na 8.7 tai cia maziausiai ar cia visu cilindru ???
svarbiausia kad ji nesiskirstu vieno nuo kito stumuokliu daugiau nei vienetu. Tavo atveju tai kompresija mazoka... turetu but 11-12 pas 8v motorus.
[url=http://www.cardomain.com/ride/2571552/1url]Opel Astra G
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
Cia dar labaj apsigauti galima, nes dauguma matuoja su "nelabaj aishkiais" matuokliais.. svarbiausia kaip jau buvo mineta, kad nesisikirstu cilindruose ta kompresija.
Jus visiðkai teisus ponas. Að pateikiau dydþius, nuo kuriø priklauso kompresija, bet jie neapsprendþia realaus slëgio cilindruose. Suspaudimo lapisnis tai cilindrø tûrio santykis tarp virðutinio ir þemutinio taðkø. Prie ðio skaièiaus pridëjus dar 2 - 2,5, gausis ideali variklio kompresija.
pckiller rašė:Jus visiðkai teisus ponas. Að pateikiau dydþius, nuo kuriø priklauso kompresija, bet jie neapsprendþia realaus slëgio cilindruose. Suspaudimo lapisnis tai cilindrø tûrio santykis tarp virðutinio ir þemutinio taðkø. Prie ðio skaièiaus pridëjus dar 2 - 2,5, gausis ideali variklio kompresija.
na as nekandziai - siaip tai pas mane matuota skirtingose vietose(pas skirtingus meistrus) - kompresijos parodymai 14 i cilindra. - Kazhkur iskasiau kad cia ta ideali ir yra - tipo realiai 15 jau pereboras butu - tipo tepaline kompresija jau ar dar kas nors... Pridursiu kad kompresija matuota pries 2 metus ir po to - sutapo, mataras C20XE, sukas ir dar vis tebevalina.