FUEL CUT
Siurblys tuscias nesisuka. Jis varineja ratu benza (panasiai, kaip daznai buna lpg naudojimo atveju). Tuo metu benzinas nera ipurskiamas i cilindrus, nes uzdaryti purkstukai, todel visas paduodamas benzinas grizta atgal i baka per abratke.pavlito rašė:o tai siurblys ka veikia?tuscias sukasi?
greiciau uzvelka indeklus,nes stabdoma varikliu,stumokliai priesinasi,o alkuninis spaudzia,nu nelabai moku paiskintbet cia is praktikos,kai stabdoma begiu
Del stabdymo varikliu: kalba neina apie stabdyma varikliu, nes tai skirtingi dalykai nuo to, apie ka kalbame. Gal tai ir nera is pirmo zvilgsniu akivaizdu, bet pabandysiu trumpai, "liaudiskai" paaiskinti esminius skirtumus.
Esminis skirtumas tarp "fuel cut" ir "stabdymo varikliu" (bamperiu, grotelemis, radiatoriumi
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Viskas yra daug paprasciau nei jus galvojat 
Leidzianti nuo kalno ir norint sutaupyt bendza, reikia ijungti dujas
Tada bendzinas nenaudojamas, galimas ir atvirkstinis taupymo varijantas 
Leidzianti nuo kalno ir norint sutaupyt bendza, reikia ijungti dujas
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
Beje, dujoms "fuel cut" galioja tik nuo IV kartos, kai yra tiesioginis duju ipurskimas.J-o-n-c-e rašė:Viskas yra daug paprasciau nei jus galvojat
Leidzianti nuo kalno ir norint sutaupyt bendza, reikia ijungti dujasTada bendzinas nenaudojamas, galimas ir atvirkstinis taupymo varijantas
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Kurioj vietoj tau tie galaj nesueina?pavlito rašė:tai taip iseina kad purkstukus kompas atjungia ir bendzas uzdaru ratu cirkuliuoja,ar taip supratautai variklis tada uzgesta
![]()
o pagal ka kompas zino kada atjungt purkstukus,kada ne ?
kazko as cia neiskaitau ir nelabai sueina galai
Kai atjungiami purkstukai, supratai teisingai, benzas cirkuliuoja ratu. Per padavima ateina ir per abratke grizta (ivairiuose modeliuose yra galimybe, kad gali skirtis recirkuliacinis igyvendinimas, bet esmes nekeicia).
O variklis veikia taip kaip ir veike pries tai, jis neuzgesta tik paprasciausiai neipurskiamas ir delto nedeginamas benzinas (nes benzinas yra reikalingas varikliui sukti, o siuo atveju varikli suka ratai). Uzgesusiam variklyje buna 0 rpm, tuo tarpu "fuel cut" atveju variklis sukasi atitinkamus rpm nuo greicio/pavaros.
Del kompo ir zinojimo "kada atjungti": jei man tiksliai pasakysi bent jau map'o imamus visus parametrus ir kelias eilutes/stulpelius, as tau tiksliai atsakysiu i tavo klausima =))) Speju, kad kompas orientuojasi pagal oro sklendes atidaryma (atjungia purkstukus, kai buna sklende uzdaryta, t.y. akseleratorius nespaudziamas) + rpm sensoriaus rodmenis.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Gali orientuotis pagal borto kompa. Jei ant galvos ne kopustas (t.y. isisavinai ka cia rasiau), tai kazkiek tikrai sutaupysi.Eglute rašė:nuo siandienos is darbo vazinesiu nachaliavu![]()
Beje, vienas is omni.news gyresi, kad jam jau ant 25km. skirtumas pasijuto (nors as tuo nelabai tikiu) - Nitro liudininkas. Siaip viskas labai priklauso nuo konkreciu aplinkybiu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Kodel nepakankamas, bent viena priezasti? Kartoju: variklis veikia, tik ji suka ne degantis benzinas, o besisukantys ratai, visa kita veikia taip pat.pavlito rašė:o kaip su tepimu,juk tepalo spaudimas nepakankamas bus kad normaliai teptu?
