Kasdieniai pablevyzgojimai.. :)
Moderatoriai: Calvin, mad_kaker
Geriausias atsakymas į elektroninio pašto šiukšles
Sveiki,
mano vardas Petras, ir aš kenčiu nuo kaltės jausmo, kad neišsiunčiau 50 milijonų sup..tų grandininių laiškų, kuriuos man atsiuntė žmonės, kurie iš tikrųjų tiki, kad jei aš juos išsiųsčiau, tai vargšelė 6 metukų Marytė iš Pabradės, kuriai ant veido išdygo papas, sugebėtų surinkti pakankamai pinigų, kad jis būtų pašalintas jai nuo veido anksčiau, nei jos alkoholikai tėvai parduos ją keliaujančiam cirkui. Nejaugi tu nuoširdžiai tiki, kad Billas Gatesas duos tau, ir kiekvienam, kuriam tu persiųsi šį laišką, 1000 JO PATIES NUOSAVŲ dolerių? Ar tu durnas, ar nesveikas? Ėėėėė, dėmesio! Jei perskaitysi šį laišką iki galo ir sugalvosi norą, tai aš galėsiu dulkinti kiekvieną manekenę nuo žurnalo viršelio! Kokia didžiulė arklio š.. krūva! Iš esmės, šis laiškas yra pranešimas visiems žmonėms, kurie neturi daugiau ką veikti ir siuntinėja man kvailus reklaminius ir kitokius laiškus: PABUČIUOKIT MANO RAUSVĄ S...ę! Galbūt baisieji grandininių laiškų gnomai ateis pas mane naktį ir išdulkins mane pro š... už tai, kad nepersiunčiau laiško, kuris buvo pradėtas Zbygniewo 533 m. prieš Kristų, ir kurį į Lietuvą atgabeno Žalgirio mūšio dalyvis Šūdimantas. Eina jie visi nx! Jei jau ruošiesi ką nors man persiųsti – bent jau siųsk ką nors vidutiniškai užknisančio. Šį sup..tą laišką, kad persiuntus šią žinutę dešimčiai artimiausių draugų, šventoji dvasia kažkokiu būdu perduos tai vargšei kenčiančiai būtybei 10 centų. aš jau gavau 900 kartų. DĖJAU SKERSĄ! Pajudinkite dar išlikusias savo smegenų ląsteles ir pagalvokite, prie ko jūs iš tikrųjų prisidedate, persiųsdami tuos laiškus. Tikėtina, prie nieko, išskyrus savo kaip „zanūdos" ir debilo reputaciją.
Išvados? Jei gauni kokį nors laišką, kuris grasina, kad visą gyvenimą liksite nelaimingas ar nesip..sęs, jei jo nepersiųsi – ištrink jį. Jei tas laiškas juokingas, persiųsk jį. Neužknisinėk žmonių, bandydamas priversti juos pasijusti kaltais dėl kažkokio bedančio raupsuotojo Botsvanoje, kurį jau 27 metus laiko pririštą prie padvėsusio dramblio, ir kurio vienintelė viltis – 5 centai už kiekvieną laišką, kuriuos jis gaus, jei persiųsi šį laišką.
O dabar persiųsk šį laišką visiems savo pažįstamiems.
