prasymas turintiems LEXMAUL c20xe
volumetric efficiency is a ratio (or percentage) of what volume of fuel and air actually enters the cylinder during induction to the actual capacity of the cylinder under static conditions. Pvz jei turba pucia 0.5atm gali tiketis VE ~130-150% ir gal net truputi daugiau. as neturiu turbos ir VE 109% yra super, bandysiu isspaust visaka is rezonanso prie austu RPM, tam kad butu kW.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
nu blyn ir pats nebetikiu
naujausiais nepatvirtintais praktikoje duomenimis VE gavau 116,5% @ 5500rpm
maksimalus sukimo momentas 244nm @5500rpm,
bet normalus didziausias 230nm @ 5000-6500rpm
ir 155kW @ 6500rpm
kuro tekme 96lb/h (svoris) 60 litru/h = 1000cc/min
tik termiskai izoliavau isiurbima nuo galvos ir dar patiuninau truputi ismetima ir isiurbima.
Smagu pazaist
nes panasu i tikrove labiau, negu zaidimuose. Nu cia labai jau optimistiniai rezultatai, net per dau manyciau, nes jau reikia ir kokio nors megasquirto ar panasiai, arba korbu
Skamba, kaip daug "limonu" 
maksimalus sukimo momentas 244nm @5500rpm,
bet normalus didziausias 230nm @ 5000-6500rpm
ir 155kW @ 6500rpm
kuro tekme 96lb/h (svoris) 60 litru/h = 1000cc/min
tik termiskai izoliavau isiurbima nuo galvos ir dar patiuninau truputi ismetima ir isiurbima.
Smagu pazaist
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Jo-jo, 244nm vietoj 196nm vien pakeitus ismetima ir isiurbima - gal ten ta programa skirta anekdotams gaminti? ;-)))
Ir ka reiskia "termiskai izoliavau"? Juk isiurbimo kolikas sukasi prie galvos, kaip tu isivaizduoji izoliavima nuo karschio? Labai kruti tiuningistai poliruoja ishore, kad neva atspindetu shiluma pats korpusas, bet kiek nuo galvos prishyla - tiek prishyla, nelabai ka chia gudraus prigalvosi.
Ir ka reiskia "termiskai izoliavau"? Juk isiurbimo kolikas sukasi prie galvos, kaip tu isivaizduoji izoliavima nuo karschio? Labai kruti tiuningistai poliruoja ishore, kad neva atspindetu shiluma pats korpusas, bet kiek nuo galvos prishyla - tiek prishyla, nelabai ka chia gudraus prigalvosi.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
nu tai tu jau turi toki sukimo momenta, be tiuninimu. O man reikes daug investuoti, kad ta pasiekciautornadas rašė:vat "patiunins" ir dohc'o sukimo momentas bus kaip v6
net susimasciau, kam as pirkau v6
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
plasmase nelabai perduoda siluma, ar ne? Buna visokiu medziagu is kuriu galima pagamint tarpines, jei is metalo vamzdziai,, o siluma persiduos tik per kelis varztus. Kolektoriu galima isvis izoliuot su medziagom nepraleidzianciom silumos, vietoj poliravimo.calibra rašė:Jo-jo, 244nm vietoj 196nm vien pakeitus ismetima ir isiurbima - gal ten ta programa skirta anekdotams gaminti? ;-)))
Ir ka reiskia "termiskai izoliavau"? Juk isiurbimo kolikas sukasi prie galvos, kaip tu isivaizduoji izoliavima nuo karschio? Labai kruti tiuningistai poliruoja ishore, kad neva atspindetu shiluma pats korpusas, bet kiek nuo galvos prishyla - tiek prishyla, nelabai ka chia gudraus prigalvosi.
