FUEL CUT

Su automobilio varikliu, transmisija ir jų eksploatacija susiję klausimai.
ramaster
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 231
Užsiregistravo: 19 Sau 2005, 00:32
Vietovė: Alytus

Standartinė ramaster »

tai kaip suprantau konkreciausiai ir su argumentais papasakojo CALIBRA zmogelis, prie jo nuomones ir pasiliksiu :wink:
there was 16v DOHC - With little help from LEXMAUL ;)
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

o tai siurblys ka veikia?tuscias sukasi?
greiciau uzvelka indeklus,nes stabdoma varikliu,stumokliai priesinasi,o alkuninis spaudzia,nu nelabai moku paiskint :oops: bet cia is praktikos,kai stabdoma begiu
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

o gazuojant tai alkuninis niekur nesispaudzhia? prisimastot ponas....
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

pavlito rašė:o tai siurblys ka veikia?tuscias sukasi?
greiciau uzvelka indeklus,nes stabdoma varikliu,stumokliai priesinasi,o alkuninis spaudzia,nu nelabai moku paiskint :oops: bet cia is praktikos,kai stabdoma begiu
Siurblys tuscias nesisuka. Jis varineja ratu benza (panasiai, kaip daznai buna lpg naudojimo atveju). Tuo metu benzinas nera ipurskiamas i cilindrus, nes uzdaryti purkstukai, todel visas paduodamas benzinas grizta atgal i baka per abratke.

Del stabdymo varikliu: kalba neina apie stabdyma varikliu, nes tai skirtingi dalykai nuo to, apie ka kalbame. Gal tai ir nera is pirmo zvilgsniu akivaizdu, bet pabandysiu trumpai, "liaudiskai" paaiskinti esminius skirtumus.

Esminis skirtumas tarp "fuel cut" ir "stabdymo varikliu" (bamperiu, grotelemis, radiatoriumi :twisted: ) yra tas, kad stabdant varikliu yra maksimaliai zeminamos pavaros (pvz net iki redline'o) - tada gauname apkrova dalyje tarp ratu ir variklio (tarkim transmisija, sankaba, alkuniniai ir t.t.). "Fuel cut" atveju, automobiliui judant is inercijos (ar kinetines/potencines energijos) praktiskai visada jungi maksimaliai auksta pavara, kad kuo maziau variklis su transmisija stabdytu ratus (bet ne per auksta, kad ta nebutu taip, kad ta pavara vaziuojant jau reiktu variklio jegos). Tada kruvis varikliui yra minimalus, panasiai kaip laisva eiga dirbant, tik didesniais sukiais.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
J-o-n-c-e
Klubo garbės narys
Pranešimai: 4901
Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė J-o-n-c-e »

Viskas yra daug paprasciau nei jus galvojat :)
Leidzianti nuo kalno ir norint sutaupyt bendza, reikia ijungti dujas :) Tada bendzinas nenaudojamas, galimas ir atvirkstinis taupymo varijantas :)
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]:link:[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
ramaster
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 231
Užsiregistravo: 19 Sau 2005, 00:32
Vietovė: Alytus

Standartinė ramaster »

be zodziu
there was 16v DOHC - With little help from LEXMAUL ;)
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

J-o-n-c-e rašė:Viskas yra daug paprasciau nei jus galvojat :)
Leidzianti nuo kalno ir norint sutaupyt bendza, reikia ijungti dujas :) Tada bendzinas nenaudojamas, galimas ir atvirkstinis taupymo varijantas :)
Beje, dujoms "fuel cut" galioja tik nuo IV kartos, kai yra tiesioginis duju ipurskimas.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

tai taip iseina kad purkstukus kompas atjungia ir bendzas uzdaru ratu cirkuliuoja,ar taip supratau :?: tai variklis tada uzgesta :idea:
o pagal ka kompas zino kada atjungt purkstukus,kada ne ?
kazko as cia neiskaitau ir nelabai sueina galai :?
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

Nitro rašė:o gazuojant tai alkuninis niekur nesispaudzhia? prisimastot ponas....
tigi indeklai ne is sprotu dezutes iskirpti :D stabdant pavarom alkuninio kaklelis priesinasi stumoklio eigai,veikia dvi priesingos jegos perduodamos indeklams
gaziuojant abi jegos veikia ta pacia kriptimi
Eglute
Klubo ex-Nare
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: 06 Rgp 2005, 11:56
Vietovė: Vilnius

