Kaip rusai turbavyka "pute" :)

Variklis, važiuoklė ir t.t.
Atsakyti
krax
Klubo Narys
Pranešimai: 7297
Užsiregistravo: 15 Bir 2005, 02:11
Vietovė: Honolulu
Kontaktinė informacija:

Kaip rusai turbavyka "pute" :)

Standartinė krax »

[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
J-o-n-c-e
Klubo garbės narys
Pranešimai: 4901
Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė J-o-n-c-e »

Nzn rusiskai skaityt nemoku, bet vien is nuotrauku galima sprest kad vyrai padirbejo...
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]:link:[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
Andronas
Entuziastas
Pranešimai: 580
Užsiregistravo: 07 Spa 2005, 11:36
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė Andronas »

Skaiciau sia tema, tikrai gerasss. Ale kiek pinigu...
krax
Klubo Narys
Pranešimai: 7297
Užsiregistravo: 15 Bir 2005, 02:11
Vietovė: Honolulu
Kontaktinė informacija:

Standartinė krax »

J-o-n-c-e,ten raso,kad per kancias visgi sugebejo 480ag isgaut...
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
J-o-n-c-e
Klubo garbės narys
Pranešimai: 4901
Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė J-o-n-c-e »

krax rašė:J-o-n-c-e,ten raso,kad per kancias visgi sugebejo 480ag isgaut...
O kiek atsiejo tie arkliai neraso?
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]:link:[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
krax
Klubo Narys
Pranešimai: 7297
Užsiregistravo: 15 Bir 2005, 02:11
Vietovė: Honolulu
Kontaktinė informacija:

Standartinė krax »

daaaaug...
kainos sukonkretintos nera...
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
Andronas
Entuziastas
Pranešimai: 580
Užsiregistravo: 07 Spa 2005, 11:36
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė Andronas »

krax rašė:daaaaug...
kainos sukonkretintos nera...
Kur gi ten rasys ta kaina, kai net i vokiecius vaziavo reguliot :)
485hp 686nm
J-o-n-c-e
Klubo garbės narys
Pranešimai: 4901
Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė J-o-n-c-e »

Nu kaip be butu manau 480ag is dvieju litru yra nerealiai Paveikslėlis
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]:link:[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
serik222
Klubo Narys
Pranešimai: 1709
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 14:55
Vietovė: vilnius/lazdynai

Standartinė serik222 »

NA DAVAI PRADEWSIM KELT VISAS RUSU FORUMA TEMAS CIA :)
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
krax
Klubo Narys
Pranešimai: 7297
Užsiregistravo: 15 Bir 2005, 02:11
Vietovė: Honolulu
Kontaktinė informacija:

Standartinė krax »

kam visas?tiesiog idejau,tai kas gali pasirodyt idomu kazkam
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
SpottAuto
Klubo Narys
Pranešimai: 2109
Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
Vietovė: Panevėžys
Kontaktinė informacija:

Standartinė SpottAuto »

na kam tikrai idomu ir kazko iesko, tai tikrai turejo but jau mate :)
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Na, viskas chia grazhu, bet vienas klausimas: kam jie ishpjauste ta karteryje esanchia pertvarele?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

tai as irgi pavyzdziui to "kuginio" "golp tiunig" filtro oro pvz nesuprantu... :roll:
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

TANKYSTAS rašė:tai as irgi pavyzdziui to "kuginio" "golp tiunig" filtro oro pvz nesuprantu... :roll:
Na, kai netoli 500ag, tai didesnis pralaidumas oro pasiurbimo trakte prasme turi. Tik filtras turi buti ne "maksima tiuning", o normalus, pvz, k&n, aem ar pan., pageidautina su tuo nylon'u (ar kokia ten bybiene), kur sukuria teigiama kruvi (kas nusodina ish oro su neigiamu kruviu visokas dulkes) ir pan.

Ta prasme, kai zhmones daro variklio tiuninga ir deda didesnio pralaidumo oro filtra, tai jis tikrai duoda naudos. Bet kai zhmones ant stockinio variklio uzhsideda didesnio pralaidumo filtra, tai duok Dieve, ten idealiausiu - geriausiu atveju turbut maksimum 5% ishspaustum (ir tai, abejoju).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

na cia tai tamsta pasigincysiu truputi. seip tai nezinau del to tiuningiuko tvarkingumo, arkliu aisku daug, bet salto oro paemimo kijp ir nesimato :!: o tuo atveju ar kugis daugiau oro siurbs nuo karsto variklio (man tas pats ta juokinga pertvara) ar stock deze - tas pats galas. seip skaiciau anglu tiunerio saite, su dyno kreivem visa sita reikala pagrysta, ten aisku bhp maziau buvo, bet esme kad VIENINTELIS naudos duodantis variantas - stock deze praplatinta "gerkle" su salto oro paemimu tiesioginiu bamperiuje "air ram" ir dezej sportinis filtras, ta prasme ne kuginis, o toks kur y deze eina.

net jei ir klystu - savo turba tikrai nerizikuociau kabindamas ta kugini mesla. jei yra manaciu kitaip - sekmes renkant akmenis is cilindru ir atkalinejant saltos dalies sparnuote :wink:
peace out
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

