C20XE + turbo

Variklis, važiuoklė ir t.t.
Uždaryta
alex`n_B
Naujokas
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 22 Sau 2007, 14:37
Vietovė: klaipeda

C20XE + turbo

Standartinė alex`n_B »

gal kas zino kur galima uzturbinti c20XE :?: (kokibiskai)
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

turbinimo firmoje, kur daugiau.
alex`n_B
Naujokas
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 22 Sau 2007, 14:37
Vietovė: klaipeda

Standartinė alex`n_B »

Nu tai cia aiskus dalykas , klaipedoi pas mus daro kas nors tai kokybiskai ?
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Kokia prasme "turbinti" c20xe, o ne ishkarto keisti i c20let'a?

Tokia turbokonversija padaryti kainuos NEABEJOTINAI brangiau, nei nusipirkti vidutiniska calibra turbo.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
alex`n_B
Naujokas
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 22 Sau 2007, 14:37
Vietovė: klaipeda

Standartinė alex`n_B »

as galvoju kad neprangiau nei hondai imest turbo (4000-5000)
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Aha, pasvajojai, ir praeis. O dabar grizhk i realybe.

1. c20xe turi 10.5 suspaudimo laipsni (lyginant su c20let, kuris turi 9.0). Tai reishkia, kad LABAI didele tikimybe, kad nenoredamas detonacijos turesi pilti 100+ oktaninio skaichiaus kura. O gal vazhiuosi dujomis? ;-)

2. tai kas ant LT pasiteisino su pigiais hondiniais motorais, nereishkia, kad pasitesins ir ant brangaus c20xe. Beje, CAT'o (jeigu jau domejaisi hondu turbokonversijom, turetum zhinoti kas jis) nuomone, opeliniai atmosferiku shvaistikliai virsh 200ag jau "ant ribos".

3. skaiciavai kiek viskas kainuos? Vien remappinimas kainuos 1000Lt, tai uz likusius tu tikiesi pasidaryti ismetimo kolektoriu, downpipe, nusipirkti turba, pasidaryti vamzdyna turbo->ic, nusipirkti intercooleri, pasidaryti vamzdyna ic->intake manifold, pasidaryti turbos tepima, sumazhinti suspaudimo laipsni ir t.t.

Turint galvoje, kad ish tamstos klausimo galima speti, kad ne pas darysi, tai siulychiau pavartyti veikala "svajuko drambliones"...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

alex`n_B rašė:as galvoju kad neprangiau nei hondai imest turbo (4000-5000)
tai kai paziuri turbo hondu darbu kokybe juokas jama,susiperki detales ir per pora vakaru padarai,cia tokiu neuskaitau,aisku atitinkamai rezultatai ant stendo :)
serik222
Klubo Narys
Pranešimai: 1709
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 14:55
Vietovė: vilnius/lazdynai

Standartinė serik222 »

pavlito rašė:
alex`n_B rašė:as galvoju kad neprangiau nei hondai imest turbo (4000-5000)
tai kai paziuri turbo hondu darbu kokybe juokas jama,susiperki detales ir per pora vakaru padarai,cia tokiu neuskaitau,aisku atitinkamai rezultatai ant stendo :)
ir kokie buna rezai ?
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

pavlito rašė:tai kai paziuri turbo hondu darbu kokybe juokas jama,susiperki detales ir per pora vakaru padarai,cia tokiu neuskaitau,aisku atitinkamai rezultatai ant stendo :)
Tai bet kokiam auto galima ta pati, jeigu turi detales ir turi "know how" konkrechiam modeliui.

Stomatologo darbas irgi niekuo neypatingas, kai moki ir zhinai, bet pabandyk tu pats kitam danti pagrezhiot ;))))))) Zhiurek, po kokio deshimto paciento jau ir nuskausminti mokesi ar net plomba teisingai uzhdesi ;)))
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

bet tik po 100ojo paciento zhinosi kuri danti ish tikro reikia grezhti :)
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

va butent. Arba imanoma zhinoti ir nuo pirmo karto, jei priesh tai praeisi tai, ka praeina per metu metus susiformavusia medicinos mokslo programa studentai.. Kiek man zhinoma, apie turbokonversijas niekas tokios kurso (bent Lietuvoje) nedesto, nekalbant jau apie tradicijas, gilias shaknis ar labai gilia "specialistu"/"mokytoju patirti...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

serik222 rašė:ir kokie buna rezai ?
paziurejau kad visai neblogai ispaudzia is 1.5 net 200ag kai kurie istraukia,nm apie 220-250,galvojau bus prasciau nes visgi 1.5 :shock:
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

calibra rašė:Tai bet kokiam auto galima ta pati, jeigu turi detales ir turi "know how" konkrechiam modeliui.