Standartinė Eglute »

nuo siandienos is darbo vazinesiu nachaliavu :D :idea:
ramaster
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 231
Užsiregistravo: 19 Sau 2005, 00:32
Vietovė: Alytus

Standartinė ramaster »

Eglute rašė:nuo siandienos is darbo vazinesiu nachaliavu :D :idea:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: teisingai :twisted: :lol:
there was 16v DOHC - With little help from LEXMAUL ;)
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

pavlito rašė:tai taip iseina kad purkstukus kompas atjungia ir bendzas uzdaru ratu cirkuliuoja,ar taip supratau :?: tai variklis tada uzgesta :idea:
o pagal ka kompas zino kada atjungt purkstukus,kada ne ?
kazko as cia neiskaitau ir nelabai sueina galai :?
Kurioj vietoj tau tie galaj nesueina?

Kai atjungiami purkstukai, supratai teisingai, benzas cirkuliuoja ratu. Per padavima ateina ir per abratke grizta (ivairiuose modeliuose yra galimybe, kad gali skirtis recirkuliacinis igyvendinimas, bet esmes nekeicia).
O variklis veikia taip kaip ir veike pries tai, jis neuzgesta tik paprasciausiai neipurskiamas ir delto nedeginamas benzinas (nes benzinas yra reikalingas varikliui sukti, o siuo atveju varikli suka ratai). Uzgesusiam variklyje buna 0 rpm, tuo tarpu "fuel cut" atveju variklis sukasi atitinkamus rpm nuo greicio/pavaros.

Del kompo ir zinojimo "kada atjungti": jei man tiksliai pasakysi bent jau map'o imamus visus parametrus ir kelias eilutes/stulpelius, as tau tiksliai atsakysiu i tavo klausima =))) Speju, kad kompas orientuojasi pagal oro sklendes atidaryma (atjungia purkstukus, kai buna sklende uzdaryta, t.y. akseleratorius nespaudziamas) + rpm sensoriaus rodmenis.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Eglute rašė:nuo siandienos is darbo vazinesiu nachaliavu :D :idea:
Gali orientuotis pagal borto kompa. Jei ant galvos ne kopustas (t.y. isisavinai ka cia rasiau), tai kazkiek tikrai sutaupysi.

Beje, vienas is omni.news gyresi, kad jam jau ant 25km. skirtumas pasijuto (nors as tuo nelabai tikiu) - Nitro liudininkas. Siaip viskas labai priklauso nuo konkreciu aplinkybiu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

o kaip su tepimu,juk tepalo spaudimas nepakankamas bus kad normaliai teptu?
o tai tempent ant troso ir riedant nuo kalno su ijungtu begiu principas ne tas pats?
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

pavlito rašė:o kaip su tepimu,juk tepalo spaudimas nepakankamas bus kad normaliai teptu?
Kodel nepakankamas, bent viena priezasti? Kartoju: variklis veikia, tik ji suka ne degantis benzinas, o besisukantys ratai, visa kita veikia taip pat.
pavlito rašė: o tai tempent ant troso ir riedant nuo kalno su ijungtu begiu principas ne tas pats?
Nelabai supratau klausimo esmes - prie ko cia tempiamas automobilis ir "fuel cut"? Tempiant - variklis uzgesintas dazniausiai (o jei uzvestas, tai buna ijungta laisva pavara), o riedant nuo kalno "fuel cut" atveju ir pavara ijungta ir automobilis uzvestas.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

kai uztrauki masina ant troso(begis ijungtas,degimas ijungtas)masina uzsikuria,kai riedi nuo kalno ijungtu begiu pagal mapa purkstukus atjungia,abi salygos beveik identiskos,tiek kad vienu atveju traukia auto,kitu rieda veikiamas is inercijos
tai taip iseina kad ant troso neuztrauksi,nes per mazos apsukos?
cia turbut ne man toki dalyka suprast,po kolkas jis nemaiso man gyvent,gal kada ateis laikas ir suprasiu 8)
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

apsukom esant tarp 0 ir, tarkim, 1 k RPM kuras į cilindrus yra paduodamas kad ir nespaudi gazo. Ko chia nesuprast.taip ir uzhsikuri
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

pavlito rašė:kai uztrauki masina ant troso(begis ijungtas,degimas ijungtas)masina uzsikuria,kai riedi nuo kalno ijungtu begiu pagal mapa purkstukus atjungia,abi salygos beveik identiskos,tiek kad vienu atveju traukia auto,kitu rieda veikiamas is inercijos
nu tipo jeigu automobilis A traukia automobili B 100km/h greiciu, B automobilis yra uzvestas ir ijungta, tarkim, 5 pavara + atleistas akseleratorius, tai tada tas pats kas nuo kalno atleidus akseleratoriu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Renas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 284
Užsiregistravo: 14 Lap 2005, 20:48
Vietovė: Kaunas

