Reikia turet performanco ir stokiniu daliu, skaitmenini fotika su filmavimu ir atkarpa tuscio kelio.
Krc pirma bandai stoka. Ikali 2 saiba vaziuoji, taip kad butu 1000RPM ir filmuoji tachometra. spaudi gaza iki dugno ir laikai iki max RPM. Paskui galima analizuot po viena kadra, kad ir per koki movie maker, tipo skaiciuoji laika/kadrus kas 500 RPM ta kreive galima prilygint tikrajai torque kreivei is jos ir galia galima paskaiciuot. Paskui bandai visokius cipus oro filtrus kolektorius ir tt tuo paciu budu. Galima butu bent apytikriai suzinot, ar yra naudos is vieno ar kito performance tuningo ir prie kokiu apsuku tai pasireiskia.
Cia man siandien taip sove i galva kai bandziau uzkista parazitini isurbimo atvamzdi ir ~60% sumazinta plenuma. Gavosi toks ryskus ryvas ir su benzu ir su dujom tarp 4500-6500RPM pikas buvo 5500 kad iskart pagalvojau, gal tai imanoma ismatuot. Bet cia vel zmogiskas faktorius, gal nera ten jokio ryvo, gal tik pravalas iki 4000RPM.
To NosTraDamX pribrando reikalas vel padragint, kaip manai