prasymas turintiems LEXMAUL c20xe
Nebezinau ka ir begalvot, ir ka daryt.Pagal ta engine analyzer programa, Panaudojus protu nesuvokiama plenumo dydi 30-50litru didesnis geriau
, 20-22cm X 45mm isiurbimo vamzdzius ir 20-32cm plocio didesnis geriau
ir ~33cm ilgio vamzdi nuo oro filtro iki plenumo (kokio dar bl oro filtro, koks jis turetu buti), gaunamas protu nesuvokiamas BOOSTAS 2-4atmosferu slegis plenume, tuo paciu ir i cilindrus ipuciama panasus slegis oro, Volumetric eficiency-VE 200-300%
taip net turbose retai buna. Hi tuned atmosferikas VE turi 100-110%. Sitas briedas turetu veikti visiems ~2l 4cilindru varikliams, bet kuo ilgesnis voztuvu atidarymo laikas ir atstumas tuo galia zveriskesne 250-500ag torque 500nm prie ~3000rpm. Aisku nekiekvienas variklis tiek atlaiko, ka ir bekalbet apie suspaudimo laipsni ir kuro sistema. Glusas bet koks kuo storesnis tuo geriau.
Tai va, ar yra cia duju/skysciu dinamikos specialistu? Programos kurejai turbut is pirsto neislauze tokiu dalyku, nes stipriau pakeitus vamzdziu parametrus, visas geris pranyksta.
Tai va, ar yra cia duju/skysciu dinamikos specialistu? Programos kurejai turbut is pirsto neislauze tokiu dalyku, nes stipriau pakeitus vamzdziu parametrus, visas geris pranyksta.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
dar karta padekit zmones. Labai reikia info apie c20xe stok isiurbimo/ismetimo voztuvu atsidarymo/uzsidarymo kampus ir auksti. Sitas reikalas keicia visa esme. Be situ parametru neina pritiunint isiurbimo vamzdyno.
Prie to pacio, ar pavelinus ty permetus dirza (tik isiurbimo) stumoklis nepavys isiurbimo voztuvu? Gal greiciau voztuvas stumokli gali pavyt, net nzn, nu krc.
Prie to pacio, ar pavelinus ty permetus dirza (tik isiurbimo) stumoklis nepavys isiurbimo voztuvu? Gal greiciau voztuvas stumokli gali pavyt, net nzn, nu krc.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
su tais pavelinimais cia ju kita tema yra, kad jeigu c20xe naujesnio tipo uzdegimo sistema (su ritemis, o ne su skriejiku), tai gali per ecu keisti ankstinti arba velinti degima.
Persidaryti i rites, nemanau, kad labai sudetinga, jeigu, zinoma provodke nesiskiria...
Persidaryti i rites, nemanau, kad labai sudetinga, jeigu, zinoma provodke nesiskiria...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Vis dar projektuoju, bet jau arteju prie galutinio varianto. Galiu tik pasakyt kad tai bus panasu i hondos vtec stock. Tik didelis plenumas
, didesnis uz SFI ~2 kartus ir taip pat hondos vtec stok ram pipe, kitaip sakant swedisko stiliaus isiurbimo kolektorius. Sitas daiktas teoriskai turetu padaryt Lexmauli i vienus vartus, jeigu ta programa nemelavo. Teorini Volumetric Efficiency gavau 108,8% prie 5500rpm.
Galios ir torque, kolkas neskelbsiu, nes nenoriu, kad mane laikytumet visisku daunu, be to mano duomenys nebuvo tikslus, praktikoj gali kazkiek skirtis.
Vis dar neturiu tiksliu voztuvu faziu ir auksciu, kur tai rasti? gal kas turi briefa, ar kaip jis ten vadinas.
Galios ir torque, kolkas neskelbsiu, nes nenoriu, kad mane laikytumet visisku daunu, be to mano duomenys nebuvo tikslus, praktikoj gali kazkiek skirtis.
