Puslapis 2 iš 2
Parašytas: 24 Gru 2009, 15:35
J-o-n-c-e
Na mano akimis cia totali blevyzga taip, kad nelabai matau kuo naudinga sita tema

Dziaugiuosi uz tuos kurie cia kazka naudinga randa

Parašytas: 24 Gru 2009, 16:13
upgiveup
J-o-n-c-e rašė:Ir kas svarbiausia cia neiisememos idejos, gi visada galima paklaust ar daznai duodate vairuoti merginai automobili, ar veziojates masinoi vaistinele, ar daznai myzate kelkrastyje, i kuria pusia dazniau sukate vaira ir t.t.

Tokia ir nauda, kad galima pasijuokti

Parašytas: 24 Gru 2009, 18:58
SpottAuto
o as calibroj net pora gesintuvu isimetes po 2kg

dar net ir gesinimo sistema planuos buvo padaryt
Calibra nenaudojama kasdien, dazniausiai budavo kad i darba paskaitas su citramonu ar mondeika vaziuoju o vakare jau ir calibra i trasa paleidziu
O let'as tegul stovi nesuku as delto galvos

masina yra malonumui, o ne kasdienai trintis. Nors sutvarkius netiek daug ir stovejo, tuoj jau ir tepalus keist reiks

Dabar tik siltai ilsisi garaze, bet su mokslais atsiskaiciau tai bus galima ir prie jos prieiti pakrapstyti
O kad ir nedaug let'ai vaziuoja, bet kaip jie juos numaziuoja

tai nieko keista, kad ir remonto dazno prireikia
O vazinejant su standartu ir nevaikant be proto, vaziuok ir dziaukis, kaip su eiline masina! Nera kam ten gesti, gi vos ne xe tik kad su turbo ir pan.

Parašytas: 24 Gru 2009, 22:01
ramus
Calibra nera vienintele, bet taip jau yra, kad vaikoma kasdien, o stai senas krokodilas ilsisi ir tik esant negabaritiniams kroviniams, skirtiems namo remontui tenka pavaziuoti ir jam

Beje pas mano auto yra ir gesintuvas ir visa kita kaip priklauso ir beje technikinem apziurom savo auto specialiai neruosiu, o tiesiog uzsuku pro sali vaziuodamas (kai prisimenu, kad jau laikas) ir retas atvejis kai nepraeinu is pirmo karto (ir kadangi visi cia besilankantys deklaruoja pagarba savo auto, tai manau ju masinose viskas kas priklauso, atitinkamai sukomplektuota. Taip, kad pastebejimai apie retoje calibroje esanti gesintuva ir visa kita, gal but remiasi tik asmeniniu pareiskejo pavyzdziu)

Parašytas: 25 Gru 2009, 01:39
Tornado
patikslinsim, gesintuvas tikrai pas visus 2kg kaip reikalaujama?
kita tema siulyciau tokia uzkurt dazniau sukate i kaire ar i deshine? o gal tiesiai?

Parašytas: 25 Gru 2009, 01:58
ramus
Na, pas mane gesintuvas toks kaip priklauso

Del sukimo krypties, tai toks idomus reiskinys, tiesa su auto gal ir niekuo nesisieja, bet zmogus pries pat galutinai sustodamas su dviraciu (paprastoje, ne kokioje ekstremalioje situacijoje) visada rankenas pasuka i kaire puse (cia tokia apsaugine reakcija, kad kaire ranka butu arciau kuno, arciau sirdies)
Parašytas: 25 Gru 2009, 02:45
Aieris
ramus rašė:Calibra nera vienintele, bet taip jau yra, kad vaikoma kasdien, o stai senas krokodilas ilsisi ir tik esant negabaritiniams kroviniams, skirtiems namo remontui tenka pavaziuoti ir jam

Beje pas mano auto yra ir gesintuvas ir visa kita kaip priklauso ir beje technikinem apziurom savo auto specialiai neruosiu, o tiesiog uzsuku pro sali vaziuodamas (kai prisimenu, kad jau laikas) ir retas atvejis kai nepraeinu is pirmo karto (ir kadangi visi cia besilankantys deklaruoja pagarba savo auto, tai manau ju masinose viskas kas priklauso, atitinkamai sukomplektuota. Taip, kad pastebejimai apie retoje calibroje esanti gesintuva ir visa kita, gal but remiasi tik asmeniniu pareiskejo pavyzdziu)

+1
Save gerbiantis vairuotojas tikrai gerbs savo auto, nesvarbu ar ji kasdiene, ar savaitgalio. Tad ir gesintuvas, ir visą kas priklauso, tikrai bus sukomplektuota.
Parašytas: 26 Gru 2009, 05:33
suNNy
na man calibra yra sezonine masinyte

o siaip kasdien naudoju opel astra

)
Parašytas: 12 Sau 2010, 15:59
nfsu_2.0
upgiveup rašė:J-o-n-c-e rašė:.....ar daznai myzate kelkrastyje

super tema butu
i kuria pusia dazniau sukate vaira ir t.t.

juokinga, bet del kelio nuolydzio i desine, reikia kazkiek minimaliai laikyti pasukus i kaire, kad kompensuoti. Vejas buna is visur todel bendrai susiveda i 0. Isvada tokia visi vaziuojantys desine puse labiau megsta sukti i kaire, nu taip ir priklauso tikriem vyram, ar ne
