Blow off

Variklis, važiuoklė ir t.t.
freshas
Naujokas
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 19 Rgp 2006, 22:05
Vietovė: Vilnius

Blow off

Standartinė freshas »

Sveiki, kur galima nusipirkti ? domintu atmosferinis :) malonus garsas "psss, psss" :)
haroldas888
Klubo ex-Prezidentas
Pranešimai: 883
Užsiregistravo: 23 Spa 2004, 14:02
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė haroldas888 »

Kreipkis i GROUNDZERO
Angelas
Entuziastas
Pranešimai: 248
Užsiregistravo: 18 Bir 2006, 20:55
Vietovė: Sostine

Standartinė Angelas »

garsas tai malonus :) o kokio to garso kaina ? :roll:
Dapsys
Pradedantysis
Pranešimai: 182
Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 22:13
Vietovė: Klaipeda

Standartinė Dapsys »

bet ji tik i turbina idesi ania?
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Dapsys rašė:bet ji tik i turbina idesi ania?
Montuojamas tik su turbokompresoriniais varikliais, bet ne i pacia turbina =)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
freshas
Naujokas
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 19 Rgp 2006, 22:05
Vietovė: Vilnius

Standartinė freshas »

Dapsys : taip i turbinine calibra :)
Dapsys
Pradedantysis
Pranešimai: 182
Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 22:13
Vietovė: Klaipeda

Standartinė Dapsys »

nu ta ir norejau pasakyti :)
jimaz
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 550
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
Vietovė: Vilnius-Alytus
Kontaktinė informacija:

Re: Blow off

Standartinė jimaz »

freshas rašė:Sveiki, kur galima nusipirkti ? domintu atmosferinis :) malonus garsas "psss, psss" :)
nuvaziuok y turboserviza jie gamina toky malonuma is ju paciu ir groundzero ima :wink:
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
blue_angel
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1394
Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
Vietovė: Klaipeda
Kontaktinė informacija:

Standartinė blue_angel »

Passat '99 1.9 TDI 81kw
Xantia '95 1.9 TD - SOLD
Calibra '91 2.0 8v - SOLD
haroldas888
Klubo ex-Prezidentas
Pranešimai: 883
Užsiregistravo: 23 Spa 2004, 14:02
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė haroldas888 »

Per KGM Plateliuose antra diena Aruncios brolis dejo i savo masinos duslintuva toki daiktai,bet kazko nelabai isejo,
ten paprasciausias SHVILPUKAS ir nezinau koks galutinis rezultatas.
blue_angel
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1394
Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
Vietovė: Klaipeda
Kontaktinė informacija:

Standartinė blue_angel »

Hum, pasak aprasymo jis turetu suteiktu pshhhiii garsa :|
Passat '99 1.9 TDI 81kw
Xantia '95 1.9 TD - SOLD
Calibra '91 2.0 8v - SOLD
haroldas888
Klubo ex-Prezidentas
Pranešimai: 883
Užsiregistravo: 23 Spa 2004, 14:02
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė haroldas888 »

Prie progos paklausiu kaip jam sekesi.
blue_angel
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1394
Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
Vietovė: Klaipeda
Kontaktinė informacija:

Standartinė blue_angel »

Dekui :)
Passat '99 1.9 TDI 81kw
Xantia '95 1.9 TD - SOLD
Calibra '91 2.0 8v - SOLD
dd
Pradedantysis
Pranešimai: 102
Užsiregistravo: 05 Bal 2005, 22:09
Vietovė: Vilnius

Standartinė dd »

chebra, baikit tas nesamones...? :roll:
svilpukai, turbonatoriai... dar folija apklijuot truksta...

