Calibra.lt ir calibra-club.lt
as pvz ir nevarau. tegul buna nors ir keli klubai. bet podjabnutj manau galimaegidas rašė:As taip pat manau, kad turetum buti santuresni siuo klausime. Na, juk anas klubas nieko nemaiso. Zmones patys atsirinks pagal savo pomegius. Manau reiktu pabaigti sia tema jau.
del to as ir pikstu, ant team garazo...
garazu skaicus, neturi reiksmes. svarbiau ju pasakimai apie konkurentus. tikiosi jie irgi sita perskaitis.
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
-
freeman
Man labai gaila, kad įvyko toks nesusipratimas ir skleidžiama dezinformacija. Kad man būtų vienodai, nerašyčiau šio pranešimo, bet aš noriu, kad VISI suprastų kam mes įsteigėm naują klubą ir kokie yra jo tikslai. Be to noriu pabrėžti, kad Calibra Team Lietuva ir Calibra –Club gali puikiai bendradarbiauti (yra du klubai ir kiekvienas calibros savininkas savanoriškais gali pasirinkti kas jam yra geriau). Yra laisvas informacijos judėjimas ir visi esate kviečiami apsilankyti mūsų forume. Tas pats ir su mūsų klubo nariais – jie taip pat lankosi Jūsų klube ir sėkmingai suranda tai, ko ieško. Jūsų apsilankymas pas mus prie nieko neįpareigoja, galite tapti tik klubo svečiais. Ankščiau buvome uždraudę priėjimą prie tam tikrų forumo skilčių, bet šiuo metu viskas yra atblokuota.
Gindamas savo pozicijas pabandysiu labai tiksliai aprašyti situaciją.
1. Jeigu nors kiek esate pasidomėję įstojimo į klubą sąlygomis, turėtume žinoti, kad vykdoma klubo nariu/draugų atranka. Todėl visi oficialiai gavę klubo nario/draugo statusą asmenys (šiuo metu yra 11 oficialių klubo narių) yra susipažinę su klubo nuostatais, juos toleruoja ir laikosi jų. Aš stengiuosi kuo daugiau sužinoti apie kiekvieną kandidatą, bendraudamas su juo elektroniniu paštu, per ICQ, užduodu papildomus klausimus, gavęs kandidato anketą.
2. Mūsų klubas nėra vien tik garažas. Mes taip pat organizuojame klubinius susitikimus, palaikome draugiškus santykius, padedame vienas kitam. Mes esame savotiška šeima, kurią vienija bendros idėjos ir siekiai.
3. Mano manymu vaikinai, kurie teigia, jog domisi automobiline technika, turi žinoti elementarius fizikos dėsnius ir suvokti visų mazgų veikimo principus. Atsiradus kažkokiam defektui, jie turi sugebėti atsirinkti mazgus, kuriuos pirmiausiai reikia patikrinti. Domintis automobiliais neužtenka žinoti apie juos paviršutiniškai ir vaizduoti savo retorikos sugebėjimus. Dažnai yra juokinga klausytis tam tikrų auto fanų kalbas, kurie daug šneka, naudoja protingus terminus, bet iš tikrųjų jie nepasako nieko. Aš netoleruoju tuščių šnekų, o ypač technikoje (jeigu nežinai, geriau nesakyk nieko, bet nefilosofuok, nes šiuo atveju filosofijai vietos nėra). Rašydamas, kad savo klube noriu matyti žmones, kurie savarankiškai remontuoja savo automobilius, turėjau omenyje tikrą susidomėjimą automobiliu. Jus suinterpretavote, kad aš kalbėjau apie tai, kad visi, kurie domisi automobiliais, turi būti remontininkais. Tai yra klaidingas jūsų teiginys, kadangi remontininkas jūsų manymu yra asmuo, atliekantis fizinį darbą. Remontuojant automobilį, didžiausias nuopelnas atitenka tam, kuris tiksliai nustato gedimo priežastį, kuris mąsto konkrečiais ir teisinga linkmę, kuris daro tai su malonumu. Pats remontas (detalių pakeitimas, mazgo pataisymas yra tik technikos reikalas, kurį drąsiai, neturint noro, laisvo laiko arba reikalingų įrankių, galite patikėti servisui (ten dirba žmonės, kurie kartais, jeigu nori, moka sukti varžtus ir to užtenka, kad padarytų darbą pagal jūsų nurodymus). Bet jus turite žinoti ką jie daro. Tai ir yra savarankiškas taisymas – situacijos suvokimas ir defekto nustatymas. Čia ir pasireiškia jūsų žinios, įrodymas, kad jus tikrai domitės automobiliais. Šioje vietoje turbūt pasakysite, kad yra tam tikrų dalykų, kurių be specialios įrangos namų sąlygomis nepatikrinsite. Sutinku, kad taip ir yra, bet tikras automobilistas, kaip ir pvz. programuotojas turi didelį norą darbą atlikti savarankiškai, sukurti kažkokį instrumentą, pamaloninti save darbo kūrybinės veiklos rezultatais. Jis pradeda domėtis nauja sritimi, prisimena mokykloje dėstomą fiziką, skaito straipsnius internete ir galu gale sukuria diagnostikos įrangą. Čia vėl pasakysite, kad ne kiekvienas toks protingas ir aš klystų, galvodamas, kad daug tokių atsiras. Na ir tegul. Man nereikia, kad klube būtų daug narių. Aš noriu, kad klubą plėstų TIK verti dėmesio žmonės. Ne be reikalo sakoma, kad geriau prarasti su protingu, negu laimėti su kvailiu. Aš nesmerkiu tų, kurie, nesidomi automobiliais tokiame lygyje, tiesiog jie yra nelaukiami mano klube. Daug kas smerkia mano manifestus, daug kam juokingos mano idėjos, bet kažkodėl jau ne vienas asmuo spausdino mano paaiškinimus forume ir su šia informacija važiavo į servisą. Šiame pasaulyje brangiausiai kainuoja informacija ir jos teisingas bei kryptingas panaudojimas.
