Elektrines dalies beda
Elektrines dalies beda
Yra taip, akumuliatorius naujas, iskraudineja signalizacija 0.5 amepero ismatavau, bet vedant vos suka, ta prasme kaip butu akumas nusedes, o diena susilusi pavazinejus isvis nebeuzsiveda(vazineju tik su sivesom nejungiu net silumos). Kame galetu buti beda ir nuo kur pradeti ziureti?
-
euro
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1975
- Užsiregistravo: 04 Rgp 2006, 22:10
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
galbut generatorius nebekrauna akumuliatoriaus tavo, galbut vazineji trumpom distancijom ir akumas nespeja pasikrauti, o per salcius tai akumuliatoriai nusesta kad ir nenaudojami. jei tavasis buvo ka tik pirktas galejo buti nepilnai ikrautas, arba jau ilgai stovejes lentynoje ir issikroves per laika, o ka tik praeje salciai visai ji pribaige. siulyciau pakrauti akuma (su pakroveju, ar bent jau pavazineti ilgai po miesta negesinant), o jei vis tiek dus jisai, tai ziureti gal kas blogai su generatorium...mano nuomone...
[img]http://i32.photobucket.com/albums/d4/J-o-n-c-e/Zalgiris500.jpg[/img]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
atvaziavau is panevezio tai pasikrauti turejo progos, bet supranti tiek jima kai signalke isjungta o kai ijungi signa vistiek tiek pat, vadinasi kaskoks irenginis srebia. logiskai neturetu niekas jimti jei signalke neijungta ir jokia lepmute nedega, del genereatoriaus tai reikes ziureti bet pats perinkau kai masina nusipirkau tai buvo pries 4 menesius. gal per salcius kasnors nutiko. as irgi itariaus generatoriu, bet negali kur nors "nuteketi" ziaurei daug amperu i sona kur nors?
-
euro
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1975
- Užsiregistravo: 04 Rgp 2006, 22:10
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
hm...tuomet arba generatoriui kazkas nutiko, gal koks dirziukas nusimove ar pan ir krauna dbr akuma tik kokiu 30%, arba isties su akumu tavo kazkas blogai, minejai kad naujas akumas, tai siulyciau isideti kita akumuliatoriu ir palikti per nakti ji masinoje. jeigu is ryto ir kitas akumas sunkiai vesis ir pavazinejus bus tas pats, tai reiskia kazkur nuteka srove, o jei ne tai metas keisti akumuliatoriu
na cia mano patarimai tik diagnozuoti kame gali buti beda, nezinau as tiksliai tu elektroniniu daliu, cia jau calibros klausti reiktu 
[img]http://i32.photobucket.com/albums/d4/J-o-n-c-e/Zalgiris500.jpg[/img]
-
calibriukas
- Entuziastas
- Pranešimai: 280
- Užsiregistravo: 29 Rgs 2006, 20:00
- Vietovė: klaipeda
patikrink mases laida, jei geras tai reiskia generatorius...kai turejau praeita calibra buvo lygiai tas pats,pamegink kai uzvedi paspaust iki kokiu kokiu 2500apsuku aisku geriau butu,kad uzsilus butu truputi
turi matyti jei spidometro apsvietimas pariskes reiskia to ir tereikia,jei ne imk lauk generatoriu, ardyk ir tvarkyk jei moki
ryt vaziuoju imt laukan savaji generatoriu nes parejo...ps siaip dabar esu pasiemes identiska calibra pries savo buvusiaja ,bet ruosiu ja pardavimui nes vel tik 8v
galbut imsiu turbo jei surasiu gera
calibra-netrink vel sito posto nei uzka,kaip mano istrynei 
fastest teisus. man ir buvo identishkos bedos vectroj.sunkiai vesdavosi toks jausmas kad akumas mires,o ikaitus varikliui ishvis tik pritraukimo rele sudirbdavo.kitas savininkas (bendradarbis) pakeite starterio yvores ir pritraukimo reles kontaktus ir viskas susitvarke.aishku generatoriaus,akumo ir laidu broblemos neatmetu.
C20LET phase 1 vimota dyno run 2008.10.13 240hp 330Nm
-
DeeMan
- Klubo Narys
- Pranešimai: 949
- Užsiregistravo: 28 Spa 2006, 14:09
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
Dar kraunant, itampa ant akumo gnybtu turi buti 13.8-14.5V (kai visi prietaisai ijungti)
Prie to pacio,
pas mane lyg tais viskas kraunama gerai, ir t.t., na bet kai ijungi galini lango pasildyma, susidaro gan didelis itampos krytimas(ir kai pirkau akuma sake kad su tuo ijungtu pasildimu, akumas nebus kraunamas, be jo, o kartais ir ijungus problemu ner), kame gali buti bajeris?
Dar kiek pastebejau, kad sustojus, kai visi priborai ijungti, atsiranda savotiskas variklio darbo nestabilumas( kai viskas isjungta berods norm dirba), biski karts nuo karto pradreba auto (nezymiai taip), pakeli biski apsukas prie kokiu 1k apsuku viskas normalizuojasi. Tai cia gal irgy generatorius ar kas? Nu siaip jau kraunas viskas gi, tad nzn...
Prie to pacio,
pas mane lyg tais viskas kraunama gerai, ir t.t., na bet kai ijungi galini lango pasildyma, susidaro gan didelis itampos krytimas(ir kai pirkau akuma sake kad su tuo ijungtu pasildimu, akumas nebus kraunamas, be jo, o kartais ir ijungus problemu ner), kame gali buti bajeris?
Dar kiek pastebejau, kad sustojus, kai visi priborai ijungti, atsiranda savotiskas variklio darbo nestabilumas( kai viskas isjungta berods norm dirba), biski karts nuo karto pradreba auto (nezymiai taip), pakeli biski apsukas prie kokiu 1k apsuku viskas normalizuojasi. Tai cia gal irgy generatorius ar kas? Nu siaip jau kraunas viskas gi, tad nzn...
[img]http://img144.imageshack.us/img144/4632/caliknq2.jpg[/img]