Radiatoriaus ventiletorius
Radiatoriaus ventiletorius
Zinau, kad galima kazka (dacika lyg) uztrumpinti, kad vos tik ijungus degima visa laika suktusi ausinimo ventiletorius. Kur butent reikia uztrumpint? (zinau, kad Golf'e tereikia istraukt is fiskiu du laidus ir uztrumpint, o Calibroj bandziau atsekt galus ir neatseku nes ten viskas i viena laida sueina).
[b]Siuo postu nieko izeisti nenorejau del salutinio poveikio kreipkites i gydytojus arba vaistininkus.[/b] Pagaliau DMB
Pas kaip kuriuos (o gal dauguma) BMW nuolat sukasi tas ventiletorius. Man to reikia, kad vel nereiktu slifuot variklio galvos jei tas dacikas nesuveiks nes kai pute antifrizo slangas ir uzkaito tada atsidares kapota pamaciau, kad ventiletorius visiskai nesisuka, o temperatura buvo ant maximumo 110. Degimo neisjungiau tad turejo ausint. Siandien ta ventiletoriu prijungiau tiesiai nuo akumo ir pamaciau, kad jis veikia tad tas dacikas bus nuejas. Dar zinau, kad buna skirtingi dacikai. Vieni ventiletoriu ijunge nuo 90 laipsniu, o kiti gal nuo 100 tad nusprendziau isvis padaryti, kad visa laika ausintu. Taip pat zinau, kad variklis ir turi kaisti ir geriausiai dirba kai rodo 90 laipsniu.
[b]Siuo postu nieko izeisti nenorejau del salutinio poveikio kreipkites i gydytojus arba vaistininkus.[/b] Pagaliau DMB
-
pagran2kas
- Entuziastas
- Pranešimai: 218
- Užsiregistravo: 13 Lap 2006, 21:15
- Vietovė: Vilnius - Rokiskis
-
krax
- Klubo Narys
- Pranešimai: 7297
- Užsiregistravo: 15 Bir 2005, 02:11
- Vietovė: Honolulu
- Kontaktinė informacija:
Re: Radiatoriaus ventiletorius
idomu kaip ilgai tas ventiliatorius veikskarambas rašė:Zinau, kad galima kazka (dacika lyg) uztrumpinti, kad vos tik ijungus degima visa laika suktusi ausinimo ventiletorius. Kur butent reikia uztrumpint? (zinau, kad Golf'e tereikia istraukt is fiskiu du laidus ir uztrumpint, o Calibroj bandziau atsekt galus ir neatseku nes ten viskas i viena laida sueina).
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
Re: Radiatoriaus ventiletorius
Na turetu ilgai veikti. Ryt suzinosiu kur ten reikia uztrumpint nes toks meistras sake, kad kai pataiko Vilniui i kamscius tada islipa ir uzsitrumpina ten, kad nuolat ausintu, o po kamscio vel padaro kaip buvokrax rašė:idomu kaip ilgai tas ventiliatorius veikskarambas rašė:Zinau, kad galima kazka (dacika lyg) uztrumpinti, kad vos tik ijungus degima visa laika suktusi ausinimo ventiletorius. Kur butent reikia uztrumpint? (zinau, kad Golf'e tereikia istraukt is fiskiu du laidus ir uztrumpint, o Calibroj bandziau atsekt galus ir neatseku nes ten viskas i viena laida sueina).
[b]Siuo postu nieko izeisti nenorejau del salutinio poveikio kreipkites i gydytojus arba vaistininkus.[/b] Pagaliau DMB
esme tame kad bmw ventiletorius veike ne pastovei o isijunge nuo 98laipsniu.taip tik atrodo kad jis sukasi bet naudos neduoda,yra toke termo mova kuri uzsiblokuoja nuo temperaturos dydziuo.
o jai kalibrai padarysi kad ventiletorius pastovei veiktu nespesi to ventiletoriaus keisti nes pastovei sukdamasis tis sudyla ir sudega.
o jai jis nepajunktas per saugikli tai gali susprokti akumuletorius.
tai va protingieji kurmei jai viena karta yra duotas toks dalykas kaip termo junktis kuri ijunge ventiletoriu prie tam tikros temperaturos tai jis reiske reikalingas.
pagalba toke.vasara geriausei isisratyti vadinama (dazika) kuris isijunge 95celcijaus o issijunge 92. ir viskas bus ciki.
esme tame kad kad ir visa laika ventiletorius suksis variklis negali atausti daugiau nei darbine temperatura nes yra toks dalykas kaip termostatas.
