Is ko jis ja gauna As jau cia kabinejuosi prie gramatikos is tikro
Man esme viso to proceso paaiskinkit kas nors normaliai, nes as tai isivaizduoju kad daviklis skaiciuoja tam tikra impulsa, velyvinant impulsa ar pagreitinant ji (skirtingai su kitais davikliu duodamais signalais) atsiranda netikslumai del kuriu isijungia abs sistema (jau kas vyksta po to jauciu dar sudetingiau).
Posted after 5 minutes 23 seconds:
Gan idomu.
Posted after 38 minutes 25 seconds:
Pastebejimas. Is 3 zinomu man auto forumu, is viso zmoniu srauto del vakaryksciu oro salygu nukentejo 2 zmones.
Parašytas: 15 Spa 2009, 18:40
indigo
ABS ir visa kita yra tik priedas ir pagalbinė priemonė, jei blogai veiks tarpinė tarp sėdynės ir vairo, tai jokie abs nepadės. O šiaip aš už ABS
Parašytas: 15 Spa 2009, 20:20
krax
Tas video tik irode,kad ABS nesutrumpina stabdymo kelio
Parašytas: 15 Spa 2009, 23:45
Vytautas88
calibra rašė:Sekantis dalykas - kodel kartais net paprastoje situacijoje isijungia abs - pasitikrinkite amortiku ir padangu bukle. ABS niekada neisijungia "siaip sau": jei isijunge, vadinasi, kazkuris vienas is keturiu ratu slydo. Jei slydo, vadinasi, nebuvo sukibimo. .
Pas Calibra/Vectra A/Astra F yra žiauri bėda su ABS.
Situacija, kuri visiems mums manau pažįstama: užmini stabdį ant drėgno (apie šlapią nebekalbu) asfalto, išpradžių viskas ok, stabdo puikiai, bet prieš sustojant tik "pyst" ir ABS nei iš šio, nei iš to koją atmeta, stabdymas sumažėja kokius 70 proc. Ir apie praslydimus ir kitas nesamones (alia blogi amortai, važiuoklė) neverta net kalbėt, nes pats asmeniškai su keliom skirtingom calibrom tai esu patyręs.
Parašytas: 15 Spa 2009, 23:52
Justas
vat del sito as noreciau iprudyt omegos B abs bloka,nes vizualiai lb panasus jis,tik kad pas mane astroj ner abs
Parašytas: 15 Spa 2009, 23:58
Vytautas88
Tai va būtent, pas Omega B, Astra G, Vectra B ir aišku naujesnias -- tai yra ištaisyta.
Parašytas: 16 Spa 2009, 00:00
Justas
bet vizualiai jie panasus,reiktu pabandyt ikraut
pas mane omegoj stabdziai geri,po omegos kazkaip astra nestoja
Parašytas: 16 Spa 2009, 00:09
calibra
niekas ten neistaisyta, o tiesiog aukstesnio daznio abs blokas ir tiek.
Issiijunk abs ir padaryk testa. Pamatysi, kad tavo rato ciuozimas stabdant tom paciom salygom lygiai taip pat - atsiras stabdymo pabaigoje.
Kartoju dar karta - abs neisijungia siaip sau. Abs isijungia tik tada, jei nors vienas ratas praslysta.
Kas liecia ta video, tai galiu primint, kad abs pedala lygiai taip pat galima atleist ir vel paspaust, kaip ir elgiamasi stabdant be abs, jeigu cia eina kalba apie tai, kad neva abs'ui isijungus jis veikia iki pat galo, kol neatleidi pedalo. Dar viena neteisybe tam filmuke ta, kad atjungus abs sistemos saugikli nebeveiks spidometras, blokuosis vienas ratas ir t.t. Kas liecia calibra - tai absoliutus melas. Isbandykite patys.
Parašytas: 16 Spa 2009, 00:19
Vytautas88
calibra rašė:niekas ten neistaisyta, o tiesiog aukstesnio daznio abs blokas ir tiek.
Issiijunk abs ir padaryk testa. Pamatysi, kad tavo rato ciuozimas stabdant tom paciom salygom lygiai taip pat - atsiras stabdymo pabaigoje.
Kartoju dar karta - abs neisijungia siaip sau. Abs isijungia tik tada, jei nors vienas ratas praslysta.
Aš irgi kartoju dar kartą -- Calibroj, Astroj ir Vectroj -- ABS yra visiškai nevykęs.
Be ABS dažniausiai esu priverstas važinėt vasarą, kad neatsirastų tas nereikalingas kojos atmetimas prieš sustojant. To nebūna atjungus ABS.
Parašytas: 16 Spa 2009, 07:25
Tornado
naujesnese greitis skaiciuojamas abs davikliu pagalba, tai ishemus saugikli turetu spidoetras neveikt (reiktu patikrint praktishkai )
Parašytas: 16 Spa 2009, 12:31
Nave
Pas mane greitis pagal ABS davikli jei neklystu. Atjungus ABS/TC (istraukus saugikli) veikia tas spidometras. Tik kad ir vairo stiprintuvas atsijungia
Parašytas: 16 Spa 2009, 12:57
Tornado
nu pas mus tai hidro stiprintuvas
Parašytas: 16 Spa 2009, 13:05
calibra
Tornado rašė:naujesnese greitis skaiciuojamas abs davikliu pagalba, tai ishemus saugikli turetu spidoetras neveikt (reiktu patikrint praktishkai )
Greitis skaiciuojamas (nepainioti su spidometro rodomu) calibroje irgi pagal desinio rato abs davikli. Atjunk davikli ir pamatysi, kad borto kompas rodys sanaudas ne ltr/km., o ltr/h.
