyktu viskas greiciau, jei darytu ne sudarankiai ir nereiktu po 10x perdarineti.

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 30 Rgs 2010, 00:28
ramus
Tai dabar is tikro kiek aiskiau ir zmoniskas paaiskinimas visada ne pro sali. Kas del meistru, tai geriausi arba tikrai nepigus + eiles prie ju, arba uzsienyje rankas uz kur kas geresnius pinigus i tepalus sukise.

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 30 Rgs 2010, 11:18
waidas
skiriasi priekine dugno dalis,kaip calibra minejo,traverso tvirtinimai neatitinka,ir pas 4x4 kebula yra vieta razdatkei kebule,o pas fwd nera ;)

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 30 Rgs 2010, 16:31
WiliusG
o tai kaip as idejau fwd Cales traversa i 4x4 kebula? net neisivaizdavau, kad kazkas ten gali netikt :roll:

Re: gywulas Audi Coupe GT 83'

Parašytas: 30 Rgs 2010, 17:55
krax
tai tvirtinimai gal ir tinka,o pats traversas kitoks.