variklis dirba. atsuki tepalo ipilimo dangteli...
variklis dirba. atsuki tepalo ipilimo dangteli...
tokis klausimelis:
variklis dirba.
atsuki tepalo ipilimo dangteli.
ar turi tepalai tashkytis i isore ar ne?
ar yra skirtumas siuo klausimu jei variklis turbo / paprastas.
variklis dirba.
atsuki tepalo ipilimo dangteli.
ar turi tepalai tashkytis i isore ar ne?
ar yra skirtumas siuo klausimu jei variklis turbo / paprastas.
the future has not been written
...
ex Calibra 2.0i turbo 4x4 204AG
ex Golf II GTi 1.8i
...
ex Calibra 2.0i turbo 4x4 204AG
ex Golf II GTi 1.8i
-
Haris_24
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 186
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 14:25
- Vietovė: Klaipėda-Vilnius
nu blin, Cingi, tipo tau visai neidomu ks ten dedascingis rašė:nu as pas bimbala maciau tai ir sakau o kalikes tai nesu ardes
O siaip tai mano nuomone atsukus ta dangteli tepaliukas turetu taskytis. Visgi velenelis sukasi, kumsteliams turi gi buti uztikrintas pastovus tepimas.
calibra 8v, 1990 12m - parduota kazkur i Marijampoles rajona
na pas renuskej tai isvis atsukus varo nerialiai bet tixliai zinau kad taip turi but, o del paskirstimo dirzo tai as zinau kur jisHaris_24 rašė:nu blin, Cingi, tipo tau visai neidomu ks ten dedascingis rašė:nu as pas bimbala maciau tai ir sakau o kalikes tai nesu ardestai speju paskirstymo dirzo seniai nebusi keites
nieko, pakeisi greitai, kai sustosi bevaziuodamas kur nors tamsiu misko keliuku nakti
![]()
O siaip tai mano nuomone atsukus ta dangteli tepaliukas turetu taskytis. Visgi velenelis sukasi, kumsteliams turi gi buti uztikrintas pastovus tepimas.
-
blue_angel
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1394
- Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
nu taip, tas pro kuri tepalus ipilineji.
konkreciai du C20LET (turbo) variklius lyginau:
a)
atsuki dangteli, nuimi, gali net acargiai paziuret i skyle, nesitashko, nu gal keli lashai ir ishshoktu jei ilgiau palaikytum. o siaip biski oro srovele pucia (jei padedi dangteli nezusukta, tai shokineja biski).
isjungus varikli matosi veleneliai (apsitepalave), pacio dangtelio apacia irgi nera sausa, tepaluota.
b)
atsuki dangteli, net visishkai nukelt dangteli baisu, ishkart prisitashko i ishore. apie apziurejima i skyle net shneka neina.
tai kuris cia variklis tvarkingesnis?
))
konkreciai du C20LET (turbo) variklius lyginau:
a)
atsuki dangteli, nuimi, gali net acargiai paziuret i skyle, nesitashko, nu gal keli lashai ir ishshoktu jei ilgiau palaikytum. o siaip biski oro srovele pucia (jei padedi dangteli nezusukta, tai shokineja biski).
isjungus varikli matosi veleneliai (apsitepalave), pacio dangtelio apacia irgi nera sausa, tepaluota.
b)
atsuki dangteli, net visishkai nukelt dangteli baisu, ishkart prisitashko i ishore. apie apziurejima i skyle net shneka neina.
tai kuris cia variklis tvarkingesnis?
the future has not been written
...
ex Calibra 2.0i turbo 4x4 204AG
ex Golf II GTi 1.8i
...
ex Calibra 2.0i turbo 4x4 204AG
ex Golf II GTi 1.8i
-
Haris_24
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 186
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 14:25
- Vietovė: Klaipėda-Vilnius
as uz B varianta, tai manau butu teisingiausia.
Bet cia gali priklausyti nuo teplao siurblio keliamo slegio. Reiktu lyginti si parametra, koks jis turi buti pagal gamyklos gamintojos reikalavimus. Ismatuoti paprastam varikliui nelabai eis, tik turbovui. Taip kad lyginti ka ir nelabai bus.
Bet cia gali priklausyti nuo teplao siurblio keliamo slegio. Reiktu lyginti si parametra, koks jis turi buti pagal gamyklos gamintojos reikalavimus. Ismatuoti paprastam varikliui nelabai eis, tik turbovui. Taip kad lyginti ka ir nelabai bus.
calibra 8v, 1990 12m - parduota kazkur i Marijampoles rajona
Nezinau kaip su c20let, bet apskritai, tai buna kur padaryta apsauga nuo tashkymo ir kur buna nepadaryta. Tai kur nepadaryta, normalu, kad tashkosi, kur padaryta - nesitashko.
Gali buti, kad ir tu paciu c20let pas vienus yra, pas kitus ne. Pas VW variklius tos pacios kubaturos ir tiek pat arkliu irgi pas vienus budavo, pas kitus ne.
