Turbavykams : turbo ausinimas - kaip?
Turbavykams : turbo ausinimas - kaip?
Klausimas c20let savininkams : kaip pas c20let'a padarytas turbo ausinimas?
Kokia temperatura laikosi stovint kamschiuose? Vazhiuojant?
Kokia temperatura laikosi stovint kamschiuose? Vazhiuojant?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pas stock - is radiatoriaus ateina plona slangele, kuria paduodamas ausinimo skystis. tai slangelei yra atskiras "nipelis" vairuotojo pusej radiatoriaus kampe, prie intercoolo. nuvedimas - y ausinimo skyscio pletimosi bakely.
kamsciuose su nauju radiatoriumi ventiliatorius ysijungdavo, bet ne per daznai, pilnu greiciu temperaturai perkopus 100 C
Seip tai zinok palaikyciau perfom'u nuomone kad tau reikia tepalo radiatoriaus. ji turi net atmosferikas 20SEH, nekalbant jau apie c20XE ir LET'a.
kamsciuose su nauju radiatoriumi ventiliatorius ysijungdavo, bet ne per daznai, pilnu greiciu temperaturai perkopus 100 C
Seip tai zinok palaikyciau perfom'u nuomone kad tau reikia tepalo radiatoriaus. ji turi net atmosferikas 20SEH, nekalbant jau apie c20XE ir LET'a.
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
jo, intercooleri pastaciau pries radiatoriu, bet siaip, vaziuojant, ten pakankamai normaliai viskas ausinasi - temperatura laikosi 80-90C ribose (primenu, kad c20ne atmosferiko normali darbine temperatura yra apie 90C, o ne 100C, kaip pas c20let). Taciau, pastovint, temperatura kyla iki ~100C.
Galbut truputeli "saltesnis" termostatas pagelbetu, tik kur toki rast?
Beje, turbinos ausinima vandeniu atjungem. Lyg ir juntamas pagerejimas. Kiek pasidomejau, dauguma turbokonversiju eina siuo keliu - geriau tegul geriau perkaitineja turbo, nei variklis.
Beje, turbina ir ismetimo kolektorius po intensyvesnio vaziavimo buna raudoni ;-)
Galbut truputeli "saltesnis" termostatas pagelbetu, tik kur toki rast?
Beje, turbinos ausinima vandeniu atjungem. Lyg ir juntamas pagerejimas. Kiek pasidomejau, dauguma turbokonversiju eina siuo keliu - geriau tegul geriau perkaitineja turbo, nei variklis.
Beje, turbina ir ismetimo kolektorius po intensyvesnio vaziavimo buna raudoni ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
kada parodisi instaliacija ? turbina vandeniu ausinama ?calibra rašė:jo, intercooleri pastaciau pries radiatoriu, bet siaip, vaziuojant, ten pakankamai normaliai viskas ausinasi - temperatura laikosi 80-90C ribose (primenu, kad c20ne atmosferiko normali darbine temperatura yra apie 90C, o ne 100C, kaip pas c20let). Taciau, pastovint, temperatura kyla iki ~100C.
Galbut truputeli "saltesnis" termostatas pagelbetu, tik kur toki rast?
Beje, turbinos ausinima vandeniu atjungem. Lyg ir juntamas pagerejimas. Kiek pasidomejau, dauguma turbokonversiju eina siuo keliu - geriau tegul geriau perkaitineja turbo, nei variklis.
Beje, turbina ir ismetimo kolektorius po intensyvesnio vaziavimo buna raudoni ;-)
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
Turbina buvom padare, kad ausinama ir vandeniu ir tepalu. Dabar ausinima vandeniu atjungem, nes isheina taip, kad ne ausinimo skystis ausina turbina, o turbina kaitina ausinimo skysti.serik222 rašė:kada parodisi instaliacija ? turbina vandeniu ausinama ?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
tai kad taip ir turi butcalibraa rašė:Turbina buvom padare, kad ausinama ir vandeniu ir tepalu. Dabar ausinima vandeniu atjungem, nes isheina taip, kad ne ausinimo skystis ausina turbina, o turbina kaitina ausinimo skysti
karstis gerai,benzas greiciau garuoja,lagas mazesnis,bet jei per daug karsta tai gali pradet detonuot
pradziai bandyk be termostato,o po to gal gausi termostata vasarai,kur anksciau atsidaro,arba bandyt taikit minkstesne spiruokle
be termostato - ne iseitis, bandem. Nieko, apart to, kad leciau variklis isyla, nebus. Reiktu tiesiog zemesnio termostato (dabar 92/107), t.y. kazko, kas termostata _pilnai_ atidarytu anksciau, nei prie 107 laipsniu. Butu idealu,
jei termostatas pilnai atsidarytu prie kokiu 92-95 laipsniu, o atsidarineti
pradetu nuo 85-87C.