Stomatologo darbas irgi niekuo neypatingas, kai moki ir zhinai, bet pabandyk tu pats kitam danti pagrezhiot ;))))))) Zhiurek, po kokio deshimto paciento jau ir nuskausminti mokesi ar net plomba teisingai uzhdesi ;)))
man kas nepatinka,kad dauguma daro net nelinde i varikli,pvz tokiu elementariu dalyku kai rimtesne tarpine po galva,sankaba irgi,ismetima kur nuo galvos iki turbos uzvirina flansa kur is vidaus nesueina :?
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

tai kad vien paprastas 1,6 vtec turi 170ag - pakankamai ispudinga ir be turbo ;]
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

Nitro rašė:tai kad vien paprastas 1,6 vtec turi 170ag - pakankamai ispudinga ir be turbo ;]
senesni 150ag,po to jau su 160ag ejo
1.5 sohc turejo 89ag,tai 200ag pasiekt jau sis tas :)
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

1.6 dohc vtec nera nei pigus, nei lengvai randamas.

Kalbant apie tuos 1.5 -> toks ir yra ju tikslas - "cheap performance", nelenda i vidurius, nieko nedaro ir turi salyginai nebloga rezultata "uz pigiai".

Darant normaliai, tai keichiamos butu tarpines, daromas tepimas ish apachios, keichiami stumokliai, shvaistikliai, velenai, voztuvai, ir t.t., kas kainuotu 10x daugiau, o performance'as butu geriausiu atveju 2x.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
popcys
Veteranas
Pranešimai: 1756
Užsiregistravo: 07 Sau 2006, 12:28
Vietovė: Jungtines Telsiu Valstijos

Standartinė popcys »

Nitro rašė:tai kad vien paprastas 1,6 vtec turi 170ag - pakankamai ispudinga ir be turbo ;]
nieko sau paprastas, 1.6 vti civic,belekokia retenybe,o beto tie motorai paziurek iki kokiu apsuku sukasi ir standarte jie kaip kazkas minejo turi 150ag iki 91-92metu,poto 160ag :wink: o beje tokiu paciu principu hondos pagamintas variklis,tik jo turis 1.8 (nuo integros) pripazintas kazkuriais metais geriausiu varikliu ar tai pasaulyje ar tai amerikoje pagal kumelaiciu skaiciu is vieno litro:)

nors seip jau gan senokai rinkoje braido ir neblogas toyota motoras 1.8 be turbopriputimo ~200 ag (ce celica tokie stovi),teko su tokia vazineti,ziauri masina,sukius ima 9000aps/min,nuo 6000aps/min prie sedynes priploja rodos reaktyvinis variklis isijungia :)

net neisivaizduoju kokie butu rezultatai i toki varikli turbina statyti :shock:

seip del turbinos dejima i doch nemanau kad tai gera mintis,tas variklis nestebuklas is jo labai daug neisspausi,o tos kumeles atsistos lb lb jau brangiai,kazi ar verta tokiu pinigus i calibra investuoti,galima uz tus pinigus kaip jau tau minejo nusipirkti let'a jei jau taip myli calibras ir ji dar truputi davesti iki galo :wink: bus zymiai pigiau ir zymiai paprasciau,jau nekalbant kiek tau reikes ieskoti visokio lobio papildomai ir gaisti laika :wink:
[img]http://line4auto.ru/opel/m1402.gif[/img]
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Nu tie japonu varikliai tai kaip britvu, apsukos nesveikos :lol:
Del turbinimo norit pykit norit nea bet cia dar viena tikslo niekada nepasieksianti tema, tokiu cia 'n' buvo ir dar bus :wink:
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

turejai galvoje "tokiu, kurie tik apie turbinima pizdelina, bet realiai nieko nedaro"? Taip, tokiu chia uzhsuke jau buvo ne vienas ir ne du...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

gerai kad vis dar yra tokiu kurie turi kantrybes aiskiai ir suprantamai beigi neyzeisdami niekieno jausmu tai paaiskinti, ane ponas calibra ? ;)
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Uždaryta