Sugedęs liambda zondas. O kur gi žaibas?!

Su automobilio varikliu, transmisija ir jų eksploatacija susiję klausimai.
Atsakyti
Vytautas88
Veteranas
Pranešimai: 1332
Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
Vietovė: Panevėžys-Kaunas

Sugedęs liambda zondas. O kur gi žaibas?!

Standartinė Vytautas88 »

Sveiki. Kai nusipirkau Calibrą, iškart nepastebėjau, kad liambda atjungtas. Tačiau žaibas nešviečia. Prijungus liambdą, traukos nėra, variklis nedirba ant laisvų. Ar pas jus irgi taip (dėl "Check Engine" esant neprijungtam liambda zondui)?
Ir beje, kokia orientacinė to daviklio kaina (variklis C20NE, liambda trijų laidų)?
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Re: Sugedęs liambda zondas. O kur gi žaibas?!

Standartinė calibra »

Vytautas88 rašė:Sveiki. Kai nusipirkau Calibrą, iškart nepastebėjau, kad liambda atjungtas. Tačiau žaibas nešviečia. Prijungus liambdą, traukos nėra, variklis nedirba ant laisvų. Ar pas jus irgi taip (dėl "Check Engine" esant neprijungtam liambda zondui)?
Ir beje, kokia orientacinė to daviklio kaina (variklis C20NE, liambda trijų laidų)?
Zaibas nesviecia, nes - pavyzdziui - atjungta lempute. Ar lempute visgi veikia? Jei veikia, galbut koks emuliatorius ar pan. Sakyciau, galbut netgi ishoperuota lambda is ecu - bet tada neturetu buti itakos ir ja prijungus ;-)

Prijungus lambda neveikia motoras normaliai, nes tikriausiai lambda pamirus. Ja atjungus ecu pereina i servisini rezhima, tad dirba irgi ne taip grazhiai, kaip turetu su gera lambda.

Naujo daviklio kaina labai priklauso nuo modelio, nors is esmes narrowband'iniai visi vienodi (jei laidu skaicius atitinka), tik galbut skiriasi ju ilgaamziskumas. Vieni vienodai ish ishvaizdos atrodantys bosch'ai kainuoja 150Lt ir laiko nuo pusmecio iki pusantru metu, kiti gi - po kelis shimtus kainuojantys laiko ilgiau.

As turiu, jei domina, naudota. Uz 50Lt atiduociau, bet as esu Vilniuje.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Vytautas88
Veteranas
Pranešimai: 1332
Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
Vietovė: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Vytautas88 »

Lemputė veikia (kartais įsižiebia, smagiau užvaikius motorą (priežasčių nerandu)). O šiaip, motoroas dirba gražiai, tik kuro sąnaudos labai nedžiugina. Benzo tiksliai nežinau (aproksimatliai apie 13-19 litrų spaudžiant), o dujų -- 14-18 litrų. Mieste. Tikrai daug. Ir nėra kaip tų dujų susireguliuot (liambda gi neveikia)... Tiesa, šiandien buvau pas dujininkus (buvo parėjęs el. vožtuvas, tai pūtė dujas ištisai. Atseit pareguliavo "iš ausies", bet jokių garantijų kad rįs mažiau.
Ar senas tavo siūlomas liambda (jei žinai)? Ar siūstum į Panevėžį?
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

na, del komercijos tai i PM, cia skiltis apie techninius dalykus ;-)

Del duju - rasyk i dujininku skilti, bet manau, kad lambda ir dujos tai cia per daug nekoreliuoja, nes jei pas tave c20ne tai tikriausiai ir iranga duju ta, kuri i lambda nezhiuri.

Kaip nuskaityti klaidas, Vytautai, pasiziurek calibra-club.lt puslapyje, paieskok forumuose. Tai padaryti labai lengva ir zinosi tiksliai, nereiks nieko "ieskoti". Beje, paskaityk ir forumo taisykles, kurios sako, kad priesh klausiant pageidautina, kad klausiantysis isitikintu, ar tokie klausimai nebuvo jau nagrineti. Sekmes ;)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Calvin
Klubo garbės narys
Pranešimai: 2644
Užsiregistravo: 31 Spa 2004, 14:51
Vietovė: KLP

Standartinė Calvin »

Dujų man irgi tiek rijo ir benzo panašiai. Dujos susitvarkė kai buvo kruopščiai sutvarkytas reduktorius ir sureguliuotios dujos (ačiū TOMUKUI). Dėl benzino sąnaudų tai besikrapštant pre reduktoriaus aptikom, kad lamda zondas atjungtas (bet žaibas važinėjant bezinu nedegdavo ištisai - tik davus daugiau apsukų - berods kaip ir tau), pajungėm. Tiesa pakeičiau kuro siurblį - stovėjo kažkoks audinės ar pan. ir kapsėjo benzinas per tą "keramikinį" suskilusį vamzdelį. Benzino sąnaudų dar neišmatavau - bet akivaizdžiai nebedingsta taip benzinas kaip vykdavo važinėjant net ant dujų. Užgęso ir nebeužsidega žaibas !!! :lol: - išskyrus ant dujų, bet tai kaip ir norma, kadangi emuliatoriaus nėra.

