Puslapis 8 iš 13
Parašytas: 12 Spa 2009, 21:30
SpottAuto
Coilover'ius (dar nezinau kokius iskur ir kaip bus uzsakinejami ar daromi), Powerflex sailentblokus (su galu dar truputi custom kazka pagalvosim), ir stabdziu noriu didesniu Brembo

o dabar 288mm orginalus stovi. Ai taippat abi rasporkes reikia sudet, ir galvoju apie surenkamus lankus
Bet kaip sakoma viskas remiasi i lt, tai viskas tik su laiku.
P.S. Musu norai begalinei, o istekliai riboti

Parašytas: 12 Spa 2009, 21:40
Human
Teisingas pasirinkimas, siaip dar nepamirsk coil over ' ius dedant dar priekyje reguliuojamus atraminius ir rasporke.
Parašytas: 12 Spa 2009, 21:47
SpottAuto
Zinau tai, tik su tais atraminiais ir problemos, labai nekokie tie cali stakanai

kazka kazkur reiks burti manau

Parašytas: 12 Spa 2009, 21:59
calibra
davai tik nepradekit pjaustyti kebulu. Galima tipo nupjauti stakana ir padaryti jo virsu lygu, kad virsu galima butu reguliuoti (alia isvirtimas), nu bet naaaaaachui to reik!? Cia gi totali lazhucha gadinti normalu automobili. Suprasciau, butu tik sportui skirtas, tada dzin.
Parašytas: 13 Spa 2009, 02:18
SpottAuto
Ne toks varijantas atmetamas, kad kazka pjaustyti, gaila man sito kebulo

reiks bandyti ieskoti kazkokio varianto kad be kazkokiu dideliu perdarymu padaryti kazka

Parašytas: 23 Spa 2009, 00:02
SpottAuto
Nu va po opel & calibra club meeto cali nebevaziuoja, neatlaike 3 komplekto padangu sudegint, kazkas su pusaseis ar deze bus

vel bus ka veikti

Parašytas: 23 Spa 2009, 00:19
deivideliux
Nu jus duodat su savo pasivazinejimais.

Man gaila net ratus prasukt, o jus padangas komplektais deginat.
Man primena pazystama, kuris turi calibra, masinos isvaizda stock, bet ziauriai priziureta, tik man labai nepatinkantis dalykas, kad jis istisai su ta masinyte draskosi, raizo saules, burnout`ai, drag`ai. Drozia masina kaip tik ismano, tai karta uzklausiau, kodel taip priziuri masinos isvaizda, bet va taip draskai. Tas sako, o kam daugiau masina reikalinga, jei ne draskymui.

Zvengiau gal pora minuciu.
Tai jus gal is tu zmoguciu, su tuo mastymu?

Parašytas: 23 Spa 2009, 00:26
krax
kiekvienam savaip

as irgi nieko pries "padrozt" mashina,viskas juk sutvarkoma

Parašytas: 23 Spa 2009, 00:28
deivideliux
Na man uzteko pora kartu padraguot, iskarto pagailo cali...

Parašytas: 23 Spa 2009, 01:30
SpottAuto
nu man masina, kad teiktu malonuma

o ir seip cia ale "kovine" tai jos tokia ir paskirtis, o kas sugesta buna pataisoma dar geriau nei buvo

man ji turi teikti malonuma vazinejant, ir jos kaip sako ant "drozimo" man negaila nes ji tam ir daroma, o ne kaip pencininkui vazinet nuo tasko A iki B, nes kitaip ir standarto butu per akis

seip dziaugiuosi, kad nors vietoj kazkas atsitiko, o ne i koki vilniu ar panasiai nuvaziavus

o remontas kai kainuoja tik laika ir dalys kiek, tai nera ko labai sukti galvos

Parašytas: 23 Spa 2009, 11:37
Nave
Butent. LET'as ne iki baznycios savaitgaliais nuvaziuot skirtas

Nemaciau dar kas su turbavyku ramiai vazinetu

SpottAuto, o ant stendo sukt nezadi?

Parašytas: 23 Spa 2009, 11:38
Arturas18
as su LETU stengciaus ramiai vaziuoti

nes remontuoti nebutu is ko

Parašytas: 23 Spa 2009, 11:49
waidas
arba nebutu uz ka waziuot,nes jei tapke megsti minkyt,tai pasrebt megsta benzinely

o jei tokia masina turet ir nedrozt,tai nx ta turbo reikalinga

Parašytas: 23 Spa 2009, 11:51
Arturas18
juk ne kiekviena diena drozti

o retkarciais galima

Parašytas: 23 Spa 2009, 13:01
KW>
arturai voliojies kajp reikalas. du postai ir abu priesingi

Parašytas: 23 Spa 2009, 13:07
Arturas18
waidas sake kad jei turi turbo reik isnaudoti galimybes

o as turejau omenyje kad nebutina drozti pastoviai

labai retai galima ir spustelti pedala

nu jei kas turi tam galimybiu ir lesu tai gali,bet as turedamas leda sau to negaleciau leisti

nebent perleisciau kam nors kitam ir pasiimbiau bent V6

Parašytas: 23 Spa 2009, 13:09
Nave
waidas rašė:arba nebutu uz ka waziuot,nes jei tapke megsti minkyt,tai pasrebt megsta benzinely

o jei tokia masina turet ir nedrozt,tai nx ta turbo reikalinga

Nu jo.. Maniske mieste ~14 ramiai vaziuojant. O "mano rezimu" is 16 neislipu

Tai jei nedrozi, tai nafik permoket uz benza kokius 2 kartus, jei vaziuosi vistiek tu papildomu ag (lyginant pvz kad ir su c20xe) neisnaudomas.

