C20NE galios kelimas a.k.a liambdos pasalinimas by markoooo

Variklis, važiuoklė ir t.t.
markoooo
Entuziastas
Pranešimai: 314
Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:15
Vietovė: vilnius
Kontaktinė informacija:

C20NE galios kelimas a.k.a liambdos pasalinimas by markoooo

Standartinė markoooo »

jei tiketi rusu saltiniais 5Nm C20NE varikliui,
Bet ir tai tik manau isvesta is akies remiantis faktu kad pries tai buve varikliai be katalizatoriaus ir be liamdos 20NE turejo 115 ag ir 175Nm, logiskai mastant C20NE ispjovus katalizatoriu ir atjungus tokiu budu liamda zonda turetu gautis kazkas panasaus i 20NE. Na parasciausiai is C20NE padaromas 20NE :D
Tas taps galioja ir "dosham" kadangi pirmieji 20XE turejo 156 ag ir :?: kazkiek :?: Nm tai atlikus sekancius veiksmus galima tiketis 6 ag ir :?: kazkiek :?: Nm prieaugio
Bet as dariau ne del arkliu, o del to, kad nereiktu pirktis naujos liamdos, skirtumas matyt yra kur 1 lt, o kur 120 uz neaiskios kilmes liamda
www.gsi-club.com
markoooo
Entuziastas
Pranešimai: 314
Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:15
Vietovė: vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė markoooo »

Taigi liamdos pasalinimo tutas :arrow:
Iskart perspeju, kad sis tutorialias tiks ne visiem. Visu pirma reikia issiaskint koks pas jus motronic'as, jei senasis ML 4.1 tada reiktu vadovautis situo linku :arrow: http://doc-scorpion.narod.ru/art10.htm
jei naujesnis M 1.5 kaip pas mane tada skaitykite toliau :wink:
Bet ir cia galimi 2 variantai :arrow:
1. prie oro srauto matuokles jau yra potenciometras (oro srauto matuokles fishke turi 5 kontaktus)
Paveikslėlis
tokiu atveju tempiamas laidas nuo 43 kompo kojos iki 1 kojos oro srauto matuokles (paveiksliukas virsui), ir trumpinama kompo 20 ir 14 koja.
2. prie oro srauto matuokles nera patenciometro ((mano variantas) oro srauto matuokle 4 kontaktu))
Paveikslėlis
todel norint sureguliuoti CO reikia statyti potenciometra.
Taigi mums reikes :arrow: potenciometro: nominalas 680-1k omu,
geriausia butu daugiasukis (mano pirktas elektros daliu parduotuvei basanaviciaus gatvei kaina neseke 1 lt),
Paveikslėlis
potenciometras melynas, salia taip vadinamas chipas, na cia kol kas gamiklinis :D
apie metra bile kokio laido, lituoklio, testerio ir truputis kantrybes :wink:
Dirbsim pagal sita shema :arrow:
Paveikslėlis
Neissigaskit nera ten nieko sudetingo, svarbiausia cia nesumaisyt numerius, kompo "rozetes" (na i kuria kisas fishe) kojos yra sunumeruotos, todel nereiks nieko gaudyt shemoje, o tiesiog teisingai atsiskaiciuot jas.
1. prie potenciometro prilituojam laidus, jis turi 3 kojas todel reiks 3 panasaus ilgio laidu, kad galetume potenciometra isvest uz kompo ribu kad butu galima nuvarius i serviza atsireguoliuot CO, neardant kompo
Paveikslėlis
potenciometre svarbiausia yra vidurine koja kuria reiks pajungti prie 43 kompo kojos, kaip pajungsit sonines kojos nlb svarbu, tai paprasciausiai itakos reguliavimo krypti taigi sonines kojos reiks pajungti prie 12/26 kompo koju
2. izolijam potenciometra apsaugant nuo dregmes ir kitu nepageidautinu isoriniu veiksniu
Paveikslėlis
3. turim vaizdeli panasu i sita
Paveikslėlis
4. toliau trumpinam 20 ir 14 kompo koja
Paveikslėlis
5. viska sulitavus, truputi modifikavus apsaugini aliuminini dangty tvarkingai isvedam laida lauk is kompo, dar karta pasitikrinam ar viska teisingai sujunget :wink: , kad nereiktu poto :cry:
Paveikslėlis
6. uzdedam apsaugini dangti, rezultatas turetu buti panasus i :arrow:
Paveikslėlis
7. siam tiuningui naudoti irankiai :lol:
Paveikslėlis
Tai tiek ten to mokslo :wink: , nesat pajungiat, ir kuriat masina, sekmes darbuose....
Paskutinį kartą redagavo markoooo 27 Vas 2008, 00:30. Iš viso redaguota 1 kartą.
www.gsi-club.com
CalibriS
Klubo Narys
Pranešimai: 757
Užsiregistravo: 04 Lap 2004, 16:15
Vietovė: mazeikiai