4. Aš visada norėjau ir noriu padėti kitiems calibrantams. Rašiau pranešimus Calibra Club forume, suteikinėjau nuorodas į savo klube patalpintą informaciją ir tiesiog netyčia nurodžiau neatsidarinėjantį linką. Buvau iškritikuotas. Jus nepagalvojote, kad aš geranoriškai noriu jums pagelbėti, jus iš karto nusprendėte, kad darau reklamą. Manau, kad savo pranešimuose visada buvau taktiškas ir nieko neįžeidinėjau. Savo asmeniniuose atsakymuose nurodinėjau nuorodas tik į temą ir tik iš reikalo. Todėl baikite galvoti, kad iš Calibra Club norime pavogti narius. Taip nėra. Man jie nereikalingi. Tie, kurie mane palaiko, jie patys mus susiras ir prisijungs prie šio projekto vystymo.
5. Prašau negalvoti, kad Calibra Team Lietuva konkuruoja su Calibra Club. Mes turime skirtingas idėjas, skirtingai jas realizuojame ir esame lygiagrečiai veikiančiais klubais. Todėl aš nematau čia jokios „negarbės“ dalyvauti abiejų klubų veikloje. Jeigu jums patinka Calibra Club veikla, jus galite būti minėto klubo nariais. Ir jeigu lygiagrečiai esate mūsų idėjų šalininkais, esate visada laukiami šiame klube.
6. Aš neatsakau už savo klubo narių elgesį ir jų publikuojamą, kartais net truputį netaktišką šio klubo reklamą Calibra Club forume. Jie tai daro savo iniciatyva be mano žinios.
7. Turbūt daugelis suprato, kad freeman ir pckiller yra vienas ir tas pats asmuo. Gerbdamas Jūsų klubą ir nenorėdamas būti netaktiškas, aš atsisakiau pckiller‘iui suteiktų site admin‘o teisių ir ištryniau šį nicką iš Calibra Club forumo. Liko tik freeman – eilinis forumo dalyvis.
Linkiu visiems geros kloties ir saugaus bei nerūpestingo važinėjimo su Jūsų calibromis.
Gindamas savo pozicijas pabandysiu labai tiksliai aprašyti situaciją.
1. Jeigu nors kiek esate pasidomėję įstojimo į klubą sąlygomis, turėtume žinoti, kad vykdoma klubo nariu/draugų atranka. Todėl visi oficialiai gavę klubo nario/draugo statusą asmenys (šiuo metu yra 11 oficialių klubo narių) yra susipažinę su klubo nuostatais, juos toleruoja ir laikosi jų. Aš stengiuosi kuo daugiau sužinoti apie kiekvieną kandidatą, bendraudamas su juo elektroniniu paštu, per ICQ, užduodu papildomus klausimus, gavęs kandidato anketą.
2. Mūsų klubas nėra vien tik garažas. Mes taip pat organizuojame klubinius susitikimus, palaikome draugiškus santykius, padedame vienas kitam. Mes esame savotiška šeima, kurią vienija bendros idėjos ir siekiai.
