Puslapis 7 iš 13
Parašytas: 12 Spa 2009, 01:29
marijus
Offtopicjei prakalbant apie snaige, tai vilniuje vazineja R8 audine, kuriai ant galo pigiomis raidemis ish senuku uzhklijuotas zhodis snaige.

Parašytas: 12 Spa 2009, 08:46
Human
SpottAuto nezinau kaip realiai vairuoji ne sprendziant is video, taciau slalome sankaba pamirsk (nebent permesti begi), nes kartais girdisi kad mini sankaba pries pavarota, realiai slalomui reik ismokti vaziuoti visada ant begio, taip sutaupomas laikas. Isbandyta praktiskai.
Parašytas: 12 Spa 2009, 09:07
J-o-n-c-e
Tiek kW dzin ta sankaba

Parašytas: 12 Spa 2009, 09:33
Human
Ne KW esme.
Parašytas: 12 Spa 2009, 09:35
J-o-n-c-e
Jam dzin

Parašytas: 12 Spa 2009, 09:42
Nave
Teisingai Human sako, slalome niekada begio neisjungi. O tie kW slalome lygiai 0 itakos turi. Nebent kad dar labiau pasunkina valdomuma

Parašytas: 12 Spa 2009, 09:43
Tornado
tai geriau stumt? ar kaip cia?

Parašytas: 12 Spa 2009, 09:45
J-o-n-c-e
Eit pesti

Parašytas: 12 Spa 2009, 09:46
Nave
Ta prasme kad masina su 300ag tau bus sunkiau suvaldyt nei su 150.
P.S.Elvio organizuotas slalomas cia? "Rudenio naktys" ar kaip ten.

Galejai duot zinot kad atvaziuosi

Parašytas: 12 Spa 2009, 09:54
Human
Slalome dazniausiai laimi trumpos, 4 kausu (arba maziau) turincios motorus masinikes, nes butent tokie motorai mazai sveria ir is ju galima ispausti gan nemazai ag. Nes lyginant su kokiu v6 ar v8 vien tas motoras daug svers ir priekis slys jei nesubalansuota vaziuokle.
Parašytas: 12 Spa 2009, 09:55
J-o-n-c-e
"Human"galima ispausti gan nemazai ag.
Nu tai vadinasi tos AG vistiek reikia
P.S. gali neatsakinet, as puikiai suprantu ka turi omenyje ir pats zinau, kad slalome AG neesminis faktorius, siaip ner ka veikt del to ir pezu

Parašytas: 12 Spa 2009, 10:00
Human
calibra bent man labai prieki nesdavo i sona, nzn kaip kitiem, bet slalomui ji tokia vangi
Parašytas: 12 Spa 2009, 10:18
Tornado
8v tau neshdavo tai spek kaip elgiasi v6

Parašytas: 12 Spa 2009, 10:20
Human
Pas tave juk special vaziuokle

Parašytas: 12 Spa 2009, 10:22
Tornado
tada dar nebuvo, beto norint slalome normaliai vaziuot ne su tokai reiktu

Parašytas: 12 Spa 2009, 10:25
J-o-n-c-e
Ei ei pasideda, sudejai vaziuokle, karocia SPORT CAR'as tai dabra slalome turi eit jibytute

Parašytas: 12 Spa 2009, 10:32
Tornado
nu .. pasiemiau sturmana, blyn geras draugelis, bet naudos nulis

Parašytas: 12 Spa 2009, 10:34
J-o-n-c-e
Jo jo du sturmanai ir abu levi

Nereikia cia kaltint kitu

Parašytas: 12 Spa 2009, 10:34
Tornado
prie ko cia du?

Parašytas: 12 Spa 2009, 10:39
Human

Uz vairo du sturmanai del to ir nelaimejot
Parašytas: 12 Spa 2009, 20:01
SpottAuto
Su ja uzminus tiesiai neina pavaziuot kai tik fwd buna

nori nenori turi atleisti tapke, su sita ex cali zimiai geresni laikai butu, nes ana stovejo, bet nevaziavo

sita nestovi, bet vaziuoja

nesiku pinigais, kad viska sudeti iskarto

ir vaziuojant pirma vaziavima buvo sudeti visi r16 ratai tai man galas prieki lenktdavo galim sakyti, stoja skersa, tai atsargai buvo paimti r18 (jei nuleis ar sudegs netycia

) tai juos uzdejus ant galo situacija pasitaise, galas nebeskraide taip ziauriai, o ir taip jei 4x4 neina, cia ne masina o valtis, su 4x4 priduoda jai daug stabilumo. Kaip sakiau uzminus dugnais tampo po kelia

Ir seip su ta cali tiek ir tevazinejes tai neina perprasti vaziavimo su ja ir surasti ta aukso viduriuka, kas is juodos jau buvo ispausta todel ji buvo nebeidomi, o ir nebeverta investiciju i kazka daugiau
Video idetas antras vaziavimas, tai cia buvo vaziuojama atsargiai kad nebebutu pievu su galu, kad noretu lenkt prieki, 3 jau ir pagal laika buvo geresnis bet, kad mano palaikymo komanda nebenufilmavo

Kaip sakant geriau atsargiai, bet iskaiton. Turejo ji 4x4 klasei vaziuoti, bet neuzteko paskutineje naktije viskam laiko

Parašytas: 12 Spa 2009, 20:52
Human
Tapke atleist galima, o sankabos patartina nevartot.
Parašytas: 12 Spa 2009, 21:13
SpottAuto
nu cia su laiku bus viskas ismokta ir isbandyta, atleidus tapke is naujo turbo reikia kad issisuktu

gazas-dugnas

as ir pats matau daug klaidu, bet jos gaunasi ir gausis kol nesusidirbsiu su masina, nes buvusi ir sita tai kaip diena ir naktis

pavaziavus su ta i juoda net sest nebesinorejo, turbo

nors juodosios vis gaila buna pamacius, bet zinant kiek ji macius ir kaip su ja buvo vaziuojama ir kiek kur pridalivauta tai dziaugiuos pardaves

nuo posukiu visi stakanai ir kebulas pavaiksciuojes buvo, reikejo principe pervirint siules stipriau

Parašytas: 12 Spa 2009, 21:24
Human
Ka del vaziuokles mastai?
Parašytas: 12 Spa 2009, 21:27
Nave
Nu kaip as darau - yra 3 rezimai:
1. Gazas dugnas
2. Nieko nespaudi (pries pat pat pravaziavima tarp fyskiu)
3. Stabdis dugnas (jei jauti kad per greit i posuki ateini).
Siaip kai pas mane fwd, tai irgi kai turba pusteli masina tampyt pradeda. O jei dar lietus (kaip per praeita naktini slaloma), tai vapse nespejau as jos gaudyt trasoj. Publika bent gavo daug 'pshh-pshh' is manes. Kompensavo bloga vaziavima
Teko su Astra GSi 8v pravaziuot - laikai zymiai geresni. Aisku ten pakaba jau toli grazu nera standartine (kaip pas mane) ir t.t. Bet visgi kai nera tokio staigaus torko uzmynus tapke, zymiai lengviau.