Jei to nepadarysi, tavo triusikai taps mėsėdžiais ir pusryčiams suvalgys tavo genitalijas

Sveiki,
mano vardas Petras, ir aš kenčiu nuo kaltės jausmo, kad neišsiunčiau 50 milijonų sup..tų grandininių laiškų, kuriuos man atsiuntė žmonės, kurie iš tikrųjų tiki, kad jei aš juos išsiųsčiau, tai vargšelė 6 metukų Marytė iš Pabradės, kuriai ant veido išdygo papas, sugebėtų surinkti pakankamai pinigų, kad jis būtų pašalintas jai nuo veido anksčiau, nei jos alkoholikai tėvai parduos ją keliaujančiam cirkui. Nejaugi tu nuoširdžiai tiki, kad Billas Gatesas duos tau, ir kiekvienam, kuriam tu persiųsi šį laišką, 1000 JO PATIES NUOSAVŲ dolerių? Ar tu durnas, ar nesveikas? Ėėėėė, dėmesio! Jei perskaitysi šį laišką iki galo ir sugalvosi norą, tai aš galėsiu dulkinti kiekvieną manekenę nuo žurnalo viršelio! Kokia didžiulė arklio š.. krūva! Iš esmės, šis laiškas yra pranešimas visiems žmonėms, kurie neturi daugiau ką veikti ir siuntinėja man kvailus reklaminius ir kitokius laiškus: PABUČIUOKIT MANO RAUSVĄ S...ę! Galbūt baisieji grandininių laiškų gnomai ateis pas mane naktį ir išdulkins mane pro š... už tai, kad nepersiunčiau laiško, kuris buvo pradėtas Zbygniewo 533 m. prieš Kristų, ir kurį į Lietuvą atgabeno Žalgirio mūšio dalyvis Šūdimantas. Eina jie visi nx! Jei jau ruošiesi ką nors man persiųsti – bent jau siųsk ką nors vidutiniškai užknisančio. Šį sup..tą laišką, kad persiuntus šią žinutę dešimčiai artimiausių draugų, šventoji dvasia kažkokiu būdu perduos tai vargšei kenčiančiai būtybei 10 centų. aš jau gavau 900 kartų. DĖJAU SKERSĄ! Pajudinkite dar išlikusias savo smegenų ląsteles ir pagalvokite, prie ko jūs iš tikrųjų prisidedate, persiųsdami tuos laiškus. Tikėtina, prie nieko, išskyrus savo kaip „zanūdos" ir debilo reputaciją.
Išvados? Jei gauni kokį nors laišką, kuris grasina, kad visą gyvenimą liksite nelaimingas ar nesip..sęs, jei jo nepersiųsi – ištrink jį. Jei tas laiškas juokingas, persiųsk jį. Neužknisinėk žmonių, bandydamas priversti juos pasijusti kaltais dėl kažkokio bedančio raupsuotojo Botsvanoje, kurį jau 27 metus laiko pririštą prie padvėsusio dramblio, ir kurio vienintelė viltis – 5 centai už kiekvieną laišką, kuriuos jis gaus, jei persiųsi šį laišką.
O dabar persiųsk šį laišką visiems savo pažįstamiems.
Jei to nepadarysi, tavo triusikai taps mėsėdžiais ir pusryčiams suvalgys tavo genitalijas
http://rolandas.esu.as/atsakymas/
VADYBININKO ATMINTINE
Trumpa instrukcija įrangos pardavimo vadybininkui, kaip atskirti normalų klientą nuo pidero.
Malonu turėti reikalą su žmonėmis, kurie iš tikrųjų supranta kuo gi kokybiška prekė, pardavėjo profesionalumas ir tiesiog (pypt) servisas skiriasi nuo pigaus išsipysinėjimo, tupo brukimo, apipysimo ir pinigų iškočiojimo.
Ir yra dar fainiau, kai žmonės sutinka už tai mokėti.
Apačioj pateikta instrukcija leis iš karto nufiltruoti piderų užvažiavimus nuo normalių žmonių užklausimų.
Jei jums skambina būtybė, prisistato privačiu asmeniu, arba neatskleidžia kontoros pavadinimo, arba neduoda savo darbo telefono, o duoda tik Extrą, Ežį ar panašų gaidišką mobilų – labai gražiai siunčiam nachui ir greitai-greitai dedam ragelį.
Todėl, kad normalus klientas nesišifruoja.
Tas pats liečia raštiškus užklausimus - kai ateina emailai iš nemokamų pašto dėžučių tipo gmail.com, mail.lt, yahoo.com ir t.t. – į tokį laišką neatsakinėjam ir neskaitydami triname.
Todėl, kad normalus klientas turi savo domeną, turi savo puslapį/saitą.
Norintys pasiderėti dėl 200 lt, kai užsakymas yra 5-8 tūkst. lt. - iš karto skrenda nachuj. Taip pat pizdina nachui ir tie, kurie pradeda aiškinti, kad Aurelijaus Bibausko įmonė tą patį jiems siūlo pigiau, bet už tokį bazarą atsakyti neskuba (pvz. parodyti Aurelijaus Bibausko komercinio pasiūlymo kopiją). Tokiems draugams netrukdysime kreiptis nachui pas tą Aurelijų, o pačiam Aurelijui – juos pasitikti išskėstomis rankomis. Tegul ima ant ponto kitus durnius.
