100-120km/h dreba vairas
100-120km/h dreba vairas
butent sitam tarpe 100-120km/h pradeda drebeti vairas, ratai visi subalansuoti, padangos geros, stabdant nedreba, beje taip buvo ir su vasariniais diskais. vaziuokle tikrinau pries savaite, sako viskas ciki(tikrinau net dviejose vietose). kas dar galetu cia but? jau nebezinau kur slieku ieskot 
Re: 100-120km/h dreba vairas
Gal ratu guoliai? Gal nera centruociu arba jos netinkamos? Yra N+K "gal", geriausiai butu nuvaziuoti i, pvz, Melga ir jiems problema isdestyti.
Paskutinį kartą redagavo calibra 06 Vas 2007, 17:53. Iš viso redaguota 1 kartą.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Re: 100-120km/h dreba vairas
apie melga tai as nekokios nuomones, tiek patirties su jais turejau kad nei pats vaziouosiu nei dar kam patarciau ten vaziuoti, cia bent jau kaune taip yra.
ratai originalus uzdeti opeliniai lietnykai tai ten kaip suprantu ir neturi but centruociu, guoliai na neuzia niekas kolkas normaliai vaziuoja, vaira nemeta vienintelis kas yra tai drebejimas. po 120 ir daugiau kaip Arvy sake dingsta ir viskas normaliai(o gal tiesiog dreba ant tiek greit kad nebesijaucia - nezinau). kokios dar idejos?
ratai originalus uzdeti opeliniai lietnykai tai ten kaip suprantu ir neturi but centruociu, guoliai na neuzia niekas kolkas normaliai vaziuoja, vaira nemeta vienintelis kas yra tai drebejimas. po 120 ir daugiau kaip Arvy sake dingsta ir viskas normaliai(o gal tiesiog dreba ant tiek greit kad nebesijaucia - nezinau). kokios dar idejos?
Re: 100-120km/h dreba vairas
tu calibra sakai nuvaziuok i melga, nu bet kaip jie nustatys as tai nesuprantu jei vaziuokle ok tai kaip gali nustatyt? juk nekeisi visu daliu iseiles kad rast kuri ten labiau susidevejus ir del kurios dreba, o kaip dar galima nustatyt?
2 Tomas : apie guolius nenusishnekek, gerai? Turiu konkretu pavyzdi, kur is triju du servisai pasake, kad stabdziu diskai blogi, kol galiausiai paskutinis servisas pasake, kad ne diskai kalti, o guoliai. Diskus paliko senus, guolius pakeite - viskas susitvarke (irgi buvo mushimas).
2 Omid : Melga turi kazkoki stenda, kur nenuimant stabdziu disko, gali ji aptekinti ir pan. Manau, kad to pachio (ar pan.) stendo pagalba gali ir ishkart patikrinti, ish kurios vietos vibracija labiausiai tiketina.
O siaip, klausimas kitas - ar su shitais ratais anksciau buvo taip, kad nemushtu tame greityje?
2 Omid : Melga turi kazkoki stenda, kur nenuimant stabdziu disko, gali ji aptekinti ir pan. Manau, kad to pachio (ar pan.) stendo pagalba gali ir ishkart patikrinti, ish kurios vietos vibracija labiausiai tiketina.
O siaip, klausimas kitas - ar su shitais ratais anksciau buvo taip, kad nemushtu tame greityje?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
tai kad geri tie ratai balansavau nesenai, dar meistras pasake kad nesulankstyti nieko ir padangos geros, beto ir su vasariniais taip buvo, vasara galvojau kad tie lankstyti (taip ir buvo) bet dabar ziurau kad ir su zieminiais neiseina atsikratyt to drebejimo
Moderatorius : nepalik milzhinishko citavimo prie kiekvieno atsakymo!
Moderatorius : nepalik milzhinishko citavimo prie kiekvieno atsakymo!
Ar supranti, kad ratu balansavimas su centravimo ziedais (=centruotem) neturi nieko bendra? Del sventos ramybes pasimatuok centrines skyles diametra ir stebules skersmeni - jie turi sutapti. Jei nesutampa, problema aiski.
Jeigu, tarkim, sutampa, tada belieka tikrinti besisukancius transmisijos elementus, pvz, granatas, pusashius (gal deformuota? gal kas nors prisikabine? etc.). Aisku, rizika lieka ir ant guoliu bei stabdziu disku (nesvarbu, kad tu tvirtini, kad dejai naujus, niekas nesake, kad nauji negali susikraipyti del labai ivairiu priezhasciu - brokas, bala ant karshtu disku ir pan. - tokiu variantu esu girdejes "n"), bet jeigu jau taip arshiai tvirtini, kad stabdant jokiu vibraciju nera, tai galbut beda ir kitur.
