4x4 -> rwd
Galas man nelabai rupi - galechiau isideti nuo 4x4 arba kaip ir pats sakei - manta, omega, record ar pan., jeigu tik tinka.
Tachiau, tarpashinis perdavimas - svarbu. As noriu nuimti FWD dezhe, uzhdeti 4x4 dezhe su razdatke ir prieki pilnai atjungti.
Jeigu deti dezhe nuo omega, manta, record ir t.t. - bus problemu, kadangi pas tavo minetus automobilius variklis stovi normaliai (=ishilgai), o ne kaip pas calibra (skersai).
Tachiau, tarpashinis perdavimas - svarbu. As noriu nuimti FWD dezhe, uzhdeti 4x4 dezhe su razdatke ir prieki pilnai atjungti.
Jeigu deti dezhe nuo omega, manta, record ir t.t. - bus problemu, kadangi pas tavo minetus automobilius variklis stovi normaliai (=ishilgai), o ne kaip pas calibra (skersai).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
taigi ir sakau kad reikia rema jam suvirinti
kad ji taip ideti. del 4wd dezes panaudojimo pamirshk. ten viskas buvo paskaiciota 150 nmn varikliui. ten esmo tokio, paimti 4wd prekini poremi, ispjauti visa prekini tunelio gabala, ir deti ta tunelio daly nuo omegos. prekines pagelves reikia privirinti prie to poremio. su galu kazka burti reikes
kad ji prie kebulo virint.
Alfisti...
Dekui. Tik chia gresia motoro apsukimu i "teisinga" padeti, kas = labai daug neidomaus darbo :)
As labiau linkes buchiau isideti 4x4 sistema (kas yra labai paprasta be jokiu perdarymu) ir atjungti prieki. Nors, nesu tikras, kad tai paprastais budais imanoma.
As labiau linkes buchiau isideti 4x4 sistema (kas yra labai paprasta be jokiu perdarymu) ir atjungti prieki. Nors, nesu tikras, kad tai paprastais budais imanoma.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
calibra rašė:tas gana paprasta, Imho.
gale visa poremi reikia pjauti,nes visiskai niekas netinka ( sakes atskiros,tvirtinimas atskiras,darbo
priekis taip pats ( tunelis didesnis )
pigiau,paprasciau,geriau nusipirkti kita calibra 4x4 ir viska perdet,bet reiks perdazyt tik
buvo man kazkada tokia ideja kadeta 4x4 padaryt,draugas turi vectra 4x4 tai lyginau ziurejau duobeja ilindes ka kaip daryt reiktu ir poto kazkaip noras dingo kazka daryt kai paziuri kiek darbo
calibra rašė:tas gana paprasta, Imho.
gale visa poremi reikia pjauti,nes visiskai niekas netinka ( sakes atskiros,tvirtinimas atskiras,darbo
priekis taip pats ( tunelis didesnis )
pigiau,paprasciau,geriau nusipirkti kita calibra 4x4 ir viska perdet,bet reiks perdazyt tik
buvo man kazkada tokia ideja kadeta 4x4 padaryt,draugas turi vectra 4x4 tai lyginau ziurejau duobeja ilindes ka kaip daryt reiktu ir poto kazkaip noras dingo kazka daryt kai paziuri kiek darbo
kiek pats po dugnu buvau palindes, aishkiai matyti paliktos vietos (ir tvirtinimo taskai) 4x4 vaziuoklei.
Priekyje tunelis pas 4x4 yra platesnis nei pas fwd, bet, manau, galima "suzhaisti" su duslintuvu, pvz, ishvedant i priekini bamperi :))))
Priekyje tunelis pas 4x4 yra platesnis nei pas fwd, bet, manau, galima "suzhaisti" su duslintuvu, pvz, ishvedant i priekini bamperi :))))
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
matai, jei daryti 4x4 sistemos imetima i fwd, o tada perdarius razdatke gautusi rwd - viskas butu labai paprasta -> dienos, gal dvieju, darbas.
Varikli statant ishilgai ir neturint visokiu svarkiu - darbo butu mazhiausiai menesiui :)))))
Varikli statant ishilgai ir neturint visokiu svarkiu - darbo butu mazhiausiai menesiui :)))))
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
as tai nebuciau toks tikras. Manau, kad yra budu, kaip ta razdatke perdaryti taip, kad visa jega perduotu i gala.
Jeigu yra noro, galima ir visus dantrachius perdaryti is geresnio metalo.
Jeigu yra noro, galima ir visus dantrachius perdaryti is geresnio metalo.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
Jei norit galiu ir pirstus apmyst :p
o razdarke blokuot tai galima keliais budais:
1. Pergresti "Lamelas" ir sutaukti varstu geriau daugiau varstu
2. Atsukti razdatke ir pripilti i ja epoxytkes
3. galima isimti visa ta xuinia ir imesti galinga vamzduka kuris perduotu jega.
extra: Jeigu naudojami paprastesni budai 1 arba 2, reikia atlikti tam tikrus pakeitimus 4x4 kompiuretyje / el sistemoje. Kitaip tariant apgauti hidrauline sankaba
o razdarke blokuot tai galima keliais budais:
1. Pergresti "Lamelas" ir sutaukti varstu geriau daugiau varstu
2. Atsukti razdatke ir pripilti i ja epoxytkes
3. galima isimti visa ta xuinia ir imesti galinga vamzduka kuris perduotu jega.
extra: Jeigu naudojami paprastesni budai 1 arba 2, reikia atlikti tam tikrus pakeitimus 4x4 kompiuretyje / el sistemoje. Kitaip tariant apgauti hidrauline sankaba
pasirodo klydaupavlito rašė:tingiu gincitis,pradesit daryt suprasit
cia 4x4 taip atrodo
http://i96.photobucket.com/albums/l193/ ... ra4x44.jpg
cia fwd vectra/calibra ( vectra tik xe,calibros turbut visos )
http://i96.photobucket.com/albums/l193/ ... rwdggg.jpg
tai kaip ir nera problemu su galu,idomu kaip su tunelio priekiu,pagal foto jis didesnis nei fwd
Chebryte, prashom neshiukshlinti temos, chia eina kalba tik apie 4x4 perdaryma i RWD, o ne variklio statyma ishilgai ir tokiu budu padaroma RWD.
Pastarasis variantas manes absoliuciai nedomina, kadangi tam reikia daug laiko, jegu, irankiu ir t.t.
Mane labiau domina dosmasterio variantas, kai tiesiog perdaroma razdatke ir is 4x4 gauname RWD.
O 4x4 sumesti i FWD neturetu buti labai sunku.
Pastarasis variantas manes absoliuciai nedomina, kadangi tam reikia daug laiko, jegu, irankiu ir t.t.
Mane labiau domina dosmasterio variantas, kai tiesiog perdaroma razdatke ir is 4x4 gauname RWD.
O 4x4 sumesti i FWD neturetu buti labai sunku.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
as cia rasiau i temapavlito rašė:tai kaip ir nera problemu su galu,idomu kaip su tunelio priekiu,pagal foto jis didesnis nei fwd
reikia pasidomet kaip tynta buvo persidares kai su standartu drifta vare,nes tada gala buvo pasijunges tiktai
nes jei priekyje pusasius isimi klebes guolis,tai reiktu gal kazka nuo omegos ziuret
ir gal kas zino koks galinio difo perdavimas pas calibras/vectras 4x4