ir jaj zino, tai y koki?
variklio keitimas i galingesni
-
rysininkas
- Naujokas
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 26 Bir 2006, 14:59
- Vietovė: kazlu ruda
variklio keitimas i galingesni
kas zino ar galiu keist varikli be perdarymo is 2l y galingesni?
ir jaj zino, tai y koki?
ir jaj zino, tai y koki?
nu as panasiai kaip visi, tik naglesnis :)
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
Re: nu bl db tai paaiskinkit
Koks pas tave variklis, konkreciai? C20XE (2.0 16v), C20XEV (2.0 ecotec) ar C20NE (2.0 8v)?rysininkas rašė:kas zino ar galiu keist varikli be perdarymo is 2l y galingesni? ir jaj zino, tai y koki?
Kiek pinigu gali skirti ir kokio rezultato tikiesi?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Noriu pagelbet zmogui, jei turesiu sioje vietoje ziniu - gal ka nors naudingo patarsiu. Jei ne jam, gal kam nors kitam bus naudinga..tomas rašė:Aj, radaj cia kam ka ,calibra, aiskint, tokiems bile tik parasyt i foruma bile ka, o paskuj dingt amziams
Bet siaip jo, cia man primena kita posta "reikia turbo!" ar kazkas panasaus =))))
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Geriau jus man papasakokit kur rasti info apie turbos pajungima paprastam varikliui 2,5?Koks reikalingas supaudimas, kokia turbina ir kiti aksesuarai , cia as ateiciai renku info kad zonociau nuo ko pradeti, ar is vis apsimoka, zianu kad turbo kompresorius i V6 vokieciai dejo maciu fotkiu, virs 300ag, aisku man tiek dabar atrodo ir nereikia nors 250ag noretusi 
-
BravoL
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 563
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
- Vietovė: Alytus
- Kontaktinė informacija:
Hmm.. Beda zinok Yelow mum su tuo turbinimu.. Lyg ir butu variantas, bet turbut nesveiku "rekonstrakshn" reiktu..YELOW rašė:Geriau jus man papasakokit kur rasti info apie turbos pajungima paprastam varikliui 2,5?Koks reikalingas supaudimas, kokia turbina ir kiti aksesuarai , cia as ateiciai renku info kad zonociau nuo ko pradeti, ar is vis apsimoka, zianu kad turbo kompresorius i V6 vokieciai dejo maciu fotkiu, virs 300ag, aisku man tiek dabar atrodo ir nereikia nors 250ag noretusi

Saab low pressure turbo as fitted to 2.0L 4 cylinder engines. The Saab 9-3 used a single low pressure turbo (Garrett GT1752) - was used on four cylinder 2.0L engines to give 155 bhp. Some Saab 900 SE's and early 9-3 V6's used C25XE engines but these were never turbocharged. These are low pressure turbo units intended to provide very modest boost to the V6 engine. It may be possible to transplant these turbo units into a Calibra V6 but engine bay space may be an issue.
Saab 900 SE V6 ( 94-98 ) used the same engine as the V6 Calibra. The engine (designated B258i) was carried over and used in early Saab 9-3 production. The C25XE is a general GM European engine; German design, UK built. When used in Saabs the configuration was the familiar transverse mounting and even used the same F25 gearbox. Engine management was the same Bosch Motronic.
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
-
rysininkas
- Naujokas
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 26 Bir 2006, 14:59
- Vietovė: kazlu ruda
O pas c25xe is abieju variklio pusiu kolektoriai? Siaip jei montuoti vienoje puseje, tai gausis, kad turbokompresorius veiks tik nuo triju cilindru, arba galima statyti dvi "sraiges", kad pilnai isnaudoti 6 cilindru ismetamas dujas.BravoL rašė:Hmm.. Beda zinok Yelow mum su tuo turbinimu.. Lyg ir butu variantas, bet turbut nesveiku "rekonstrakshn" reiktu..
Gal paprasciau tokiu atveju pastatyti paprasciausiai kompresoriu? Galios nuostolis del shkyvo aprkovos iki 15%, bet yra ir nemazai savu privalumu.
Siaip ar taip, reikia skaiciuoti, kad toks "projektas" gali nesunkiai i 10k Lt "atsistoti"..
Bedos jokios nera. Mechanishkai nera viska labai sudetinga padaryti, tachiau pachios detales ir suderinimas kainuoja nemazhai - buna, kad netgi reguliuojant varikli (t.y. programinant ecu) uzhsilenkia motorai - o c25xe atveju toks dalykas sheimininko tikriausiai nepradzhiugintu.
Kaip bebutu, tikrai yra paprasciausiai nusipirkti c20let'a ir vazineti su stock'u, per daug sau nesukant galvos.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Tai chia nieko blogo, ypach, jei tie isleisti pinigai ant automobilio paskui bumerangu grizhta pasitenkinimo forma =)YELOW rašė:CALIBRA- zinai kaip yra, daug ka gali nusipirkti bet pati didziausia blogybe yra kad isimyli savo masina ir nori padaryti butent ja pacia graziausia, greiciausia ir bla bla bla, juk pats turba saviskei pirkai, o galejai stocka turbava pasiimt![]()
Tokia jau musu calibristu dalia
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
BravoL
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 563
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
- Vietovė: Alytus
- Kontaktinė informacija:
Nu joa kolektoriai stovi abiejose pusese.. Net neisivaizduoju kaip turetu veikti viskas tik su vienu kolektorium..calibra rašė:O pas c25xe is abieju variklio pusiu kolektoriai? Siaip jei montuoti vienoje puseje, tai gausis, kad turbokompresorius veiks tik nuo triju cilindru, arba galima statyti dvi "sraiges", kad pilnai isnaudoti 6 cilindru ismetamas dujas.BravoL rašė:Hmm.. Beda zinok Yelow mum su tuo turbinimu.. Lyg ir butu variantas, bet turbut nesveiku "rekonstrakshn" reiktu..
Gal paprasciau tokiu atveju pastatyti paprasciausiai kompresoriu? Galios nuostolis del shkyvo aprkovos iki 15%, bet yra ir nemazai savu privalumu.
Siaip ar taip, reikia skaiciuoti, kad toks "projektas" gali nesunkiai i 10k Lt "atsistoti"..
Bedos jokios nera. Mechanishkai nera viska labai sudetinga padaryti, tachiau pachios detales ir suderinimas kainuoja nemazhai - buna, kad netgi reguliuojant varikli (t.y. programinant ecu) uzhsilenkia motorai - o c25xe atveju toks dalykas sheimininko tikriausiai nepradzhiugintu.
Kaip bebutu, tikrai yra paprasciausiai nusipirkti c20let'a ir vazineti su stock'u, per daug sau nesukant galvos.
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179