c20xe smagracio lengvinimas

Variklis, važiuoklė ir t.t.
gytisg13
Naujokas
Pranešimai: 42
Užsiregistravo: 03 Rgs 2011, 21:53
Vietovė: Kaunas

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Standartinė gytisg13 »

O kam smagrati lengvinti? Priekini skyva galima aliumini pasidaryti ir nemazai svorio jau susidaro, taipogi priekini skyva galima padaryti mazesnio diametro kad generatorius leciau suktusi, tai nemazai apkrovos nuo motoro nuimama. Siam motorui ploninti smagrati, jei jis plono tipo labai daug prasmes nera, jei tai tik standartinis motoras. Paprastai smagraciai lengvinami pakankamai nemazai paspaustiems motorams, o standartiniam motore labai greit galima tiek sukiu uzvynioti kad visi standartiniai svaistikliu varztai prades lakstyti. Plono stock smagracio drasiai uztenka iki 210-215aj. Yra paprastesniu vietu ir naudingesniu kur galima sutaupyti svorio ir apkrovos. O patys tekindami kokia puse desiatkos pramazinsit, kreivai nutekinsit, ir vibruosit su ta masina kaip su perforatorium po sedyne.
Dalius
Pradedantysis
Pranešimai: 139
Užsiregistravo: 03 Spa 2010, 14:21
Vietovė: Panevezys

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Standartinė Dalius »

tame motore buvo originalus tas 8kg smagratis tai ir sumastem idet lengvesni kad apsukas smagiau imtu.
cat
Pradedantysis
Pranešimai: 126
Užsiregistravo: 22 Rgp 2009, 22:12
Vietovė: Kaunas

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Standartinė cat »

ir po ale dar islengvino.Del ko truks? butent del to kaip jau minejo jei pramazinsit ir vibruos, jei buna profesonaliai daryti jie truuksta, o cia :lol: Na skemes driveriuj,jei smagrati truuktu prie geru apsuku ,dezes kozika ir kebula pramustu kaip kiausinio luksta o kas sekantis jau sakyt nereikia :lol:
fregis
Pradedantysis
Pranešimai: 190
Užsiregistravo: 06 Rgs 2010, 01:00
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Standartinė fregis »

del lengvinimo taii kazin ka labiau verta islengvinti (idet lengvesni): 15 cm diametro skyva ar 30 cm diametro smagrati (jei abu pvz -1kg)? + pot/flat smagracio svorio skirtumas sonuose
o jei yra lengvesniu stock daliu tai kodel nepasinaudot tuo? :)
Dalius
Pradedantysis
Pranešimai: 139
Užsiregistravo: 03 Spa 2010, 14:21
Vietovė: Panevezys

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Standartinė Dalius »

stai tokie gal ir truxta
http://www.ebay.com/itm/Schwungscheibe- ... 4535665%26" onclick="window.open(this.href);return false;
gytisg13
Naujokas
Pranešimai: 42
Užsiregistravo: 03 Rgs 2011, 21:53
Vietovė: Kaunas

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Standartinė gytisg13 »

Tokie netruksta, nes is plieno padarytas tai ir atitinkamai kainuoja, o ne is spiziaus kaip standartinis.
Dalius
Pradedantysis
Pranešimai: 139
Užsiregistravo: 03 Spa 2010, 14:21
Vietovė: Panevezys

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Standartinė Dalius »

bet mano spyzius tikrai daug storesnis ir be skyliu :P
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Standartinė Tornado »

gytisg13 rašė:Tokie netruksta, nes is plieno padarytas tai ir atitinkamai kainuoja, o ne is spiziaus kaip standartinis.
spiziaus????? nenusneki?
gytisg13
Naujokas
Pranešimai: 42
Užsiregistravo: 03 Rgs 2011, 21:53
Vietovė: Kaunas

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Standartinė gytisg13 »

Tamsta Tornado ka nors apie metalu atsparuma ir technologijas ismano? Panasu kad nelabai. Smagracius automobiliu gamintojams yra per brangu gaminti is plieno. Kitas dalykas spiziaus yra labai daug rusiu, smagraciai yra gaminami is grudinto legiruoto spiziaus, dar kitaip galima vadinti, kalusis spizius, kuris savo savybemis yra panasus i pliena. Spiziu lengva ir pigu lieti, lengva apdirbti, jame daugiau anglies. Netgi paemus eilini smagrati i rankas, nemazai gamintoju net nesivargina aptekinti vienos puses, ir buna aiskiai matyti presuotos smelio formos struktura. O pasibandyti labai lengva, paimi magneta ir tiesiog "Metodom nauchnogo tykanija" pasiziuri kaip magnetas limpa prie tikros plienines skardos o paskui pridedi prie smagracio, net iskarto jauciasi kaip magnetas limpa geriau prie starterio ziedo. O jei jau labai knieti, isitikinti, tai nunesi i metalu laboratorija ir tau per pusdieni pasakys metalo sudeti, ir brangiai tai tikrai nekainuoja. Spizius kuris naudojamas automobiliu pramoneje yra visai kitoks nei tas is kurio gaminami sildymo radijatoriai (jei tai turejai omeny).

-- 31 Sau 2013, 01:21 --

Ir dar kad zinotum tamsta: pats idejai video, kaip lengvinamas subaru smagratis, tai siulau atkreipti demesi i metalo striuzkes kurios eina nuo smagracio. Jei tai butu plieninis smagratis tai vaizdelis butu daug maz toks:

https://www.youtube.com/watch?v=Ed48ATaXebM" onclick="window.open(this.href);return false;

O spizius visada lengvai apsidirba ir issiskiria tuom kad drozles byra kaip nuo kokios medzio drozliu plokstes. Plienas visai kitaip apsidirbineja, ir drozlem taip nebyra. Net spalva pilka spiziaus iskarto i akis krenta, plienas visada blizga.
Dalius
Pradedantysis
Pranešimai: 139
Užsiregistravo: 03 Spa 2010, 14:21
Vietovė: Panevezys

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Standartinė Dalius »

ej nebekariaukit del to smagracio. ir nebeirodiniket savo tiesu patys nebande. jau metus vazineju su juo ir visx ok ir yra zmoniu kurie sakau net rimtai drage vaziuoja su tokias pat ir laiko, manau net tornado zino kas vaziuoja. o jei kas lt turi tai gali pirkt po stuka sagracius reisinginius o kas neturi tas buria ir taip vaziuoja.
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Standartinė Tornado »

teks atsiprasyt :D opelio tikrai daromi is ketaus, apgavo nutekinto ketaus spindesys :D
bet det lengvesni tikrai apsimoka ;) jokiu pasalyniu bajeriu nepajauciau ;)
gytisg13
Naujokas
Pranešimai: 42
Užsiregistravo: 03 Rgs 2011, 21:53
Vietovė: Kaunas

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Standartinė gytisg13 »

Tai viskas priklauso kiek ji lengvini, egzistuoja riba kada prades jis deformuotis nuo karscio ar neatlaikys isscentrines jegos ir sutruks. kadangi spizius turi pakankamai dideli procenta anglies, tai syla maziau nuo sankabos disko, nes slysta paprasciausiai geriau ir ne taip greit dyla.Ten kur reikia beveik aplamai nusikratyti smagracio svorio tai plienini smagrati galima gerokai plonesi padaryti nei spizini, plienas stipresnis gerokai, bet jis greiciau sues standartini diska, ir trintis i pliena yra sausesne, sankaba bus astresne. Sankabos uzkaitinimo-perkaitinimo laikas bus gerokai trumpesnis, ir su plieniniu smagraciu standartine sankaba labai lengva sudegint. Uztat su plienu naudojama metalo-keramika, kuri gerai dirba su plienu, bet labai smagiai eda spiziu :) Tai visu dalyku zinoti juk negali, o spizius masinoje yra placiai naudojamas. Is jo daromi stabdziu diskai, vaziuokles detales (pavarotni kulokai), variklio blokas, variklio galvos ir t.t. Netgi nemazai firmu gamina alkuninius velenus spizinius. Nes paprasciausiai tai pati pigiausia medziaga, ir lengva is spiziaus viska gaminti, lengva apdirbti.
Dalius
Pradedantysis
Pranešimai: 139
Užsiregistravo: 03 Spa 2010, 14:21
Vietovė: Panevezys

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Standartinė Dalius »

: )

-- 01 Vas 2013, 14:43 --

gerai sakai kad reikia su protu daryt, kad perdaug lengvas nebutu ir plonas cia tai tiesa.
Atsakyti