Kliento šiknos laižymas irgi kainuoja pinigus.
Ir vienu ir kitu atveju – prieš mus tokie gaidžiai, kurie galvoja kad visus apipis savo uzbekiškai-suvalkietišku gudrumu. Lygiagrečiai jie pragers ir prapis ant kurvų ne vieną tūkstantį litų, bet užsirūrins ir pasismaugs negyvai bepirkdami kokybišką prekę savo pačių verslui. Ir tegul tik nepisa jums proto apie ekonomiją – būtų jau tokie ekonomiški, tai ėstu konservuotas stintas tomatuose ir valytų šikną naudotais troleibusų talonėliais.
Jie yra asilkojai, kurie per visą savo laimingą kiaulišką gyvenimą taip ir neišmoks normaliai nešioti kostiumą, išsirinkti ir užsirišti kaklaraištį ir vaikščioti švariais batais. Todėl, kad net ir aukšto išsilavinimo diplomas neprideda inteligentiškumo.
Čiulpkit bybį, chebra, geros kloties jums, taip sakant gudlak.
O jei koks prietranka kitam laido gale jums užduoda debilams tipišką genialų klausimą “A ko čia pas jus viskas taip brangu?” – maloniai jam atsakom, kad jis matyt seniai Palangoj poilsiavo ir primiršo kas yra iš tikrųjų brangu. Ir siunčiam į šiltus kraštus paieškoti pigiau. Ubagai, dvasiniai daunai ir neišauklėti imbicilai – ne mūsų klientai.
Norintys gauti chaliavinę nuolaida šiaip sau, ne už ką, gali taip pat pyzdinti į Turkiją arba Egiptą, ten irgi mėgsta ilgai pisti smegenis, duoti nuolaidą ir įbrukti koki fuflą. O mes, blet, esam normali įmonė, su sveika pasaulėžiūra, blet. Jei mes nustatėm tokią kainą, tai reiškia, kad mes šitą kaina ne šiaip iš bybio iščiulpėm, ir ne tam, kad ką nors blet, apipistumėm, o tam, kad ir sau desertui užsidirbtume.
Apipisinėti klientą, taip pat kaip ir leisti laiką kokiam nors turgui su juo – mums yra perbrangu, todėl mes nei to norime, nei tą darome. Mes žinome savo realią kainą, mes turim rimtą požiūrį į savo darbą. Jei toki požiūrį taip pat turėtų tie, kas pisa mūsų smegenis - Lietuva seniai jau būtų pasaulio lyderių etalono pavyzdys.
Mes nepakišinėjam klientui šūdo. Pigus apknisinėjimai – ne mūsų specializacija, ne mūsų profilis. Viskas, ką mes siūlome, yra nuostabios kokybės prekės ir mes po tuo galim ir norim pasirašyti bet kuriuo blet nakties ar dienos momentu. Mes neperžiūrim mūsų susitarimų atgaline tvarka arba post faktum, kaip tai mėgsta daryti apipisgudriai ubagai kai tik susiduria su sunkumais, ir mes neatsisakom net žodžiu duotų pažadų.
Mes - realus bachurai ir už savo bazarą atsakom, kartais net sau į nuostolį.
Ir dar vienas bajeris. Yra tokiu iškruštgalvių kategorija, kurie mėgsta užprašyti išankstines apmokėjimo sąskaitas iš visų firmų o po to renkasi kur pigiau, galu gale paprasčiausiai dingsta net neatsiprašę ir nepaprašę anuliuoti šią sąskaitą. Va čia tai reto piderastiskumo piderai. Jie verslo pagrindų nesimokino ir apie verslo etiką taip pat negirdėjo. Juos įrašom į juodą sąrašą iš karto, ir gavę užklausimą iš jų sekantį kartą, kultūringai siunčiat nachui iš anksto perspėjus, kad mūsų įmonė su jais dirbti neturi noro ir atrodo nebeturės.
Taisykle geležinė turi buti – jei jau paėmei sąskaitą – iš karto mokėk. O jei dar mąstai – prašyk ne sąskaitos, o komercinio pasiūlymo.