244nm cia tik pikas labai siauram diapazone, o ~230nm nominalus, kai visa isiurbimo/ismetimo sistema rezonanse ty slegis isiurbimo pacioj pradzioj jau -0,4-(-0,5)bar del ismetimo vamzdziu neigiamo slegio bangos rezonanse, isiurbimo pabaigoj +0,3-(+0,5)bar del isiurbimo koliko rezonanso, oras tiesiog "ikalamas" slegio bangos, jau kylant stumokliui aukstyn pries uzsidarant voztuvamams, 0bar = normalus atmosferos slegis. Nu va daugmaz isdesciau rezonanso teorija
Manyciau kad cia nera visai jau anekdotai, ar kosmosas, tik cia ne kasdieninei masinai tai skirta, todel ir negamina gamyklose tokiu bolidu (pasitaiko isimciu), be to tas nepriduoda ilgaamziskumo varikliui.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
tu daryk daryk 
cia tik seip pastebejimas
daug ideju/minciu ir seip viso ko
bet nemanai, kad pasauly yra zmoniu kurie is to reikalo gyvena
ir tarkim poliruoja blizgina neveltui, nes kiekvienas papildomas kilogramas, kazkokios medziagos, itakoja siekiama rezultata
skias isvada butu tokia is mano sapalionu, auksciau bambos neissoksi
, bet stengtis reikia 
cia tik seip pastebejimas
bet nemanai, kad pasauly yra zmoniu kurie is to reikalo gyvena
skias isvada butu tokia is mano sapalionu, auksciau bambos neissoksi
"Eine Legende Lebt Immer..."
turiu C20xe 190PS 211NM
redline 7,2k nes toliau sukti neverta (viskas krenta)
valikai faze 272 o liftas 11,2 dar hidrikai!
reguliuojamos zvaigzdes
lexmaulis kuris tikrai dadeda 10hp nuo 3.5k(matuota pries ir po)
motoras burbuliuoja iki 2k RPM!!!!!!!!!!!!!!!!!! del fazes
ir taip pat del fazes krenta galia prie zemu sukiu bet iskyla prie aukstu
ismetimas standartinis buvo su katalizu kai matavau
KN oro filtras
WV svaistikliai
darant pakeitimus buvo daromas kap remontas
viskas daryta lietuvoje
kadangi dariau viska ne pats ir ne landynej tai
1AG = 200LT
P.S. tiesa cia tik pradzia kol supranti kad tavo arkliai tik degina padangas
tada prasideda transmisija
P.P.S. sorry jei nevisai i tema
redline 7,2k nes toliau sukti neverta (viskas krenta)
valikai faze 272 o liftas 11,2 dar hidrikai!
reguliuojamos zvaigzdes
lexmaulis kuris tikrai dadeda 10hp nuo 3.5k(matuota pries ir po)
motoras burbuliuoja iki 2k RPM!!!!!!!!!!!!!!!!!! del fazes
ir taip pat del fazes krenta galia prie zemu sukiu bet iskyla prie aukstu
ismetimas standartinis buvo su katalizu kai matavau
KN oro filtras
WV svaistikliai
darant pakeitimus buvo daromas kap remontas
viskas daryta lietuvoje
kadangi dariau viska ne pats ir ne landynej tai
1AG = 200LT
P.S. tiesa cia tik pradzia kol supranti kad tavo arkliai tik degina padangas
tada prasideda transmisija
P.P.S. sorry jei nevisai i tema
-
Barton
- Veteranas
- Pranešimai: 1009
- Užsiregistravo: 05 Kov 2006, 13:25
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
latviu bandymas pasidaryti lexmaul'i , tik nzn ar gavos ten jiem kas , nes latviskai nemoku nei zodzio
http://www.calibra.lv/forum/viewtopic.p ... 750508eac1
http://www.calibra.lv/forum/viewtopic.p ... 750508eac1
C20NET :) + Webasto tele thermo top BW50
normaliai
jiem ten gavosi su vw koliku, tik nezinau kokiems abarotams, panasu kad 6000+ nes trumpoki isiurbimo vamzdziai.