TANKYSTAS rašė:na cia tai tamsta pasigincysiu truputi. seip tai nezinau del to tiuningiuko tvarkingumo, arkliu aisku daug, bet salto oro paemimo kijp ir nesimato :!: o tuo atveju ar kugis daugiau oro siurbs nuo karsto variklio (man tas pats ta juokinga pertvara) ar stock deze - tas pats galas. seip skaiciau anglu tiunerio saite, su dyno kreivem visa sita reikala pagrysta, ten aisku bhp maziau buvo, bet esme kad VIENINTELIS naudos duodantis variantas - stock deze praplatinta "gerkle" su salto oro paemimu tiesioginiu bamperiuje "air ram" ir dezej sportinis filtras, ta prasme ne kuginis, o toks kur y deze eina.

net jei ir klystu - savo turba tikrai nerizikuociau kabindamas ta kugini mesla. jei yra manaciu kitaip - sekmes renkant akmenis is cilindru ir atkalinejant saltos dalies sparnuote :wink:
peace out
Sutinku, kad levi atviro tipo oro filtrai gali sugadinti ir turbokompresoriu (sparnuote) ir net pati varikli - ta man minejo ir turboservise. Bet juk ne visi atviro tipo filtrai yra levi, yra ir gera varda uzhsitarnavusiu oro filtru gamintoju (jau minejau pora brand'u), kurie gali buti komplektuojami ir su metaliniu dangchiu (alia nuo karschio). Pati filtro struktura gana gerai praleidzhia ora, bet visokias dulkes pasodina ant filtro sieneliu ir neleidzhia joms praeiti. Vienas ish budu, kaip jau minejau, yra netgi pats mazhas fizinis skyluchiu diametras, o butent ish elektromagnetizmo - ore esanchios daleles turi neigiama kruvi, o filtro medzhiaga - teigiama. Taip tos daleles lieka ant filtro pavirshiaus, bet reikia nepamirshti, kad ir pati filtra reikia kartas nuo karto ir ishplauti, ir sutepti... Tik, kaip jau ir minejau, visos tos "pisalynes" neverta pradeti su standartiniu stock NA varikliu, nes, dazniausiai, pasikeis TIK garsas, o trauka gali kai kuriuose diapazonuose ir pasikeisti i neigiama puse (tipo delto, kad nebus oro resyverio priesh oro filtro dezhe ar pan.).

O del privedimo oro kanalo ish ishores iki filtro - dalykas geras, gal ten, tiesiog, fotkese nesimato pachio ishpildymo.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

calibra rašė:
TANKYSTAS rašė:na cia tai tamsta pasigincysiu truputi. seip tai nezinau del to tiuningiuko tvarkingumo, arkliu aisku daug, bet salto oro paemimo kijp ir nesimato :!: o tuo atveju ar kugis daugiau oro siurbs nuo karsto variklio (man tas pats ta juokinga pertvara) ar stock deze - tas pats galas. seip skaiciau anglu tiunerio saite, su dyno kreivem visa sita reikala pagrysta, ten aisku bhp maziau buvo, bet esme kad VIENINTELIS naudos duodantis variantas - stock deze praplatinta "gerkle" su salto oro paemimu tiesioginiu bamperiuje "air ram" ir dezej sportinis filtras, ta prasme ne kuginis, o toks kur y deze eina.

net jei ir klystu - savo turba tikrai nerizikuociau kabindamas ta kugini mesla. jei yra manaciu kitaip - sekmes renkant akmenis is cilindru ir atkalinejant saltos dalies sparnuote :wink:
peace out
Sutinku, kad levi atviro tipo oro filtrai gali sugadinti ir turbokompresoriu (sparnuote) ir net pati varikli - ta man minejo ir turboservise. Bet juk ne visi atviro tipo filtrai yra levi, yra ir gera varda uzhsitarnavusiu oro filtru gamintoju (jau minejau pora brand'u), kurie gali buti komplektuojami ir su metaliniu dangchiu (alia nuo karschio). Pati filtro struktura gana gerai praleidzhia ora, bet visokias dulkes pasodina ant filtro sieneliu ir neleidzhia joms praeiti. Vienas ish budu, kaip jau minejau, yra netgi pats mazhas fizinis skyluchiu diametras, o butent ish elektromagnetizmo - ore esanchios daleles turi neigiama kruvi, o filtro medzhiaga - teigiama. Taip tos daleles lieka ant filtro pavirshiaus, bet reikia nepamirshti, kad ir pati filtra reikia kartas nuo karto ir ishplauti, ir sutepti... Tik, kaip jau ir minejau, visos tos "pisalynes" neverta pradeti su standartiniu stock NA varikliu, nes, dazniausiai, pasikeis TIK garsas, o trauka gali kai kuriuose diapazonuose ir pasikeisti i neigiama puse (tipo delto, kad nebus oro resyverio priesh oro filtro dezhe ar pan.).

O del privedimo oro kanalo ish ishores iki filtro - dalykas geras, gal ten, tiesiog, fotkese nesimato pachio ishpildymo.
galibuti :roll: reiketu kur virsuj to dauk rusiskais gieroglifais teksto perskaityt, ka sendien daryt nebeturiu jegu. labanakt :roll: :lol:
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

as ir tingejau skaityt ;-)
Labanakt!
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Atsakyti