tepalo spaudimas

Su automobilio varikliu, transmisija ir jų eksploatacija susiję klausimai.
Atsakyti
sestokas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2005, 21:39
Vietovė: vilnius
Kontaktinė informacija:

tepalo spaudimas

Standartinė sestokas »

man toks klausimas pasistojo. kartais per kur imanoma per tenir varo lauk tepala mano varikliukas. kartais nevaro :roll: tai kaip suprantu kartais padideja spaudimas :roll: kas ji reguliuoja ar siaip butu imanoma ka priburt kad taip nebutu :roll:
kiekviena pipete svajoja tapti klizma
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

tepalo slegis nuo apsuku priklauso tiesiogiai, kuo daugiau suki - tuo daugiau slegio. Pas mane vare tepala per visus galus (bet visa laika) kai buvo uzsikirtes tepalo slegio redukcinis voztuvas
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
sestokas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2005, 21:39
Vietovė: vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė sestokas »

o jei nepaslaptis kur jis yra? ir kaip tu ta problema issprendei? :oops:
kiekviena pipete svajoja tapti klizma
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

nepaslaptis :) variklio priekineje dalyje, keleivio puseje, apacioje, tiesiai po kondisino kronsteinu bei prie tos puses variklio pagalves. priejimas (jei yra kondisinas) hujovas, nenuemes kronsteina neissuksi (mes su dremeliu isdrozem kronsteine vietos kad issisuktu nes tingejom nuiminet :) ) is isores atrodo kaip 24 varzto galvute, seip ten nieko mandro ir viduje, jo uzsikirtimo priezastis - tepale nesvarumai kokie nors, problema sprendziama issukant, nuvalant ir nuriebalinus ysukant atgal.
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
ramus
Veteranas
Pranešimai: 1226
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 16:08
Vietovė: rajonas

Standartinė ramus »

Redukcinis voztuvas turetu buti ant tepalo siurblio. Jo sandara paprasta: varztas su varine poverzle, spyruokle, plunzeris. Veikia irgi paprastai: jei susidare per didelis tepalo slegis, tai plunzeris stumiamas atidaro kanala ir dalis tepalo teka atgal i karteri, tuo paciu sumazeja slegis.
O siuo konkreciu atveju, nors ir neesu tuo tikras, ar negaletu buti kaltas alsuoklis?
sestokas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2005, 21:39
Vietovė: vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė sestokas »

nu alsuoklis lyg neuzsikimses :roll:
kiekviena pipete svajoja tapti klizma
ramus
Veteranas
Pranešimai: 1226
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 16:08
Vietovė: rajonas

Standartinė ramus »

Aisku, galima pravalyti ta voztuva, blogiau nebus.Tik jeigu tai darysi tai rekomenduojama pakeisti ta varine poverzle po varztu.
Ricco
Veteranas
Pranešimai: 1417
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 22:21
Vietovė: Vilnius

Standartinė Ricco »

Tikrai alsuoklis.Arba jo slangute.Nuimti dangteli ir per viduri isimti skyleta skardą ir gerai praplauti.(Cia 8v varikliui).Tepalo voztuvas -vargu.
Ko nors neaplenkiu-vakare uzmigti negaliu!
sestokas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1113
Užsiregistravo: 16 Rgp 2005, 21:39
Vietovė: vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė sestokas »

bet pas mane 16v
kiekviena pipete svajoja tapti klizma
Atsakyti