variklis dirba. atsuki tepalo ipilimo dangteli...

Su automobilio varikliu, transmisija ir jų eksploatacija susiję klausimai.
Atsakyti
LeW
Naujokas
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 05 Bal 2006, 10:41
Vietovė: Vilnius

variklis dirba. atsuki tepalo ipilimo dangteli...

Standartinė LeW »

tokis klausimelis:

variklis dirba.
atsuki tepalo ipilimo dangteli.
ar turi tepalai tashkytis i isore ar ne?

ar yra skirtumas siuo klausimu jei variklis turbo / paprastas.
the future has not been written
...
ex Calibra 2.0i turbo 4x4 204AG
ex Golf II GTi 1.8i
cingis
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:54
Vietovė: kretinga

Standartinė cingis »

kiekvienai masinos markei skirtingai o del kali tai net nzn nesu bandes :D
jei grandine arti prie dangtelio tai taskysis jei ne tai neturetu.
Haris_24
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 14:25
Vietovė: Klaipėda-Vilnius

Standartinė Haris_24 »

cingis rašė:kiekvienai masinos markei skirtingai o del kali tai net nzn nesu bandes :D
jei grandine arti prie dangtelio tai taskysis jei ne tai neturetu.
tu cia turejai minty zigulius turbut, kurie budavo su grandinem :twisted: :twisted:
calibra 8v, 1990 12m - parduota kazkur i Marijampoles rajona
cingis
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:54
Vietovė: kretinga

Standartinė cingis »

nu as pas bimbala maciau (lygtais) tai ir sakau o kalikes tai nesu ardes :oops:
Haris_24
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 14:25
Vietovė: Klaipėda-Vilnius

Standartinė Haris_24 »

cingis rašė:nu as pas bimbala maciau tai ir sakau o kalikes tai nesu ardes :oops:
nu blin, Cingi, tipo tau visai neidomu ks ten dedas :twisted: tai speju paskirstymo dirzo seniai nebusi keites :wink: nieko, pakeisi greitai, kai sustosi bevaziuodamas kur nors tamsiu misko keliuku nakti :twisted:

O siaip tai mano nuomone atsukus ta dangteli tepaliukas turetu taskytis. Visgi velenelis sukasi, kumsteliams turi gi buti uztikrintas pastovus tepimas.
calibra 8v, 1990 12m - parduota kazkur i Marijampoles rajona
cingis
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:54
Vietovė: kretinga

Standartinė cingis »

Haris_24 rašė:
cingis rašė:nu as pas bimbala maciau tai ir sakau o kalikes tai nesu ardes :oops:
nu blin, Cingi, tipo tau visai neidomu ks ten dedas :twisted: tai speju paskirstymo dirzo seniai nebusi keites :wink: nieko, pakeisi greitai, kai sustosi bevaziuodamas kur nors tamsiu misko keliuku nakti :twisted:

O siaip tai mano nuomone atsukus ta dangteli tepaliukas turetu taskytis. Visgi velenelis sukasi, kumsteliams turi gi buti uztikrintas pastovus tepimas.
na pas renuskej tai isvis atsukus varo nerialiai bet tixliai zinau kad taip turi but, o del paskirstimo dirzo tai as zinau kur jis :wink: , cia kalbejau ne apie ji
blue_angel
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1394
Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
Vietovė: Klaipeda
Kontaktinė informacija:

Standartinė blue_angel »

A ten tas juodas kur atsisuka ant variklio virsaus? :oops: Jei tas tai nesitaske bent man ;)
Passat '99 1.9 TDI 81kw
Xantia '95 1.9 TD - SOLD
Calibra '91 2.0 8v - SOLD
LeW
Naujokas
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 05 Bal 2006, 10:41
Vietovė: Vilnius

Standartinė LeW »

nu taip, tas pro kuri tepalus ipilineji.

konkreciai du C20LET (turbo) variklius lyginau:

a)
atsuki dangteli, nuimi, gali net acargiai paziuret i skyle, nesitashko, nu gal keli lashai ir ishshoktu jei ilgiau palaikytum. o siaip biski oro srovele pucia (jei padedi dangteli nezusukta, tai shokineja biski).
isjungus varikli matosi veleneliai (apsitepalave), pacio dangtelio apacia irgi nera sausa, tepaluota.

b)
atsuki dangteli, net visishkai nukelt dangteli baisu, ishkart prisitashko i ishore. apie apziurejima i skyle net shneka neina.

tai kuris cia variklis tvarkingesnis? :)))
the future has not been written
...
ex Calibra 2.0i turbo 4x4 204AG
ex Golf II GTi 1.8i
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

gal tik tepalai ir ju lygis skirtingi?
Haris_24
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 186
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 14:25
Vietovė: Klaipėda-Vilnius

Standartinė Haris_24 »

as uz B varianta, tai manau butu teisingiausia. :roll:
Bet cia gali priklausyti nuo teplao siurblio keliamo slegio. Reiktu lyginti si parametra, koks jis turi buti pagal gamyklos gamintojos reikalavimus. Ismatuoti paprastam varikliui nelabai eis, tik turbovui. Taip kad lyginti ka ir nelabai bus.
calibra 8v, 1990 12m - parduota kazkur i Marijampoles rajona
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Nezinau kaip su c20let, bet apskritai, tai buna kur padaryta apsauga nuo tashkymo ir kur buna nepadaryta. Tai kur nepadaryta, normalu, kad tashkosi, kur padaryta - nesitashko.

Gali buti, kad ir tu paciu c20let pas vienus yra, pas kitus ne. Pas VW variklius tos pacios kubaturos ir tiek pat arkliu irgi pas vienus budavo, pas kitus ne.

