Puslapis 67

Parašytas: 06 Lap 2009, 13:20
Tornado
"vidutiniu apsuku virsutiniame ruoze link aukstu sukiu, kad isvystytu maksimalia galia."
a tikrai? seip jau max galia pasiekiama beveik ant redline.. jei kalba apie sukimo momenta tai tada kitas reikalas.

Parašytas: 06 Lap 2009, 13:35
Dochturbo
nu čia Torni drįsiu pataisyti didžiausia galia pvz pas mane ag išvystoma prie 5600 tai tikrai ne redline o max sukimo momentas yra kažkas netoli 3000 aps/min man atrodo net mažiau čia tą pažiūrėsiu ir patikslinsiu jei nepatingėsiu ir kreives įdėsiu :)

Parašytas: 06 Lap 2009, 13:40
Human
Dochturbo tikrai taip.

Parašytas: 06 Lap 2009, 13:58
Dochturbo
va įrodymas ką patvirtino ir human http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=24959 pas LET'ą didžiausias sukimo momentas prie 2400aps/min ;)

Parašytas: 06 Lap 2009, 14:02
calibra
na, kadangi ratams prasukineti reikalingas sukimo momentas, kuris ir yra tikroji galia ("arklio galia" tera matavimo vienetas isskaiciuojamas is sukimo momento galios ir sukiu), tai ir parasiau taip. Bet kadangi zodis "galia" ir "arklio galia" sutampa, o lietuviskam kontekste daznai zodis "galia" naudojamas trumpinant ir norint ivardinti "arklio galia" savoka, sutinku, kad gali kam nors galejo buti neaisku is mano parasymo, tad, sorry :)

Beje, esu isitikines, kad pas mane truputi ne visai standartine kreive gautusi...

2 doHCturbo :) : ne visai esi teisus, nes tu kalbi apie turbavyka (c20let), o Tornadas zino, kad pas mane atmosferikas (c20xe) :) Tad, sioje vietoje jis teisus :

C20XE (stock):
Maksimali galia: 110kw (150ag) ties 5600rpm
Maksimalus sukimo momentas: 196 Nm (20 kpm) prie 4600 rpm

O, geriausia tai, apie ka kalbejau, pavaizduoja sis brezinukas:
Paveikslėlis

Parašytas: 06 Lap 2009, 14:09
Human
Bet redline jau krenta galia

Parašytas: 06 Lap 2009, 14:11
calibra
"reik sukt bent jau vidutiniu apsuku virsutiniame ruoze link aukstu sukiu" - kur tu matai, kad suku ant redline? Be to, pas mane kreive virsutiniame diapazone geresne nei pas stock'a.

Parašytas: 06 Lap 2009, 14:16
Dochturbo
calibra rašė:2 doHCturbo :) : ne visai esi teisus, nes tu kalbi apie turbavyka (c20let), o Tornadas zino, kad pas mane atmosferikas (c20xe) :) Tad, sioje vietoje jis teisus
Matau vis tebekimbi prie mano niko :D Nu jo letą kaip pavyzdį gal ir blogą paėmiau nors ir žinojau kad pas tave xe :) Norėjau parodyti tik esmę kad max ag tikrai ne prie redline tdl kaip pavyzdį paėmiau letą :)

Parašytas: 06 Lap 2009, 14:26
ernix
o kaip su c20ne? juk max sukimo momentas prie 2,6k rpm, o max ag prie 5,2k rpm,tai jo galia didesne prie mazesniu sukiu ar auksciau nei vidutiniu? :roll:

Parašytas: 06 Lap 2009, 14:47
calibra
nu tai sukimo momentas didziausias kur - pats jau parasei. Ratams prasukineti, priekaba traukti ir pan. tau reik sukimo momento :) Bet akseleruojant (pvz, lenkiant, begejantis ir t.t.) stenkis sukti motora iki paminetu max ag, bet jokiu budu ne uz jo!

Parašytas: 06 Lap 2009, 14:58
ernix
na pastebejau kad pvzbegejantis 5 pawara nuo 5k rpm ji tampa kaip prirista, o nuo 2,5k rpm atsiranda galia kazkokia, bent jau jaustis pradeda........

Parašytas: 06 Lap 2009, 18:04
Tornado
agirdz human ir doChturbo uzsifakinkit
ar as parashiau redline zonoje, jei neiskaitot, paskaitot dar karta. beveik visdelto nera redline zonoje. lygiai taip kaip parashe dochturbo.

p.s. taciau povilas labai viska aiskiai parashe.

Parašytas: 06 Lap 2009, 18:35
Human
Torni lenkis :D

Parašytas: 06 Lap 2009, 18:35
Dochturbo
turbūt skirtingai suprantam žodį beveik be to ir tas tarpelis nuo 5600 iki redline yra skirtingas priklausomai nuo variklio vieniems redline prasideda jau nuo 6000 kitose nuo 7000 kiek paskui pagalvojau :D nereik pykt ;)

Parašytas: 06 Lap 2009, 18:53
Tornado
zinok visi mes ivalde tik letus ir ju charakteristikos mums yra svarbiausios... ania? kai turesiu mintyje let'a tai butinai parashysiu.

Parašytas: 23 Gru 2009, 23:34
Human
Taigi ziema parode jau ka gali ir manau daugelis isbande savo padangas ivairia danga. Klausimas: Ar patenkinti savo esamom padangom si sezona? (gal pirkote naujas isreklamuotas ir nusivylete? O gal kaip tik noretumet pagirti tam tikra modeli?)

Parašytas: 24 Gru 2009, 00:56
popcys
nezinau kas cia atsitiko bet su ~6-7mm protektorio ziemines padangos hankook visai nekabina, as su jom truputi vasara vazinejau, ar gali buti kad guma sukietejo ar kazkas panasas, protekoriaus daug o sukibimo neber, nors pernai buvo :roll:

Parašytas: 24 Gru 2009, 00:59
Human
Jei galima, tai sakant padangos tipa naudokime ne vien firmos pavadinima bet ir modeli.

Parašytas: 24 Gru 2009, 03:43
calibra
viskas normaliai, kol neisjungi 4x4. Tada supranti, kad bb kabina tie nokian wr :)

Parašytas: 24 Gru 2009, 09:44
popcys
Human rašė:Jei galima, tai sakant padangos tipa naudokime ne vien firmos pavadinima bet ir modeli.
mano hankook w440 ;)

Parašytas: 24 Gru 2009, 11:28
artur
pas mane stowi mischelinai zemines tai kabina lb gerai

Parašytas: 24 Gru 2009, 13:09
Human
artur modelis koks.

Parašytas: 24 Gru 2009, 14:00
WiliusG
As dziaugiuos savo Nokian Hakapellitom 5 (lygtais, patikslinsiu) padroztos gerai, bet kabina neblogai dar. Tik siknoi jau rejktu kazko kito, megsta trruputi slistelt ji ;)

Parašytas: 24 Gru 2009, 14:14
artur
ultra grip 400 parasyta protektorius dar neblogas neslista

Parašytas: 24 Gru 2009, 14:54
Nave
Dunlop SP Sport 3D