Puslapis 55

Parašytas: 01 Lie 2009, 15:46
ernix
human-praweze mane su 2.5l plyta kregzde nu nieko ten gero, tikrai nieko....traukia gi nepaneigsi, bet visvien ispudzio jokio :)

Parašytas: 01 Lie 2009, 15:49
Human
ernix cituoju ka parasei: praveze. Mes nesnekam apie tai kas ka praveze, mes snekame kas ka vairuoja, vairavo ar t.t. Autobuse as irgi sedejau ir mane veze, bet as neteigiu, kad ji malonu ar nemalonu vairuoti, nes visiskai nenutuokiu apie tai ;)

Parašytas: 01 Lie 2009, 15:54
ernix
apie autobusus nesnekam, visvien kaip pats vairuoji ir sedi sone jauti viska, ne taip lyg vairuodamas bet visvien jauti kaip masina elgiasi, reikia visisku kelmu but kad nejaustum :)
nesakau kad niekada gyvenime neturesiu bmw, nera blogi automobiliai bet ir ne stebuklingi :)

Parašytas: 01 Lie 2009, 15:56
Human
Na tu sakyk ka nori bet as pries pirkdamas masina su kokia 15 modeliu pavaziavau vien tam kad "ne pajausti salia sedint", o pavairuoti ir suprasti kas tai yra per modelis. O jausti sale sedint tai tik gali nebent su merga ant galines sedynes :D

Mano ir tavo tiesiog suvokimas apie vairavimo ypatumus ryskiai skiriasi jei tu sugebi pajausti masina salia sedint ;)

Parašytas: 01 Lie 2009, 16:02
J-o-n-c-e
Kad BMW keleivis isvis toks nuskriaustas yra, net visa panele nusukta nuo jo, tai ka tu ten gali pajaust :D
O pravaziuot butina, cia Huimanas 100% teisus ;) Nepravaziaves gali tik labai pavirsutiniska nuomone susidaryt, netgi kartais ji gali but geresne, negu prisedus prie vairo, daznai gali ir nusivilt ir atvirksciai...

Parašytas: 01 Lie 2009, 16:05
Tornado
atvirai pasakius uzpisot su savo tais bnv. auto markiu yra ir kitu. nereiktu uzstrigt ties tuo bnv

Parašytas: 01 Lie 2009, 16:07
J-o-n-c-e
Nu nesinervuok, zmones gi diskutuoja :)

Parašytas: 01 Lie 2009, 16:13
Tornado
nu blyn ne alus jau nepades
nes prasideda tokie bajeriai
ar zinai kas cia yra?
ne nezinau...
cia labai gerai yra...

be m-tech apdailos gaidys paskutinis...

Parašytas: 01 Lie 2009, 16:50
Calvin
Tornado rašė:atvirai pasakius uzpisot su savo tais bnv. auto markiu yra ir kitu. nereiktu uzstrigt ties tuo bnv


U Make My Day! :clap:

P.S. tikrai nesakau kad niekad neturėsiu bnv, net esu įsitikinęs kad kada nors turėsiu ;)

Parašytas: 01 Lie 2009, 18:03
calibra
na, nemazai ka cia human rase, yra kaip ir ok, bet kai paminejo, kad 320 yra geras pasirinkimas, tai cia jau ka as zinau. Ryja kaip 2.5, o vaziuoja kaip 1.8, tik garsas kaip sesiakausio ir tiek.

Jei jau imti (kalba apie e36) tai 325. O optimalus galios/ekonomijos santykis yra 328, nes ryja kaip 325, o valyt gerokai geriau (nepaisant to, kad tik 2ag daugiau turi, bet kreives ir sukimo momenta pasiziurekit, taip pat variklio svoris ir isibegejimo palyginimas tam paciam kebului).


