Nitro rašė:9,5 colio ratlankis tikrai nebus su ET35 - taigi skaudes galiniams guoliams.
Del ET35 ir 9.5 colio "tikrai nebus" smarkiai klysti - tokie ne tik kad gali buti, o ir realiai egzistuoja ir civilizuotam pasaulyje nera jokia egzotika. Su ET35 gali buti ir dar platesni ir netgi ne vienu coliu, bet cia ne tame esme ir ne apie tai kalba. (gali pats pagooglinti, ir nesunkiai tokiu ratlankiu rasi)
Jei isnesimas tas pats, bet ne vienodas ratlankio plotis, guoliui vargti reikes labiau nuo plataus ratlankio. Paimk 10 coliu ET35 ratus - jie jau ishlys ish calibra arku. Tai reiskia, kad jega, kuria veikiamas guolis - didesne lyginant su standartiniais ratais, nes atstumas nuo isorinio rato krasto iki guolio yra didesnis, vadinasi, pagal galiojancius fizikos desnius - ta pacia jega veikiamai skirtingo dydzio petys generuoja skirtinga jega i atrama. (kitaip tariant, pasiimk rakta ratui atsukti su trumpa rankena ir su ilga. Jei bus uzrudyjes varztas, tai su trumpa rankena neatsuksi. O uzmauk koki ilga vamzdi ant rankenos ir su ta pacia jega spausdamas rakta turetum atsukti, jei nelush).
Jei jegos isoreje, atsirandancios del platesnio ratlankio, susikompensuotu su jegomis viduje, tuomet visi galetu drasiai vazineti su 335 plocio padangomis ir nematyti problemos, deja yra kitaip - sekancia diena bus klausimas "ka daryti, kad nebutu calibra ratai ishsiskete?" (kas reiksh deformacijas vaziuokle ar net kebule) arba "kodel susidrozhe vidinis padangos krashtas?"...
Vien teisingo ishneshimo nepakanka, kad guoliai nuobodziautu =)