Man 1 aliuminio vamzdi zadejo uz 30lt suvirint/sujungt
O kai paprasiau custom ismetimo kolika is nerzaveikos suvirint, tai sako kuryba neuzsiimu, nes uzknisa ir tau bus per brangu
lexmauli as desiu i vieta be vargo, ty mano bus geresnis
Man 1 aliuminio vamzdi zadejo uz 30lt suvirint/sujungt
O kai paprasiau custom ismetimo kolika is nerzaveikos suvirint, tai sako kuryba neuzsiimu, nes uzknisa ir tau bus per brangu
lexmauli as desiu i vieta be vargo, ty mano bus geresnis
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
G7S labai i tema
faziu ilgint nera dideles prasmes geriau bukesnio profilio kumsteliai ir tuputi aukstesni. paskaiciuota
xe galvos per siauri isiurbimo/ismetimo kanalai ir jis pradeda dusti prie 6000+rpm , nebepadeda nei ilgos fazes.
Beje vamzdynas pritaikomas prie voztuvu faziu, o ne atvirksciai
faziu ilgint nera dideles prasmes geriau bukesnio profilio kumsteliai ir tuputi aukstesni. paskaiciuota
xe galvos per siauri isiurbimo/ismetimo kanalai ir jis pradeda dusti prie 6000+rpm , nebepadeda nei ilgos fazes.
Beje vamzdynas pritaikomas prie voztuvu faziu, o ne atvirksciai
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Dar sis tas jei gerai pamatavau, tai xe stock kolikas nuo voztuvo kotelio iki plenumo ~48cm(todel, kad vamzdziai platejantys, jei butu vienodo diametro tai butu trumpesni) max VE prie 4800rpm logiskai mastant, jei norim max VE prie 5500rpm tai "tereikia" 15% sutrumpint vamzdzius (7,2cm). Kaip ta padaryt manes neklauskit, nes paziurejau ten perdaug priraityta, bet nieko nera neimanomo. na ir padidinus plenuma, kurio ten beveik nera, butu dar daugiau naudos.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Gerai hebryte tesiam toliau
Vertinu, kad pasiryze padet padaryt abkata
Variklio tvarkymas daugmaz i pabaiga.
Breziniai/matmenys yra tiesa kiek "migloti" del to kad negaliu tiksliai pamatuot voztuvu pralaidumo, tam reikia daug prietaisu pasigamint, cia klp neturiu salygu, bet esme nesikeicia, net ir su apytislem reiksmem. tik tiek kad galutinis rezultatas +/-10% galios, nuo teorinio. Teorinis isiurbimo kolikas turi buti toks
O praktikoj bbz, kaip toki padaryt
Paprasciausiai nera tokiu vamzdziu.
Jei trumpai tai isiurbimo kolikas +15-25AG, ismetimo +~15-20AG.
Breziniai/matmenys yra tiesa kiek "migloti" del to kad negaliu tiksliai pamatuot voztuvu pralaidumo, tam reikia daug prietaisu pasigamint, cia klp neturiu salygu, bet esme nesikeicia, net ir su apytislem reiksmem. tik tiek kad galutinis rezultatas +/-10% galios, nuo teorinio. Teorinis isiurbimo kolikas turi buti toks

O praktikoj bbz, kaip toki padaryt
Jei trumpai tai isiurbimo kolikas +15-25AG, ismetimo +~15-20AG.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
-
fregis
- Pradedantysis
- Pranešimai: 190
- Užsiregistravo: 06 Rgs 2010, 01:00
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Re: prasymas turintiems LEXMAUL c20xe
sveiki, teks gaminti isiurbima ir ismetima metu begyja ( bet geriau reiktu zinoti is anksto).
nfsu_2.0 >
"zaidet" su ta programa engine gal turit c20xe blank? ta prasme su duomenim suvestais.
ir gal butu galima apie jusu padaryta kolektoriu.
Offtopic
nfsu_2.0 >
"zaidet" su ta programa engine gal turit c20xe blank? ta prasme su duomenim suvestais.
ir gal butu galima apie jusu padaryta kolektoriu.
Offtopic