Apie reakcijos greitį gavus užklausimą
Įeinantys užklausimai el. paštu – 10 min tam, kad patvirtintumėt užklausimo gavimo faktą (arba atsakot emailu arba perskambinat), pasiūlymą formuluojat per sekančias 20 min). Jei atvejis sudėtingas –nedaugiau 3 val. Visi laiškai turi būti atsakyti tą pačią diena, nors blet nakvokit darbe.
Atsakymas į kliento skambutį – nevėliau kaip per 3 signalus jo ragelyje, peradresavimas reikiamam kolegai – nevėliau kaip per 15 sek.
Išankstinės sąskaitos išrašymas nevėliau kaip per 10 min nuo pareikalavimo.
Ir apskritai – atsakymas į užklausimą atliekamas tuo pačiu būdu, kaip gavot – į faksą – faksu, į laišką – laišku su kopija faksu. Įeinantys faksai atsakomi tą pačią dieną.
Ir jei netelpat į terminus - nuleisk vandenį, pizdiec atlyginimui.
Ir dabar nesakykit, kad šito nežinojote.
Trumpa instrukcija įrangos pardavimo vadybininkui, kaip atskirti normalų klientą nuo pidero.
Malonu turėti reikalą su žmonėmis, kurie iš tikrųjų supranta kuo gi kokybiška prekė, pardavėjo profesionalumas ir tiesiog (pypt) servisas skiriasi nuo pigaus išsipysinėjimo, tupo brukimo, apipysimo ir pinigų iškočiojimo.
Ir yra dar fainiau, kai žmonės sutinka už tai mokėti.
Apačioj pateikta instrukcija leis iš karto nufiltruoti piderų užvažiavimus nuo normalių žmonių užklausimų.
Jei jums skambina būtybė, prisistato privačiu asmeniu, arba neatskleidžia kontoros pavadinimo, arba neduoda savo darbo telefono, o duoda tik Extrą, Ežį ar panašų gaidišką mobilų – labai gražiai siunčiam nachui ir greitai-greitai dedam ragelį.
Todėl, kad normalus klientas nesišifruoja.
Tas pats liečia raštiškus užklausimus - kai ateina emailai iš nemokamų pašto dėžučių tipo gmail.com, mail.lt, yahoo.com ir t.t. – į tokį laišką neatsakinėjam ir neskaitydami triname.
Todėl, kad normalus klientas turi savo domeną, turi savo puslapį/saitą.
Norintys pasiderėti dėl 200 lt, kai užsakymas yra 5-8 tūkst. lt. - iš karto skrenda nachuj. Taip pat pizdina nachui ir tie, kurie pradeda aiškinti, kad Aurelijaus Bibausko įmonė tą patį jiems siūlo pigiau, bet už tokį bazarą atsakyti neskuba (pvz. parodyti Aurelijaus Bibausko komercinio pasiūlymo kopiją). Tokiems draugams netrukdysime kreiptis nachui pas tą Aurelijų, o pačiam Aurelijui – juos pasitikti išskėstomis rankomis. Tegul ima ant ponto kitus durnius.
Kliento šiknos laižymas irgi kainuoja pinigus.
Ir vienu ir kitu atveju – prieš mus tokie gaidžiai, kurie galvoja kad visus apipis savo uzbekiškai-suvalkietišku gudrumu. Lygiagrečiai jie pragers ir prapis ant kurvų ne vieną tūkstantį litų, bet užsirūrins ir pasismaugs negyvai bepirkdami kokybišką prekę savo pačių verslui. Ir tegul tik nepisa jums proto apie ekonomiją – būtų jau tokie ekonomiški, tai ėstu konservuotas stintas tomatuose ir valytų šikną naudotais troleibusų talonėliais.
Jie yra asilkojai, kurie per visą savo laimingą kiaulišką gyvenimą taip ir neišmoks normaliai nešioti kostiumą, išsirinkti ir užsirišti kaklaraištį ir vaikščioti švariais batais. Todėl, kad net ir aukšto išsilavinimo diplomas neprideda inteligentiškumo.
Čiulpkit bybį, chebra, geros kloties jums, taip sakant gudlak.
O jei koks prietranka kitam laido gale jums užduoda debilams tipišką genialų klausimą “A ko čia pas jus viskas taip brangu?” – maloniai jam atsakom, kad jis matyt seniai Palangoj poilsiavo ir primiršo kas yra iš tikrųjų brangu. Ir siunčiam į šiltus kraštus paieškoti pigiau. Ubagai, dvasiniai daunai ir neišauklėti imbicilai – ne mūsų klientai.