Standartinė CalibriS »

bl nepatariu imti lembo laukan ji reguluoja duju ismetima ir tt
na gerau isideti paildomus 4-s purkstukus
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

CalibriS rašė:bl nepatariu imti lembo laukan ji reguluoja duju ismetima ir tt
na gerau isideti paildomus 4-s purkstukus
tu gal pirmiau perskaityk ka markoooo parase, a? kam tavo nuomone ten tas potenciometras? del grozio? ar kad CO reguliuot?
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Calvin
Klubo garbės narys
Pranešimai: 2644
Užsiregistravo: 31 Spa 2004, 14:51
Vietovė: KLP

Standartinė Calvin »

Super! Iškart supratau, kad pats vistiek nė velnio nepasidaryčiau :? :oops:
c20ne 93' - SOLD
c20ne 92' RedDemonRide Edition - SOLD :trance:
I'll be back :gang:
cialestino
Klubo Narys
Pranešimai: 224
Užsiregistravo: 04 Geg 2006, 22:28
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė cialestino »

skaiciau ir as pries kelias dienas tam rusu puslapyje apie tokia modifikacija...na ir kaip? ar kazkoks skirtumas jauciasi?
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

pas mane kai lamda buvo sugedus pyle daugiau benzo ir trauke geriau aisku. O ar nevertetu vazinet su veikianciu lamda tik jo itampa nuhakint ty pazemint. tada butu galima vaziuot normaliai, o kai reikia padragint perjungt i pariebinta misini (zemesne lamdos itampa) :?: :idea: :arrow: Nereiketu kistis i kompo vidu
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

kiek suprantu pariebines mishini daugiau galios tikrai negausi :) Mishinys turi buti optimalus...
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

butent, mishinys turi buti toks, koks turi buti. Su per riebiu mishiniu vazhiuos blogiau, o su per liesu mishiniu yra detonacijos rizika.

Ir ish vis, riebus mishinys reikalingas tik shaltam varikliui, iki jis pashyla. Sporte naudojamas kuo liesesnis mishinys. Pvz kai kurie motociklistai taip susireguliuoja varikli, kad visas varzhybas vazhiuoja praktishkai ant detonacijos ribos, nors tai, aishku, labai pavojinga varikliui.

Geriau pazhaisti su degimo kampo reguliavimu, nei su mishinio riebinimu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

Tai mes turbut nesusikalbam optimaliai galios poziuriu, ar ekonomiskumo, ar jus teigiat kad tai tas pac? Man atrodo lamda dirba optimaliam ekonomiskumui

Aisku as nekalbu apie per daug riebu misini, o optimaliai pariebinta. Galiu drasiai teigt +5AG, gal daugiau, galima pajaust. Jei kas norit atiduosiu savo "stebuklinga" ty pavargusia lamda kuri duoda impulsus tik iki 0,65V kur turetu buti iki ~1V. Man apsinesdavo zvakes suodziais, mete errorus ir kuro rijo +~10%, bet ir trauke geriau.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

nfsu_2.0 rašė:Tai mes turbut nesusikalbam optimaliai galios poziuriu, ar ekonomiskumo, ar jus teigiat kad tai tas pac? Man atrodo lamda dirba optimaliam ekonomiskumui

Aisku as nekalbu apie per daug riebu misini, o optimaliai pariebinta. Galiu drasiai teigt +5AG, gal daugiau, galima pajaust. Jei kas norit atiduosiu savo "stebuklinga" ty pavargusia lamda kuri duoda impulsus tik iki 0,65V kur turetu buti iki ~1V. Man apsinesdavo zvakes suodziais, mete errorus ir kuro rijo +~10%, bet ir trauke geriau.
Taip, suodzhiai ant zvakes reidzia per riebu mishini, sutinku. Esme paprasta - kai kompas veikia avariniu rezhimu, dazhniausiai jis riebina mishini ir zhaidzhia su uzhdegimo ankstinimu/velinimu. "Valinimas" priklauso ne tik nuo kuro mishinio, bet ir dar nuo kruvos kitu parametru, kuriuos valdo ECU.

Priklausomai, kiek ir kaip "pavargus" tavo lamba, ja atjungus, pokytis gali buti i viena arba i kita puse, pavyzdziui:
1. draugui atjungus oro matuokle (ish esmes atjungus matuokle ir atjungus lambda rezultatas tas pats - ECU pila kura, ankstina/velina uzhdegima ir kitaip valdo motora pagal "avarines" reikshmes), auto pradejo vazhiuoti geriau, nes matuokle pjove totalu gryba ir netgi be jos auto vazhiavo geriau.
2. man atjungus matuokle, auto vazhiavo blogiau, variklis dirbo nelygiai, zhinoma, pakilo ir kuro sanaudos.