Del "putimo", dabar jau nepamenu kaip ten yra ish tikro, bet senais laikais buvo priimta manyti, kad uzdegus degtuka ir laikant virs atsukto tepalo ipylimo dangtelio, jo neturi uzpusti - t.y. didelis slegis is ten - negerai.
Gali buti, kad ir tu paciu c20let pas vienus yra, pas kitus ne. Pas VW variklius tos pacios kubaturos ir tiek pat arkliu irgi pas vienus budavo, pas kitus ne.
Del "putimo", dabar jau nepamenu kaip ten yra ish tikro, bet senais laikais buvo priimta manyti, kad uzdegus degtuka ir laikant virs atsukto tepalo ipylimo dangtelio, jo neturi uzpusti - t.y. didelis slegis is ten - negerai.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pas mane (8v) buvo toks variantas pries kokius metus kad ipiliau tepalo ir blogai uzsukau propke, ir islekiau palekiot, kaip tycia uzvaikiau biski, ir bevaziuojant neuzilgio (variklis buvo norm temp) kaip sove kazkas, dumu biski isejo, smarve baisi... maniau jau viskas uzkale motoras. atsidariau kapota o ten viskas aptaskyta, susiradau kamsti uzsisukau ir dar 15 pinigu nepagailejau kad isplaut varikli plovykloj
reiksias taskos
C20NE wasted;
Saab NG900 coupe
Saab NG900 coupe
Tai va, del taskymo ir del smarkaus putimo is karterio! Tie abu dalykai yra susije tarp pusavyje. Nedidelis taskymas yra normalus netgi naujose varikliuose, nes galvoje yra paskutine tepalo keliones stotele, paskui jis nulasa atgal i karteri, bet kai pradeda pusti smarkiai per kamsti, reiskiasi sudile ziedai arba gilzes. Dalis suspaustu duju suspaudimo metu prasiskverbia pro ziedus ir kai susimaiso sitie du elementai, atidarius kamsti pradeda smarkiai taskytis. Tam ir yra specialiai padarytas alsuoklio mechanizmas, kuris didelio spaudimo metu, atstumia tepala nuo saves, kad nepatektu i isiurbimo kolektoriu! Daleiskim uzvedus varikli prie -20° C, spaudimas karteryje padideja beveik dvigubai, del susitraukusio metalo, kurio pasekoje plysta tepalo tarpines, tiksliau tariant pradeda variklis tepaluotis! Tai sakyciau, mano variantas yra teisingas tas, kurio variklis taskosi, bet pas kuri mazas spaudimas karteryje!
tikra tiesaRenas rašė:Tai va, del taskymo ir del smarkaus putimo is karterio! Tie abu dalykai yra susije tarp pusavyje. Nedidelis taskymas yra normalus netgi naujose varikliuose, nes galvoje yra paskutine tepalo keliones stotele, paskui jis nulasa atgal i karteri, bet kai pradeda pusti smarkiai per kamsti, reiskiasi sudile ziedai arba gilzes. Dalis suspaustu duju suspaudimo metu prasiskverbia pro ziedus ir kai susimaiso sitie du elementai, atidarius kamsti pradeda smarkiai taskytis. Tam ir yra specialiai padarytas alsuoklio mechanizmas, kuris didelio spaudimo metu, atstumia tepala nuo saves, kad nepatektu i isiurbimo kolektoriu! Daleiskim uzvedus varikli prie -20° C, spaudimas karteryje padideja beveik dvigubai, del susitraukusio metalo, kurio pasekoje plysta tepalo tarpines, tiksliau tariant pradeda variklis tepaluotis! Tai sakyciau, mano variantas yra teisingas tas, kurio variklis taskosi, bet pas kuri mazas spaudimas karteryje!
..cia dar vienas vyriokas minti numete sia tema:
"tepalus kad varo, ta dar nieko visiems varikliams taip turi buti jeigu nera apsaugos dangtelio, blogai tada kai istrauki matuokli ir eina garas o tepala tai turi taskyti
)) bet ne daug."
"tepalus kad varo, ta dar nieko visiems varikliams taip turi buti jeigu nera apsaugos dangtelio, blogai tada kai istrauki matuokli ir eina garas o tepala tai turi taskyti
the future has not been written
...
ex Calibra 2.0i turbo 4x4 204AG
ex Golf II GTi 1.8i
...
ex Calibra 2.0i turbo 4x4 204AG
ex Golf II GTi 1.8i
Taigi ta jau rasiau:LeW rašė:..cia dar vienas vyriokas minti numete sia tema:
"tepalus kad varo, ta dar nieko visiems varikliams taip turi buti jeigu nera apsaugos dangtelio, blogai tada kai istrauki matuokli ir eina garas o tepala tai turi taskyti)) bet ne daug."
1. "buna kur padaryta apsauga nuo tashkymo ir kur buna nepadaryta. Tai kur nepadaryta, normalu, kad tashkosi, kur padaryta - nesitashko"
2. "uzdegus degtuka ir laikant virs atsukto tepalo ipylimo dangtelio, jo neturi uzpusti" (past.- tiek atsukus tepalo ipylimo dangteli, tiek isemus tepalo matuokli slegis turi buti l.panasus)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]