Bet velgi, kalba apie nieka. Cia tiesiog parasem, kas kam artima esamu laiku, bet mazai kas bendro su tuo, apie ka Calvin klause :)

Parašytas: 01 Lie 2009, 19:17
Human
Rodos kad nei su tuo nei su tuo ilgesni laika (kad pajusti realias sanaudas) nevazinejai. Jei snekant apie variklio trauka 2.0 ir 1.8is tai deda i vienus vartus net mano sandeliukas vien del Nm. Antra baikit jus tas nesamones kad 2.5 valgo ta pati kaip 2.3 ar 2.0 ar 2.8.
2.5 valgo su mano vazinejimu 13-14 drasiai. 2.8 - 14litru. 2.0 i 11 itilpt laisvai galima. Tai va tokie ir prikolai ;)

P.S.: Nemaisykim snekedami apie litrazus dar sneketi ir apie M50 ar M52 modelius varikliu kurie ekonomijos poziuriu dar skirtumu labiau duoda.

Gerai uzdarom Best money weisting tema ir pradedam apie Saab 9000 ? Ka tu i tai?

Paveikslėlis

Parašytas: 01 Lie 2009, 21:06
Calvin
fek :shock: :lol:

Parašytas: 01 Lie 2009, 21:22
Human
fek tai cia kaip suprast? :roll:

Parašytas: 01 Lie 2009, 21:23
ernix
Tornado rašė:atvirai pasakius uzpisot su savo tais bnv. auto markiu yra ir kitu. nereiktu uzstrigt ties tuo bnv
+1 :)

Parašytas: 01 Lie 2009, 21:40
donatukass
va aparatas 3.0 litriukai, tik voztuveliu galetu but daugiau :) , rura varoma, jau kaip ir seniena :) tik ratu blatnesniu reiketu

Parašytas: 01 Lie 2009, 22:08
indigo
nežinau, gal mano grožio supratimas kitoks, bet tas opeliukas tai nelabai :roll: nu vos ne kaip kokia ford siera, opel ascona :lol:

Parašytas: 01 Lie 2009, 22:31
ramus
Ar tik ne sita monza ankstyva pavasari uz 3000 lt buvo pardavinejama ? Tiesa tada dar nebuvo perdazyta. Siaip mano akimis jai labiau tiktu kazkas is tamsiu spalvu paletes, na kad ir juoda.

Parašytas: 01 Lie 2009, 22:38
donatukass
tiap tiap, ta pati, jei idomu va cia siek tiek sios monzos priesistores :)

Parašytas: 01 Lie 2009, 22:59
nfsu_2.0
ta monza man biski nekokia, variklio blokas melynas kaip beloruso, o prietaisu skydelis, kaip nuo zilo :lol: visa kita normaliai.

Parašytas: 01 Lie 2009, 23:14
donatukass
del bloko, nu ka as galiu pasakyt, gal ir prasimete zmogus, bet kasdien gi neziuri niekas ten po kapotu, tai kaip ir man tas pats.. o prietaisu skydelis tai jau kaip fabrike idejo, toks ir liko... :)

Parašytas: 01 Lie 2009, 23:28
ramus
Tai cia geras auto, viskas vaziuokleje ir variklis bei daugelis kitu dalyku tame tarpe salonas yra rekordo. Truputi vyko kalbos su savininku del sitos auto, siek tiek gaila, kad nepirkau (cia kaip pasiziurejau tuomet buvo sausio men). Kaip neziuresi, bet tai retas automobilis musu keliuose.

Parašytas: 02 Lie 2009, 03:17
donatukass
nu mataras ne labai tas pats... rekorde 3.0 nebuvo nontuojama fabrike

Parašytas: 02 Lie 2009, 10:38
ramus
Senatoriai beveik visi trilitriai, o rekordu ivairesne kubatura. Siaip Nidoje anasyk maciau toki lyg rausva, lyg ir sviesiai violetini kdett tiksliau atrodo turetu buti vauxhall chevette kokiu 78-80m. atrodo jau ir pernai jis ten buvo, butu gan idomus projektas.