Blem gal ir gerai pastebejai del juodos spalvos. Nu tipo turejau galvoj, kad juoda spalva geriau isspinduliuoja siluma, gauta is galvos, bet nepagalvojau kad perpjovus vamzdzius tai gali suveikt priesingaibad_brains rašė:juodais?nfsu_2.0 rašė: o is lauko apdazyt plonu sluoksniu karsciui atspariais juodais dazais.[/b]
Blow off
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Aga JEI pavyktuTANKYSTAS rašė:tai tas tavo 10 laipsniu sumazinus oro temperatura kazka ir atmosferikui dadetu.nfsu_2.0 rašė:tankystas gerai sakai, apie turbas. turbom reikia gero intercoolerio, arba bent purkst vandeni ant jo, bus daugiau naudos. Saltam ore yra daugiau ne tik deguonies, bet ir azoto, ty daugiau oro molekuliu negu siltam. Kazkur buvau skaites, kad 10 laipsniu sumazinus oro temperatura variklio galia padideja 3%, ypac tas aktualu turboms.jei pavyktu tai padaryti
![]()
Seip kiek zinau, tai turba ora kaitina del to, kad suslegia, o suslegiant del vykstanciu procesu ir pakyla temperatura. del to ir yra tokia sistema "oro filtras -->> turbas -->> intercooler -->> ysiurbimo kolikas."
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Orui man tas pats, kas ji ikaitino - turbina ar variklis, ar vasaros saule =)TANKYSTAS rašė:calibra, cia truputy neteisus esi. I/C reikalingas tam, kad atvestu TURBINOS YKAITINTAS ORAS. atmosferike nera turbos, todel nera kam kaitinti ora kai jis jau siurbiamas y varikly, isskyrus aisku siluma nuo motoro, kurios kad nesiurbtu ir reikalinga izoliacija termo nuo variklio.calibra rašė:
Zhiurek, turbavykui, dar daugiau oro pripumpuojama, o vat i/c dar ir su gesintuvais nuvaro, kad atshaldytu. Jei tai neturetu itakos praeinanchiam orui (o pas turbavyka jo pripuchia daug daugiau nei atmosferike), tai niekas to nedarytu. Teorishkai pagrindzhiant shi "reishkini", esme ta, kad pagal turi, shaltame ore yra daugiau deguonies molekuliu, nei karshtame, ish ko galima ishgauti papildomos galios "at no cost" (aisku, kalba eina apie kokius 5-10ag max).
Pateiktas pavyzdys iliustruoja tai, kad yra didelis skirtumas varikliui ar gauti karshta ora ar shalta.
Kadangi galima nesunkiai padaryti termo izoliacija nuo variklio, kas reishkia, kad oras ateinantis oro traktu iki variklio neikais taip smarkiai, kaip be tos izoliacijos, yra realu ishloshti pigiais budais kokius 5ag =)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Del tiek galiu duoti kieno nors (ne savo) bb nukirsti =)))TANKYSTAS rašė:0.5 tai realu tikrai
O ar 0,5 ar 15, chia kitas klausimas, i kuri nezhinai nei tu, nei ash, nei kas kitas atsakymo. Reikia praktishkai pamieruoti.
Manau, kad gerai padarius, galima realiai tiketis daugiau, nei 0,5 ag. Ir ne tik esant maksimaliam galingumui, o galimai netgi visam rpm diapazone nezhymu "prieaugi".
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
turejau du praktinius varijantus, oro paemimas buvo atvestas is lauko, ant vimotos dyno stendo, mano kadetas 2.0 doch pirmas bandymas 148ag, antras bandymas, pastacius vintiletoriu puciant vesiam orui 157ag. Antras varijantas: calibra turbo, anglijoi ant dyno stendo su vintiletorium kuris pucia 60myliu greiciu 283ag 320lbf sukimo momentas, masina isveziau i lietuva, tiksliau i vimoto, kad ydetu nos, karsta diena be jokiu vintiletoriu liko tik 246ag, su nosu ju buvo aisku daugiau, bet esme ta, kad vesesnis oras tikrai dadeda daugiau, nei 0,5agcalibra rašė:Del tiek galiu duoti kieno nors (ne savo) bb nukirsti =)))TANKYSTAS rašė:0.5 tai realu tikrai
O ar 0,5 ar 15, chia kitas klausimas, i kuri nezhinai nei tu, nei ash, nei kas kitas atsakymo. Reikia praktishkai pamieruoti.
Manau, kad gerai padarius, galima realiai tiketis daugiau, nei 0,5 ag. Ir ne tik esant maksimaliam galingumui, o galimai netgi visam rpm diapazone nezhymu "prieaugi".