Taciau, tai neturi nieko bendra su tuo, kad istraukus abs davikli, atsijungia spidometro parodymai, kurie pas caly iki '95 metu yra nuo greiciu dezes imami (per trosa). Po '95 metu nesu tikras kaip realizuota (kad per impulsus perdoudama, tai aisku), bet speju, kad irgi bus odometras pajungtas nuo dezes, o spidometras - nuo odometro.
2 Vytautas : tavo nuomone, tai kaip bezdejimas i vandeni. Jokiu argumentu, nieko, "nevykes" ir vsio. Mazdaug "kas parasys daugiau 'vykes' arba 'nevykes', tas teisus".
Jeigu abs veiktu blogai, neveiktu ar pan., tai gamintojas butu senu seniausiai atsaukes partija, nes stabdziu sistemos defektai, tai ne shuns pipas ir tokie bajeriai nera toleruotini jokiame lygyje. Puikiai veikia tas abs, neturiu jam jokiu pretenziju. Kazkada, kai amortikai buvo nusibaige, mane irgi nervuodavo, kad prie nedidelio greicio isijungdavo abs'as. Amortikus ir spyruokles susidejus naujus, pasikeitus padangas (prie abs'o neprikisus nei pirsto), iskarto viskas susinormalizavo ir jokiu abs'ui priekaistu neturiu.
Aisku, kai cia aplinkui tik F1 pilotai, tai jums tas abs'as maiso. Bet man, kaip ka tik issilaikiusiam teises ir nemokanciam vaziuoti, abs kazkodel netrukdo, o padeda.
Galim ant slidzios dangos atlikti testa. Kai pasnigs, pasistatom po fyshke ant kelio ir pabandom nuo vienodo isibegejimo sustabdyti kuo greiciau, apvaziuojant fyshke. Galesi pademonstruoti, ant kiek mano caly abs yra visiskai nevykes, ir kaip puikiai tu atmushes koja ant stabdymo be abs.
Parašytas: 16 Spa 2009, 13:29
Human
O geras renginys nusimato
Parašytas: 16 Spa 2009, 15:39
calibra
Aha, as pageidauciau ant sniego. Paimsim ta pacia auto, vienas testas su idetu abs saugikliu, kitas su isimtu, kad butu tos pacios salygos (padangos, auto svoris ir t.t.)
Parašytas: 16 Spa 2009, 23:28
Ricco
ABS pirmiausia turi buti TVARKINGAS! Manau nera labai daug zmoniu pilnai suprantanciu ta sistema.Visi kruti kompa,davikli pakeisti.Bet dar yra dantuku skaicius,vienodos padangu ismieros,siurblys ir 4 voztuvai hidrobloke.Dar vienodi diskai ir kaladeles,neuzstrige suportai visuose ratuose...Vienas dalykas labai nepatinka-suveikia per duobes.Ratu kelias gaunasi
skirtingas ir pasimeta elektronika
P.S.Laukiam renginio!
Parašytas: 05 Lap 2009, 22:43
Human
Kaip sniegas? Pasidziauget?
Kitus forumus pavarcius tai geru prikolu prisiskaiciau: 3km ir griovys. . , sankabos defektas. . , buferis luzo. . , griovys
Parašytas: 06 Lap 2009, 01:28
Nave
Na, ne sniegas, bet......
Parašytas: 06 Lap 2009, 01:29
calibra
Patikrinam, ar veikia 4x4... veikia puikiai!
Truputi uzmete....
"policininku triukas"
Parašytas: 06 Lap 2009, 01:49
Dochturbo
Parašytas: 06 Lap 2009, 02:16
krax
Powilai,abs neveikia?
Parašytas: 06 Lap 2009, 02:47
calibra
jis taip greitai veikia, kad net atrodo, kad ratai vietoje stovi!
Parašytas: 06 Lap 2009, 09:28
Human
Taip pat pastebejau kad abs problam. . O siaip tai keistas garsas ismetimo
Posted after 1 minute 7 seconds:
P.S.: gal dar kas filmuku ides?
Parašytas: 06 Lap 2009, 11:23
calibra
Garsas ismetimo toks, kaip butu pas bet kuri auksto suspaudimo atmosferika su nerziniu ir gan laisvu ismetimu. Pas mane c20xe su siek tiek didesniu nei standartinis suspaudimo laipsniu, 60mm nerudijancio plieno ismetimu (kas duoda siek tiek skardumo) ir dviem turbo bakeliais (galinis - remus, irgi skirtas turbo versijai). Turbavykas dusliau dirbtu bei prie zemesniu sukiu prasukinetu ratus, o sis atmosferikas tikras high rev'eris - reik sukt bent jau vidutiniu apsuku virsutiniame ruoze link aukstu sukiu, kad isvystytu maksimalia galia.