KALBA ILGAMETE PATIRTIS.
o jai kalibrai padarysi kad ventiletorius pastovei veiktu nespesi to ventiletoriaus keisti nes pastovei sukdamasis tis sudyla ir sudega.
o jai jis nepajunktas per saugikli tai gali susprokti akumuletorius.
tai va protingieji kurmei jai viena karta yra duotas toks dalykas kaip termo junktis kuri ijunge ventiletoriu prie tam tikros temperaturos tai jis reiske reikalingas.
pagalba toke.vasara geriausei isisratyti vadinama (dazika) kuris isijunge 95celcijaus o issijunge 92. ir viskas bus ciki.
esme tame kad kad ir visa laika ventiletorius suksis variklis negali atausti daugiau nei darbine temperatura nes yra toks dalykas kaip termostatas.
KALBA ILGAMETE PATIRTIS.
v6
-
valentinas
- Pradedantysis
- Pranešimai: 191
- Užsiregistravo: 12 Bal 2007, 09:13
- Vietovė: vln
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
naujas daviklis 35lt, sena gali nusipirkt uz 10-20. blin, bet tai ir sutapimas cia. as saviski pries kelias savaites pasikeiciau. nelaiko karscio jie , slykstynes, turbut.
trumpint tai nebent laikina iseitis, nes maniskis baigesi kamstyje, tai kad neperkaitint teko patrumpint. teisingai ecka sako, su pastoviai ijungtu ventikliatorium variklis nepasieks darbines temp, ko pasekoj naudos daugiau kuro.
trumpint tai nebent laikina iseitis, nes maniskis baigesi kamstyje, tai kad neperkaitint teko patrumpint. teisingai ecka sako, su pastoviai ijungtu ventikliatorium variklis nepasieks darbines temp, ko pasekoj naudos daugiau kuro.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
ir siaip ventiliatoriui dirbant variklis naudoja daugiau kuro, nei esant ishjungtam ventiliatoriui, o beprasmishkai sukti ventiliatoriu nuolatos - nera jokio tolko - jis turi dirbti tada, kai to reikia.
Pritariu ECKAI, kad nuolatos besisukanchio ventiliatoriaus gyvenimo ciklas labai sutrumpeja (t.y. gal darbo valandos ir tos pachios lieka, bet skirtumas toks, ar jos per 10m. isheikvojamos ar per 2m.) ;-)
Pritariu ECKAI, kad nuolatos besisukanchio ventiliatoriaus gyvenimo ciklas labai sutrumpeja (t.y. gal darbo valandos ir tos pachios lieka, bet skirtumas toks, ar jos per 10m. isheikvojamos ar per 2m.) ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Susizinojau is meistro kur ir ka trumpint reikia (pas mane ten ne du, o trys laidai eina). Tiesa sakot, nes ir tas sake, kad negalima vazineti su nuolat ijungtu tuom ventiletorium nes greit suges ir turesiu keist. Sake, kad geriau isidet dacika kur ne nuo 100, o nuo 9x ijungineja ventiletoriu.
[b]Siuo postu nieko izeisti nenorejau del salutinio poveikio kreipkites i gydytojus arba vaistininkus.[/b] Pagaliau DMB
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
kazkokia kamsciu paranoja
tigi jei yra dvieju padeciu[seip triju
neveikia, pirmas greitis, max greitis t.y. antras
] (pas mane tox) pirmas greitis isijungia ties ~95 prapucia ir atausina (ir kam pastoviai ausint? neikertu niekaip)
jei viskas normlaiai veikia, nera ko bijot tu kamsciu
tigi jei yra dvieju padeciu[seip triju
jei viskas normlaiai veikia, nera ko bijot tu kamsciu
"Eine Legende Lebt Immer..."
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
joa. butent taip yra. daznai per kai uzkyla temperatura daugiau nei 90 ar 100 ijungi siluma ant viso pajegumo ir vejeli i vidu. ant kokiu 5-10 laipsniu temp nukrenta greitai. bent jau pas mane taipGerdiss rašė:o beje yra tiesos kad jai ijungsi siluma kad pustu i salona, ne taip kais varyklis ar cia tik kazkieno isimanimas?
opel forever