C20XE + turbo
C20XE + turbo
gal kas zino kur galima uzturbinti c20XE
(kokibiskai)
Kokia prasme "turbinti" c20xe, o ne ishkarto keisti i c20let'a?
Tokia turbokonversija padaryti kainuos NEABEJOTINAI brangiau, nei nusipirkti vidutiniska calibra turbo.
Tokia turbokonversija padaryti kainuos NEABEJOTINAI brangiau, nei nusipirkti vidutiniska calibra turbo.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Aha, pasvajojai, ir praeis. O dabar grizhk i realybe.
1. c20xe turi 10.5 suspaudimo laipsni (lyginant su c20let, kuris turi 9.0). Tai reishkia, kad LABAI didele tikimybe, kad nenoredamas detonacijos turesi pilti 100+ oktaninio skaichiaus kura. O gal vazhiuosi dujomis? ;-)
2. tai kas ant LT pasiteisino su pigiais hondiniais motorais, nereishkia, kad pasitesins ir ant brangaus c20xe. Beje, CAT'o (jeigu jau domejaisi hondu turbokonversijom, turetum zhinoti kas jis) nuomone, opeliniai atmosferiku shvaistikliai virsh 200ag jau "ant ribos".
3. skaiciavai kiek viskas kainuos? Vien remappinimas kainuos 1000Lt, tai uz likusius tu tikiesi pasidaryti ismetimo kolektoriu, downpipe, nusipirkti turba, pasidaryti vamzdyna turbo->ic, nusipirkti intercooleri, pasidaryti vamzdyna ic->intake manifold, pasidaryti turbos tepima, sumazhinti suspaudimo laipsni ir t.t.
Turint galvoje, kad ish tamstos klausimo galima speti, kad ne pas darysi, tai siulychiau pavartyti veikala "svajuko drambliones"...
1. c20xe turi 10.5 suspaudimo laipsni (lyginant su c20let, kuris turi 9.0). Tai reishkia, kad LABAI didele tikimybe, kad nenoredamas detonacijos turesi pilti 100+ oktaninio skaichiaus kura. O gal vazhiuosi dujomis? ;-)
2. tai kas ant LT pasiteisino su pigiais hondiniais motorais, nereishkia, kad pasitesins ir ant brangaus c20xe. Beje, CAT'o (jeigu jau domejaisi hondu turbokonversijom, turetum zhinoti kas jis) nuomone, opeliniai atmosferiku shvaistikliai virsh 200ag jau "ant ribos".
3. skaiciavai kiek viskas kainuos? Vien remappinimas kainuos 1000Lt, tai uz likusius tu tikiesi pasidaryti ismetimo kolektoriu, downpipe, nusipirkti turba, pasidaryti vamzdyna turbo->ic, nusipirkti intercooleri, pasidaryti vamzdyna ic->intake manifold, pasidaryti turbos tepima, sumazhinti suspaudimo laipsni ir t.t.
Turint galvoje, kad ish tamstos klausimo galima speti, kad ne pas darysi, tai siulychiau pavartyti veikala "svajuko drambliones"...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
ir kokie buna rezai ?pavlito rašė:tai kai paziuri turbo hondu darbu kokybe juokas jama,susiperki detales ir per pora vakaru padarai,cia tokiu neuskaitau,aisku atitinkamai rezultatai ant stendoalex`n_B rašė:as galvoju kad neprangiau nei hondai imest turbo (4000-5000)
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
Tai bet kokiam auto galima ta pati, jeigu turi detales ir turi "know how" konkrechiam modeliui.pavlito rašė:tai kai paziuri turbo hondu darbu kokybe juokas jama,susiperki detales ir per pora vakaru padarai,cia tokiu neuskaitau,aisku atitinkamai rezultatai ant stendo :)
Stomatologo darbas irgi niekuo neypatingas, kai moki ir zhinai, bet pabandyk tu pats kitam danti pagrezhiot ;))))))) Zhiurek, po kokio deshimto paciento jau ir nuskausminti mokesi ar net plomba teisingai uzhdesi ;)))
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
va butent. Arba imanoma zhinoti ir nuo pirmo karto, jei priesh tai praeisi tai, ka praeina per metu metus susiformavusia medicinos mokslo programa studentai.. Kiek man zhinoma, apie turbokonversijas niekas tokios kurso (bent Lietuvoje) nedesto, nekalbant jau apie tradicijas, gilias shaknis ar labai gilia "specialistu"/"mokytoju patirti...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
man kas nepatinka,kad dauguma daro net nelinde i varikli,pvz tokiu elementariu dalyku kai rimtesne tarpine po galva,sankaba irgi,ismetima kur nuo galvos iki turbos uzvirina flansa kur is vidaus nesueinacalibra rašė:Tai bet kokiam auto galima ta pati, jeigu turi detales ir turi "know how" konkrechiam modeliui.
Stomatologo darbas irgi niekuo neypatingas, kai moki ir zhinai, bet pabandyk tu pats kitam danti pagrezhiot)))))) Zhiurek, po kokio deshimto paciento jau ir nuskausminti mokesi ar net plomba teisingai uzhdesi
))
1.6 dohc vtec nera nei pigus, nei lengvai randamas.
Kalbant apie tuos 1.5 -> toks ir yra ju tikslas - "cheap performance", nelenda i vidurius, nieko nedaro ir turi salyginai nebloga rezultata "uz pigiai".
Darant normaliai, tai keichiamos butu tarpines, daromas tepimas ish apachios, keichiami stumokliai, shvaistikliai, velenai, voztuvai, ir t.t., kas kainuotu 10x daugiau, o performance'as butu geriausiu atveju 2x.
Kalbant apie tuos 1.5 -> toks ir yra ju tikslas - "cheap performance", nelenda i vidurius, nieko nedaro ir turi salyginai nebloga rezultata "uz pigiai".
Darant normaliai, tai keichiamos butu tarpines, daromas tepimas ish apachios, keichiami stumokliai, shvaistikliai, velenai, voztuvai, ir t.t., kas kainuotu 10x daugiau, o performance'as butu geriausiu atveju 2x.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
popcys
- Veteranas
- Pranešimai: 1756
- Užsiregistravo: 07 Sau 2006, 12:28
- Vietovė: Jungtines Telsiu Valstijos
nieko sau paprastas, 1.6 vti civic,belekokia retenybe,o beto tie motorai paziurek iki kokiu apsuku sukasi ir standarte jie kaip kazkas minejo turi 150ag iki 91-92metu,poto 160agNitro rašė:tai kad vien paprastas 1,6 vtec turi 170ag - pakankamai ispudinga ir be turbo ;]
nors seip jau gan senokai rinkoje braido ir neblogas toyota motoras 1.8 be turbopriputimo ~200 ag (ce celica tokie stovi),teko su tokia vazineti,ziauri masina,sukius ima 9000aps/min,nuo 6000aps/min prie sedynes priploja rodos reaktyvinis variklis isijungia
net neisivaizduoju kokie butu rezultatai i toki varikli turbina statyti
seip del turbinos dejima i doch nemanau kad tai gera mintis,tas variklis nestebuklas is jo labai daug neisspausi,o tos kumeles atsistos lb lb jau brangiai,kazi ar verta tokiu pinigus i calibra investuoti,galima uz tus pinigus kaip jau tau minejo nusipirkti let'a jei jau taip myli calibras ir ji dar truputi davesti iki galo
[img]http://line4auto.ru/opel/m1402.gif[/img]