Puslapis 1011

Parašytas: 04 Spa 2008, 17:44
krax
skiriasi is priekio vaizdas Last'o

Parašytas: 04 Spa 2008, 20:49
Human
Tornado rašė:tu klysti ten ne sildymas :D
ten pashikniuko funkcija :D
nu kaip tai, sildo juk ir nugara, bent jau pas mane. Pas tave gal elementas velniop nuejes?

Parašytas: 05 Spa 2008, 17:41
Tornado
visviena tai yra pashikniukas :D

Parašytas: 06 Spa 2008, 00:15
calibra
Python rašė:o tai koks esminis skirtumas tarp ju? neskaitant tu moldingu, nes as tai nlb ka ir iziuriu :roll: Calibra, per kiek laiko dasivedei calibra iki tokio stovio?
Skiriasi dizainas priekinio bamperio ir visu moldingu.

Per kiek laiko dasivedziau sunku atsakyti... Kai pirkau auto, rinkausi, kad butu su geru kebulu, o bendras geras stovis pasitaike tiesiog kaip bonusas. O veliau prasidejo visu mazgu keitimas ir t.t.

Ketinu visa istorija sudeti i svetaine internete, tai apie tai bus galima pasiskaityti plachiau.

Parašytas: 06 Spa 2008, 11:24
Calvin
Tornado rašė:visviena tai yra pashikniukas :D
Tarp kitko tas daikts kaip nekartą teko girdėt kenkia vyriškumui, neva neveltui tam tikri agregatai vyriški įšorėj prilipdyti - kad geresnis aušinimas būtų - o čia pašiltinimas :shock:

Parašytas: 06 Spa 2008, 12:05
Arvis
Kenkai vaisingumui tipo, rase lryte:)

Parašytas: 06 Spa 2008, 12:24
Nave
Nu bet ar labiau, nei sedet ant susalusios odos irgi klausimas... ;)

Parašytas: 06 Spa 2008, 12:54
Human
snekat nesamones tai pzdc. kiausiam reikia 30-34 temperaturos, ausinimas kad vyktu keliem laipsniams, bet tai jeigu sikna +5 C tai ziurek kad uzdegimo negautum prie tokiu temperaturu, o tada jau ir prasideda inkstai (nes surista) ir prostatos ;) I Tornada paziurekit ir vaikus gamina ir zmona patenkinta, koks dar vyriskumo nulinkimas? :lol:

Parašytas: 06 Spa 2008, 13:20
Arvis
Tai cia tik raso taip. Aisku kad nesamone.

Parašytas: 06 Spa 2008, 15:08
calibra
nu, vyrai, sorry, radot apie ka kalbeti mano temoje :lol:

Parašytas: 06 Spa 2008, 16:38
Python
dedamas turbina is kur traukei literatura? ir ar dirbai vienas? klausiu idomumo delei, o gal netgi ateiciai, nors kas neitiketina ir turbut liks tik svajones...

Parašytas: 06 Spa 2008, 17:24
calibra
dirbau ne vienas, taip pas jau didzioji darbo dalis buvo daroma ant turbotechnics padaryto projekto.

Literatura: Corky Bell - Maximum boost.

Parašytas: 06 Spa 2008, 19:43
Python
o turba gavai nauja? ta prasme uzsisakinejai is kazkur ar pakliuvo nusipirkt naudota?

Parašytas: 06 Spa 2008, 20:45
calibra
gavau naudota, taciau buvo pakeista karstos dalies kriaukle i nauja su didesniu a/r, darbus atliko turboservisas.

Bet siaip tai nesupratau klausimo esmes.

Parašytas: 06 Spa 2008, 20:53
Python
nu esme ta, akd jei pirkai nauja tai kur ir kiek plojai, is kur uzsakei ir panasiai...... ;) kiek naudota atsistojo?

Parašytas: 06 Spa 2008, 21:22
calibra
Kadangi maniske turbo buvo pirkta ne atskirai, o kartu su visu turbotechnics projektu, tai atskirai jos kainos pasayti negaliu.

Siaip, naudota turbina kainuoja 800-1500Lt, priklausomai nuo bukles. Turbina, beje, paprastai parenkama varikliui pagal savo charakteristikas, atsizvelgiant i tai, koks rezultatas yra siektinas.

Parašytas: 06 Spa 2008, 22:27
Python
na kolkas viskas kaip ir aisku - daug islaidu, kad susirgtum :D o siaip tai pirma planuoju ivestuot i jos bukle, kad butu viskas tvarkoj ir tada jei bus kaip planuoju su darbu, tai tada reiks pereit prie performance.. :oops:

Parašytas: 07 Spa 2008, 13:16
popcys
Python esi labai didelis negerietis, nes svetimoje temoje pasakoji tai ka noretum pasidaryti sau,ko kie tavo planai ant tavo kaliauses ir panasiai, nemanai akd tersi svetimo tau zmogaus tema ir labai stipriai?

