sunkiai metasi antra pavara
sunkiai metasi antra pavara
pries pora dienu pastebejau,kad nebeeina stagiai permesti is pirmos pavaros i antra
kai bandau staigiai permesti greiciu deze sutraska ir begis isijungia,jei jungiu letai viskas isijungia be problemu ir pasaliniu garsu,anksciau sito tikrai nebudavo,galedavai metyti pavaras kaip tik noredavai
beje sankaba irgi jau nebenauja,bet dar is bedos ir siaip nemanau,kad cia sankaboje beda,nes sunkai jungiasi tik antras begis kiti visi be problemu
automobilis calibra turbo,greiciu deze 6 pavaru.gal kas zinot kas galetu buti?
Sinchronizatoriaus paskirtis yra suvienodinti konkrecios pavaros kuria mes jungiame krumpliaracio ir varomojo veleno sukimosi daznius, arba paprasciau sakant suvienodinti sujungiamu krumpliaraciu greti ir tada pavaros isijungia tyliai. Bent jau senesnes konstrukcijos pavaru dezes turedavo 1 arba 2 sinchronizatorius. Jei budavo vienas, tai jis budavo skirtas tik auktesnems pavaroms (3 - 4) , jei budavo du sinchronizatoriai tai vienas budavo 1 - 2 pavarai, kitas 3 - 4 pavarai.