"antitiuningo" ir taip ant LT pilna.
blue_angel
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1394
Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
Vietovė: Klaipeda
Kontaktinė informacija:

Standartinė blue_angel »

Per kmz buvo lada apklijave :lol:
Passat '99 1.9 TDI 81kw
Xantia '95 1.9 TD - SOLD
Calibra '91 2.0 8v - SOLD
dd
Pradedantysis
Pranešimai: 102
Užsiregistravo: 05 Bal 2005, 22:09
Vietovė: Vilnius

Standartinė dd »

jo ir dar skaiciavo kiek kuris "antitiunignas" arkiu prideda :D
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

folija apklijuok oro filtro deze, girdejau cia jau rimtas tiunings, tipo karsty atmusa, tai salta ora siurbia ir jis neysyla dezej :lol:
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

TANKYSTAS rašė:folija apklijuok oro filtro deze, girdejau cia jau rimtas tiunings, tipo karsty atmusa, tai salta ora siurbia ir jis neysyla dezej :lol:
Chia tai tikrai ne bajeris. As toki panashu "projekteli" darysiu - atskirsiu karshta dali nuo shaltos. Kokie +5ag visai realu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

calibra rašė:
TANKYSTAS rašė:folija apklijuok oro filtro deze, girdejau cia jau rimtas tiunings, tipo karsty atmusa, tai salta ora siurbia ir jis neysyla dezej :lol:
Chia tai tikrai ne bajeris. As toki panashu "projekteli" darysiu - atskirsiu karshta dali nuo shaltos. Kokie +5ag visai realu.
tai as ir nesakau, kad oro filtro izoliacija nieko neduoda, as tik abejoju ar oro filtro izoliacija, ygyvendinta tokiomis namudinemis priemonemis kaip folija butu labai efektyvi
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

calibra rašė:
TANKYSTAS rašė:folija apklijuok oro filtro deze, girdejau cia jau rimtas tiunings, tipo karsty atmusa, tai salta ora siurbia ir jis neysyla dezej :lol:
Chia tai tikrai ne bajeris. As toki panashu "projekteli" darysiu - atskirsiu karshta dali nuo shaltos. Kokie +5ag visai realu.
Apklijuok ta bakeli, ir visus isirbimo vamzdzius silumos izoliacija, ant virsaus dar folija ir 0,5ag tikrai gausi kazkuriam diapazone, bet prie max RPM bus bevek tas pats, kaip stokas, nes oro debitas (pratekejes oro kiekis per laiko vieneta) pakankamai didelis, nieko jis ten nepasyla, nebent ant mazu RPM.

Be to, kas zino kaip atvesint isiurbimo kolektoriu kuris buna beveik, toks karstas, kaip galva :?: :?: :?: Sakyciau toks variantas. nupoliruot iki veidrodzio isiurbimo kolektoriu triubas is vidaus, o is lauko apdazyt plonu sluoksniu karsciui atspariais juodais dazais. Jei dar negana tai perpjaut visus vamzdzius ir sujungt guminem ar plastmasinem slangem taip kad nepakistu bendras ju ilgis , ir nesiliestu tarpusavy, vidinis diametras turi islikt toks pat ir per guma. Galima siek tiek patrumpint vamzdzius, tada max torque nusikels link didesniu sukiu ir turesim +keleta AG, neskaitant kovojimo su siluma. Naudos is to +1-2AG del silumos ir +5AG del prarasto max torque vidutiniuose sukiuose ir padidinto prie max sukiu karoce nezinau ar verta tuo uzsiimineti.
PS Cia atmosferiko variantas
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

nfsu_2.0 rašė: Apklijuok ta bakeli, ir visus isirbimo vamzdzius silumos izoliacija, ant virsaus dar folija ir 0,5ag tikrai gausi kazkuriam diapazone, bet prie max RPM bus bevek tas pats, kaip stokas, nes oro debitas (pratekejes oro kiekis per laiko vieneta) pakankamai didelis, nieko jis ten nepasyla, nebent ant mazu RPM.