3. Mano manymu vaikinai, kurie teigia, jog domisi automobiline technika, turi žinoti elementarius fizikos dėsnius ir suvokti visų mazgų veikimo principus. Atsiradus kažkokiam defektui, jie turi sugebėti atsirinkti mazgus, kuriuos pirmiausiai reikia patikrinti. Domintis automobiliais neužtenka žinoti apie juos paviršutiniškai ir vaizduoti savo retorikos sugebėjimus. Dažnai yra juokinga klausytis tam tikrų auto fanų kalbas, kurie daug šneka, naudoja protingus terminus, bet iš tikrųjų jie nepasako nieko. Aš netoleruoju tuščių šnekų, o ypač technikoje (jeigu nežinai, geriau nesakyk nieko, bet nefilosofuok, nes šiuo atveju filosofijai vietos nėra). Rašydamas, kad savo klube noriu matyti žmones, kurie savarankiškai remontuoja savo automobilius, turėjau omenyje tikrą susidomėjimą automobiliu. Jus suinterpretavote, kad aš kalbėjau apie tai, kad visi, kurie domisi automobiliais, turi būti remontininkais. Tai yra klaidingas jūsų teiginys, kadangi remontininkas jūsų manymu yra asmuo, atliekantis fizinį darbą. Remontuojant automobilį, didžiausias nuopelnas atitenka tam, kuris tiksliai nustato gedimo priežastį, kuris mąsto konkrečiais ir teisinga linkmę, kuris daro tai su malonumu. Pats remontas (detalių pakeitimas, mazgo pataisymas yra tik technikos reikalas, kurį drąsiai, neturint noro, laisvo laiko arba reikalingų įrankių, galite patikėti servisui (ten dirba žmonės, kurie kartais, jeigu nori, moka sukti varžtus ir to užtenka, kad padarytų darbą pagal jūsų nurodymus). Bet jus turite žinoti ką jie daro. Tai ir yra savarankiškas taisymas – situacijos suvokimas ir defekto nustatymas. Čia ir pasireiškia jūsų žinios, įrodymas, kad jus tikrai domitės automobiliais. Šioje vietoje turbūt pasakysite, kad yra tam tikrų dalykų, kurių be specialios įrangos namų sąlygomis nepatikrinsite. Sutinku, kad taip ir yra, bet tikras automobilistas, kaip ir pvz. programuotojas turi didelį norą darbą atlikti savarankiškai, sukurti kažkokį instrumentą, pamaloninti save darbo kūrybinės veiklos rezultatais. Jis pradeda domėtis nauja sritimi, prisimena mokykloje dėstomą fiziką, skaito straipsnius internete ir galu gale sukuria diagnostikos įrangą. Čia vėl pasakysite, kad ne kiekvienas toks protingas ir aš klystų, galvodamas, kad daug tokių atsiras. Na ir tegul. Man nereikia, kad klube būtų daug narių. Aš noriu, kad klubą plėstų TIK verti dėmesio žmonės. Ne be reikalo sakoma, kad geriau prarasti su protingu, negu laimėti su kvailiu. Aš nesmerkiu tų, kurie, nesidomi automobiliais tokiame lygyje, tiesiog jie yra nelaukiami mano klube. Daug kas smerkia mano manifestus, daug kam juokingos mano idėjos, bet kažkodėl jau ne vienas asmuo spausdino mano paaiškinimus forume ir su šia informacija važiavo į servisą. Šiame pasaulyje brangiausiai kainuoja informacija ir jos teisingas bei kryptingas panaudojimas.
4. Aš visada norėjau ir noriu padėti kitiems calibrantams. Rašiau pranešimus Calibra Club forume, suteikinėjau nuorodas į savo klube patalpintą informaciją ir tiesiog netyčia nurodžiau neatsidarinėjantį linką. Buvau iškritikuotas. Jus nepagalvojote, kad aš geranoriškai noriu jums pagelbėti, jus iš karto nusprendėte, kad darau reklamą. Manau, kad savo pranešimuose visada buvau taktiškas ir nieko neįžeidinėjau. Savo asmeniniuose atsakymuose nurodinėjau nuorodas tik į temą ir tik iš reikalo. Todėl baikite galvoti, kad iš Calibra Club norime pavogti narius. Taip nėra. Man jie nereikalingi. Tie, kurie mane palaiko, jie patys mus susiras ir prisijungs prie šio projekto vystymo.
5. Prašau negalvoti, kad Calibra Team Lietuva konkuruoja su Calibra Club. Mes turime skirtingas idėjas, skirtingai jas realizuojame ir esame lygiagrečiai veikiančiais klubais. Todėl aš nematau čia jokios „negarbės“ dalyvauti abiejų klubų veikloje. Jeigu jums patinka Calibra Club veikla, jus galite būti minėto klubo nariais. Ir jeigu lygiagrečiai esate mūsų idėjų šalininkais, esate visada laukiami šiame klube.
6. Aš neatsakau už savo klubo narių elgesį ir jų publikuojamą, kartais net truputį netaktišką šio klubo reklamą Calibra Club forume. Jie tai daro savo iniciatyva be mano žinios.
