Man atrodo kiek keistoka, kad ishpjauschius gamyklines pertvaras visokeriopai pagerejo. Ar tikrai ishbandei prie visu sukiu, t.y. prie mazhai ir rpm ir prie daug? Prie didelio greichio ir prie mazho? Negi nera jokio nuostolio kuriam nors sukiu ar greichio diapazone?tomas rašė:siaip del tos SFI dezes, as tai ja ismesinejau, t.y ispjausciau wisas widuje esancias pertwaras ir dabar oras tikrai daug lengviau per ja praeina. Gal ir pasirodys juokinga, bet trauka siek tiek pagerejo be to ir garsas oro isiurbimo pasidare agresywesnis.
del oro filtro instaliacijos
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Blemba as ta SFI deze dabar namie turiu irgi zadu mesinet, bet taip pat galvoju, kad reikia sumazint jos turi panaudojant makroflexa pvz arba kazka panasaus. Dabar jos turis ~3,5L O pagal "induction_systems" arba "The Helmholtz Theory" jei neklystu plenumas turetu buti 50-65% variklio darbinio turio, o jei norim max torque prie 6000 RPM ty max arkliu prarandant torque vidutiniam sukiu diapazone dar reiketu pamazint 10-15%. O gal uz gazo sklendes yra tas reikalingas turis Apie 0,9L ir nieko nebepakeisiu keisdamas SFI bakelio turi. Ta va ble visai susibalamutinau
ir beliko tik eksperimentuot, arba patarkit ka nors protingo.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
-
blue_angel
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1394
- Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija: