Coupe to Cabrio - legalizavimas?
Coupe to Cabrio - legalizavimas?
Ar tai imanoma teisiskai padaryti Lietuvoje, tikriausiai kasnors esate domejasis? Kiek tai galetu kainuoti, kokius kelius reiktu nueiti?
Domina keletas variantu:
1. Padaryti is nupjauto stogo hardtopa.
2. Targa variantas.
3. Minkstas perdarytas stogas (pvz. http://omnis.etechs.it/wp-content/galle ... cabrio.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ar skirtusi legalizavimo klausimai ties siais projektais, ar reiktu visiems nueiti vienodus kelius? Tad nedarome offtopic. Tiesiog reikia info - ar tai imanoma tai legalizuoti ir vazineti be policijos priekabiavimu gatvese?
Domina keletas variantu:
1. Padaryti is nupjauto stogo hardtopa.
2. Targa variantas.
3. Minkstas perdarytas stogas (pvz. http://omnis.etechs.it/wp-content/galle ... cabrio.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ar skirtusi legalizavimo klausimai ties siais projektais, ar reiktu visiems nueiti vienodus kelius? Tad nedarome offtopic. Tiesiog reikia info - ar tai imanoma tai legalizuoti ir vazineti be policijos priekabiavimu gatvese?
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
su pazystamais dedemis regitroje ir valiuta viskas ymanoma
seip jeigu teisingai norisi dokumentus tvarkyti ir daryti kaip turi buti,skambiniesi i regitra ir teiraujiesi kas kaip 
-
WiliusG
- Veteranas
- Pranešimai: 3494
- Užsiregistravo: 15 Kov 2006, 14:47
- Vietovė: Plungė
- Kontaktinė informacija:
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
Kazkodel labai nenoriu tiketi, kad bus imanoma pereit tokius kryziaus kelius, paprastam mirtingajam
Oficialei, net stabdziu perdarytu is bugnu i diskus iteisint ner imanoma, cia kebulo perdarymas... Netikiu 
-
Arturas18
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2502
- Užsiregistravo: 24 Sau 2009, 15:27
- Vietovė: Klaipėda-Panevėžys
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
manau kad butu imanoma, jeigu tuo uzsiimtu kokia nors labai rimta firma..pvz kaip yra honda CRX tie patys pirmieji, orginaliai jie isejo tik coupe variantai, bet Amerikoje buvo kazkokia firma, kuri juos perdare i cabrio ir isleido apie 300vnt. Gal iseitu ir calibra perdaryti, bet greiciausiai ne Lietuvoje, ir kaina butu labai jau kosmine..
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
todel ir paminejau pirma pazystamus dedes regitroje
gal ir ymanoma yteisinti normaliai,bet turesi eiti expertize,kurioje gali ysauti koki nors antspauda(jei ten neydesi i kisene) y dokumentus,pvz; exploatacijai netinkama(o tada jau turi beda). Siaip toki projekta padaryti teisingai nera taip lengva kaip atrodo,neuztenka nupjauti stoikes ir brezento gabala uztiesti
Draugas turi E30 cabrio,teko isardyta atidziau apziurineti,yra reikalu ta cabrio padaryti ir nemazai 
-
Arturas18
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2502
- Užsiregistravo: 24 Sau 2009, 15:27
- Vietovė: Klaipėda-Panevėžys
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
vien tik dar reikia teisingai ir tvarkingai sustiprinti kebula..
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
zmones be o.t., klausimas buvo apie teisine puse. darbai bus veliau(jei jie bus) tada ir galesit diskutuoti.