Norintys gauti chaliavinę nuolaida šiaip sau, ne už ką, gali taip pat pyzdinti į Turkiją arba Egiptą, ten irgi mėgsta ilgai pisti smegenis, duoti nuolaidą ir įbrukti koki fuflą. O mes, blet, esam normali įmonė, su sveika pasaulėžiūra, blet. Jei mes nustatėm tokią kainą, tai reiškia, kad mes šitą kaina ne šiaip iš bybio iščiulpėm, ir ne tam, kad ką nors blet, apipistumėm, o tam, kad ir sau desertui užsidirbtume.
Apipisinėti klientą, taip pat kaip ir leisti laiką kokiam nors turgui su juo – mums yra perbrangu, todėl mes nei to norime, nei tą darome. Mes žinome savo realią kainą, mes turim rimtą požiūrį į savo darbą. Jei toki požiūrį taip pat turėtų tie, kas pisa mūsų smegenis - Lietuva seniai jau būtų pasaulio lyderių etalono pavyzdys.
Mes nepakišinėjam klientui šūdo. Pigus apknisinėjimai – ne mūsų specializacija, ne mūsų profilis. Viskas, ką mes siūlome, yra nuostabios kokybės prekės ir mes po tuo galim ir norim pasirašyti bet kuriuo blet nakties ar dienos momentu. Mes neperžiūrim mūsų susitarimų atgaline tvarka arba post faktum, kaip tai mėgsta daryti apipisgudriai ubagai kai tik susiduria su sunkumais, ir mes neatsisakom net žodžiu duotų pažadų.
Mes - realus bachurai ir už savo bazarą atsakom, kartais net sau į nuostolį.
Ir dar vienas bajeris. Yra tokiu iškruštgalvių kategorija, kurie mėgsta užprašyti išankstines apmokėjimo sąskaitas iš visų firmų o po to renkasi kur pigiau, galu gale paprasčiausiai dingsta net neatsiprašę ir nepaprašę anuliuoti šią sąskaitą. Va čia tai reto piderastiskumo piderai. Jie verslo pagrindų nesimokino ir apie verslo etiką taip pat negirdėjo. Juos įrašom į juodą sąrašą iš karto, ir gavę užklausimą iš jų sekantį kartą, kultūringai siunčiat nachui iš anksto perspėjus, kad mūsų įmonė su jais dirbti neturi noro ir atrodo nebeturės.
Taisykle geležinė turi buti – jei jau paėmei sąskaitą – iš karto mokėk. O jei dar mąstai – prašyk ne sąskaitos, o komercinio pasiūlymo.
Apie reakcijos greitį gavus užklausimą
Įeinantys užklausimai el. paštu – 10 min tam, kad patvirtintumėt užklausimo gavimo faktą (arba atsakot emailu arba perskambinat), pasiūlymą formuluojat per sekančias 20 min). Jei atvejis sudėtingas –nedaugiau 3 val. Visi laiškai turi būti atsakyti tą pačią diena, nors blet nakvokit darbe.
Atsakymas į kliento skambutį – nevėliau kaip per 3 signalus jo ragelyje, peradresavimas reikiamam kolegai – nevėliau kaip per 15 sek.
Išankstinės sąskaitos išrašymas nevėliau kaip per 10 min nuo pareikalavimo.
Ir apskritai – atsakymas į užklausimą atliekamas tuo pačiu būdu, kaip gavot – į faksą – faksu, į laišką – laišku su kopija faksu. Įeinantys faksai atsakomi tą pačią dieną.
Ir jei netelpat į terminus - nuleisk vandenį, pizdiec atlyginimui.
Ir dabar nesakykit, kad šito nežinojote.
http://rolandas.esu.as/atsakymas/
..Buvo statybos firma. Direktorius, keli statybininkai ir suo Sarikas.
Biznis visiškai sustojo, taigi viena diena direktorius pasikviete vyrus,
paaiskino, kad firma zlugo, ismokejo algas paskutines. Vyrai padekojo,
ziuri Sarikas guli. Nu, galvoja iseidami ir sarika pasimsim. Kalbina
Sarika:
- Sarikai, einam su mumis, geras tu suva, gal kitur darbo rasim.
