tepalo spaudimas
-
sestokas
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2005, 21:39
- Vietovė: vilnius
- Kontaktinė informacija:
tepalo spaudimas
man toks klausimas pasistojo. kartais per kur imanoma per tenir varo lauk tepala mano varikliukas. kartais nevaro
tai kaip suprantu kartais padideja spaudimas
kas ji reguliuoja ar siaip butu imanoma ka priburt kad taip nebutu 
kiekviena pipete svajoja tapti klizma
nepaslaptis
variklio priekineje dalyje, keleivio puseje, apacioje, tiesiai po kondisino kronsteinu bei prie tos puses variklio pagalves. priejimas (jei yra kondisinas) hujovas, nenuemes kronsteina neissuksi (mes su dremeliu isdrozem kronsteine vietos kad issisuktu nes tingejom nuiminet
) is isores atrodo kaip 24 varzto galvute, seip ten nieko mandro ir viduje, jo uzsikirtimo priezastis - tepale nesvarumai kokie nors, problema sprendziama issukant, nuvalant ir nuriebalinus ysukant atgal.
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
Redukcinis voztuvas turetu buti ant tepalo siurblio. Jo sandara paprasta: varztas su varine poverzle, spyruokle, plunzeris. Veikia irgi paprastai: jei susidare per didelis tepalo slegis, tai plunzeris stumiamas atidaro kanala ir dalis tepalo teka atgal i karteri, tuo paciu sumazeja slegis.
O siuo konkreciu atveju, nors ir neesu tuo tikras, ar negaletu buti kaltas alsuoklis?
O siuo konkreciu atveju, nors ir neesu tuo tikras, ar negaletu buti kaltas alsuoklis?