teisingai, neklausykit. Nei tas calibra turejes 4x4, nei let'a, nei let'a su 3 faze, apskritai masinos dar nera vairaves

))
Siaip tai truputi pro sali saudo esherys. Posukiuose variklio neapkrauna 4x4, kaip cia rasai. Tai, kad i posukius sunkiau isuka kai 4x4 ijungtas yra del diferencialo ir skirtingo atstumo, kuri nurieda ratai, is cia nukencia pavairumas, nes del diferencialu ratai bando vaziuoti vienoda atstuma, todel ir atsiranda toks pojutis, kad isuka sunkiau ir kazkas kazka apkrauna.
Tai, kad ima maziau benzo - irgi nesamone, nes visa transmisija vis tiek sukasi, nepriklausomai nuo to, ijunges tu 4x4 ar ne. Aisku, tai nera blogai, kad vazineji 4x4 atsijunges - taupai razdatke. Bet daugiau naudos kaip ir nera.
2 Fantastas : taip, nemazai zino toks dede calibra, nes calibra buvo jo hobis, o let'u Lietuvoje ne tiek jau daug, ir dar is tu esamu, dalis isvaziuoja is musu salies svetur. Apie masina, is kurios sitas tavo let'as isimtas zinau ne tik as, bet ir puse opel klubo. Ir nepasidarysi tu 4x4 sitoje masinoje - galeciau net lazintis ir labai apsidziaugciau, jei klysciau.
Nepyk, kad taip sakau, tiesiog, as pats perdariau savo calibra is FWD i 4x4 ir puikiai zinau visa ta procedura geriau, nei bet kuris turedamas jau gatava 4x4.
Kitaip tariant, taves laukia du etapai : pirmas - isideti 4x4; antras - tureti ja veikiancia.