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
Kazkada buvo visokiu minciu todel teko kiek pasidairyti ir ne viska ka radau internete ir issisaugojau kompiuteryje vel radau internete, bet skaitymo pirmai pradziai turetu uztekti, ir taip jau paklodziu cia prikeliau. Tiesa, vejas nesioja ganda, kad yra estai (valstybe) kur taisykles maziau varzo konstruktoriu laisve.(bet info tikrinkites patys)
Zodziu:
http://tar.tic.lt/Default.aspx?id=2&ite ... 043B4834D7" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tar.tic.lt/Default.aspx?id=2&ite ... 043B4834D7" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.regitra.lt/default/lt/transp ... ifikavimas" onclick="window.open(this.href);return false;
Ir dar:
Įmonė Ekspertų telefonas Darbo laikas
Vilniaus techninės apžiūros centras
8-5 2661126 I-V 8.00-17.00
Alytaus techninės apžiūros centras
8-315 76199 I-V 7.00-18.00
VI 7.00-14.00
Kauno techninės apžiūros centras
8-37 452711 I-V 8.00-13.00
Marijampolės techninės apžiūros centras
8-343 98733 I-V 8.00-17.00
Klaipėdos techninės apžiūros centras
8-46 342298 I-V 8.00-16.30
Tauragės techninės apžiūros centras
8-446 72520 I-V 8.00-17.00
Šiaulių techninės apžiūros centras
8-41 540164 I-V 8.00-17.00
VI 8.00-14.00
Telšių techninės apžiūros centras
Mažeikių techninės apžiūros stotis 8-444 69182
8-443 68251 I-V 8.00-17.00
VI 9.00-14.00
I-V 8.00-17.00
VI 9.00-14.00
Panevėžio techninės apžiūros centras
8-45 461201
8-45 508536 I-V 8.00-17.00
Utenos techninės apžiūros centras
8-389 69627
8-386 68853 II-V 8.00-17.00
VI 8.00-14.00
Uždaroji akcinė bendrovė TRANSPORTO STUDIJOS
8-5 2603070 I-IV 7.30-16.00
V 7.30-15.00
Visuose techninės apžiūros centruose ir nurodytose stotyse galima atlikti vienetinio perdirbimo ir vienetinės gamybos priekabos, kurios leistina bendroji masė ne didesnė kaip 750 kg, techninę ekspertizę.
UAB “Transporto studijos” suteiks Jums visokeriopą pagalbą, susijusią su transporto priemonių techninėmis ekspertizėmis. Ji vykdo visas smulkiaserijinės gamybos ir perdirbimo bei vienetinės gamybos ir perdirbimo technines ekspertizes, padeda parengti reikiamą techninę dokumentaciją.
Zodziu:
http://tar.tic.lt/Default.aspx?id=2&ite ... 043B4834D7" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tar.tic.lt/Default.aspx?id=2&ite ... 043B4834D7" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.regitra.lt/default/lt/transp ... ifikavimas" onclick="window.open(this.href);return false;
Ir dar:
Įmonė Ekspertų telefonas Darbo laikas
Vilniaus techninės apžiūros centras
8-5 2661126 I-V 8.00-17.00
Alytaus techninės apžiūros centras
8-315 76199 I-V 7.00-18.00
VI 7.00-14.00
Kauno techninės apžiūros centras
8-37 452711 I-V 8.00-13.00
Marijampolės techninės apžiūros centras
8-343 98733 I-V 8.00-17.00
Klaipėdos techninės apžiūros centras
8-46 342298 I-V 8.00-16.30
Tauragės techninės apžiūros centras
8-446 72520 I-V 8.00-17.00
Šiaulių techninės apžiūros centras
8-41 540164 I-V 8.00-17.00
VI 8.00-14.00
Telšių techninės apžiūros centras
Mažeikių techninės apžiūros stotis 8-444 69182
8-443 68251 I-V 8.00-17.00
VI 9.00-14.00
I-V 8.00-17.00
VI 9.00-14.00
Panevėžio techninės apžiūros centras
8-45 461201
8-45 508536 I-V 8.00-17.00
Utenos techninės apžiūros centras
8-389 69627
8-386 68853 II-V 8.00-17.00
VI 8.00-14.00
Uždaroji akcinė bendrovė TRANSPORTO STUDIJOS
8-5 2603070 I-IV 7.30-16.00
V 7.30-15.00
Visuose techninės apžiūros centruose ir nurodytose stotyse galima atlikti vienetinio perdirbimo ir vienetinės gamybos priekabos, kurios leistina bendroji masė ne didesnė kaip 750 kg, techninę ekspertizę.
UAB “Transporto studijos” suteiks Jums visokeriopą pagalbą, susijusią su transporto priemonių techninėmis ekspertizėmis. Ji vykdo visas smulkiaserijinės gamybos ir perdirbimo bei vienetinės gamybos ir perdirbimo technines ekspertizes, padeda parengti reikiamą techninę dokumentaciją.
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
Turejau 4 cabrikus, tad konstrukciniai dalykai apgalvoti. Istiesu, tai nera daug problemu, nes Calibra yra gana dekingas automobilis siems projektams.
1. Dugno sustiprinimas;
2. Stogo nupjovimas;
3. Bagazines pratesimas bei pritvirtinimas;
4. Stogo nuo kito automobilio perdarymas, pritaikymas, pritvirtinimas. (stogas bus neautomatinis, o paprastas, kaikuriose vietose fiksuojamas greit atsisukanciais uzraktais is vidaus)
Zinoma uzdarius stoga automobilis nebus pats graziausias, taciau nieks su juo ir neketina vazineti uzdarytu stogu ar ziema.
Zodziu technine puse nera sudetingiausias klausimas mano manymu, o stai teisiniai klausimai labiausiai ir domina, panasu, kad teks apsilankyti keletoje imoniu ir viska issiaiskinti ar verta zaisti.
Projekto kaina, dirbant paciam tikrai nera didele, taciau jeigu teisiniai dalykai kainuos nemazus pinigus, tikrai i Lietuviskos biurokratijos aparata neketinu kisti pinigu.
Istiesu logiskai mastant tai turetu tai buti prilyginama, kaip papildomam tiuningui, juk stabdziai, vairo mechanizmas niekuo nekinta, o automobilio standumas islieka toks pat, sutvirtinant ji is apacios.
1. Dugno sustiprinimas;
2. Stogo nupjovimas;
3. Bagazines pratesimas bei pritvirtinimas;
4. Stogo nuo kito automobilio perdarymas, pritaikymas, pritvirtinimas. (stogas bus neautomatinis, o paprastas, kaikuriose vietose fiksuojamas greit atsisukanciais uzraktais is vidaus)
Zinoma uzdarius stoga automobilis nebus pats graziausias, taciau nieks su juo ir neketina vazineti uzdarytu stogu ar ziema.
Zodziu technine puse nera sudetingiausias klausimas mano manymu, o stai teisiniai klausimai labiausiai ir domina, panasu, kad teks apsilankyti keletoje imoniu ir viska issiaiskinti ar verta zaisti.
Projekto kaina, dirbant paciam tikrai nera didele, taciau jeigu teisiniai dalykai kainuos nemazus pinigus, tikrai i Lietuviskos biurokratijos aparata neketinu kisti pinigu.
Istiesu logiskai mastant tai turetu tai buti prilyginama, kaip papildomam tiuningui, juk stabdziai, vairo mechanizmas niekuo nekinta, o automobilio standumas islieka toks pat, sutvirtinant ji is apacios.
-
WiliusG
- Veteranas
- Pranešimai: 3494
- Užsiregistravo: 15 Kov 2006, 14:47
- Vietovė: Plungė
- Kontaktinė informacija:
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
Tai vat kad projekto nebus. Nes teisiskai tu nemanau, kad is esmes keista kebula iteisinsi.
Kaip jau minejau del stabdziu, teko skaityti, kad juos perdarius egzpertizes kaina yra apie 10k lt. Tai ka apie kebula sneket...
Kaip jau minejau del stabdziu, teko skaityti, kad juos perdarius egzpertizes kaina yra apie 10k lt. Tai ka apie kebula sneket...
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
nu man tai juokas ima skaiciau, girdejau, negi taip sunku pasukt i ta regitra ir pasiteiraut. viskas paaiskes, nes prasideda stabdzius perdariau, 10k kainuoja ekspertize.. nebenusisneket reiktu.