Standartinė Renas »

Nitro rašė:apsukom esant tarp 0 ir, tarkim, 1 k RPM kuras į cilindrus yra paduodamas kad ir nespaudi gazo. Ko chia nesuprast.taip ir uzhsikuri
O tai ka as rasiau, vistiek kuras naudojamas, pats prisipazinai :D . Ir nesukit cia kiausu, kaip ant laisvu apsuku, taip ir riedant nuokalne su pavara vistiek naudoja kura.
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Renas rašė:O tai ka as rasiau, vistiek kuras naudojamas, pats prisipazinai :D . Ir nesukit cia kiausu, kaip ant laisvu apsuku, taip ir riedant nuokalne su pavara vistiek naudoja kura.
Renai, kaip dabar graziai pakomentuoti tavo parashyma ir tuo pachiu neizheisti?

Nezinau kaip ten pas tave su kiaushais (sukti jie ar ne), bet tamsta matyt irgi is tu, kurie nelanke skaitymo pamoku.

Tu skaityti moki? Kalba eina apie principa, kuris kaip ir bet kokia taisykle, turi savu niuansu ir ishimchiu. Jei tau paaishkino kaip zhmogui, kad viena ish ishlygu yra "0<rpm<1000", tai ka chia, atsiprashant, pezi?
Ir zodis "tarkim" (kuri panaudojo Nitro), cia puikiai tinka, nes manau nei jis, nei as, nei bet kuris kitas is sito forumo be papildomos informacijos tiksliai ir nepasakys ar apatine riba yra 1000 ar 1200 rpm.
Visai gali buti, kad priklausomai nuo ivairiu kriteriju ta riba kinta (pvz oro temperaturos, variklio temperaturos ar pan - whatever). bet visai gali buti, kad kompas prie skirtingu salygu nutraukia kuro padavimo blokavima prie skirtingu rpm - ir tas dalykas sioje situacijoje, kai irodinejama pachio principo egzistavimas, visishkai nera svarbus.
O gal tu toks gudrus ir mintinai moki visus map'us ivairiu ipurskimo sistemu modifikaciju?

Nezinojimas nera nei geda, nei durnumas - visi gyvenam ir mokomes. Bet durnumas ir geda tikrai yra tada, kai protingi zmones tau argumentuotai paaiskina, o tu kaip alzyro kupranugaris ziuri akis isputes ir be jokios argumentacijos uzhsispyrusiai tvirtini savo.

Tu primesk, kiek chia yra prikalbeta tam, kad kazhkam suteikti informacijos, nemokanchius kazhka ismokinti ir t.t. - realios naudos is to tiems, kas ta daro - nulis. Uztektu "padekos", kuri butu isreiksta elementariu idemiu perskaitymu, priesh neigiamai pakomentuojant.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

hau!!!
EDWARD555
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1101
Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 21:47
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė EDWARD555 »

Eglute rašė:nuo siandienos is darbo vazinesiu nachaliavu :D :idea:
YOOO :)
Atvaryk i Kauna :))))
[b][color=red]EDWARD555[/color][/b]
ramaster
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 231
Užsiregistravo: 19 Sau 2005, 00:32
Vietovė: Alytus

Standartinė ramaster »

PE VE ZE pas mane net jauciasi truktelejimas vaziuojant aukshtesnemis apsukomis atleidus 'gaza' (kaip suprantu tada ir atjungia purkstukus) ir tada borto pc pasirodo grazus 0.00 :twisted:
there was 16v DOHC - With little help from LEXMAUL ;)
Lauris
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1506
Užsiregistravo: 10 Rgs 2005, 21:22
Vietovė: Basildon (UK)
Kontaktinė informacija:

Standartinė Lauris »

Yra taip... kalbejau su tuo kas tai ismano, ir atsake, jog visos masinos su ypurskimu (tame tarpe ir Calibra), riedant su yjungta auksta pavara ir atleistu akseleratoriaus pedalu, purkstukai tikrai issijungia, ir ne variklis suka ratus, o ratai suka variklyy, to pasekoje variklis ryja 0.00 ltr benzo :P
[img]http://calibra.kaifas.lt/blevyzgos/driver.png[/img]
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

ot tai naujiena. mes su calibra tai turbut ish galvos teorijas rashom?
Uždaryta