gal pas tave kondyshke yra?Elder rašė:Tai tuomet pas mane Cali su defektu - is visur pucia vienodaiNitro rašė:per viduri shaltas ir turi pusti - pas visus taip..
del peciuko
-
Barton
- Veteranas
- Pranešimai: 1009
- Užsiregistravo: 05 Kov 2006, 13:25
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
o tai kiek laipsniu termostatus imt? 88 ?Nitro rašė:normalus wahler termostatas autodinoi - 39 ar 40 litu. 80c termostatu geriau neimkit, nes zhiema nushalsit ausis ;]calibra rašė:bad_brains, JAMAM URMU pora termostatu po 80C =)bad_brains rašė:tai cia turbut termostatas uz tokius fokusus bus atsakingas? gal kam dar taip buvo?
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
o neincalibra rašė:bad_brains, JAMAM URMU pora termostatu po 80C =)bad_brains rašė:tai cia turbut termostatas uz tokius fokusus bus atsakingas? gal kam dar taip buvo?
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
O ka manai del to meistrelio patarimo imti su zemesne atsidarymo riba, nei stock? Idomu, kokios is vis imanomos c20ne termostatu temperaturos? Ar is vis bus kas nors su zemesne temperatura nei 92? :/bad_brains rašė:o nein :lol: as, kaip didis silumos megejas, negaliu sau tokio zapadlo daryti :lol: bet va auksciau atsidaranti reiktu nusipirkt... :)calibra rašė:bad_brains, JAMAM URMU pora termostatu po 80C =)bad_brains rašė:tai cia turbut termostatas uz tokius fokusus bus atsakingas? gal kam dar taip buvo?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
seniai seniai domejausi, tai tiksliu temperaturu nepasakysiu, bet...
visu pirma apie temperaturas ir markiravima - termostato veikimas apibudinamas dviem temperaturom - temperatura kada termostatas pradeda atsidarineti ir temperatura kai termostatas yra visishkai atsidares.
kadangi visishko atsidarymo temperaturu tiksliai nepamenu - neminesiu.
C20NE galima sukomplektuot su dvieju rushiu termostatais - pradedanchiu atsidaryti prie 82 laipsniu ir 92 laipsniu. Pirmasis termostatas skirtas shalims, kuriose saule shviechia visus metus
Ir atitinkamai variklis labiau kaista. Ish tiesu nematau jokio tikslo deti toki termostata i lietuviska calibra - variklis sunkiau pasieks optimalia darbine temperatura, zhiema mazhiau shildys pechiukas. Na ir galu gale nesu isitikines ar toki termostata ishvis pavyktu lietuvoje gauti.
visu pirma apie temperaturas ir markiravima - termostato veikimas apibudinamas dviem temperaturom - temperatura kada termostatas pradeda atsidarineti ir temperatura kai termostatas yra visishkai atsidares.
kadangi visishko atsidarymo temperaturu tiksliai nepamenu - neminesiu.
C20NE galima sukomplektuot su dvieju rushiu termostatais - pradedanchiu atsidaryti prie 82 laipsniu ir 92 laipsniu. Pirmasis termostatas skirtas shalims, kuriose saule shviechia visus metus
Na, meistrelis kazka porino, kad neva opel'iu varikliu termostatu labai auksta temperaturu riba, kai pas bmw, mb ir pan. dazniausiai buna atsidarymas prie 80C. Todel, esant net nedideliam aushinimo sistemos sutrikimui, labai lengva perkaitinti motora ir pan. Aisku, kiek tiesos, as pasakyti negaliu, bet man neva labai rimtai patare detis 80C termostata i projektini varikli, kad butu kuo mazhesne variklio perkaitinimo tikimybe.Nitro rašė: C20NE galima sukomplektuot su dvieju rushiu termostatais - pradedanchiu atsidaryti prie 82 laipsniu ir 92 laipsniu. Pirmasis termostatas skirtas shalims, kuriose saule shviechia visus metus :) Ir atitinkamai variklis labiau kaista. Ish tiesu nematau jokio tikslo deti toki termostata i lietuviska calibra - variklis sunkiau pasieks optimalia darbine temperatura, zhiema mazhiau shildys pechiukas. Na ir galu gale nesu isitikines ar toki termostata ishvis pavyktu lietuvoje gauti.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
shiaip perkaitimo tikimybe mazhiausia ishvis be termostato vazhinejant.calibra rašė:Na, meistrelis kazka porino, kad neva opel'iu varikliu termostatu labai auksta temperaturu riba, kai pas bmw, mb ir pan. dazniausiai buna atsidarymas prie 80C. Todel, esant net nedideliam aushinimo sistemos sutrikimui, labai lengva perkaitinti motora ir pan. Aisku, kiek tiesos, as pasakyti negaliu, bet man neva labai rimtai patare detis 80C termostata i projektini varikli, kad butu kuo mazhesne variklio perkaitinimo tikimybe.Nitro rašė: C20NE galima sukomplektuot su dvieju rushiu termostatais - pradedanchiu atsidaryti prie 82 laipsniu ir 92 laipsniu. Pirmasis termostatas skirtas shalims, kuriose saule shviechia visus metusIr atitinkamai variklis labiau kaista. Ish tiesu nematau jokio tikslo deti toki termostata i lietuviska calibra - variklis sunkiau pasieks optimalia darbine temperatura, zhiema mazhiau shildys pechiukas. Na ir galu gale nesu isitikines ar toki termostata ishvis pavyktu lietuvoje gauti.
