Norėčiau pasidalinti šiokia tokia infa. Savo Cali pirkau prieš 5 metelius... ir įsidėjau iš karto dujas... tuo metu mokėjau 5000 uz Cali ir tiek pat už dujų įrangą.
Dujos beje "Autronic", automatinis ten kažkoks reduktorius, atskiras kompas ir pan. Tai vat, bevažinėjant po kelių metelių iškilo tokia problemikė, gan opi.
Kai apsukos sukyla iki 3000 - 4000 rpm (120 - 140 Km/h) variklis, pagal lambos paliepimą pereina i "emergency būklę". Ir taip gan metus laiko, vis tingėjau žiūrėt kas ten yra. Vieną diena užkniso juodai. Važiuojant 15 kartų reikia gesint ir vėl užvedinėt... nervina. O dar kai variklis pereina i "emergency" traukos beveik = 0.
Na, pernaršius krūvas forumų, Lietuviškų ir ne, perskaičius daug blevyzgų ir šeip ne į temą paskaitų, radau savo problemos sprendimą. Žodžiu, kai Doch'as dirba benzinu, jam reikia užvėlinto degimo... tačiau su dujomis viskas priešingai. Kai pasiekiama 3000 virš apsukų, variklis nesudegina visų dujų ir gaunasi neekonomiškas važiavimas, o beto ir lambda fiksuoja per dideli CO ir CO2 išmetimą. Ko pasekoje gauname "emergency run".
Sprendimas:
Šalia saugiklių dėžutės, vairuotojo pusėje yra tokia relė, dažniausiai rudos spalvos arba geltonos, su atitinkamais žymėjimais: A vienoje ir B kitoje. Tai yra degimo reguliavimo relė (bent jau aš ją taip vadinu). Išsibandėm su draugu sukeisti ją pusėmis... B pusė į viršų - vėlina degimą, A pusė į viršų - ankstina. Tačiau, manau kad skirtinguose varikliuose reikšmės skiriasi...
Ir ką jūs manote? o gi dingo visos bėdos! Neskaitant Doch ligos - laisvų apsukų vožtuvo.
Anksčiau, važiuodamas dujomis galedavau vos vos pasiekti 170km/h gretį, ir tai naudojantis nuokalne. Na o dabar, po relės apkeitimo, dujomis - 220Km/h ne rodiklis
Tikiuosi padės kam nors šitas reikalas.
P.S. paankstinus degimą didėja ir oktaninis skaičius, reikia pilt ne 95 o 98 benzino rūšį, kitaip prastai dirba ant benzino, nelaiko apsūkų, žinoma naudojant tik užkūrimui.