kaip ir nebelabai standartine bet negaliu nieko paliginti, nes su standartine nesu vaziaves
Parašytas: 08 Rgp 2009, 15:53
waidas
kur gawai i kas ten kitaip joje???
Parašytas: 08 Rgp 2009, 16:10
SpottAuto
http://www.maxxtuning.se/ kita visco (nauja), kitas dangtelis vietoj skardinio, dar keli varstai padaryti buvo ir tepalas nu ir razdatke gal is 3 turimu viena is geriausiu daliu sudeta
Parašytas: 11 Rgp 2009, 15:53
calibra
na, ka... sveikinu, tu pirmas is musu triju isidejai
Kaip pojuciai starto metu?
p.s. paziurek ant stendo suvedima ir isvirtima, padangu skirtumai tarp priekines ir galines asies ne daugiau 2mm, protektorius, aukstis/profilis, isnesimas turi buti vienodas, rastavkiu deti irgi nerekomenduotina. Jei zeminta, reik deti camber kit'a.
Parašytas: 11 Rgp 2009, 18:23
SpottAuto
Kad butu geri pojuciai manau reiktu dar stiprios sankabos, ir naujo westgeito, nes pagal mane mano griba pjauna, arba nesusitvarkau as su juo
cali vaziuokle visiskai stock padangos vienodos
Va per zvira posukiais tai smagu vaziuoti
Parašytas: 11 Rgp 2009, 18:52
KW>
su savo r18 per zvyrus lakstai?
Parašytas: 11 Rgp 2009, 19:04
WiliusG
Taigi ir jonavoj per dragus dejos r-15 ar r-16 orgus
Parašytas: 11 Rgp 2009, 19:09
SpottAuto
Yra teke ir su jais o kuo blogai su jais vaziuoti per zvira? jei kur i poilsiaviete vaziuoti sugalvoju, gi neleksiu keistis masinos ar ratu persidejineti kaip uzsikure cali tai dar nebuvo dienos, kad stovetu vietoj reikis kad islystu jei islis kokios bedos iki ziemos kad viska supirkt ko reikes ir vel remontan, arba jei gerai tada toliau kazka burt jai reiks Seip kur labai jau baisus sviras nevaziuoju arba labai ramiai, nesinori kad nudauzytu dazus taip greit
WiliusG rašė:Taigi ir jonavoj per dragus dejos r-15 ar r-16 orgus
Turbo ir V6 orginalus R-16 R18 ir orginalus opelio, tik ne cali.
Parašytas: 12 Rgp 2009, 07:58
KW>
ne as nieko nesakau tiesiog klausimas ir tebuvo? be to jei sakai kad per zvyra smagu su 4x4 reiskias sikna uzmetinejai, o jei sikna uzsimete taj ir greitis jau didesnis turejo but vat man tiesiog ir keista buvo kad su r18 per zvyrus lakstai
o del stock r16 truputi klysti, pas torny buvo stock r15
Parašytas: 12 Rgp 2009, 18:24
SpottAuto
nereikia greicio turbo uzpucia ir gala uzmeta, ne kaip rwd bet smagiai, pvz: 2 begiu
Parašytas: 16 Rgs 2009, 00:45
SpottAuto
Tik turbo normaliau uzpute ir calibra liko kaip automatas Oj taupysim naujai sankabai
Parašytas: 20 Rgs 2009, 11:52
SpottAuto
Nu va pries ardima dar spejau padaryti foto kaip cali atrodo full stock isoreje nieko nera ne orginalaus
O cia sturmanas pasiruoses
Ir dabar graziai atbula nurieda remontui
Parašytas: 20 Rgs 2009, 13:18
euro
ne visiskai stock truksta posukio lempuciu sparnuose
Parašytas: 20 Rgs 2009, 13:21
SpottAuto
Nu tai skyles stock o stock posukiu niekas neprivers susideti reikia uzsisakyti focus style is ebay, bet vis neprisiruosiu ir atsiranda vis rimtesniu darbu ar investiciju
Parašytas: 20 Rgs 2009, 13:21
Human
Bei rankeneles turi buti juodos plastmases spalvos, o ne dazytos Ratai irgi kitos spalvos.
Parašytas: 20 Rgs 2009, 13:28
SpottAuto
Tai galima tada sakyti, kad ir masina turi but kaip saldytuvas snaige esme, kad ratai nuo gamyklos sitie pas ja visi 5 yra O rankenos kaip kokiam edition'ui, jiem jau ejo dazytos
Parašytas: 20 Rgs 2009, 13:31
Human
O del snaiges, tai buciau ant galo tikrai uzsirases: Snaige edition. .
Parašytas: 20 Rgs 2009, 13:33
euro
na zodziu cia visai ne stockas pas tave
Parašytas: 20 Rgs 2009, 13:35
Human
Cia dar prikolas ant numerio remelio:
Kas neiziuri: Turbo saldytuvas
Parašytas: 20 Rgs 2009, 20:02
Nave
Cia gi xennon'o is per4m.lt subarikas
Parašytas: 11 Spa 2009, 23:59
SpottAuto
Buvo priimtas ekonominis ir greiciausias sankabos remontas, nupirkti ferodo ir perkniedyta iki geresniu laiku is penktadienio i sestadieni viskas surinkta, prie to pacio pakeistas vairo stiprintuvo siurblys i kita nes mano mire, ko pasekoje dingo 4x4 ir blogiausia, kad nebespejau surast iki pietu sestadieni kas nutiko, o artimiausias mano namu meistras neturejo laidu diagnostikai opelio taip kad rezultatas vaziuoja vel bet laikinai fwd itarimas kad gali siurblys pavarges papuole, nes buvo detas toks koki turejau, o ne restauruotas ar patikrintas o be reikiamo slegio 4x4 nesijungia, yra daviklis tikiuosi kompas parodys tiksliau kame saknys
Ir vel pavaikiau savo valti oj reikia coiloveriu jai
Parašytas: 12 Spa 2009, 00:04
krax
jau zadejau paragint,kad greiciau medziagos is slalomo detum
Parašytas: 12 Spa 2009, 00:37
calibra
spottauto -> gali buti, kad ne siurblys kaltas, o solenoidas valdantis hidroakumuliatoriu parejo. Arba pats hidroakumuliatorius. Arba hidraulinis stumokliukas. Arba dar kas
Parašytas: 12 Spa 2009, 00:42
SpottAuto
Bet kol buvo gyvas mano siurblys, 4x4 veike be problemu nu svarbausia surasti kas, daliu turiu
Parašytas: 12 Spa 2009, 00:53
calibra
jei siurblys neveikia, tai ir vairas turetu sunkiai sukiotis
Jei vairas normaliai, tai siurblys bus ne prie ko.