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
Teisinius reikalus reikia judinti nuo skaiciavimu kebulo tvirtumui (rimtu) pvz man zmones patare keliauti i VGTU transporto katedra ir padiskutuoti man rupimais klausimais nes jie uzsiima ir transporto priemoniu tech ekspertizemis (sako, kad tikslu atsakyma buciau gaves tikrai, bet per kelis metus taip ir neprisiruosiau, jauciuosi kiek nedrasiai
neturedamas inzinerinio issilavinimo) Taigi, po to, net jei ir pats gerai valdai kempa, pagal lietuviska scenariju turesi ieskoti firmos kuri gali (turi teise) uzsiimti tokiais kebuliniais darbais ir tada arba pats atliksi darbus, o jie parasys kad atliko jie, arba jie tuos darbus ir atliks ir pasirasys (cia priklausomai nuo to ka sutarsi gali ir kazkiek sutaupyti) O tada kai viskas tvarkingai bus atlikta (darbai, skaiciavimai ir tt) grysi i VGTU.
Ziurint is tech puses tai viskas paprasta: imi lovini profili, ar keturkampa vamzdi ir kloji ji is vidaus dviem lygiagreciomis linijomis isilgai (nuo bagazines iki priekinio vaziuokles poremio laikanciuju konstrukciju) atkartodamas kebulo didesnius islinkimus (turetu gautis kazkas panasaus kaip dzipo remas, tik kad ne po grindimis (calibra zema ir lauke nera vietos), o ant grindu (viduje, po salono kilimais, galima ir abipus tunelio, o galima ir platesni, palei slenkscius) ir dar butinai reikia plieno poremio i priekinio stiklo konstrukcija, kuris turetu buti privirintas ir prie kebulo laikanciuju konstrukciju (avarijos atveju, tai galimybe issaugoti galva) O stai is popierines puses turesi apskaiciuoti kiek nusilps kebulas netekes stogo ir kaip ji sustiprins tavo atlikti darbai cia tuo paciu tures buti ir metalu (kuriuos tu naudojai) tvirtumai, atsparumai apkrovoms, tavo konstrukcijos saugumo skaiciavimai ir garantijos ir tt. Daug ko dar galejau nepamineti, bet kai viska ivertinau ............... zodziu, vis dar brandinu minti
dar galima ir krize kaltinti....... 
Ziurint is tech puses tai viskas paprasta: imi lovini profili, ar keturkampa vamzdi ir kloji ji is vidaus dviem lygiagreciomis linijomis isilgai (nuo bagazines iki priekinio vaziuokles poremio laikanciuju konstrukciju) atkartodamas kebulo didesnius islinkimus (turetu gautis kazkas panasaus kaip dzipo remas, tik kad ne po grindimis (calibra zema ir lauke nera vietos), o ant grindu (viduje, po salono kilimais, galima ir abipus tunelio, o galima ir platesni, palei slenkscius) ir dar butinai reikia plieno poremio i priekinio stiklo konstrukcija, kuris turetu buti privirintas ir prie kebulo laikanciuju konstrukciju (avarijos atveju, tai galimybe issaugoti galva) O stai is popierines puses turesi apskaiciuoti kiek nusilps kebulas netekes stogo ir kaip ji sustiprins tavo atlikti darbai cia tuo paciu tures buti ir metalu (kuriuos tu naudojai) tvirtumai, atsparumai apkrovoms, tavo konstrukcijos saugumo skaiciavimai ir garantijos ir tt. Daug ko dar galejau nepamineti, bet kai viska ivertinau ............... zodziu, vis dar brandinu minti
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
kai jau suvirinsit ta cabrio, isdrozinekit ir erdvelaivi koki, nes tokia auksarankiu valstybe nesam buve dar kosmose.
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
Info pateikta, tiks kam nors ar ne, virins kas ar nevirns - jo reikalas.