Tuo noriu pasakyti, kad vien daryti pareiskimus is to, kaip auto elgesi "geriau" arba "blogiau" atjungus lambda - negalima.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
btx
Pradedantysis
Pranešimai: 189
Užsiregistravo: 06 Rgp 2005, 11:42
Vietovė: ļæ½iauliai

Standartinė btx »

nfsu_2.0 rašė:Man atrodo lamda dirba optimaliam ekonomiskumui
Liamda misini reguliuoja ne optimaliam ekonomiskumui, o kad optimaliai,
gerai dirbtu katalizatorius, atliktu savo funkcija kuo geriau.
Taigi pasalinus liamda kuro sanaudos sumazeja, o galia nekinta arba
isauga, nes liamda kartu su katalizu atsakinti uz gamtos apsauga, o ne
taupyma kuro.
Calvin
Klubo garbės narys
Pranešimai: 2644
Užsiregistravo: 31 Spa 2004, 14:51
Vietovė: KLP

Standartinė Calvin »

btx rašė: Taigi pasalinus liamda kuro sanaudos sumazeja, o galia nekinta...
nieko nžn dėl galios bet berods 100 metų kaip visi aiškina kad dėl pašalintos arba "pūliuojančios" lembdos padidėja kuro sąnaudos.. :shock:
c20ne 93' - SOLD
c20ne 92' RedDemonRide Edition - SOLD :trance:
I'll be back :gang:
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

skirkime, kolegos, du dalykus:

a) iš c20ne perdarymą į 20ne (kitaip tariant, lambdos atjungimas elektroniškai)
b) fizinis lambda atjungimas
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
btx
Pradedantysis
Pranešimai: 189
Užsiregistravo: 06 Rgp 2005, 11:42
Vietovė: ļæ½iauliai

Standartinė btx »

As kalbu tik apie "protinga" liamdos pasalinima t.y. nenukerpant laidus :)
ir viskas, o pvz c20ne perdarant i 20 ne, c20xe i 20xe.
Kitais atvejais koreguojant ECU programine dali (BMW ir k.t.).
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

btx rašė:
nfsu_2.0 rašė:Man atrodo lamda dirba optimaliam ekonomiskumui
Liamda misini reguliuoja ne optimaliam ekonomiskumui, o kad optimaliai,
gerai dirbtu katalizatorius, atliktu savo funkcija kuo geriau.
Taigi pasalinus liamda kuro sanaudos sumazeja, o galia nekinta arba
isauga, nes liamda kartu su katalizu atsakinti uz gamtos apsauga, o ne
taupyma kuro.
liambda tikrai nera skirta katalizatoriaus priezhiurai ;) Aishku jeigu ji veikia, katalizatorius taip greitai nenumirshta... bet pagrindine funkcija toli grazhu ne ta.
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

btx rašė:
nfsu_2.0 rašė:Man atrodo lamda dirba optimaliam ekonomiskumui
Liamda misini reguliuoja ne optimaliam ekonomiskumui, o kad optimaliai,
gerai dirbtu katalizatorius, atliktu savo funkcija kuo geriau.
Taigi pasalinus liamda kuro sanaudos sumazeja, o galia nekinta arba
isauga, nes liamda kartu su katalizu atsakinti uz gamtos apsauga, o ne
taupyma kuro.
Va linkas http://klubas.autos.lt/index.php?group= ... rc=catconv

Redukcinė katalizė. Tai pirmoji katalizavimo stadija. Aktyvios medžiagos – platina ir rodis. Redukuojami azoto oksidai. Kai NO arba NO2 molekulė kontaktuoja su aktyviąja medžiaga, ji atskiria ir sulaiko azoto atomą, išlaisvindama deguonį. Azoto atomai tarpusavyje reaguoja, jungdamiesi į azoto molekulę:
2NO → N2 + O2

2NO2 → N2 + 2O2
Oksidacinė katalizė. Tai antroji katalizavimo stadija. Jos metu nesudegę angliavandeniliai ir anglies monoksidas oksiduojami platinos ir paladžio pagalba, pvz:
2CO + O2 → 2CO2

Tam kad butu to NO, NO2 variklis turi dirbt ant paliesinto misinio
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
btx
Pradedantysis
Pranešimai: 189
Užsiregistravo: 06 Rgp 2005, 11:42
Vietovė: ļæ½iauliai

Standartinė btx »

Taigi galima remtis teorijomis ir straipsniais, bet realiai as turejau sena
mazda, kurioje originaliai dar nebuvo kataliztoriaus ir jokios ten
liamdos nebuvo ir isvis ji tuo laiku nafig buvo reikalinga.
Ipurskimo sistema buvo tokio tipo kaip motronic.
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor

An automotive oxygen sensor, also known as an O2 sensor, lambda probe, lambda sensor, lambda sond or EGO (exhaust gas oxygen) sensor, is a small sensor inserted into the exhaust system of a petrol engine to measure the concentration of oxygen remaining in the exhaust gas to allow an electronic control unit (ECU) to control the efficiency of the combustion process in the engine. In most modern automobiles, these sensors are attached to the engine's exhaust manifold to determine whether the mixture of air and gasoline going into the engine is rich (too much fuel) or lean (too little fuel).