Nelabai supratau klausimo esmes - prie ko cia tempiamas automobilis ir "fuel cut"? Tempiant - variklis uzgesintas dazniausiai (o jei uzvestas, tai buna ijungta laisva pavara), o riedant nuo kalno "fuel cut" atveju ir pavara ijungta ir automobilis uzvestas.pavlito rašė: o tai tempent ant troso ir riedant nuo kalno su ijungtu begiu principas ne tas pats?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
kai uztrauki masina ant troso(begis ijungtas,degimas ijungtas)masina uzsikuria,kai riedi nuo kalno ijungtu begiu pagal mapa purkstukus atjungia,abi salygos beveik identiskos,tiek kad vienu atveju traukia auto,kitu rieda veikiamas is inercijos
tai taip iseina kad ant troso neuztrauksi,nes per mazos apsukos?
cia turbut ne man toki dalyka suprast,po kolkas jis nemaiso man gyvent,gal kada ateis laikas ir suprasiu
tai taip iseina kad ant troso neuztrauksi,nes per mazos apsukos?
cia turbut ne man toki dalyka suprast,po kolkas jis nemaiso man gyvent,gal kada ateis laikas ir suprasiu
nu tipo jeigu automobilis A traukia automobili B 100km/h greiciu, B automobilis yra uzvestas ir ijungta, tarkim, 5 pavara + atleistas akseleratorius, tai tada tas pats kas nuo kalno atleidus akseleratoriu.pavlito rašė:kai uztrauki masina ant troso(begis ijungtas,degimas ijungtas)masina uzsikuria,kai riedi nuo kalno ijungtu begiu pagal mapa purkstukus atjungia,abi salygos beveik identiskos,tiek kad vienu atveju traukia auto,kitu rieda veikiamas is inercijos
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
O tai ka as rasiau, vistiek kuras naudojamas, pats prisipazinaiNitro rašė:apsukom esant tarp 0 ir, tarkim, 1 k RPM kuras į cilindrus yra paduodamas kad ir nespaudi gazo. Ko chia nesuprast.taip ir uzhsikuri
Renai, kaip dabar graziai pakomentuoti tavo parashyma ir tuo pachiu neizheisti?Renas rašė:O tai ka as rasiau, vistiek kuras naudojamas, pats prisipazinai. Ir nesukit cia kiausu, kaip ant laisvu apsuku, taip ir riedant nuokalne su pavara vistiek naudoja kura.
Nezinau kaip ten pas tave su kiaushais (sukti jie ar ne), bet tamsta matyt irgi is tu, kurie nelanke skaitymo pamoku.
Tu skaityti moki? Kalba eina apie principa, kuris kaip ir bet kokia taisykle, turi savu niuansu ir ishimchiu. Jei tau paaishkino kaip zhmogui, kad viena ish ishlygu yra "0<rpm<1000", tai ka chia, atsiprashant, pezi?
Ir zodis "tarkim" (kuri panaudojo Nitro), cia puikiai tinka, nes manau nei jis, nei as, nei bet kuris kitas is sito forumo be papildomos informacijos tiksliai ir nepasakys ar apatine riba yra 1000 ar 1200 rpm.
Visai gali buti, kad priklausomai nuo ivairiu kriteriju ta riba kinta (pvz oro temperaturos, variklio temperaturos ar pan - whatever). bet visai gali buti, kad kompas prie skirtingu salygu nutraukia kuro padavimo blokavima prie skirtingu rpm - ir tas dalykas sioje situacijoje, kai irodinejama pachio principo egzistavimas, visishkai nera svarbus.
O gal tu toks gudrus ir mintinai moki visus map'us ivairiu ipurskimo sistemu modifikaciju?
Nezinojimas nera nei geda, nei durnumas - visi gyvenam ir mokomes. Bet durnumas ir geda tikrai yra tada, kai protingi zmones tau argumentuotai paaiskina, o tu kaip alzyro kupranugaris ziuri akis isputes ir be jokios argumentacijos uzhsispyrusiai tvirtini savo.
Tu primesk, kiek chia yra prikalbeta tam, kad kazhkam suteikti informacijos, nemokanchius kazhka ismokinti ir t.t. - realios naudos is to tiems, kas ta daro - nulis. Uztektu "padekos", kuri butu isreiksta elementariu idemiu perskaitymu, priesh neigiamai pakomentuojant.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Lauris
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1506
- Užsiregistravo: 10 Rgs 2005, 21:22
- Vietovė: Basildon (UK)
- Kontaktinė informacija:
Yra taip... kalbejau su tuo kas tai ismano, ir atsake, jog visos masinos su ypurskimu (tame tarpe ir Calibra), riedant su yjungta auksta pavara ir atleistu akseleratoriaus pedalu, purkstukai tikrai issijungia, ir ne variklis suka ratus, o ratai suka variklyy, to pasekoje variklis ryja 0.00 ltr benzo 
[img]http://calibra.kaifas.lt/blevyzgos/driver.png[/img]