Sarikas guli. Pakelia snuki, nusiziovauja ir sako:
- Jus, vyrai, eikit. As cia matau perspektyvu...
Vyrai visi apake. Sako sarikui:
-Sarikai, kokios cia perspektyvos, taigi firma zlunga.
- O as girdejau, kaip direktorius anadien praeidamas pats su savim
snekejo ir sake, kad jei biznis taip ir toliau eis, tai visi Sarikui
b**i ciulpsim,- atsako Sarikas
Posted after 5 hours 19 minutes 34 seconds:
Į 600 Mersą įvažiuoja senas, sukriošęs žiguliukas, kurį vairavo moteris. Nu išlipa naujas rusas ir pradeda:
-Tu k**va, p**da as tave išp*siu tu man visą givenimą neišsimokėsi!!!
Moteris ramiai:
-Palaukite aš tuoj vyrui paskambinsiu ir mes susitarsim.
-Nu gerai b**t tik greičiau!
Moteriškė surenka numerį:
-Sveikas brangusis atvažiuok aš į avariją papuoliau.
Po kiek laiko atvažiuoja Jaguaras ir iš jo išlipa moteriškės vyras su apsauginiu. Ta paaiškina situaciją. Tada vyras sako apsauginiui:
-Vasia, šitą (rodo pirštu į naują rusą) nuvežk į miška ir išp*sk.
Įsidėjo Vasia naują ruskį į bagažinę ir veža. O šis iš bagažinės:
-Vasia, klausyk aš tau duosiu 5000$-tu paleisi mane?
-Ne, kaip bosas pasakė-taip ir bus.
-O jeigu aš tau duosiu 10000$-Paleisi?
-Ne.
Pusiaukelėje suskamba Vasios telefonas. Vasia:
-Alio. Taip bose. Dar vieną?...aha...Nuvežt miškan ir nušauti. Supratau. Važiuoju.
Staiga naujas rusas iš bagažinės:
-Vasia! Tu nesupainiok-tu mane pi*ti turi!
Biznis visiškai sustojo, taigi viena diena direktorius pasikviete vyrus,
paaiskino, kad firma zlugo, ismokejo algas paskutines. Vyrai padekojo,
ziuri Sarikas guli. Nu, galvoja iseidami ir sarika pasimsim. Kalbina
Sarika:
- Sarikai, einam su mumis, geras tu suva, gal kitur darbo rasim.
Sarikas guli. Pakelia snuki, nusiziovauja ir sako:
- Jus, vyrai, eikit. As cia matau perspektyvu...
Vyrai visi apake. Sako sarikui:
-Sarikai, kokios cia perspektyvos, taigi firma zlunga.
- O as girdejau, kaip direktorius anadien praeidamas pats su savim
snekejo ir sake, kad jei biznis taip ir toliau eis, tai visi Sarikui
b**i ciulpsim,- atsako Sarikas
Posted after 5 hours 19 minutes 34 seconds:
Į 600 Mersą įvažiuoja senas, sukriošęs žiguliukas, kurį vairavo moteris. Nu išlipa naujas rusas ir pradeda:
-Tu k**va, p**da as tave išp*siu tu man visą givenimą neišsimokėsi!!!
Moteris ramiai:
-Palaukite aš tuoj vyrui paskambinsiu ir mes susitarsim.
-Nu gerai b**t tik greičiau!
Moteriškė surenka numerį:
-Sveikas brangusis atvažiuok aš į avariją papuoliau.
Po kiek laiko atvažiuoja Jaguaras ir iš jo išlipa moteriškės vyras su apsauginiu. Ta paaiškina situaciją. Tada vyras sako apsauginiui:
-Vasia, šitą (rodo pirštu į naują rusą) nuvežk į miška ir išp*sk.
Įsidėjo Vasia naują ruskį į bagažinę ir veža. O šis iš bagažinės:
-Vasia, klausyk aš tau duosiu 5000$-tu paleisi mane?
-Ne, kaip bosas pasakė-taip ir bus.
-O jeigu aš tau duosiu 10000$-Paleisi?
-Ne.
Pusiaukelėje suskamba Vasios telefonas. Vasia:
-Alio. Taip bose. Dar vieną?...aha...Nuvežt miškan ir nušauti. Supratau. Važiuoju.
