c20LET BLOW OFF VALVE
c20LET BLOW OFF VALVE
Nusipirkau blow offa perpjoviau slanga nuo interkulerio i isiurbimo kolektoriu imontavau. bet toks dabar neaiskumas kur pajunkti vakuma. atjungiau nuo turbinos vakuma ten tipo kaip ir standartinis bovas turbinos dalis ir apeina sparnuotes per sona ir slegis atgal iseina i filtra oro. ir pajungiau naujo bovo vakuma i ta vieta kur standartinis jungesi. o ta slangute is gamyklinio uzkisau. bovas veikia bet masina kai vaziuoji numeti gaza ant laisvo gesta reiskia kazkas blogai. kur man pajunkti reiketu vakuma pagrindinis klausimas????????????
Atvaziuokit i draga
masinom visom su oro srauto matuokle (tai yra ir LETui) reikia dvikamerio BOV'o, kitaip visai nesvarbu kur jungsi vakuma - nebus gerai, o blogiausiu atveju dar ir koky stumokly pradeginsi jei sugalvosi pasiperformyt su savo vienakameriu bov'u, nes vienkameris kai nuleidineja ora oro srauto matuokle nebesupranta kas darosi ir pjauna gryba, del to ir kompas y ja reaguodamas pjauna gryba. Iseitis jei nori pasilikti vienakamery bova - remapinimas, kad nenaudotu matuokles, o pagal MAP sensoriu ir TPS sensoriu reguliuotu misiny. O beje kur pirkai bov'a ir kas gamintojas?
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
as, zinoma, ne specialistas, bet ar imanomas stock kompo remap'as pagal MAP'a, o ne pagal AFM'a?
2 povilas : www.turboservisas.lt berods turi dvikameriniu mantonni bov'u, kurie realiai yra sard r2d2 vykusios kopijos ir kainuoja salyginai pigiai.
Sau nusprendziau pasiimti "atvirkscio veikimo" hks ssqv, jei tik pavyks gauti, nes su flapinem matuoklem dar blogiau nei su siulinem ;-)
2 povilas : www.turboservisas.lt berods turi dvikameriniu mantonni bov'u, kurie realiai yra sard r2d2 vykusios kopijos ir kainuoja salyginai pigiai.
Sau nusprendziau pasiimti "atvirkscio veikimo" hks ssqv, jei tik pavyks gauti, nes su flapinem matuoklem dar blogiau nei su siulinem ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
O let'ui tiktu sitas bov'as?

APEXi Twin Chamber BOV. Didelio pralaidumo turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas. Dviejų kamerų turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas yra reguliuojamas. Universalus. pas dzikeviciu 700lt

APEXi Twin Chamber BOV. Didelio pralaidumo turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas. Dviejų kamerų turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas yra reguliuojamas. Universalus. pas dzikeviciu 700lt
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
-
Slamdog
- Entuziastas
- Pranešimai: 281
- Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
- Vietovė: Afghanistan
- Kontaktinė informacija:
Cia Apexi bov'as dvieju kameru, let'e kuri turejau toks buvo - dirbo tikrai graziaiSpottAuto rašė:O let'ui tiktu sitas bov'as?
APEXi Twin Chamber BOV. Didelio pralaidumo turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas. Dviejų kamerų turbinos slėgio nuleidimo vožtuvas yra reguliuojamas. Universalus. pas dzikeviciu 700lt
Paskutinį kartą redagavo Slamdog 24 Rgs 2007, 01:34. Iš viso redaguota 2 kartus.
-
Slamdog
- Entuziastas
- Pranešimai: 281
- Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
- Vietovė: Afghanistan
- Kontaktinė informacija:
Kalbant i tema, pas c20let stovi oro srauto matuokle, todel reikalingas dvieju kameru bov'as, nors is bedos galima pajungti ir sureguliuoti vienos kameros - tik toks atreguliavus su afm'u dirbs labai tyliai arba kitu atveju masina dirbs ziauriai nestabiliai ant laisvu sukiu, daznai ges.
Pajunginejant bova, jis turi buti pajungtas kuo arciau droselines sklendes, o vakumines zarnos - uz droselines sklendes. Be to, kas liecia let'a tai yra problema su jo standartiniu bov'u kuris yra kolike ir kol jis neatjungtas, isorinis bov'as veiks nepilnai ir tyliau. Taip pat standartiniai bov'ai, kaip taisykle, nelaiko didesniu slegiu, tad forsuojant let'a ir dedant aftermarket isorini bov'a, reikia uzglusinti standartini, kuris let'e pasiekiamas ne taip ir lengvai
Pajunginejant bova, jis turi buti pajungtas kuo arciau droselines sklendes, o vakumines zarnos - uz droselines sklendes. Be to, kas liecia let'a tai yra problema su jo standartiniu bov'u kuris yra kolike ir kol jis neatjungtas, isorinis bov'as veiks nepilnai ir tyliau. Taip pat standartiniai bov'ai, kaip taisykle, nelaiko didesniu slegiu, tad forsuojant let'a ir dedant aftermarket isorini bov'a, reikia uzglusinti standartini, kuris let'e pasiekiamas ne taip ir lengvai
-
Slamdog
- Entuziastas
- Pranešimai: 281
- Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
- Vietovė: Afghanistan
- Kontaktinė informacija:
Vienos kameros reguliuojama Greddy replika.povilas rašė:http://www.performanceparts.lv/product_ ... cts_id=201
mano sitas
Sitos su afm'u atreguliuoti normaliai neimanoma, sakau is patirties, bov'as dirbs daug tyliau negu gali arba masina ges ant laisvu.