variklio keitimas i galingesni

Variklis, važiuoklė ir t.t.
Atsakyti
rysininkas
Naujokas
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 26 Bir 2006, 14:59
Vietovė: kazlu ruda

variklio keitimas i galingesni

Standartinė rysininkas »

kas zino ar galiu keist varikli be perdarymo is 2l y galingesni?
ir jaj zino, tai y koki? :?:
nu as panasiai kaip visi, tik naglesnis :)
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

prie ko chia ishores tiuningas??
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

pasiuto csia zmones su ta ideja apie varikliu keitima :) kiek galima kartoti - neapsimoka tai daryti ;) galu gale cia visai ne i tema topikas :)
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Re: nu bl db tai paaiskinkit

Standartinė calibra »

rysininkas rašė:kas zino ar galiu keist varikli be perdarymo is 2l y galingesni? ir jaj zino, tai y koki? :?:
Koks pas tave variklis, konkreciai? C20XE (2.0 16v), C20XEV (2.0 ecotec) ar C20NE (2.0 8v)?

Kiek pinigu gali skirti ir kokio rezultato tikiesi?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
tomas
Klubo Narys
Pranešimai: 1645
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 15:22
Vietovė: Majamis

Standartinė tomas »

Aj, radaj cia kam ka ,calibra, aiskint, tokiems bile tik parasyt i foruma bile ka, o paskuj dingt amziams 8)
skype: tomas.amtransport.lt automobiliu pervezimai.
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

tomas rašė:Aj, radaj cia kam ka ,calibra, aiskint, tokiems bile tik parasyt i foruma bile ka, o paskuj dingt amziams 8)
Noriu pagelbet zmogui, jei turesiu sioje vietoje ziniu - gal ka nors naudingo patarsiu. Jei ne jam, gal kam nors kitam bus naudinga..
Bet siaip jo, cia man primena kita posta "reikia turbo!" ar kazkas panasaus =))))
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Geriau jus man papasakokit kur rasti info apie turbos pajungima paprastam varikliui 2,5?Koks reikalingas supaudimas, kokia turbina ir kiti aksesuarai , cia as ateiciai renku info kad zonociau nuo ko pradeti, ar is vis apsimoka, zianu kad turbo kompresorius i V6 vokieciai dejo maciu fotkiu, virs 300ag, aisku man tiek dabar atrodo ir nereikia nors 250ag noretusi :evil:
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

ir apskritai gal zinot kokiu drageriu linku?Pas juos daug idomiu dalyku galima rasti...
BravoL
Klubo garbės narys
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
Vietovė: Alytus
Kontaktinė informacija:

Standartinė BravoL »

YELOW rašė:Geriau jus man papasakokit kur rasti info apie turbos pajungima paprastam varikliui 2,5?Koks reikalingas supaudimas, kokia turbina ir kiti aksesuarai , cia as ateiciai renku info kad zonociau nuo ko pradeti, ar is vis apsimoka, zianu kad turbo kompresorius i V6 vokieciai dejo maciu fotkiu, virs 300ag, aisku man tiek dabar atrodo ir nereikia nors 250ag noretusi :evil:
Hmm.. Beda zinok Yelow mum su tuo turbinimu.. Lyg ir butu variantas, bet turbut nesveiku "rekonstrakshn" reiktu..
Paveikslėlis
Saab low pressure turbo as fitted to 2.0L 4 cylinder engines. The Saab 9-3 used a single low pressure turbo (Garrett GT1752) - was used on four cylinder 2.0L engines to give 155 bhp. Some Saab 900 SE's and early 9-3 V6's used C25XE engines but these were never turbocharged. These are low pressure turbo units intended to provide very modest boost to the V6 engine. It may be possible to transplant these turbo units into a Calibra V6 but engine bay space may be an issue.

