Puslapis 41 iš 306
Parašytas: 07 Kov 2008, 19:20
WiliusG
Nepatikesit, jei si auto ne shou caras purvasargiai yra labai gerai
Krax turetum zinot kas atsitinka baltom cali pravaziavus nekokiu keliu

knisa kai masina svari o kamapai purvu aplipe

Parašytas: 07 Kov 2008, 19:22
calibra
siaip priekinius purvasargius, jeigu stockinius ir maziukus, as netgi rysciausi detis. Nes nuo akmenuku nusidauzo priekinio sparno apatines dalies dazai, ko pasekoje sekantis zingsnis - korozija. Taip sakant, fnx GOD - zender/irmscher ta dali uzdengia, todel gerai paruoshus antikorozinem medziagom bent kebulo negadins

Parašytas: 07 Kov 2008, 21:33
krax
WiliusG rašė:Nepatikesit, jei si auto ne shou caras purvasargiai yra labai gerai
Krax turetum zinot kas atsitinka baltom cali pravaziavus nekokiu keliu

knisa kai masina svari o kamapai purvu aplipe

nevazineju po purvynus

nes jei tik biski zeme patyzus,tai platus ratai labai itakoja

Parašytas: 07 Kov 2008, 21:35
WiliusG
As tai grazius, ne tiurlinginius kokius jei iseis uzsidesiu ant savosios

Parašytas: 08 Kov 2008, 10:04
KW>
o as noriu situ ratu

na bet panoresiu ir praeis

Parašytas: 08 Kov 2008, 14:22
Domas
o as noriu sitos kalytes su visais tais purvasaugiais

Parašytas: 08 Kov 2008, 16:11
WiliusG
tokie pat ratlankiai ar panasus ar ne ant Calvino cali stovejo?

Parašytas: 08 Kov 2008, 23:21
ToGo
neriks toli ieskot mzk ji
Parašytas: 09 Kov 2008, 12:00
J-o-n-c-e
Jei prasuko spynele iseitis paprasta:

Parašytas: 10 Kov 2008, 12:05
J-o-n-c-e
Parašytas: 13 Kov 2008, 18:30
memelsite
Parašytas: 13 Kov 2008, 19:56
suNNy
ech...grozis...noreciau tokio
Parašytas: 13 Kov 2008, 20:29
Rocco_
po keliu menesiu vistiek pramustu smera pro danktelio tarpine ir isto grozio nieko neliktu

Parašytas: 13 Kov 2008, 20:38
dosmaster
suNNy rašė:ech...grozis...noreciau tokio
Engliskas variantas, boronka ne toj puseje

Parašytas: 13 Kov 2008, 20:42
calibra
Aisku, ne taip ishblizginta kaip ankstesneje foto, bet gal kam bus idomu ir maniskes 8v turbo vaizdelis po kapotu

Parašytas: 13 Kov 2008, 20:48
ernix
manau si yra viena is twarkingiausiu, klubuj priklausanciu calibru
beje nezinau tiesa ar ne bet tas skersinis po kapotu mazina tikimybe kad priekinis stiklas skils, tipo del masinos varzymosi ar kazkas tokio..tiesa ar nesamone?
Parašytas: 13 Kov 2008, 20:55
krax
ne viena is twarkingiausiu,o tvarkingiausia

Parašytas: 13 Kov 2008, 21:01
suNNy
joa! tvarkingiausia

Parašytas: 13 Kov 2008, 21:03
WiliusG
Kas ten keleivio pusei po folija pakavota taip?

Parašytas: 13 Kov 2008, 21:10
calibra
jeigu stiklas normaliai iklijuotas, tai skilti neturi ir be skersinio. Skersinis truputi stabilizuoja kebulo lankstymasi, o stiklas ir skyla dazniausiai delto, kad lieciasi i metala ir lankstantis kebului trukimas prasideda butent nuo tos vietos. Bet jeigu stiklas nesiliecia prie metalo, trukti iprastomis salygomis neturetu.
Parašytas: 13 Kov 2008, 21:14
calibra
Na, kad tvarkingiausia tai abejoju, bet kad stengiuosi palaikyti tvarka, tai faktas. Po folija slepiasi oro paemimas, izoliuotas fiziskai ir termiskai nuo variklio skyriaus, kad kuo saltesnis oras patektu i varikli (turbavykui tas daug svarbiau nei atmosferikui). Taip pat po ta folija ir ishores temperaturos daviklis perkeltas, kad matyti isiurbiamo oro temperatura ;-)
Parašytas: 13 Kov 2008, 21:43
ernix
joa, folija izoliuojama buna ne tik deze bet ir vamzdis nuo jos iki kolektoriaus.....na nzn nemaciau kitu klubieciu calibra'u tai negaliu sakyt bet pilnai tikiu kad ji twarkingiausia

Parašytas: 13 Kov 2008, 23:00
donatukass
sumeskim visi bardacioku foto, pazesim pas ka tvarkingiausia..

Parašytas: 14 Kov 2008, 11:51
WiliusG
O cia jau nesiraukit mano salonas svarut svarutelis...

Aisq kol neilipa tevas su cigarete, arba koks lama nemokantis nusikratyti zemiu nuo batu

Parašytas: 14 Kov 2008, 12:59
vvaidukss
as tai revizija kart nuo karto padarau bordacioke

reik juk butelius ismest kad nebarsketu

beje, calibra tavo viens valytuvs kazkaip nenori graziai stoveti

seip po varikliu pas tave svariau nei pas mane viduj
