nesugalvojau kur kurti tema, siam skyriui ar elekros bet bus gerai cia, tai va visai neseniai suzinojau viena dalykas kas yra DOHC'uose, del 8v nezinau. po kapotu desinej puses prie amortizatoriaus yra visokiu tai fyskiu, papasakojo kad viena turi A ir B padetis, B padedis atitolina nezymiai ribotuva ir truputy paankstina degima, nezinau tai tiesa ar ne bet kad ribotuvas nutolo tai pats pastebejau, tai iseitu kad prisededa gal koks arkliukas ir geriau dirba aukstose apsukose PS ant duju graziau dirba padetyje A
donatukass rašė:apkeitus ta nesamone kiek kilo, tiek ir kyla tos apsukos... gal cia vaziuojant turi pasijaust.. o kaip tas turetu itakoti kuro sanaudas?
artiste tu pasiskaityk markoo posta ir nereix kliedeti apie apsukas/ribotuva...
Neesu visai tuo tikras ir jeigu kas zino geriau tai pataisykit, lyg ir kazkur skaiciau, kad jeigu ant jungties parasyta skaiciais pvz. 95\98 tai keiciasi degimo kampas, o jeigu raidemis pvz. A\B tai keiciasi ipurskimo programa.
va cia dar klausimas kaip su tuo piku, jei pasiekus max apsukas (iki ribotuvo) nebepaduodamas benzas (kaip sakant tai paduodamas tai nea... vyksta kaip ir pulsavimas) tai su ta galia irgi kazkas panasiai, o atitolinus kaip ir viskas butu gerai intervale +500rpm koki (nelabai aisku kiek ten ji atitolina), tuo paciu kazkiek turetu dasidet ag (:?: )
bet cia tik seip pamastymui,
tornadas rašė:va cia dar klausimas kaip su tuo piku, jei pasiekus max apsukas (iki ribotuvo) nebepaduodamas benzas (kaip sakant tai paduodamas tai nea... vyksta kaip ir pulsavimas) tai su ta galia irgi kazkas panasiai, o atitolinus kaip ir viskas butu gerai intervale +500rpm koki (nelabai aisku kiek ten ji atitolina), tuo paciu kazkiek turetu dasidet ag (:?: )
bet cia tik seip pamastymui,
isvada: gerio uz nemokamai nebuna
su tuo pulsavimu tai viskas taip, bet paziurek i bet kokio variklio momento ir galios kreives. pvz c20ne variklis max galia isvysto ~5500rpm o po ji krenta zemyn. tai koks tikslas toki varikli sukti auksciau?
markoooo rašė:tai yra oktan korektorius
pas 8v buna uzrasyta 91/95
pas 16v A/B arba kitaip 95/98
Papildymas for c25xe
V6 Regional Coding Plug - Often mistaken for a Fuel Octane Plug but it isn't. Located in the upper right corner of the engine bay (near the diagnostic socket). A small brown plastic plug. Changing this plug round from A to B will increase the target idle rpm by 100 (from 700 to 800);
markoooo rašė:tai yra oktan korektorius
pas 8v buna uzrasyta 91/95
pas 16v A/B arba kitaip 95/98
Papildymas for c25xe
V6 Regional Coding Plug - Often mistaken for a Fuel Octane Plug but it isn't. Located in the upper right corner of the engine bay (near the diagnostic socket). A small brown plastic plug. Changing this plug round from A to B will increase the target idle rpm by 100 (from 700 to 800);