Del cali 4x4 turbo
ir isvis prie ko cia performance?
Nu nebuvo STOCK calibru su 300 ant spydo, pas senesnes buvo 280, pas naujesnes 260. Apsukos iki 7k.
Viskas.
Spyda gali nusipiest kad ir iki 360, ir apsuku kai pas britva gali prisipiest. Isvis prie ko cia spydas ir masina kuri geresne? Maximalus turbavos cali greitis gamintojo numatytas 245 km/h jei pas ka rodo daugiau - tai greiciau spydo paklaida del padangu, nes max greity netgi ne variklio galia riboja, o pavaru dezes perdavimai.
Ir seip tai - kur tu blet tuos 300 kmh lietuvoj isspausi? krc
Nu nebuvo STOCK calibru su 300 ant spydo, pas senesnes buvo 280, pas naujesnes 260. Apsukos iki 7k.
Viskas.
Spyda gali nusipiest kad ir iki 360, ir apsuku kai pas britva gali prisipiest. Isvis prie ko cia spydas ir masina kuri geresne? Maximalus turbavos cali greitis gamintojo numatytas 245 km/h jei pas ka rodo daugiau - tai greiciau spydo paklaida del padangu, nes max greity netgi ne variklio galia riboja, o pavaru dezes perdavimai.
Ir seip tai - kur tu blet tuos 300 kmh lietuvoj isspausi? krc
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
ten 100proc. yra tiuninginiai ciferblatai. Net užrašas yra viduryje.
Atrodo kaip originalus, nes yra rimtas daiktas, iš plastiko, normaliai
šviečia naktį ir nuo originalo nelabai atskirsi.
Turbo kalibros ėjo su 2 rūšių ciferblatais. Vienoms spidometras
sugraduotas iki 280, kitoms iki 260. Kiek teko pastebėti, senesnės
ėjo iki 280 (o gal kai kurios ir iki 260), o jau gerų metų paprastai
stovėdavo tik 260, lygiai toks pat kaip pas V6. Apie tachometrus negaliu
nieko pasakyt, bet stock turbo kali tikrai iki 9000rpm negali suktis.
Atrodo kaip originalus, nes yra rimtas daiktas, iš plastiko, normaliai
šviečia naktį ir nuo originalo nelabai atskirsi.
Turbo kalibros ėjo su 2 rūšių ciferblatais. Vienoms spidometras
sugraduotas iki 280, kitoms iki 260. Kiek teko pastebėti, senesnės
ėjo iki 280 (o gal kai kurios ir iki 260), o jau gerų metų paprastai
stovėdavo tik 260, lygiai toks pat kaip pas V6. Apie tachometrus negaliu
nieko pasakyt, bet stock turbo kali tikrai iki 9000rpm negali suktis.
c20ne nedraugavau nei pusmecio..
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
-
Slamdog
- Entuziastas
- Pranešimai: 281
- Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
- Vietovė: Afghanistan
- Kontaktinė informacija:
Briedas... Turbavykas 6 pavara ~7k rpm'u ~300kmh.TANKYSTAS rašė:Maximalus turbavos cali greitis gamintojo numatytas 245 km/h jei pas ka rodo daugiau - tai greiciau spydo paklaida del padangu, nes max greity netgi ne variklio galia riboja, o pavaru dezes perdavimai. krc
Teoriskai gerai spusteltas turbavykas (suprantama ir su nestandartiniais veleneliais, kad biski butu pakeista galios kreive) su standartines dezes perdavimais perkoptu ir 400kmh riba
kaip tu isivaizduoji tokio greichio pasiekima su calibra turbo? nebent bishki pakeistos galios kreives kulminacija yra ties 1000 Ag ;]Serapinas rašė: Briedas... Turbavykas 6 pavara ~7k rpm'u ~300kmh.
Teoriskai gerai spusteltas turbavykas (suprantama ir su nestandartiniais veleneliais, kad biski butu pakeista galios kreive) su standartines dezes perdavimais perkoptu ir 400kmh riba
Tą ir bandžiau pasakyti. Veyron turi 1000AG, o kalibra su 2.0l varikliu, kad ir pripūtus iki sąmonės netekimo, o variklio limitas ne ilgesnis nei formulės, niekaip negaliu įsivaizduoti lekiantį 400km/h greičiu. Net ir 300km/h greitis pareikalautų tokių perdarymų, pradedant visai kita greičių dėže su žymiai ilgesnėmis bent jau paskutinėmis pavaromis, o kur dar likusių mazgų modifikavimas, nekalbant jau apie kosminį tokio užmojo biudžetą. Neišsiplečiu, kosmosas. 
c20ne nedraugavau nei pusmecio..