Jeigu, tarkim, sutampa, tada belieka tikrinti besisukancius transmisijos elementus, pvz, granatas, pusashius (gal deformuota? gal kas nors prisikabine? etc.). Aisku, rizika lieka ir ant guoliu bei stabdziu disku (nesvarbu, kad tu tvirtini, kad dejai naujus, niekas nesake, kad nauji negali susikraipyti del labai ivairiu priezhasciu - brokas, bala ant karshtu disku ir pan. - tokiu variantu esu girdejes "n"), bet jeigu jau taip arshiai tvirtini, kad stabdant jokiu vibraciju nera, tai galbut beda ir kitur.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Re: 100-120km/h dreba vairas
paziurek ar amortizatoriai prisukti normalei atidarius kapotaomid rašė:butent sitam tarpe 100-120km/h pradeda drebeti vairas, ratai visi subalansuoti, padangos geros, stabdant nedreba, beje taip buvo ir su vasariniais diskais. vaziuokle tikrinau pries savaite, sako viskas ciki(tikrinau net dviejose vietose). kas dar galetu cia but? jau nebezinau kur slieku ieskot
Re: 100-120km/h dreba vairas
pas mane ta pati problema, ratai subalansuoti, padangos naujos, žinau kad ūžia kairys guolis ...omid rašė:butent sitam tarpe 100-120km/h pradeda drebeti vairas, ratai visi subalansuoti, padangos geros, stabdant nedreba, beje taip buvo ir su vasariniais diskais. vaziuokle tikrinau pries savaite, sako viskas ciki(tikrinau net dviejose vietose). kas dar galetu cia but? jau nebezinau kur slieku ieskot
-
markoooo
- Entuziastas
- Pranešimai: 314
- Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:15
- Vietovė: vilnius
- Kontaktinė informacija:
Siaip dar vienas realus variantas ledas arba purvas ant ratlankiu, tau pries savaite jos subalansavo bet pvz per tokius orus nieko nusotabaus kad kazkas prilipo, tad pasekus didesni greiti atsiranda disbalansas ko pasekoje musa vaira. Taigi patarimas pabandyti nusiplaut
tas musimas visada atsiranda ties 110-120 poto praeina ir vel atsiranda prie 170
buvo karta man plysus granatos guma, tas tepalas aptaske ratlankio vidine puse, susimaises su smeliu ratlankis pasidenge apie 0.5 -1 cm storio purvo sloksniu, tai kazkur puse kilo to meslo nukrapsciau
irgi muse
tas musimas visada atsiranda ties 110-120 poto praeina ir vel atsiranda prie 170
buvo karta man plysus granatos guma, tas tepalas aptaske ratlankio vidine puse, susimaises su smeliu ratlankis pasidenge apie 0.5 -1 cm storio purvo sloksniu, tai kazkur puse kilo to meslo nukrapsciau
www.gsi-club.com
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
pas man ir panasi beda yra tik kitam greicio ruoze 100-107. ratlaknkiu kaltint negaliu nes tikrai tiesus ir be jokiu purvu. siaip tai ir diskus drasiai kaltint galima, ir apskritai, kaip calibra minejo, problema bus besisukanciose detalese - rezonansas....
o stendas toki dalyka "pamatyti" vargu ar gali. ratus isukt reikia kol prades vibruot.
st diskas->guolis->isorine granata->pusasis->vidine granata.
cia tik klausimas kaip juos patikrinti....
dar mintis
paziurek kokiu budu granatu apsaugines gumos pritvirtintos. gal ten chamutai dideli ir issveria asi. bandyk gal juos nukirpt ir plastikinius susidet...
o stendas toki dalyka "pamatyti" vargu ar gali. ratus isukt reikia kol prades vibruot.
st diskas->guolis->isorine granata->pusasis->vidine granata.
cia tik klausimas kaip juos patikrinti....
dar mintis
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
vienas pazystamas ilgai vargo su ta problema. poto isiaiskono kad padanga su guzu ar pazeistu kordu,vizualiai nieko nesimate o ir balansavimas ok. rode. pakeite padanga problemos isnyko.
kitam dar ydomiau vargo puse metu beveik visa pakaba pakeite kol padangos nenumontavo ir ten rado biski vandens.didesniu greiciu matyt tas vanduo susitelkdavo vienoj vietoj ir mushdavo.
kitam dar ydomiau vargo puse metu beveik visa pakaba pakeite kol padangos nenumontavo ir ten rado biski vandens.didesniu greiciu matyt tas vanduo susitelkdavo vienoj vietoj ir mushdavo.
C20LET phase 1 vimota dyno run 2008.10.13 240hp 330Nm
pas mane lygiai tas pats dalykas... ir dar keliom calibrom esu pastebejes lygiai ta pati... visu ratai stockiniai... pas mane neseniai pakeisti guoliai, bet dabar calibra trumpam uzsaldyta, tai negali pasakyt ar padejo... 
padangos nekaltos, nes muse ir vasara, ir ziemos pradzioj (kitos).. tai purvas irgi turbut ne prie ko..
padangos nekaltos, nes muse ir vasara, ir ziemos pradzioj (kitos).. tai purvas irgi turbut ne prie ko..