siaip priekinius purvasargius, jeigu stockinius ir maziukus, as netgi rysciausi detis. Nes nuo akmenuku nusidauzo priekinio sparno apatines dalies dazai, ko pasekoje sekantis zingsnis - korozija. Taip sakant, fnx GOD - zender/irmscher ta dali uzdengia, todel gerai paruoshus antikorozinem medziagom bent kebulo negadins
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
WiliusG rašė:Nepatikesit, jei si auto ne shou caras purvasargiai yra labai gerai
Krax turetum zinot kas atsitinka baltom cali pravaziavus nekokiu keliu knisa kai masina svari o kamapai purvu aplipe
nevazineju po purvynus nes jei tik biski zeme patyzus,tai platus ratai labai itakoja
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/][/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/][/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
manau si yra viena is twarkingiausiu, klubuj priklausanciu calibru
beje nezinau tiesa ar ne bet tas skersinis po kapotu mazina tikimybe kad priekinis stiklas skils, tipo del masinos varzymosi ar kazkas tokio..tiesa ar nesamone?
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
jeigu stiklas normaliai iklijuotas, tai skilti neturi ir be skersinio. Skersinis truputi stabilizuoja kebulo lankstymasi, o stiklas ir skyla dazniausiai delto, kad lieciasi i metala ir lankstantis kebului trukimas prasideda butent nuo tos vietos. Bet jeigu stiklas nesiliecia prie metalo, trukti iprastomis salygomis neturetu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Na, kad tvarkingiausia tai abejoju, bet kad stengiuosi palaikyti tvarka, tai faktas. Po folija slepiasi oro paemimas, izoliuotas fiziskai ir termiskai nuo variklio skyriaus, kad kuo saltesnis oras patektu i varikli (turbavykui tas daug svarbiau nei atmosferikui). Taip pat po ta folija ir ishores temperaturos daviklis perkeltas, kad matyti isiurbiamo oro temperatura ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
joa, folija izoliuojama buna ne tik deze bet ir vamzdis nuo jos iki kolektoriaus.....na nzn nemaciau kitu klubieciu calibra'u tai negaliu sakyt bet pilnai tikiu kad ji twarkingiausia
as tai revizija kart nuo karto padarau bordacioke reik juk butelius ismest kad nebarsketu beje, calibra tavo viens valytuvs kazkaip nenori graziai stoveti seip po varikliu pas tave svariau nei pas mane viduj