Tai apie tai ir kalbam kad sumazinus 10 laipsniu CELSIJAUS, (o ne faringeito) oro temperatura dasideda 3% galios, faktas.turejau du praktinius varijantus, oro paemimas buvo atvestas is lauko, ant vimotos dyno stendo, mano kadetas 2.0 doch pirmas bandymas 148ag, antras bandymas, pastacius vintiletoriu puciant vesiam orui 157ag. Antras varijantas: calibra turbo, anglijoi ant dyno stendo su vintiletorium kuris pucia 60myliu greiciu 283ag 320lbf sukimo momentas, masina isveziau i lietuva, tiksliau i vimoto, kad ydetu nos, karsta diena be jokiu vintiletoriu liko tik 246ag, su nosu ju buvo aisku daugiau, bet esme ta, kad vesesnis oras tikrai dadeda daugiau, nei 0,5ag
Nejaugi tu manai, jei butum apklijaves folija oro paemima, tai rezultatas butu buves toks pat kaip ir puciant ora 100km/h, jau nekalbu apie karsta intercooleri.
Ir dar sis tas, kur mes vazinejam su savo masinom keliais, ar dyno stendais.
Isvada butu tokia, ne karve kainuoja ta folija galima ja klijuot, bet po folija dar reiketu kazkokios silumines izoliacijos atmosferikams. Turboms, be to dar reiketu deti pralaidesni ir efektyvesni i/c dar purksti vandeni ant jo ir bus ok.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
LET vos judaserik222 rašė:nu tai gi kislorodasmano letas ziema kai -20 laipsniu tampa tikru zveriu. o vasara kai + 20 , vos juda....
O jei rimtai tai ir as pastebejau, kad ziema geriau walina.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
vandens kelis litrus tereiktu veziotis ir tik tada naudot kai reikia max galios. Bet NOS aisku geriau nei vanduo, ar gesintuvas, ar neTANKYSTAS rašė:gesintuva purksti. beto ar taip ar taip, gatve vaziuodamas to I/C neausinsi, nes tada paskui priekaba su vandens konteineriu reiktu veziotis.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
dabar pergalvojau, tai tokia creizowa mintis y galva sove. Nu tipo cia jau super performansa darant, po kaltiniu stumu ir tt, ka jeigu kandisina pajungus kad ne peciuka saldytu, o I/C? nu tio isvedioji ten vamzdukus, ir vuolia! pastovus efektyvus interculerio ausinimas

[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
Kondishinas ijungtas pats atima galios. Tai dar klausimas, ar jis sugebes tiek ataushinti i/c, kad gautum daugiau galios, nei pats naudoja jo ataushinimui =)TANKYSTAS rašė:dabar pergalvojau, tai tokia creizowa mintis y galva sove. Nu tipo cia jau super performansa darant, po kaltiniu stumu ir tt, ka jeigu kandisina pajungus kad ne peciuka saldytu, o I/C? nu tio isvedioji ten vamzdukus, ir vuolia! pastovus efektyvus interculerio ausinimas![]()
Todel gi drageriai ir vazhiuoja visokias shviesas, el. prietaisus ir pan. ishsijunge (jeigu yra galima), kad kuo mazhesne apkrova varikliui butu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
del to as ir isemiau i/ccalibra rašė:Kondishinas ijungtas pats atima galios. Tai dar klausimas, ar jis sugebes tiek ataushinti i/c, kad gautum daugiau galios, nei pats naudoja jo ataushinimui =)TANKYSTAS rašė:dabar pergalvojau, tai tokia creizowa mintis y galva sove. Nu tipo cia jau super performansa darant, po kaltiniu stumu ir tt, ka jeigu kandisina pajungus kad ne peciuka saldytu, o I/C? nu tio isvedioji ten vamzdukus, ir vuolia! pastovus efektyvus interculerio ausinimas![]()
Todel gi drageriai ir vazhiuoja visokias shviesas, el. prietaisus ir pan. ishsijunge (jeigu yra galima), kad kuo mazhesne apkrova varikliui butu.
Teoriskai turetu suveikt, nes kondisas negamina salcio o tik pernesa silumine energija, tam sunaudodamas tik apie 30% galios ta prasme, NK yra ~300%. bet praktiskai nezinau ar atsipirktu, gali buti mazai naudos is to.TANKYSTAS rašė:dabar pergalvojau, tai tokia creizowa mintis y galva sove. Nu tipo cia jau super performansa darant, po kaltiniu stumu ir tt, ka jeigu kandisina pajungus kad ne peciuka saldytu, o I/C? nu tio isvedioji ten vamzdukus, ir vuolia! pastovus efektyvus interculerio ausinimas![]()
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
dar vienas + mano planui su kandisinuMaddDogg rašė:hmm... cia jusu saldymai ir pns vandeniu ir gesintuvu turetu po kiek laiko ikaitusi metala suskaldyti.... manau saltas ir karstas nelabai staiga derintusi...reiktu amzinai tada duot salta padavima...
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
-
NosTraDamX
- Entuziastas
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 08 Rgp 2005, 16:28
- Vietovė: Klaipeda
as uzTANKYSTAS rašė:dar vienas + mano planui su kandisinuMaddDogg rašė:hmm... cia jusu saldymai ir pns vandeniu ir gesintuvu turetu po kiek laiko ikaitusi metala suskaldyti.... manau saltas ir karstas nelabai staiga derintusi...reiktu amzinai tada duot salta padavima...
opel forever