P.S. neabejoju kad tavo turimai dujų įrangai lamda įtakos neturi.
c20ne 93' - SOLD
c20ne 92' RedDemonRide Edition - SOLD :trance:
I'll be back :gang:
Vytautas88
Veteranas
Pranešimai: 1332
Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
Vietovė: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Vytautas88 »

calibra rašė: Del duju - rasyk i dujininku skilti, bet manau, kad lambda ir dujos tai cia per daug nekoreliuoja, nes jei pas tave c20ne tai tikriausiai ir iranga duju ta, kuri i lambda nezhiuri.
Taip, dujų įranga pirmos kartos, tačiau aš ją noriu susireguliuot, ko be liambda zondo nelabai pavyks...
Kaip nuskaityti klaidas, Vytautai, pasiziurek calibra-club.lt puslapyje, paieskok forumuose. Tai padaryti labai lengva ir zinosi tiksliai, nereiks nieko "ieskoti". Beje, paskaityk ir forumo taisykles, kurios sako, kad priesh klausiant pageidautina, kad klausiantysis isitikintu, ar tokie klausimai nebuvo jau nagrineti. Sekmes ;)
Kaip klaidas nuskaityti aš žinau, tačiau kompas tos klaidos neišsaugo. Po kito užvedimo ji dingsta (juk kaip žinome, diagnostika atliekama esant įjungtam degimui).
Calvin rašė:Užgęso ir nebeužsidega žaibas !!! - išskyrus ant dujų, bet tai kaip ir norma, kadangi emuliatoriaus nėra.
Šiaip pas mane jis užsidega tik gerai pamynus tapkę... Nors ir tai nevisada. Po sekančio užvedimo užęsta... Na, nesuku dėl to galvos, variklis dirba gerai. Ypač darbas pagražėjo po viso oro įsiurbimo trakto (iki kolektoriaus) užsandarinimo geru sandarikliu (šūdarankiai dujas buvo sudėję belekaip, naudojo pigų hermetiką, be to, gofruota guma buvo suplyšusi). Matyt buvo šovusios dujos, ko pasekoje suplėšė tą gumą (ta raudona gumelė, "alia saugiklis" -- gerai priklijuota!). Laimei nesuskilo filtro dėžė, yra "durelės" už oro matuoklės. T.y. oro srautas perduodamas tik į variklio pusę.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

1. Teisingai, dujas reguliuoja su O2 analizatorium, bet ne su narrowband'iniu, o wideband'iniu. Cia yra toks truputi "nechylas" skirtumas, turint galvoje, kad ir benzo niekas taip pat nemapina su narrowband'ais.

2. Tai negesindamas variklio nuskaityk klaidas, kas maisho? ;-) Be to, klaidos ishsitrina tik po 50 (ar kiek ten?) uzvedimu, su salyga, kad klaida nepasikartoja. Tai lyg ir turetu ishlikti atmintyje, negi as cia kazka painioju?

3. zinoma, kad oro isiurbimo traktas privalo buti sandarus. Cia kaip auksine taisykle - jei ten netvarka, i tolesnes diskusijas net nesileidzhiama ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
btx
Pradedantysis
Pranešimai: 189
Užsiregistravo: 06 Rgp 2005, 11:42
Vietovė: ļæ½iauliai

Standartinė btx »

Jei reikia lemdos: viewtopic.php?t=4058
Kaina paderintume :wink:
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

FYI : siandien ieskojau lambda zondo omega b su ecotec'u 2.0 16v. Kaip paiskejo, siam modeliui ejo dvieju rusiu LZ (abu keturiu laidu). Kuo jie skiirasi nelabai zinau, bet kaip sake - kazkokie neva titaniniai (wtf?). Idomu, ar jie tik nebus WB ;-)

Kainos atitinkamos:
Autodina 490
Zaibo ratas 656
Rasmitas 608
Tanagra 600
Amantas neveza

Niiiicee! ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Atsakyti