Sveiki visi
Na nesusiturejau ir visiem skeptikam del BMW projekto idedu foto
Trumpai kas padaryta:
*Variklis - vietoj m42b18 ( chuligano 1.8is ) -> m20b25 ( vadinamas krabas - 2.5l ), 125kw ir 222nm (standarte), m20b20 ( dvilitrio ) greiciu deze, reduktoriu 4.10 perdavimu - virintas.
*Vaziuokle - visos gumos pakeistos kapralono ir poliuretono silentblokais. Priekiniu sakiu iscentriniai kapralonas ( atitinka aliumini ), galinio tilto - kapralonas, sakiu - poliuretanas, reduktoriaus - kapralonas, variklio ir greiciu deze pagalves poliuretanas (75sh), kardano guma - poliuretanas ( 90sh ). Vaziuokleje liko tik atraminiai is gumos.
*Sahc advanced amortizatoriai, H&R raudonos spyruokles.
*Pilnai atrestauruoti abu stabilizatoriai naujom gumom ir traukutem.
*Visi sarnyrai, vairo traukiu antgaliai kietai atrestauruoti.
Nauji stabdziu diskai - Zimmerman, kaladeles.
*Rasporkes priekyje ir gale.
*E36 ( kregzdes ) vairo kolonene.
*Vidus - orginalias iS sedynes pakeite Recaro BMW sedynes, Victor vairas, Shroth saugos dirzai. Gale sedyniu neliko.
*Isore - Hella black priekine optika ( home made ), lieti ratai BBS r15 - ziemai, prie kebulo kol kas nelista.
*Dugnas ir kebulo ertmes ispurkstos Moviliu ir Dinitroliu.
Foto:
Rezultatas:
