del ratu 17 paklausimas
del ratu 17 paklausimas
sakykit uzkales r17 ant cales vaziuokle zymiai greiciau eis nei su r15?ir kas da labiau gadinsis?
Plotis irgi reikshmes turi.
Guoliams irgi tikrai ne tas pats kur J7, o kur J10 =)
Vaziuokle devesis kiek greiciau, bet viskas, kaip visada priklauso nuo daugelio dalyku - kaip eksploatuosi, koks vairavimo stilius, kokios pakabos detales (pigiausios ar geresnes nei vidutines), kiek modifikaciju pakaboje nuo standarto ir t.t. Netgi ratu svoris turi itakos.
Guoliams irgi tikrai ne tas pats kur J7, o kur J10 =)
Vaziuokle devesis kiek greiciau, bet viskas, kaip visada priklauso nuo daugelio dalyku - kaip eksploatuosi, koks vairavimo stilius, kokios pakabos detales (pigiausios ar geresnes nei vidutines), kiek modifikaciju pakaboje nuo standarto ir t.t. Netgi ratu svoris turi itakos.
Kas yra ET jau rashiau. Tinginiams, kartoju dar karta:
ET - tai dydis milimetrais, matuojamas nuo rato tvirtinimo plokstumos iki isnesimo uz rato geometrinio centro, liaudiskai dar vadinamas "ishneshimu".
Cia pavyzdys:

Saltinis: http://www.rus99.ru/item26/
Jei nelabai aisku, aiskinu liaudiskai:
kuo didesnis ET skaicius, vadinasi tuo daugiau ratas bus "ilindes" i kebula (desinysis paveiksliukas). Kuo mazesnis ET, tuo ratas bus mazhiau "ilindes" i kebula, o realiai, gal net ishlindes uzh kebulo.
Gali egzistuoti netgi ir minusinis ET, taciau paciam tokio matyti neteko.
ET - tai dydis milimetrais, matuojamas nuo rato tvirtinimo plokstumos iki isnesimo uz rato geometrinio centro, liaudiskai dar vadinamas "ishneshimu".
Cia pavyzdys:

Saltinis: http://www.rus99.ru/item26/
Jei nelabai aisku, aiskinu liaudiskai:
kuo didesnis ET skaicius, vadinasi tuo daugiau ratas bus "ilindes" i kebula (desinysis paveiksliukas). Kuo mazesnis ET, tuo ratas bus mazhiau "ilindes" i kebula, o realiai, gal net ishlindes uzh kebulo.
Gali egzistuoti netgi ir minusinis ET, taciau paciam tokio matyti neteko.