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
-
Slamdog
- Entuziastas
- Pranešimai: 281
- Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
- Vietovė: Afghanistan
- Kontaktinė informacija:
Pagrindine mano posto mintis buvo ne kaip ir kokias modifikacijas atlikus tai galima padaryti. As norejau pasakyti, kad tokios masinos greiciu deze (nestandartine, bet su standartines perdavimo skaiciais) gali pasiekti toki greiti. Nors kai kas minejo, jog turbinines cales maksimalu greiti labai apriboja jos dezes perdavimo skaiciai.
Paskutinį kartą redagavo Slamdog 06 Lie 2007, 11:30. Iš viso redaguota 1 kartą.
-
Slamdog
- Entuziastas
- Pranešimai: 281
- Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
- Vietovė: Afghanistan
- Kontaktinė informacija:
300kmh su standartine pavaru deze ir standartiniais variklio viduriais (ta prasme svaistikliai ir stumokline grupe gamykline - biudzetas salyginai mazas), nori lazintis?DIAVOLO rašė:Net ir 300km/h greitis pareikalautų tokių perdarymų, pradedant visai kita greičių dėže su žymiai ilgesnėmis bent jau paskutinėmis pavaromis, o kur dar likusių mazgų modifikavimas, nekalbant jau apie kosminį tokio užmojo biudžetą. Neišsiplečiu, kosmosas.
o kad variklis tik kiek daugiau nei 200ag turi - nereikshmingas faktas? pakeisi pavaru dezhe ir isibegesi iki 400km/hSerapinas rašė:Pagrindine mano posto mintis buvo ne kaip ir kokias modifikacijas atlikus tai galima padaryti. As norejau pasakyti, kad tokios masinos greiciu deze (nestandartine, bet su standartines perdavimo skaiciais) gali pasiekti toki greiti. Nors kai kas minejo, jog turbinines cales maksimalu greiti labai apriboja jos dezes perdavimo skaiciai.
nu ir planas chuliganas
prajuokinai. Tu bent isivaizduoji koks oro pasiprieshinimas yra vazhiuojant >250 km/h? Kas su tuo oro pasiprieshinimu kovoja? torkas? Jeigu neisivaizduoji apie ka kalbi - geriau ishvis nekalbek. Tokiais greiciais vazhinejant didzhiausias faktorius - galia, nes jos reikia laaaabai daug tam, kad nugaleti oro pasiprieshinima.[/code]pavlito rašė:esme ne arkliuose,o sukimo momente,ir kiek rpm maksimaliai gali variklis suktis,taip pat kurioje vietoje sukimo momento pikas ( max greiciui geriau prie kuo aukstesniu apsuku )
tiek galia tiek sukimo momentas yra glaudziai susije,galia yra isvestinis dydis sukimo momento ag=nm x rpm/7130 ,dinamometrinis stendas taip pat matuoja sukimo momenta o poto perskaiciuoja i arklius,turbut nelabai supratai ka as pries tai norejau pasakytNitro rašė:Tokiais greiciais vazhinejant didzhiausias faktorius - galia
p.s. gal geriau nepult metytis darzovem o paasikint jei klystama
Tarkim, kad Calibra rieda ant laisvo nuo 65 laipsniu kalno tad pasiektu ta 400 km per h
reiskes, kad tai imanoma : )) Arba dar geriau. Prikabinam Calibra prie Bugatti Veiron ant troso ir patraukim 400 km/h greiciu 
[b]Siuo postu nieko izeisti nenorejau del salutinio poveikio kreipkites i gydytojus arba vaistininkus.[/b] Pagaliau DMB
manau kad nei pirmu, nei antru atveju calibra tokio greicio nepasieks ;] Antru atveju garantuotai, del pirmo tiksliai nzn - fizikai lai skaiciuoja ;]karambas rašė:Tarkim, kad Calibra rieda ant laisvo nuo 65 laipsniu kalno tad pasiektu ta 400 km per hreiskes, kad tai imanoma : )) Arba dar geriau. Prikabinam Calibra prie Bugatti Veiron ant troso ir patraukim 400 km/h greiciu