Beje, autodinoje per ilgas derybas pavyko pardaveja itikinti perversti katalogus, tai paaiskejo, kad visgi yra zemesnes temperaturos termostatai ir c20ne varikliui - skirti pietu shalims, atsidarineja prie 10C anksciau (nuo 82C). Tik reikalas toks, kad reiks pirmadieni su vadybininkais shneketi, kaip ji uzhsakyti, kaina ~100Lt.
p.s. ka tu manai, jei turbinos ausinima paleisti per radiatoriu? Zinau, kad beveik niekas kas i NA susidejo turbinas, nejungia to turbo ausinimo, bet visgi man knieti pabandyti ;-)
jei termostatas pilnai atsidarytu prie kokiu 92-95 laipsniu, o atsidarineti
pradetu nuo 85-87C.
Beje, autodinoje per ilgas derybas pavyko pardaveja itikinti perversti katalogus, tai paaiskejo, kad visgi yra zemesnes temperaturos termostatai ir c20ne varikliui - skirti pietu shalims, atsidarineja prie 10C anksciau (nuo 82C). Tik reikalas toks, kad reiks pirmadieni su vadybininkais shneketi, kaip ji uzhsakyti, kaina ~100Lt.
p.s. ka tu manai, jei turbinos ausinima paleisti per radiatoriu? Zinau, kad beveik niekas kas i NA susidejo turbinas, nejungia to turbo ausinimo, bet visgi man knieti pabandyti ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
o jai tumbleri padaryt ventiliatoriui ?calibra rašė:be termostato - ne iseitis, bandem. Nieko, apart to, kad leciau variklis isyla, nebus. Reiktu tiesiog zemesnio termostato (dabar 92/107), t.y. kazko, kas termostata _pilnai_ atidarytu anksciau, nei prie 107 laipsniu. Butu idealu,
jei termostatas pilnai atsidarytu prie kokiu 92-95 laipsniu, o atsidarineti
pradetu nuo 85-87C.
Beje, autodinoje per ilgas derybas pavyko pardaveja itikinti perversti katalogus, tai paaiskejo, kad visgi yra zemesnes temperaturos termostatai ir c20ne varikliui - skirti pietu shalims, atsidarineja prie 10C anksciau (nuo 82C). Tik reikalas toks, kad reiks pirmadieni su vadybininkais shneketi, kaip ji uzhsakyti, kaina ~100Lt.
p.s. ka tu manai, jei turbinos ausinima paleisti per radiatoriu? Zinau, kad beveik niekas kas i NA susidejo turbinas, nejungia to turbo ausinimo, bet visgi man knieti pabandyti ;-)
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
blogas variantas:
1. negi pats nuolatos turesi spoksoti i rodykle, kad ijungineti ventiliatoriu? ;-)
2. ventiliatorius ausins radiatoriu, per kuri neteka ausinimo skystis, nes termostatas bus dar neatsidares, o temperatura jau virs 95C.
Su tvarkingai veikianciu termostatu, ventiliatorius kazkur isijungia prie 102C.
Noreciau, kad tai ivyktu prie 95C. (realiai ventiliatorius veikia kazkur iki 85C)
Variantai:
1. statyti saltesni termostata, kad anksciau atsidarytu didysis ratas ir ventiliatoriai isijungs tuo paciu anksciau
2. statyti koki nors chytra ventiliatoriaus davikli, kuris ji anksciau ijungtu
Imho, geriau daryti 1 varianta.
1. negi pats nuolatos turesi spoksoti i rodykle, kad ijungineti ventiliatoriu? ;-)
2. ventiliatorius ausins radiatoriu, per kuri neteka ausinimo skystis, nes termostatas bus dar neatsidares, o temperatura jau virs 95C.
Su tvarkingai veikianciu termostatu, ventiliatorius kazkur isijungia prie 102C.
