jei prakalbant apie snaige, tai vilniuje vazineja R8 audine, kuriai ant galo pigiomis raidemis ish senuku uzhklijuotas zhodis snaige. 
SpottAuto "kovine" :D
SpottAuto nezinau kaip realiai vairuoji ne sprendziant is video, taciau slalome sankaba pamirsk (nebent permesti begi), nes kartais girdisi kad mini sankaba pries pavarota, realiai slalomui reik ismokti vaziuoti visada ant begio, taip sutaupomas laikas. Isbandyta praktiskai.
e36 touring m52
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
Teisingai Human sako, slalome niekada begio neisjungi. O tie kW slalome lygiai 0 itakos turi. Nebent kad dar labiau pasunkina valdomuma 
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
Ta prasme kad masina su 300ag tau bus sunkiau suvaldyt nei su 150.
P.S.Elvio organizuotas slalomas cia? "Rudenio naktys" ar kaip ten.
Galejai duot zinot kad atvaziuosi 
P.S.Elvio organizuotas slalomas cia? "Rudenio naktys" ar kaip ten.
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
Slalome dazniausiai laimi trumpos, 4 kausu (arba maziau) turincios motorus masinikes, nes butent tokie motorai mazai sveria ir is ju galima ispausti gan nemazai ag. Nes lyginant su kokiu v6 ar v8 vien tas motoras daug svers ir priekis slys jei nesubalansuota vaziuokle.
e36 touring m52
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Nu tai vadinasi tos AG vistiek reikia"Human"galima ispausti gan nemazai ag.
P.S. gali neatsakinet, as puikiai suprantu ka turi omenyje ir pats zinau, kad slalome AG neesminis faktorius, siaip ner ka veikt del to ir pezu
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Ei ei pasideda, sudejai vaziuokle, karocia SPORT CAR'as tai dabra slalome turi eit jibytute 
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
Su ja uzminus tiesiai neina pavaziuot kai tik fwd buna
nori nenori turi atleisti tapke, su sita ex cali zimiai geresni laikai butu, nes ana stovejo, bet nevaziavo
sita nestovi, bet vaziuoja
nesiku pinigais, kad viska sudeti iskarto
ir vaziuojant pirma vaziavima buvo sudeti visi r16 ratai tai man galas prieki lenktdavo galim sakyti, stoja skersa, tai atsargai buvo paimti r18 (jei nuleis ar sudegs netycia
) tai juos uzdejus ant galo situacija pasitaise, galas nebeskraide taip ziauriai, o ir taip jei 4x4 neina, cia ne masina o valtis, su 4x4 priduoda jai daug stabilumo. Kaip sakiau uzminus dugnais tampo po kelia
Ir seip su ta cali tiek ir tevazinejes tai neina perprasti vaziavimo su ja ir surasti ta aukso viduriuka, kas is juodos jau buvo ispausta todel ji buvo nebeidomi, o ir nebeverta investiciju i kazka daugiau
Video idetas antras vaziavimas, tai cia buvo vaziuojama atsargiai kad nebebutu pievu su galu, kad noretu lenkt prieki, 3 jau ir pagal laika buvo geresnis bet, kad mano palaikymo komanda nebenufilmavo
Kaip sakant geriau atsargiai, bet iskaiton. Turejo ji 4x4 klasei vaziuoti, bet neuzteko paskutineje naktije viskam laiko 
Video idetas antras vaziavimas, tai cia buvo vaziuojama atsargiai kad nebebutu pievu su galu, kad noretu lenkt prieki, 3 jau ir pagal laika buvo geresnis bet, kad mano palaikymo komanda nebenufilmavo
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
nu cia su laiku bus viskas ismokta ir isbandyta, atleidus tapke is naujo turbo reikia kad issisuktu
gazas-dugnas
as ir pats matau daug klaidu, bet jos gaunasi ir gausis kol nesusidirbsiu su masina, nes buvusi ir sita tai kaip diena ir naktis
pavaziavus su ta i juoda net sest nebesinorejo, turbo
nors juodosios vis gaila buna pamacius, bet zinant kiek ji macius ir kaip su ja buvo vaziuojama ir kiek kur pridalivauta tai dziaugiuos pardaves
nuo posukiu visi stakanai ir kebulas pavaiksciuojes buvo, reikejo principe pervirint siules stipriau 
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
Nu kaip as darau - yra 3 rezimai:
1. Gazas dugnas
2. Nieko nespaudi (pries pat pat pravaziavima tarp fyskiu)
3. Stabdis dugnas (jei jauti kad per greit i posuki ateini).
Siaip kai pas mane fwd, tai irgi kai turba pusteli masina tampyt pradeda. O jei dar lietus (kaip per praeita naktini slaloma), tai vapse nespejau as jos gaudyt trasoj. Publika bent gavo daug 'pshh-pshh' is manes. Kompensavo bloga vaziavima
Teko su Astra GSi 8v pravaziuot - laikai zymiai geresni. Aisku ten pakaba jau toli grazu nera standartine (kaip pas mane) ir t.t. Bet visgi kai nera tokio staigaus torko uzmynus tapke, zymiai lengviau.
1. Gazas dugnas
2. Nieko nespaudi (pries pat pat pravaziavima tarp fyskiu)
3. Stabdis dugnas (jei jauti kad per greit i posuki ateini).
Siaip kai pas mane fwd, tai irgi kai turba pusteli masina tampyt pradeda. O jei dar lietus (kaip per praeita naktini slaloma), tai vapse nespejau as jos gaudyt trasoj. Publika bent gavo daug 'pshh-pshh' is manes. Kompensavo bloga vaziavima
Teko su Astra GSi 8v pravaziuot - laikai zymiai geresni. Aisku ten pakaba jau toli grazu nera standartine (kaip pas mane) ir t.t. Bet visgi kai nera tokio staigaus torko uzmynus tapke, zymiai lengviau.
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.