krax rašė:let'as turi viena veininteli pliusa pries daugiau litru turinti motora - tai kad jis pigiau bombinas.
aisku ziurint kiek tu arkliu ruosies turet po kapotu,bet atmosferiniai 200ag vaziuos geriau uz turbininius 200-220ag.
Del variklio kaitimo,tai yra juk pas V6 priverstines cirkuliacijos varikliukas,kuris padeda to isvengt.
1. Ar atmosferinis ar turbo su vienodu AG skaiciumi geriau vaziuos priklauso TIK NUO SAVININKO NORU IR POMEGIU. Atmosferinis variklis visada tures mazesni Nm skaiciu, taciau jo "throttle response" bus zymiai geresnis. Tuo tarpu turbo visada geriau "lups prie sedynes", bet to blogoji puse yra ta, kad to "lupimo" teks palaukti.
Todel posakis "kad atmosferiniai visada vaziuos geriau uz turbo" yra mazu maziausiai klaidingas. Priesingai, su vienodu skaiciumi arkliu, ilgesnej distancijoj TURBO visada vaziuos greiciau. O turint omeny kad yra toks dalykas kaip anti-lag'o sistema, atmosferinio variklio pliusas isvis dingsta.
O pasirinkimas tarp atmosferinio ir turbo turetu likt pagal savininko pomegius. Kam patinka tiksliai ir be uzdelsimo valdyt variklio galia (kas ypac aktualu varzybose siaurose ir mazose trasose) rinksis atmosferinius, kam patinka tas taip vadinamas turbo kick'as (pvz as) rinksis turbo. Nieko naujo sita tema neisrasim.
2. Tas papildomas varikliukas, kuris kocioja antifryza yra ir mano Astroj (buvo, tiksliau, nes su laiku jis numirsta ir trukdo vaikscioti ausinimo skysciui), bet is jo naudos apskritai nedaug. Pakalbejus kad ir su dedem is GroundWirus gavau atsakyma kad kai dare keleta Audi jie ta voztuva ismete velniop ir sutrumpino ausinimo sistemos kelia. Ta pati padariau ir as.
Ir nei tas varikliukas, nei tepalo radiatoriaus "isnesimas" i isore (t.y. pastatymas normalaus didelio radiatoriaus) nepadeda. Tiksliau padeda, bet ne tiek, kad lenktynese naudojamas variklis neperkaitinetu. Gatves rezime, zinoma, jokiu problemu su tuo v6 nera ir nebus

Zinoma, galima ismetimo kolika ir visa ismetima apvynioti termo izoliacija, statyt DIDELI ausinimo radiatoriu prieky (jei yra vietos) ir t.t., bet principas toks, kad ilgesnem varzybom (kur reikia ne 1-2 ratus apvaziuot kaip pvz greituminiam slalome) V6 yra paprasciausiai netinkamas.