Puslapis 5 iš 5
Parašytas: 19 Gru 2007, 04:34
markoooo
Is esmes dalykas labai imanomas, kadangi is principo NE/SEH yra tas pats variklis tik su pakoreguotais kai kuriais parametrais....
taigi panaudojus SEH'o apacia tu padidinsi suspaudimo laipsni nuo 9.2 (stock NE) iki 10 (stock SEH), kas priduos kazkiek papildomu kumeliu, pasilekant NE variklio charakteri, kuri itakuoja velenelio parametrai.... rezultate galima tiketis SE (montuojamas tik i omegas) variklio charakteristiku, kuris nuo NE skyresi tik suspaudimo laipsniu, taigi >
C20NE 115ag/170NM
20SE 122ag/175NM
dar pasalinus liamda zonda, turetume gaut 7ag ir 5 nm pliuso
taigi 10kw nebus, bet 5kw galima pasidaryt....
Parašytas: 19 Gru 2007, 08:01
vierxs
Su liambda zondu nekas, mano duju iranga reguliuojasi pagal lamba savo padavima, taigi galiu tureti neigiamu padariniu. nors logiskai mastant, kam salinti lambda, turetu pakakti tik gerai sureguliuoti misini, cia benzinui, na o del duju tai nebijau nes jos automatiskai man viska susitvarko.

bliamba nebutu gaila pinigu rizikuociau, nors jei nerasiu c20ne bloko su gera grupe tai teks bandyti si dalyka, nes ant elektronikos nelabai kertu taigi su lambos atjungimu gali buti problemu, o koks butu kuro sanaudu padidejimas?

Parašytas: 19 Gru 2007, 08:05
vierxs
ai dar, kokia jusu nuomone apie ketvirto ziedo istekinima, draugas sake vienam buvo padares, tai ejo zveriskai, nedraskydamas 2 metus pravazinejo, tik va nezinau kaip butu su mano vaziavimu, nes kuo geriau traukia tuo labiau norisi spausti

Parašytas: 19 Gru 2007, 12:08
calibra
markoooo rašė:taigi panaudojus SEH'o apacia tu padidinsi suspaudimo laipsni nuo 9.2 (stock NE) iki 10 (stock SEH), kas priduos kazkiek papildomu kumeliu, pasilekant NE variklio charakteri, kuri itakuoja velenelio parametrai....
markoooo, o kaip su kuro, degimo valdymu? Tu kalbi tik apie mechanine dali... Suspaudimo laipsnis pasikeis nuo 9.2 -> 10 ir tai yra pakankamai didelis pokytis. Jeigu kuro pagal visas lenteles ipilama tiek, kad nedetonuotu prie 9.2, tai nereiskia, kad su tuo paciu kuro kiekiu nedetonuos prie 10. Ypac - iskaitant pavargusius kuro pompos kontaktus, pasilpusia kuro pompa, pavargusi kuro slegio reguliatoriu (kurie nebelaiko ankstesnio slegio), neidealiai veikiancius purkstukus ir t.t., - labai realiai imanoma, kad kuro pakankamai nera ipilama net ir tiems 9.2:1, o jei suspaudimas bus 10:1, labai reali detonacijos rizika. As bent jau pasistatyciau FPR ir nuvaziuociau pagal ji susireguliuoti mishini - cia kaip minimum.
Dar vienas bajeris - lambda. Jeigu palikti ECU galimybe reguliuoti degima pagal lambda (t.y. kaip yra oem), ziurek, dar prades paskui ankstinti/velinti degima ne i ta puse, kuria reikia

))
Anyway... jei jau deti apacia seh'o, tai kodel gi neidejus ir seh'o virsaus bei visos kuro valdymo sistemos (pilnai). Ibo paskui teks spresti visokius galvosukius
As matau cia tik toki aisku pliusa - jei vierxs vazines dujomis, tai galbut tas 10:1 suspaudimas jam bus tik i nauda - dujos turi geresnes antidetonacines savybes, nei benzinas. Taciau, pati koncepcija "kaip pigiau (dujos) ir kaip geriau (performance)" sunkiai suderinama

Parašytas: 19 Gru 2007, 12:12
calibra
vierxs rašė:ai dar, kokia jusu nuomone apie ketvirto ziedo istekinima,
Kokio "ketvirto ziedo" - kompresinio, stumokliui?

Parašytas: 19 Gru 2007, 12:15
calibra
vierxs rašė:Su liambda zondu nekas, mano duju iranga reguliuojasi pagal lamba savo padavima
cia markoooo kalba apie lambda monitoringo ir korekciju pagal ja pasalinima is benzininio ECU - jeigu duju kompas yra atskiras arba nesusijes su benzino ECU - tai neitakos vaziavimo dujomis. T.y. lambda zonda palieki, bet i ji neziures ECU vaziuojant benzinu, o vaziuojant dujomis tegul ta duju iranga naudojasi tuo zondu kiek tik tinkama.
Anyway, su dujomis susijes skyrelis yra kitoje skiltyje

Parašytas: 19 Gru 2007, 13:47
vierxs
calibra rašė:vierxs rašė:ai dar, kokia jusu nuomone apie ketvirto ziedo istekinima,
Kokio "ketvirto ziedo" - kompresinio, stumokliui?

butent ti ir turiu omenyje

bent jau ant c20ne ten dar yra pakankamai vietos ikisti jam, bet o suzeminus galva 1 mm turetu būti visai geras galio laimejimas, bent jau mano tokia nuomone - pigus "garazinis tiuningas", o del saugumo tai tikrai 50 % ar nesumals visko po kiek laiko, taigi nerekomenduoju to daryti, neivertinus visu + ir -, jeigu automobilis skirtas drag, tai jo, bet jei everyday tai manycaiu nelabai

Parašytas: 19 Gru 2007, 14:00
Tornado
rimti tikslai iskart 1mm

Parašytas: 19 Gru 2007, 14:03
vierxs
jei max tai max

1,3mm jau kritine riba, o rezerva tai reik pasilikt dar vienam shlifavimui, jei netycia tarpine prakaltu

Parašytas: 19 Gru 2007, 15:28
markoooo
markoooo, o kaip su kuro, degimo valdymu? Tu kalbi tik apie mechanine dali... Suspaudimo laipsnis pasikeis nuo 9.2 -> 10 ir tai yra pakankamai didelis pokytis. Jeigu kuro pagal visas lenteles ipilama tiek, kad nedetonuotu prie 9.2, tai nereiskia, kad su tuo paciu kuro kiekiu nedetonuos prie 10. Ypac - iskaitant pavargusius kuro pompos kontaktus, pasilpusia kuro pompa, pavargusi kuro slegio reguliatoriu (kurie nebelaiko ankstesnio slegio), neidealiai veikiancius purkstukus ir t.t., - labai realiai imanoma, kad kuro pakankamai nera ipilama net ir tiems 9.2:1, o jei suspaudimas bus 10:1, labai reali detonacijos rizika. As bent jau pasistatyciau FPR ir nuvaziuociau pagal ji susireguliuoti mishini - cia kaip minimum.
na gal ir yra prielaidu kad taip gali atsitikt, bet tokia makle tolygi galvos drozimui, tik jos privalumas tas kad nepabega fazes, is esmes kaimo tiuningoriai drozia tas galvas vazineja

, gal nieko blogo neatsitiks
yra kaune vienas kadetas, ten jo savininkas taip vat klaidu ir bandymu keliu vis tiunina ji, is c20ne turi isspaudes 133 ag, be jokiu chipu ir koliku ....
na aisq ne viena ir varikli yra susprogdines