Noreciau, kad tai ivyktu prie 95C. (realiai ventiliatorius veikia kazkur iki 85C)
Variantai:
1. statyti saltesni termostata, kad anksciau atsidarytu didysis ratas ir ventiliatoriai isijungs tuo paciu anksciau
2. statyti koki nors chytra ventiliatoriaus davikli, kuris ji anksciau ijungtu
Imho, geriau daryti 1 varianta.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[quote="calibra"]blogas variantas:
1. negi pats nuolatos turesi spoksoti i rodykle, kad ijungineti ventiliatoriu? ;-)
2. ventiliatorius ausins radiatoriu, per kuri neteka ausinimo skystis, nes termostatas bus dar neatsidares, o temperatura jau virs 95C.
Su tvarkingai veikianciu termostatu, ventiliatorius kazkur isijungia prie 102C.
Noreciau, kad tai ivyktu prie 95C. (realiai ventiliatorius veikia kazkur iki 85C)
Variantai:
1. statyti saltesni termostata, kad anksciau atsidarytu didysis ratas ir ventiliatoriai isijungs tuo paciu anksciau
2. statyti koki nors chytra ventiliatoriaus davikli, kuris ji anksciau ijungtu
tadu paklausk ar ir c20 let tokiu davikliu buna. reiktu pabandyt.
1. negi pats nuolatos turesi spoksoti i rodykle, kad ijungineti ventiliatoriu? ;-)
2. ventiliatorius ausins radiatoriu, per kuri neteka ausinimo skystis, nes termostatas bus dar neatsidares, o temperatura jau virs 95C.
Su tvarkingai veikianciu termostatu, ventiliatorius kazkur isijungia prie 102C.
Noreciau, kad tai ivyktu prie 95C. (realiai ventiliatorius veikia kazkur iki 85C)
Variantai:
1. statyti saltesni termostata, kad anksciau atsidarytu didysis ratas ir ventiliatoriai isijungs tuo paciu anksciau
2. statyti koki nors chytra ventiliatoriaus davikli, kuris ji anksciau ijungtu
tadu paklausk ar ir c20 let tokiu davikliu buna. reiktu pabandyt.
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
calibra rašė: Zinau, kad beveik niekas kas i NA susidejo turbinas, nejungia to turbo ausinimo, bet visgi man knieti pabandyti ;-)
Hm, pvz pas mane Polo turbina isvis neturi net kur pajungti ta ausinima ausinimo skysciu, tik tepalu ausinama. gal del to kad maziuke?
Beje calibra, prie kiek uzsipucia ta tavo zveriska turba?
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
-
Barton
- Veteranas
- Pranešimai: 1009
- Užsiregistravo: 05 Kov 2006, 13:25
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
calibra rašė:jo, intercooleri pastaciau pries radiatoriu, bet siaip, vaziuojant, ten pakankamai normaliai viskas ausinasi - temperatura laikosi 80-90C ribose (primenu, kad c20ne atmosferiko normali darbine temperatura yra apie 90C, o ne 100C, kaip pas c20let). Taciau, pastovint, temperatura kyla iki ~100C.
Galbut truputeli "saltesnis" termostatas pagelbetu, tik kur toki rast?
Beje, turbinos ausinima vandeniu atjungem. Lyg ir juntamas pagerejimas. Kiek pasidomejau, dauguma turbokonversiju eina siuo keliu - geriau tegul geriau perkaitineja turbo, nei variklis.
Beje, turbina ir ismetimo kolektorius po intensyvesnio vaziavimo buna raudoni ;-)
http://cgi.ebay.de/Thermostat-71-C-Scha ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/Thermostat-82-C-Opel ... dZViewItem
C20NET :) + Webasto tele thermo top BW50
Galbut man storesnis radiatorius nepakenktu, ypac jei kazkas juo labai noretu pigiai atsikratyti ;-)serik222 rašė: o kam tau ? :)
2 Tankystas : kai pasidarysiu matavimus ant dyno stendo, tada pasakysiu :)
2 Barton : jo, kazko panasaus ir reikia. Tik idomu, kiek gautusi su atsiuntimu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
O kas sake, kad puciu nechujovai? ;-)
Boost'as 0.45bar.
Puchia nuo ~2krpm, kick'as nuo ~3.5krpm, bet kadangi apkatke, o su turbo apsukos renkasi greitai, tai nera kaip vienu metu ir zhiureti i tachometra ir boost gauge'a ir dar i kelia ;-D
Boost'as 0.45bar.
Puchia nuo ~2krpm, kick'as nuo ~3.5krpm, bet kadangi apkatke, o su turbo apsukos renkasi greitai, tai nera kaip vienu metu ir zhiureti i tachometra ir boost gauge'a ir dar i kelia ;-D
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]