C20LET kompresija
C20LET kompresija
tai va siandien matavau kompresija visuose buvo 12,8-13 bar.ribose.
per forumo paieska radau tik kaip XE ir kt. rase. pas mane 15bar.rodo, kitas sako nesamone dar kitas pas mane variklis ledinis 12bar. ypucia.ketvirtas saukia nemaisykit kompresijos su suspaudimo laipsniu. taip ir neradau bent jau palyginimui.
tad labai noreciau suzinoti kiek turi buti bar. pas C20LET nuriedejus nuo konvejerio?
per forumo paieska radau tik kaip XE ir kt. rase. pas mane 15bar.rodo, kitas sako nesamone dar kitas pas mane variklis ledinis 12bar. ypucia.ketvirtas saukia nemaisykit kompresijos su suspaudimo laipsniu. taip ir neradau bent jau palyginimui.
tad labai noreciau suzinoti kiek turi buti bar. pas C20LET nuriedejus nuo konvejerio?
-
markoooo
- Entuziastas
- Pranešimai: 314
- Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:15
- Vietovė: vilnius
- Kontaktinė informacija:
na kiek as zinau tai suspaudimo laipsnis ir kompresija dalykai skirtingi bet rysi turi
jei kalbant apie opelinius variklius tai>
8v c20ne variklio suspadimo laipsnis yra 9.2, o kompresija skaitosi normali apie 10-12...
16v c20xe variklio suspaudimo laipsnis jei neklystu yra 10.5, tai normali kompresija 13-15...
jei kalbant apie let'a tai ten suspaudimo laipsnis turetu buti zemas, nzn kiek, bet itariu kad maziau nei 9, tad jei priputei tiek kiek tu sakai, manau tai puikus rezultatas
jei kalbant apie opelinius variklius tai>
8v c20ne variklio suspadimo laipsnis yra 9.2, o kompresija skaitosi normali apie 10-12...
16v c20xe variklio suspaudimo laipsnis jei neklystu yra 10.5, tai normali kompresija 13-15...
jei kalbant apie let'a tai ten suspaudimo laipsnis turetu buti zemas, nzn kiek, bet itariu kad maziau nei 9, tad jei priputei tiek kiek tu sakai, manau tai puikus rezultatas
www.gsi-club.com
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
tai vot, dar karta - suspaudimo laipsnis - nuo variklio isdilimo nekintantis paramertas, charakterizuojamas cilindro turio + degimo kameros santykiu su degimo kamera. pvz 9:1 reiskia kad cilindro ir degimo kameros turis 9 kartus didesnis uz degimo kameros turį. let.'ui 9,0:1
o kompresija tai parametras parodantis pikini spaudima cilindre prie sutartu salygu : siltas variklis, atjungta uzdegimo sistema, nematuojamuose cilindruose zvakes neiisimtos, sukama starteriu. is esmes parodo variklio mechaniniu mazgu isdilima.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
Ko gero, tik voztuvu sandarumo, galvos tarpines(?), kompresiniu ziedu bukle, ar dar kazka?bad_brains rašė: is esmes parodo variklio mechaniniu mazgu isdilima.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
daug kas priklauso nuo matuoklio ,dazniausiai visi rodo kaskiek skirtingai,siandien vaziavom idomumo delei su draugu pasimatuot kompresijos jis savo bmw kregzdei kupakui 2l plytai o as savo turbo,tai pas mane pirmuose dvijuose po 10 o treciam ketvirtam po 9kaskur tai puse velnio,o draugeliui penkiuose po 15 paskutinem sestam beveik kompresijos nerasta
tai nekaskas jam jau variklio iesko kito
paieskosiu ninternete kiek turbai tiksliai turi but
BMW e36 M3 210kw
mmm ,ne milijona mokejau,ir nesakiau kad yra ledas ,zinoma kad yra trukumu tokiu metu automobiliui,bet kaip sakai lavonelis eina kaip bitele ,kekviena savaite pravaziuoju po600km ir nera jokiu problemu,dar nekart nepavede,rankas turiu tai tikrai pasidarysiu ledine ,nematau jokiu kliuciu 
BMW e36 M3 210kw