7. Turbūt daugelis suprato, kad freeman ir pckiller yra vienas ir tas pats asmuo. Gerbdamas Jūsų klubą ir nenorėdamas būti netaktiškas, aš atsisakiau pckiller‘iui suteiktų site admin‘o teisių ir ištryniau šį nicką iš Calibra Club forumo. Liko tik freeman – eilinis forumo dalyvis.
Linkiu visiems geros kloties ir saugaus bei nerūpestingo važinėjimo su Jūsų calibromis.
-
NightBoy
- Klubo Narys
- Pranešimai: 1997
- Užsiregistravo: 25 Gru 2004, 12:08
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
Pasirodo, ta tema jau buvo diskutuota ju forume, tik kad buvo uzrakintas neregistruotiems vartotojams.
Idomu, ar Lietuvoje yra daugiau tokiu automobiliu, kuriu butu du klubai 
Calibra nr1: http://forum.calibra-club.lt/viewtopic.php?p=126720 [sold]
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
freeman, ai nebesvaik cia nesamoniu. uzknisa tokie kaip tu. nafig reikia dvieju klubu lietuvoj tokiu paciu? jeigu negali susitaikyt su tuo kad mes esam tai sugalvok koki kita kluba o ne lygiai toki pati. mes taip pat puikei analizuojam techninius klausimus kurie mums rupi o ne diskutuojam vien tik tusu temomis.
kai bijai zengt,griuk ant pilvo ir sliausk.. ;)
pirma kart pritarsiu Jurgutej. tehninius klausimus mes aptarem ne maziau, o gal but net gi ir...Jurgute rašė:freeman, ai nebesvaik cia nesamoniu. uzknisa tokie kaip tu. nafig reikia dvieju klubu lietuvoj tokiu paciu? jeigu negali susitaikyt su tuo kad mes esam tai sugalvok koki kita kluba o ne lygiai toki pati. mes taip pat puikei analizuojam techninius klausimus kurie mums rupi o ne diskutuojam vien tik tusu temomis.
kaip visada klubeciai, sorry uz klaidas
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
-
NightBoy
- Klubo Narys
- Pranešimai: 1997
- Užsiregistravo: 25 Gru 2004, 12:08
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
Tai tas freeman ambicingas zmogutis, gal panorejes vadovaut kam nors, o gal jo mintis meete buvo uzgoziamos, jei tokiam jis buvo? 
Calibra nr1: http://forum.calibra-club.lt/viewtopic.php?p=126720 [sold]
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
nemanau kad jis buvo.. o mes dar nieko neuzgozem kas norejo tapti nariais.. man tai isvis ydomu kaip tarkim atrodytu kokiam renginy du calibru klubaiMAFIJA rašė:Tai tas freeman ambicingas zmogutis, gal panorejes vadovaut kam nors, o gal jo mintis meete buvo uzgoziamos, jei tokiam jis buvo?
kai bijai zengt,griuk ant pilvo ir sliausk.. ;)
-
haroldas888
- Klubo ex-Prezidentas
- Pranešimai: 883
- Užsiregistravo: 23 Spa 2004, 14:02
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
-
lexi
la,
Sios temos net pradeti nereikejo. Tai bereikalingi gincai. Tas pats, kas pradeti aiskintis, kam reikejo tele2, jei jau buvo bite gsm ir omnitel.
Manau visi zinote, kad kitose salyse yra net daugiau nei po du klubus, ir jie nesipjauna. O Vokietijoje ju desimtys, daznai lankausi ju forumuose ir matau kaip yra, jie daro net meetus tarp klubu ir pan.
Cia tik Lietuvoje taip deja buna, kad kaimynas kaimynui visada trukdo. Na ir tegu buna tie du klubai, zmones tegu renkasi, ar abu klubus is karto, ar atskirai.
Kuriu galu pjautis...
laikas baigti ta svaidymasi zodziais. Kiekvienas gyvena kaip nori, daro ka nori, renkasi ka nori.
gerbkime vieni kitu pasirinkima ir nuomones, bukime tolerantiski.
Sekmes visiems!
Sios temos net pradeti nereikejo. Tai bereikalingi gincai. Tas pats, kas pradeti aiskintis, kam reikejo tele2, jei jau buvo bite gsm ir omnitel.
Manau visi zinote, kad kitose salyse yra net daugiau nei po du klubus, ir jie nesipjauna. O Vokietijoje ju desimtys, daznai lankausi ju forumuose ir matau kaip yra, jie daro net meetus tarp klubu ir pan.
Cia tik Lietuvoje taip deja buna, kad kaimynas kaimynui visada trukdo. Na ir tegu buna tie du klubai, zmones tegu renkasi, ar abu klubus is karto, ar atskirai.
Kuriu galu pjautis...
laikas baigti ta svaidymasi zodziais. Kiekvienas gyvena kaip nori, daro ka nori, renkasi ka nori.
gerbkime vieni kitu pasirinkima ir nuomones, bukime tolerantiski.
Sekmes visiems!