Vis dar neturiu tiksliu voztuvu faziu ir auksciu, kur tai rasti? gal kas turi briefa, ar kaip jis ten vadinas.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
taippavlito rašė:cia apie voztuvo lifta ir kiek laipsniu atidarytas buna nerandi,t.y. valiko parametru?Vis dar neturiu tiksliu voztuvu faziu ir auksciu, kur tai rasti? gal kas turi briefa, ar kaip jis ten vadinas.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
tornadas rašė:jei sukimo momento kreive turi maksimuma tai ag kreive isvis be maksimalios verteskiek suksi tiek ir dides
nuo 110kw upust iki 147kw tai kiek lemonu reikia???
jei prasukciau toliau tai jau kw mazeja kaip iprastai, o sukimas isvis krenta, bet juk ribotuva atitolint nera saugu. Cia lyg ir idealus draginis sukimo momentas. Na limonu
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
tai as ir pats taip galvoju bent 180ag ir bus lb zjb. Nes programa galejo apsirikti ir vietoj gluso panaudojau 4 vamzdzius 78cm x 45mm, cia vienas is lemiamu veiksniu, masinoje tas nerealu. Manau kad kompas ziauriai uzsiparins, prades metyt klaidas tipo air flow sensor grybauja, bet tikiusi kad lamda spes susitvarkyt.
SFI plenumas ir gazo sklendes yra zjb tik vamzdziai iki variklio yra ~2 kartus per ilgi ir gal ploni, o tai neleidzia pasiekt reonazso ant aukstesniu sukiu, tiesiog pritruksta oro ant 6000RPM. As pabandysiu istaisyt sita reikala, ziuresim kas iseis.
SFI plenumas ir gazo sklendes yra zjb tik vamzdziai iki variklio yra ~2 kartus per ilgi ir gal ploni, o tai neleidzia pasiekt reonazso ant aukstesniu sukiu, tiesiog pritruksta oro ant 6000RPM. As pabandysiu istaisyt sita reikala, ziuresim kas iseis.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
su ilgais isiurbimo vamzdziais laimi torko,ko reikia dacnai masinai,kam ir buvo kuriama gm inzinieriu,o jei nori iki redlaino sukt ir man tas pats ekonomija,tada trumpi stori isiurbimo vamzdziai
turiu ir ismetimui skaiciuot formules tik nemoku pasarinti pdf formato,ten daugiau teoriniam paskaiciavimui
turiu ir ismetimui skaiciuot formules tik nemoku pasarinti pdf formato,ten daugiau teoriniam paskaiciavimui
pavlito aciu uz pagalba.
Panasius ismetimo vamzdziu dydzius gavau pagal tavo formules, kaip ir buvau suprojektaves. Bet xe voztuvu faziu ir dydziu labai reikia, kolkas naudoju apytikres reiksmes.
Beje vien tik isiurbimo vamzdyno pagalba galima gaut labai geru rezultatu VE 101% @ 5500rpm, o jei dar ir ismetimas teisingas VE 109%@5500rpm cia su realiais ir salyginai nebrangiais modais. VE= cilindro uzpildymas oro/benzo misiniu procentais nuo atmosferos slegio. Yra teorine galimybe VE pakelt iki kosmoso, bet tada jau tikrai per daug kainuotu.
Panasius ismetimo vamzdziu dydzius gavau pagal tavo formules, kaip ir buvau suprojektaves. Bet xe voztuvu faziu ir dydziu labai reikia, kolkas naudoju apytikres reiksmes.
Beje vien tik isiurbimo vamzdyno pagalba galima gaut labai geru rezultatu VE 101% @ 5500rpm, o jei dar ir ismetimas teisingas VE 109%@5500rpm cia su realiais ir salyginai nebrangiais modais. VE= cilindro uzpildymas oro/benzo misiniu procentais nuo atmosferos slegio. Yra teorine galimybe VE pakelt iki kosmoso, bet tada jau tikrai per daug kainuotu.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