Del "putimo", dabar jau nepamenu kaip ten yra ish tikro, bet senais laikais buvo priimta manyti, kad uzdegus degtuka ir laikant virs atsukto tepalo ipylimo dangtelio, jo neturi uzpusti - t.y. didelis slegis is ten - negerai.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
tomas
Klubo Narys
Pranešimai: 1645
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 15:22
Vietovė: Majamis

Standartinė tomas »

Nu kad 16v taskosi, taj tikraj :lol: niekam nesiulyciau be probkes net ir 5 km bandyt nuwaziuot :evil:
skype: tomas.amtransport.lt automobiliu pervezimai.
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

pas mane 8v - tashkosi tolko tak. ;]
llcj
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 243
Užsiregistravo: 24 Bal 2005, 00:23
Vietovė: Vilnius Vilkaviskis

Standartinė llcj »

pas mane (8v) buvo toks variantas pries kokius metus kad ipiliau tepalo ir blogai uzsukau propke, ir islekiau palekiot, kaip tycia uzvaikiau biski, ir bevaziuojant neuzilgio (variklis buvo norm temp) kaip sove kazkas, dumu biski isejo, smarve baisi... maniau jau viskas uzkale motoras. atsidariau kapota o ten viskas aptaskyta, susiradau kamsti uzsisukau ir dar 15 pinigu nepagailejau kad isplaut varikli plovykloj :) reiksias taskos
C20NE wasted;

Saab NG900 coupe
Renas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 284
Užsiregistravo: 14 Lap 2005, 20:48
Vietovė: Kaunas

Standartinė Renas »

Tai va, del taskymo ir del smarkaus putimo is karterio! Tie abu dalykai yra susije tarp pusavyje. Nedidelis taskymas yra normalus netgi naujose varikliuose, nes galvoje yra paskutine tepalo keliones stotele, paskui jis nulasa atgal i karteri, bet kai pradeda pusti smarkiai per kamsti, reiskiasi sudile ziedai arba gilzes. Dalis suspaustu duju suspaudimo metu prasiskverbia pro ziedus ir kai susimaiso sitie du elementai, atidarius kamsti pradeda smarkiai taskytis. Tam ir yra specialiai padarytas alsuoklio mechanizmas, kuris didelio spaudimo metu, atstumia tepala nuo saves, kad nepatektu i isiurbimo kolektoriu! Daleiskim uzvedus varikli prie -20° C, spaudimas karteryje padideja beveik dvigubai, del susitraukusio metalo, kurio pasekoje plysta tepalo tarpines, tiksliau tariant pradeda variklis tepaluotis! Tai sakyciau, mano variantas yra teisingas tas, kurio variklis taskosi, bet pas kuri mazas spaudimas karteryje!
nokas1
Entuziastas
Pranešimai: 679
Užsiregistravo: 29 Kov 2005, 11:04
Vietovė: Šakiai

Standartinė nokas1 »

Renas rašė:Tai va, del taskymo ir del smarkaus putimo is karterio! Tie abu dalykai yra susije tarp pusavyje. Nedidelis taskymas yra normalus netgi naujose varikliuose, nes galvoje yra paskutine tepalo keliones stotele, paskui jis nulasa atgal i karteri, bet kai pradeda pusti smarkiai per kamsti, reiskiasi sudile ziedai arba gilzes. Dalis suspaustu duju suspaudimo metu prasiskverbia pro ziedus ir kai susimaiso sitie du elementai, atidarius kamsti pradeda smarkiai taskytis. Tam ir yra specialiai padarytas alsuoklio mechanizmas, kuris didelio spaudimo metu, atstumia tepala nuo saves, kad nepatektu i isiurbimo kolektoriu! Daleiskim uzvedus varikli prie -20° C, spaudimas karteryje padideja beveik dvigubai, del susitraukusio metalo, kurio pasekoje plysta tepalo tarpines, tiksliau tariant pradeda variklis tepaluotis! Tai sakyciau, mano variantas yra teisingas tas, kurio variklis taskosi, bet pas kuri mazas spaudimas karteryje!
tikra tiesa :wink:
LeW
Naujokas
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 05 Bal 2006, 10:41
Vietovė: Vilnius

Standartinė LeW »

..cia dar vienas vyriokas minti numete sia tema:

"tepalus kad varo, ta dar nieko visiems varikliams taip turi buti jeigu nera apsaugos dangtelio, blogai tada kai istrauki matuokli ir eina garas o tepala tai turi taskyti :))) bet ne daug."
the future has not been written
...
ex Calibra 2.0i turbo 4x4 204AG
ex Golf II GTi 1.8i
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

LeW rašė:..cia dar vienas vyriokas minti numete sia tema:

"tepalus kad varo, ta dar nieko visiems varikliams taip turi buti jeigu nera apsaugos dangtelio, blogai tada kai istrauki matuokli ir eina garas o tepala tai turi taskyti :))) bet ne daug."
Taigi ta jau rasiau:
1. "buna kur padaryta apsauga nuo tashkymo ir kur buna nepadaryta. Tai kur nepadaryta, normalu, kad tashkosi, kur padaryta - nesitashko"
2. "uzdegus degtuka ir laikant virs atsukto tepalo ipylimo dangtelio, jo neturi uzpusti" (past.- tiek atsukus tepalo ipylimo dangteli, tiek isemus tepalo matuokli slegis turi buti l.panasus)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

jei kompresija gera davus gazo turi atsukta dangteli pritraut,ant laisvu turi sokinet,tada viskas ok
jei gazo davus varo tepala-ziedam ragas arba prikepe ziedai
jei matuokle isauna pagazavus-uzsikises alsuoklis arba ziedai sudile
Atsakyti