c20ne tikrai taip padarytas, kad perkaisti jam vieni niekai... pastovek kamshtyje su sugedusiu ventiliatorium ir yra. Bet kad vazhiuojant perkaistu variklis - nelabai isivaizduoju kaip tai gali atsitikti del termostato? Juk dazhniausias termostato gedimas - jis per anksti atsidaro. Kita vertus tavo proektui turbut geriau 82 laipsniu termostatas - jeigu ten temperaturos vaikshto aukshtesnes.
Kaip manai, kur galima toki termostata rasti?Nitro rašė:shiaip perkaitimo tikimybe mazhiausia ishvis be termostato vazhinejant. :)
c20ne tikrai taip padarytas, kad perkaisti jam vieni niekai... pastovek kamshtyje su sugedusiu ventiliatorium ir yra. Bet kad vazhiuojant perkaistu variklis - nelabai isivaizduoju kaip tai gali atsitikti del termostato? Juk dazhniausias termostato gedimas - jis per anksti atsidaro. Kita vertus tavo proektui turbut geriau 82 laipsniu termostatas - jeigu ten temperaturos vaikshto aukshtesnes.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
nereikia. kamstyje jei suges ventilaitorius - ar su atidarytu prie 80 laipsiu ar pire 90 eventualiai variklis vistiek perkaiscalibra rašė:Na, meistrelis kazka porino, kad neva opel'iu varikliu termostatu labai auksta temperaturu riba, kai pas bmw, mb ir pan. dazniausiai buna atsidarymas prie 80C. Todel, esant net nedideliam aushinimo sistemos sutrikimui, labai lengva perkaitinti motora ir pan. Aisku, kiek tiesos, as pasakyti negaliu, bet man neva labai rimtai patare detis 80C termostata i projektini varikli, kad butu kuo mazhesne variklio perkaitinimo tikimybe.Nitro rašė: C20NE galima sukomplektuot su dvieju rushiu termostatais - pradedanchiu atsidaryti prie 82 laipsniu ir 92 laipsniu. Pirmasis termostatas skirtas shalims, kuriose saule shviechia visus metusIr atitinkamai variklis labiau kaista. Ish tiesu nematau jokio tikslo deti toki termostata i lietuviska calibra - variklis sunkiau pasieks optimalia darbine temperatura, zhiema mazhiau shildys pechiukas. Na ir galu gale nesu isitikines ar toki termostata ishvis pavyktu lietuvoje gauti.
nereikia. kamstyje jei suges ventilaitorius - ar su atidarytu prie 80 laipsiu ar pire 90 eventualiai variklis vistiek perkaiscalibra rašė:Na, meistrelis kazka porino, kad neva opel'iu varikliu termostatu labai auksta temperaturu riba, kai pas bmw, mb ir pan. dazniausiai buna atsidarymas prie 80C. Todel, esant net nedideliam aushinimo sistemos sutrikimui, labai lengva perkaitinti motora ir pan. Aisku, kiek tiesos, as pasakyti negaliu, bet man neva labai rimtai patare detis 80C termostata i projektini varikli, kad butu kuo mazhesne variklio perkaitinimo tikimybe.Nitro rašė: C20NE galima sukomplektuot su dvieju rushiu termostatais - pradedanchiu atsidaryti prie 82 laipsniu ir 92 laipsniu. Pirmasis termostatas skirtas shalims, kuriose saule shviechia visus metusIr atitinkamai variklis labiau kaista. Ish tiesu nematau jokio tikslo deti toki termostata i lietuviska calibra - variklis sunkiau pasieks optimalia darbine temperatura, zhiema mazhiau shildys pechiukas. Na ir galu gale nesu isitikines ar toki termostata ishvis pavyktu lietuvoje gauti.