Be to, kas zino kaip atvesint isiurbimo kolektoriu kuris buna beveik, toks karstas, kaip galva :?: :?: :?: Sakyciau toks variantas. nupoliruot iki veidrodzio isiurbimo kolektoriu triubas is vidaus, o is lauko apdazyt plonu sluoksniu karsciui atspariais juodais dazais. Jei dar negana tai perpjaut visus vamzdzius ir sujungt guminem ar plastmasinem slangem taip kad nepakistu bendras ju ilgis , ir nesiliestu tarpusavy, vidinis diametras turi islikt toks pat ir per guma. Galima siek tiek patrumpint vamzdzius, tada max torque nusikels link didesniu sukiu ir turesim +keleta AG, neskaitant kovojimo su siluma. Naudos is to +1-2AG del silumos ir +5AG del prarasto max torque vidutiniuose sukiuose ir padidinto prie max sukiu karoce nezinau ar verta tuo uzsiimineti.
PS Cia atmosferiko variantas
Zhiurek, turbavykui, dar daugiau oro pripumpuojama, o vat i/c dar ir su gesintuvais nuvaro, kad atshaldytu. Jei tai neturetu itakos praeinanchiam orui (o pas turbavyka jo pripuchia daug daugiau nei atmosferike), tai niekas to nedarytu. Teorishkai pagrindzhiant shi "reishkini", esme ta, kad pagal turi, shaltame ore yra daugiau deguonies molekuliu, nei karshtame, ish ko galima ishgauti papildomos galios "at no cost" (aisku, kalba eina apie kokius 5-10ag max).

Shiaip, kad ten kazhkiek ikaista isiurbimo kolektorius - nera labai baisu, nes jei likes oro paemimo traktas bus "shaltas", oras vien kolektoriuje nespes stipriai pashilti. Investicijos nedideles (skarda, termoizoliacine medziaga), o blogiau nebus - tai faktas. Juolab, ne vienas yra pastebejes, kad ryte (arba kai shalta), variklis sukasi daug geriau, nei, kad ishilus varikliui (arba karshta diena).

Va beda su kitokiais varikliais. Pvz, pas mane bmw'e, ora tiesiog pashildo iki reikiamos temperaturos. Va ten tai jau reikia kazhka paburti =)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

nfsu_2.0 rašė: o is lauko apdazyt plonu sluoksniu karsciui atspariais juodais dazais.
juodais? :? [/b]
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

calibra rašė:
Zhiurek, turbavykui, dar daugiau oro pripumpuojama, o vat i/c dar ir su gesintuvais nuvaro, kad atshaldytu. Jei tai neturetu itakos praeinanchiam orui (o pas turbavyka jo pripuchia daug daugiau nei atmosferike), tai niekas to nedarytu. Teorishkai pagrindzhiant shi "reishkini", esme ta, kad pagal turi, shaltame ore yra daugiau deguonies molekuliu, nei karshtame, ish ko galima ishgauti papildomos galios "at no cost" (aisku, kalba eina apie kokius 5-10ag max).
calibra, cia truputy neteisus esi. I/C reikalingas tam, kad atvestu TURBINOS YKAITINTAS ORAS. atmosferike nera turbos, todel nera kam kaitinti ora kai jis jau siurbiamas y varikly, isskyrus aisku siluma nuo motoro, kurios kad nesiurbtu ir reikalinga izoliacija termo nuo variklio.
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

tankystas gerai sakai, apie turbas. turbom reikia gero intercoolerio, arba bent purkst vandeni ant jo, bus daugiau naudos. Saltam ore yra daugiau ne tik deguonies, bet ir azoto, ty daugiau oro molekuliu negu siltam. Kazkur buvau skaites, kad 10 laipsniu sumazinus oro temperatura variklio galia padideja 3%, ypac tas aktualu turboms.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

nfsu_2.0 rašė:tankystas gerai sakai, apie turbas. turbom reikia gero intercoolerio, arba bent purkst vandeni ant jo, bus daugiau naudos. Saltam ore yra daugiau ne tik deguonies, bet ir azoto, ty daugiau oro molekuliu negu siltam. Kazkur buvau skaites, kad 10 laipsniu sumazinus oro temperatura variklio galia padideja 3%, ypac tas aktualu turboms.
tai tas tavo 10 laipsniu sumazinus oro temperatura kazka ir atmosferikui dadetu. :roll: jei pavyktu tai padaryti :P

Seip kiek zinau, tai turba ora kaitina del to, kad suslegia, o suslegiant del vykstanciu procesu ir pakyla temperatura. del to ir yra tokia sistema "oro filtras -->> turbas -->> intercooler -->> ysiurbimo kolikas."
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Atsakyti