Tavo tokiems pasisakymams vieta tavo pacio sukurtoje temoje kur bus tavo automobilio nuotraukos ir jo aprasymas, jei neturi galimybiu tokiostemos sukurti ar del akzkokiu priezasciu neori,tai kurk tema blevyzgose ar pagal klausimo esme tam skirtoje skiltyje.

Zmogau pradek galvoti ka ir kur rasai ;)

Parašytas: 07 Spa 2008, 13:24
calibra
viskas cia dar proto ribose, klausineja apie mano projekta, uzsiimindamas del ko klausia, nebark jo stipriai :)

Parašytas: 07 Spa 2008, 17:40
Python
kai ateis laikas tada ir sukursiu tema apie savo masina.... o mano masina ne kaliause nei ka, jei pas tave kaliause tai prasau vadink kaip patinka, manoji yra pavadinimu - Calibra ir manau jei tikrai uzknisiu savo komentarais temos autoriu, man pats pranes, taigi buk mielas ir valdyk savo tema ;) sorry calibra uz OT, bet buna, kad nesusilaikau....


dar klausimelis del turbinu... cia as mazai dar apsiskaites, bet kas cia per projektas? tas turbotechniks, tu ji is kazko peremei ar kame cia saknys? nelabai suprantu :roll:

Parašytas: 07 Spa 2008, 18:22
calibra
aiskinimusi nepakesiu savo temoj :)
Teisinimusi irgi :P

Turbotechnics yra kompanija, apie kuria gali rasti info internete.
Sios kompanijos daryta turbokonversija c20ne varikliui nupirkau as. Deja, buvo siek tiek iskomplektuota ir pan., nuvaryta ir t.t., todel viskas buvo sukomplektuota ir aukstam lygyje perrinkta (galima sakyti - kiekvienas varzhtelis).

Motoras idomus tuo, kad suzemintas jo suspaudimo laipsnis, pakeistos matuokles charakteristikos, perprogramuotas ECU, pagamintas specialus ismetimo kolektorius, turbina taip pat hibridine (T25/T3 pagrindu), visa kita jau niuansai ir bus mazai idomu :)

Parašytas: 07 Spa 2008, 19:52
Python
na ir galiausiai, ar labai iskilo kuro sanaudos? :)

Parašytas: 08 Spa 2008, 11:06
calibra
is pradziu nukrito, nes c20ne pastoviai reikdavo grezti, kad vaziuotu dinamiskai, o su c20ne+turbo kur kas daugiau torque'o, del ko pajudant is vietos ir pan. reikedavo maziau akseleruoti pedalu. Matyt, del sios priezasties, vaziuojant "taupos" rezimu, c20ne+turbo buvo ekonomiskesnis, nei vaziuojant c20ne "vidutiniu rezimu", nors pagreitejimai nuo sankryzu ir pan. buvo apylygiai. Taciau, kiek ilgiau pavazinejus pradejau dazniau piktnaudziauti tuo, todel, sanaudos, savaime suprantama, ishaugo. Galia vien ish oro neatsiranda...

c20let sanaudos irgi buvo panasios, bet tik ramiai vaziuojant. Maziausias paishsidirbinejimas reikshdavo sanaudu padidejima nuo 12ltr/100km iki 15-16ltr/100km. Didziausios vidutines sanaudos (per baka) buvo ~18ltr/100km.

Kita vertus, galvojant apie variklio galio kelima ir t.t., apie sanaudas galvoti reik paskutineje eileje. T.y. nebent kalba eina apie nedideli galios pakelima, tada - galbut. Bet jeigu daromi tokie radikalus sprendimai kaip atmosferiko perdarymas i turbavyka, tai "apie ka galvoti" yra kur kas svarbesniu klausimu - ilgaamziskumo, patikimumo ir t.t.

Parašytas: 08 Spa 2008, 15:44
Python
o tai nejaugi greiciu deze liko stockas? man tas paveikslelis tavo paraso vietoj kelia itarimu.... kur parasyta gearbox crash.. :roll:

Parašytas: 08 Spa 2008, 16:15
popcys
Man rodos i ta masina investuota XX XXX pinigu suma ir pirmas skaicius tikrai ne 1 , taip kad python greiciau tu masinos marke pakeisi nei kisi tiek i savo calibra ;)