Staiga naujas rusas iš bagažinės:
-Vasia! Tu nesupainiok-tu mane pi*ti turi!
http://rolandas.esu.as/atsakymas/
-
Klaipedskas
- Entuziastas
- Pranešimai: 232
- Užsiregistravo: 30 Geg 2008, 20:35
- Vietovė: Klaipėda
-
Klaipedskas
- Entuziastas
- Pranešimai: 232
- Užsiregistravo: 30 Geg 2008, 20:35
- Vietovė: Klaipėda
Prie Minijos ištisas šiukšlynas
O šiaip buvau radęs neprastą vietelę sodyboje šalia Agluonėnų - aplink tvenkinukus įrengti suolai, stalai, šašlykinės įmūritos už pasinaudojimą susimoki po kelis litus nuo galvos, bet užtat laiką praleidi tikrai jaukioje aplinkoje, beje yra supynės, kašis..
TO Junior - o pas tave kieme galima šašlus kept? Projektas vertas dėmesio tuomet
TO Junior - o pas tave kieme galima šašlus kept? Projektas vertas dėmesio tuomet
c20ne 93' - SOLD
c20ne 92' RedDemonRide Edition - SOLD :trance:
I'll be back :gang:
c20ne 92' RedDemonRide Edition - SOLD :trance:
I'll be back :gang:
-
Last Edition
- Klubo Narys
- Pranešimai: 783
- Užsiregistravo: 21 Lie 2006, 19:27
- Vietovė: MEMEL
- Kontaktinė informacija:
O tikslesne vieta ir tel nr?vvaidukss rašė:agluonenus ir as zinua, buvau karta, sumoki 5 litus nuo galvos ir gali visa diena siaust...beje ir malku saslam nusiperki vietoj, 10 litu berods maisas kainavotikrai vieta gera bet jauciu reik pries ten vaziuojant pasiskambint uzsirezervuot
Last Edition X25XE
[url=http://hotimg2.fotki.com/p/b/86_100/66_210/logoklaipeda-vi.gif][img]http://hotimg2.fotki.com/b/86_100/66_210/logoklaipeda-vi.gif[/img][/url]
http://www.darmera.lt
[url=http://hotimg2.fotki.com/p/b/86_100/66_210/logoklaipeda-vi.gif][img]http://hotimg2.fotki.com/b/86_100/66_210/logoklaipeda-vi.gif[/img][/url]
http://www.darmera.lt
-
Last Edition
- Klubo Narys
- Pranešimai: 783
- Užsiregistravo: 21 Lie 2006, 19:27
- Vietovė: MEMEL
- Kontaktinė informacija:
Sveiki visi
Š.m. liepos 5 dieną, nuo 12 valandos Skuodo rajono,Daukšių kaimo aerodrome vėl mėgėjiškos DRAG RACE varžybos.Dalyvių registracija nuo 11 valandos. Išsamesnė informacija telefonais 869030309 ir 862544044
Dalyvio mokestis – 10 litų, žiūrovams – 3 litai
Dalyviai bus skirtomi į klases pagal LASF patvirtintas 2009 m. atviro Lietuvos automobilių “Drag” lenktynių čempionato reglamentą ir taisykles:
1. “All motor street” Klasė A
2.”Modified street” Klasė B
3. “All motor Super street” Klasė C
4.”Super street” Klasė D
5.”Sport Compact” Klasė SC
6.”Outlaw” Klasė OW

Posted after 6 minutes 41 seconds:

www.medinisratlankis.lt
Š.m. liepos 5 dieną, nuo 12 valandos Skuodo rajono,Daukšių kaimo aerodrome vėl mėgėjiškos DRAG RACE varžybos.Dalyvių registracija nuo 11 valandos. Išsamesnė informacija telefonais 869030309 ir 862544044
Dalyvio mokestis – 10 litų, žiūrovams – 3 litai
Dalyviai bus skirtomi į klases pagal LASF patvirtintas 2009 m. atviro Lietuvos automobilių “Drag” lenktynių čempionato reglamentą ir taisykles:
1. “All motor street” Klasė A
2.”Modified street” Klasė B
3. “All motor Super street” Klasė C
4.”Super street” Klasė D
5.”Sport Compact” Klasė SC
6.”Outlaw” Klasė OW

Posted after 6 minutes 41 seconds:

www.medinisratlankis.lt