Erdvelaivio nekonstruosim, bet jau yra planai is Stelmuzes daryti balistine raketa, jei bus paciam noras pasidairyti is aukstai, paliksim neuzkalta viena dreve.
Erdvelaivio nekonstruosim, bet jau yra planai is Stelmuzes daryti balistine raketa, jei bus paciam noras pasidairyti is aukstai, paliksim neuzkalta viena dreve.
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
aciu uz pasiulima bet jau paciam pelekas i debesis bruzinas. Siaip info rinkit nerinke, nebuvo lietuvoj tokio projekto ir nebus. greiciau ta stelmuze pakils i ora. geriau ta bjauria rudi nukrapstykit burnos neausine.
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
tamsta moderatoriau ko toks piktas? 
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
Kokia tonacija sauke tokia sugryzo, bet vis vien piktumas ima. 
-
popcys
- Veteranas
- Pranešimai: 1756
- Užsiregistravo: 07 Sau 2006, 12:28
- Vietovė: Jungtines Telsiu Valstijos
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
sakau gal provokuoja kad imtum ir irodytum, kad imanoma kazka padaryti
Deja ant Lietuvos zemeles yra tikrai nemazai veikeju pradejusiu ir pabaigusiu kruva geru projektu, bet kolkas nieks nekiso ranku prie calibros
Tiesiog gal pati ideja nelabai suprantama, calibra rwd good, bet ale calibra cabrio kam? Juk yra kruva geru cabrio automobiliu, ir nebrangiu ir isvaizdesniu ir butent tam sukurtu
Tureti calibra cabrio, ar tai isukis? kokia idejos esme? gal tada gaminti savo individualu cabrio, o ne opel?
Is teisines puses, tai jei sugalvotum daryti bmw e36 ar mb clk is coupe i cabrio, tai butu viskas paprasta, kadangi tokie automobiliai yra bazese galimos kebulo specifikacijos, o calibra padaryti sedanu ar cabrio teisiskai vos ne tas pats kas savo automobili sukurti ir priregistruoti naudojant kito gamintojo elementus
Bet kokiu atveju spaudziu desine ir pritariu uz kazkokias kylancias idejas
Deja ant Lietuvos zemeles yra tikrai nemazai veikeju pradejusiu ir pabaigusiu kruva geru projektu, bet kolkas nieks nekiso ranku prie calibros
Is teisines puses, tai jei sugalvotum daryti bmw e36 ar mb clk is coupe i cabrio, tai butu viskas paprasta, kadangi tokie automobiliai yra bazese galimos kebulo specifikacijos, o calibra padaryti sedanu ar cabrio teisiskai vos ne tas pats kas savo automobili sukurti ir priregistruoti naudojant kito gamintojo elementus
Bet kokiu atveju spaudziu desine ir pritariu uz kazkokias kylancias idejas
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
ne ne nepiktas as, tik tiek kad nenoriu kad greiciau negu as padarytumet. jau senai planuoju, siaip jau ir stoga su balgarke nupjoviau liko tik ''iforminti''
apacioj privirinau vinkeli, biski armaturos dar, ir issikarpysiu ir stoga ir brezento. Manau varant tech niekas nepastebes kad biski perdaryta ...
-
marijus
- Veteranas
- Pranešimai: 1847
- Užsiregistravo: 24 Vas 2008, 11:17
- Vietovė: Klaipėda
- Kontaktinė informacija:
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
Man atrodo pigiau ir paprasciau gautus sudeti i Opel Astra G Cabrio Calibros lempas ir butu efektas tas pats, tik vargo maziau. 
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Re: Coupe to Cabrio - legalizavimas?
viskas padaroma, ramus dave tikrai naudingos infos
bet tokiam projektui reikia pasiryzt ir tikrai teks idet daug laiko, darbo bei pinigu, taciau tai atperka vien pavadinimas calibra cabrio...
bet tokiam projektui reikia pasiryzt ir tikrai teks idet daug laiko, darbo bei pinigu, taciau tai atperka vien pavadinimas calibra cabrio...