Saab 900 SE V6 ( 94-98 ) used the same engine as the V6 Calibra. The engine (designated B258i) was carried over and used in early Saab 9-3 production. The C25XE is a general GM European engine; German design, UK built. When used in Saabs the configuration was the familiar transverse mounting and even used the same F25 gearbox. Engine management was the same Bosch Motronic.
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
rysininkas
Naujokas
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 26 Bir 2006, 14:59
Vietovė: kazlu ruda

Standartinė rysininkas »

pas mane C20NE (2.0 8v), ta ka galeciau padaryt kad normaliai vaziuot galeciau nes siaip nieko is jos padoraus yspaus neina...?
nu as panasiai kaip visi, tik naglesnis :)
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

pirk turbo cali ku chia forume siulo. jei manai kad brangu - pigiai vistiek nieko nepadarysi.
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

BravoL rašė:Hmm.. Beda zinok Yelow mum su tuo turbinimu.. Lyg ir butu variantas, bet turbut nesveiku "rekonstrakshn" reiktu..
O pas c25xe is abieju variklio pusiu kolektoriai? Siaip jei montuoti vienoje puseje, tai gausis, kad turbokompresorius veiks tik nuo triju cilindru, arba galima statyti dvi "sraiges", kad pilnai isnaudoti 6 cilindru ismetamas dujas.

Gal paprasciau tokiu atveju pastatyti paprasciausiai kompresoriu? Galios nuostolis del shkyvo aprkovos iki 15%, bet yra ir nemazai savu privalumu.

Siaip ar taip, reikia skaiciuoti, kad toks "projektas" gali nesunkiai i 10k Lt "atsistoti"..

Bedos jokios nera. Mechanishkai nera viska labai sudetinga padaryti, tachiau pachios detales ir suderinimas kainuoja nemazhai - buna, kad netgi reguliuojant varikli (t.y. programinant ecu) uzhsilenkia motorai - o c25xe atveju toks dalykas sheimininko tikriausiai nepradzhiugintu.

Kaip bebutu, tikrai yra paprasciausiai nusipirkti c20let'a ir vazineti su stock'u, per daug sau nesukant galvos.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

CALIBRA- zinai kaip yra, daug ka gali nusipirkti bet pati didziausia blogybe yra kad isimyli savo masina ir nori padaryti butent ja pacia graziausia, greiciausia ir bla bla bla, juk pats turba saviskei pirkai, o galejai stocka turbava pasiimt :D
Tokia jau musu calibristu dalia 8)
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

YELOW rašė:CALIBRA- zinai kaip yra, daug ka gali nusipirkti bet pati didziausia blogybe yra kad isimyli savo masina ir nori padaryti butent ja pacia graziausia, greiciausia ir bla bla bla, juk pats turba saviskei pirkai, o galejai stocka turbava pasiimt :D
Tokia jau musu calibristu dalia 8)
Tai chia nieko blogo, ypach, jei tie isleisti pinigai ant automobilio paskui bumerangu grizhta pasitenkinimo forma =)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
BravoL
Klubo garbės narys
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
Vietovė: Alytus
Kontaktinė informacija:

Standartinė BravoL »

calibra rašė:
BravoL rašė:Hmm.. Beda zinok Yelow mum su tuo turbinimu.. Lyg ir butu variantas, bet turbut nesveiku "rekonstrakshn" reiktu..
O pas c25xe is abieju variklio pusiu kolektoriai? Siaip jei montuoti vienoje puseje, tai gausis, kad turbokompresorius veiks tik nuo triju cilindru, arba galima statyti dvi "sraiges", kad pilnai isnaudoti 6 cilindru ismetamas dujas.

Gal paprasciau tokiu atveju pastatyti paprasciausiai kompresoriu? Galios nuostolis del shkyvo aprkovos iki 15%, bet yra ir nemazai savu privalumu.

Siaip ar taip, reikia skaiciuoti, kad toks "projektas" gali nesunkiai i 10k Lt "atsistoti"..

Bedos jokios nera. Mechanishkai nera viska labai sudetinga padaryti, tachiau pachios detales ir suderinimas kainuoja nemazhai - buna, kad netgi reguliuojant varikli (t.y. programinant ecu) uzhsilenkia motorai - o c25xe atveju toks dalykas sheimininko tikriausiai nepradzhiugintu.

Kaip bebutu, tikrai yra paprasciausiai nusipirkti c20let'a ir vazineti su stock'u, per daug sau nesukant galvos.
Nu joa kolektoriai stovi abiejose pusese.. Net neisivaizduoju kaip turetu veikti viskas tik su vienu kolektorium.. :) Anyway ne apie tai.. O daryti Twin tai butu turbut financine katastrofa nes vietos tiek priekines galvos pusej tiek galines yra labai mazai.. Nekalbant apie kapitaliny variklio.. Aij man jau kazkaip atshoko fantazijos apie turbinimus.. Teks turbut pasitenkinti lengvu NA tuning (cia aishku ateity)..
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
Atsakyti