Beto masinos draskymas ir lauzymas - 2 skirtingi dalykai. Kai turbavykas naudojamas
pagal paskirti, bet paskui atitinkamai ir priziurimas - kaip sitas saldytuvas

- tai labai saunu. Bet vat kai drozia ir nepriziuri, tai jau kas kitas

Parašytas: 23 Spa 2009, 13:29
Dochturbo
Arturas18 rašė:as su LETU stengciaus ramiai vaziuoti

nes remontuoti nebutu is ko

Vat ką reiškia kai nesi LET'e sėdėjęs kai atsisėdi ji pati prašosi kad paspaustum

Parašytas: 23 Spa 2009, 13:31
Arturas18
as isivaizduoju

butu fainiai kad kas pravezintu ;D jau mane vezino su VECTRA 3.1

tai eina lengvai ir greitai

Parašytas: 23 Spa 2009, 15:53
waidas
nu jo,as tik atsisedu,wariklis pasyla ir neiskenciu tapkes nemynes,reik prawaziuot,kad suprastai

turejau 3golfa 55kwmkai tik teises issilaikiau,tai buwo pries 5metus,galwojau,kad gerai eina,bet draugelis pawezino su kadetu gsi(su let'o warikliu),wa tada supratau kaip turi masina waziuoti ir ko as noriu

wa todel pas mane dabar let'as ir sukasi

Parašytas: 23 Spa 2009, 17:50
SpottAuto
kolkas dar gal nesuksiu, nera tokio didelio smalsumo ka ten parodys, kai dar nebaigta viskas daryti ant stock viduriu

kai vaziuoja traukia ir gerai

Parašytas: 23 Spa 2009, 19:53
Human
Sport kaip su vaziuokle, juda kas?
Parašytas: 23 Spa 2009, 20:11
ramus
Nu, bet bukim realistai tie kas kalba apie draskymasi - man pvz automobilis reikalingas kad mane veztu ir per daug kisenes neplonintu todel xe pilnai gana (nebrokyciau ir 2.5) kas turi tas zino, kad ir su neuzmustu xe geru potyriu galima atrasti (aisku ko gero su letu nera ka lyginti) bet svarbiausia kai pasibaigia seliojimas man xe nereikia REMONTUOTI, tiesiog vaziuoju kaip vaziaves

O dabar skaitau LETu savininku komentarus ir jie mazdaug tokie patys - jau, kad laksciau tai laksciau, potyriai nerealus, tik va, dabar reikia truputi paremontuoti, o jau po to, kad leksiu tai leksiu ...........

ir vel reiks paremontuoti ?

Tai dabar iseitu eilines calibros vazineja tarp techniniu apziuru, o LETai tarp remontu

Ir dar is praktines puses (kokia dar praktine puse turint LET ?) let negali buti pirmu automobiliu seimoje, ji negali buti ir antru automobiliu seimoje, jo apskritai negali tureti zmogus turintis seima, nes islaikymas vazinejant sunki nasta semos biudzetui, net vienas pats sau gyvenantis zmogus turedamas leta turi tureti antra automobili pastoviam naudojimui - tai zinot, budamas praktiskas ir noredamas 4x4 turbo, as rinkciausi ,kad ir subaru........... Nieko neturiu pries turbo calibras ir juo labiau ju savininkus, bet kelerius metus skaitant ju savininku pasisakymus susidariau tokia nuomone ( bet tai tik mano nuomone )
Parašytas: 23 Spa 2009, 20:16
WiliusG
ramus - tavo postas keistas. Kam lysti i kito pinigine? Jei zmogus turi pinigu lauzyt ir taisyt let'a, turet kita daily car'a (kuris nevisda isarytas) ir gali islaikyti seima netik pinigus leisdamas ant duonos, tai kodelgi ne?
Yra pora zmoniu tipu. Kuriems auto susisikeimo priemone, kitiems gyvenimo budas. Ir vsio. Pvz vajezau kaip noreciau aps save inmest xe, pabombint, ar net let'a, bet as neturiu pinigu. jei atsiras tai as irgi zaisiu, net jei daily car'as bus golf mkII 1.6D o cali apstovei isardyta, as vistiek zaisiu, nes man tai patinka

Parašytas: 23 Spa 2009, 20:23
ramus
Nesupratai - as ne pinigus kazkieno skaiciuoju, nes ne mano tai reikalas as parasiau savo pastebejimus ir nuomone letu klausimu. Kas del xe tai per tris metus i varikli neskaitant einamuju keitimu nebuvo lysta ir panasu kad kol kas nereiks, tai jo islaikymas man finansiskai nelabai ir sudetingas.