
Bandyt montuot ar ne,nes tvirtinimus teks burti...?











Minde jei atvirai tai mes su laimiu prisidejom prie sito dalyko instaliavimoAnticitizen rašė:as galvojau (tikejausi) cia fotozopas... ir vel jauciu, kaip grysta calibrai apibudinimas ubagu ferraris, kaimo tiurlingas ir pns, nors jau buvo bedingas, ir kiek maciau vaidzio su laimio cali visi zvilgsniais lydedavo. ziauriai cia pavarei









Kazka tu cia sumaiseiRicco rašė:Mylėsiu,prižiūrėsiu,saugosiu...![]()
O gavosi kaip tautosakoj -vienos nakties nuotykis.
NightBoy rašė:Na, kai pats kazkiek vazineju ne pensininko rezimu ir tapke daznai spusteleju, tai nesinoretu netiketu problemu kelyje, del to ir buvo tvarkoma vaziuokleo jei kebula bandyt saugot, tai reiktu ir dugna normaliu antikoriziniu dengti, ne tik is vidaus "vasko" privaryt (isoreje posparnius tai buvau su bitumine juoda danga praputes), o siaip tai jo, temos pradzioje buvo pamineta, kad ne ta calibra, i kuria verta daug investuot
pradedant tuo, kad variklis tai silpniausias, baigiant tuo, kad reiktu norint gelbet ja normaliai sutvarkyti pirmiausia kebula tose vietose, kur dazniausios bedos, calibros gale dugnas kur randas stoikes ar kaip jas pavadint irgi jau rudys darbavosi, tai laikui begant ir neinvestuojat taptu eiline calibra uz 800lt, o jei investuot, tai keist motora, dazyt, manau, kad paprasciau isigyt kita tvarkingesne is vokieciu uz 1500-2000 eur. Sekanti calibra viliuosi, kad bus su 110kw arba 125kw motoriuku ir su minimaliai rudziu.