This information is sent to the engine management ECU computer, which adjusts the mixture to give the engine the best possible fuel economy and lowest possible exhaust emissions. Failure of these sensors, either through normal aging or the use of leaded fuels, can lead to damage of an automobile's catalytic converter and expensive repairs.
btx
Pradedantysis
Pranešimai: 189
Užsiregistravo: 06 Rgp 2005, 11:42
Vietovė: ļæ½iauliai

Standartinė btx »

Nitro rašė:http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor

An automotive oxygen sensor, also known as an O2 sensor, lambda probe, lambda sensor, lambda sond or EGO (exhaust gas oxygen) sensor, is a small sensor inserted into the exhaust system of a petrol engine to measure the concentration of oxygen remaining in the exhaust gas to allow an electronic control unit (ECU) to control the efficiency of the combustion process in the engine. In most modern automobiles, these sensors are attached to the engine's exhaust manifold to determine whether the mixture of air and gasoline going into the engine is rich (too much fuel) or lean (too little fuel).

This information is sent to the engine management ECU computer, which adjusts the mixture to give the engine the best possible fuel economy and lowest possible exhaust emissions. Failure of these sensors, either through normal aging or the use of leaded fuels, can lead to damage of an automobile's catalytic converter and expensive repairs.
Taigi, siame tekste ir rasoma, kad liamda padeda reguliuoti misini
kad jis butu kuo ekonomiskesnis salyga to kad butu kuo maziau ismetama
kenksmingu medziagu.
http://www.katalizator.lt/index.php?id=12
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

zmones, nemaisykite savoku "ekonomiskesnis" su "ekologiskesnis".
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

to btx - nu o tai kur parashyta, kad liambda reikalinga tam, kad katalizatorius nenumirtu? Shiaip ir arkliui aishku, kad teisingas mishinys = normali ishmetamuju duju emisija. Katalizatorius ja dar labiau normalizuoja ir tiek. Pilk benzina su shvinu, tai jokios liambdos ir net shvestas vanduo tavo katalizatoriaus neishgelbes.
btx
Pradedantysis
Pranešimai: 189
Užsiregistravo: 06 Rgp 2005, 11:42
Vietovė: ļæ½iauliai

Standartinė btx »

Nitro rašė:to btx - nu o tai kur parashyta, kad liambda reikalinga tam, kad katalizatorius nenumirtu? Shiaip ir arkliui aishku, kad teisingas mishinys = normali ishmetamuju duju emisija. Katalizatorius ja dar labiau normalizuoja ir tiek. Pilk benzina su shvinu, tai jokios liambdos ir net shvestas vanduo tavo katalizatoriaus neishgelbes.
Pervertei viska taip kaip tu nori girdeti o ne taip kaip as pasakiau.
Dar karta kartoju: liamda padeda koreguoti misini i toki, koki lengviausiai ir geriausiai katalizatorius neutralizuoja (isvalo). Pvz. jei ant kokio
karbiuratoriaus uzdesim katalizatoriu tai jis ir gyvens trumpiau (cia
dar neaisku), bet dirbs neoptimaliausiame savo galimybiu diapazone,
kitaip tariant tas medziagas kurias filtruoja is ismetamuju duju nefiltruos
arba filtruos blogai.
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

o tu shiaip nepagalvoji, kad pagal liambda kompas gali shiaip reguliuoti degalu mishini, tam kad vazhiuotum ekonomishkiau ir ekologishkiau. Nes tu tokiu savo pasakymu ishkart atmeti ekonomishkumo salyga - tai yra totalus briedas.
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

as manau, kad c20ne kartos motoruose lambda yra padaryta ne del ekonomiskumo, o del ekologiskumo.

Tai is dalies irodo ir tas faktas, kad perdarius ecu su afm'u is c20ne i 20ne, padideja trauka ir sumazeja kuro sanaudos, taciau, padideja gamtos tersimas.

Cia panasiai, kaip "prie 90C optimali galia", prie "100C optimaliai sudegintas kuras" (=maziausiai tersiama aplinka). Taciau "maziausiai tersiama aplinka" ir "ekonomiskumas" (nors kartais ir sutampa), taciau nera viena kita atitinkancios savokos, kartais netgi prasilenkia (pvz, kaip 20ne vs. c20ne atveju).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Atsakyti